Skocz do zawartości

LSPD jest dla was - reanimacja serwera


Rekomendowane odpowiedzi

no to wez sparrow wejdz na zrzutka.pl zapierdol ladny temacik i podlinkuj. a jak sie wypaliles to powiedz ile chcesz za serwisa, bedziesz mial wakacje all inclusive z dupeczka w jakiejs grecji czy bulgarii. jak widac ludzie nadal wierza w ten serwis, ale nie na platformie samp wiec przemysl sprawe i daj znaka. kabona sie znajdzie tylko trzeba ludzi ktorym sie bedzie chcialo. tutaj chlopek wyzej mowi trzy paki ja moge rzucic tyle samo na rozwoj pozdro

Sztos, gloryboii, norbis i 4 innych lubią to
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Jakby każdy mógł zauważyć od samego początku świata rp gracze zbierali i będą zbierali hajsy aa to że wy stworzyliście tutaj, że dolar nie ma praktycznie żadnej wartości poświęcania czasu na tą grę to przykromi. Możecie bojkotować, że to taki wymysł ale kto źle zorganizował  wartość dolara w grze ten tracił na graczach. Taki dev wziął sposób od h-rp aa h-rp zaś od lski za dawnych lat i mrucznika, bo tak głównie gracze zaczynali pierwsze giełdy i handle. Teraz twierdzicie, ze gracze czerpią fun z budowania akcji i za to ich trzeba nagradzać, aa wtedy to też  było ino mieliśmy czelność widzieć różne sfery społeczne wybudowane czasem gry, teraz wszyscy są równi aa nwaet stara wyga eleski nie była tak doceniania jak nowy kolo co wbił.  Szkoda mi was, ze zyjecie w takim przekonaniu, bo albo nie wyższliście na inne serwery zobaczyć jak kręcą gre, to wasz problem ale 3/4 akcji to handel na zasadzie gracz vs  gracz gdzie są świadomi, że ich czas na to jest ustatsunowany do zysku w grze, tutaj po co grać jak i tak zaraz ktoś dostanie w gratisie super przelew na milion baksów i całe moje poświęcenie w którym do czegoś chciałem dojść z czasem idzie się je** bo ktoś to mam od zaraz. I to jest sęk wtym gracze nie lubią tego, wolą być traktowani równo, wolą zbierać jak i wspinać się. Jakoś na innych platformach nie doświadczyłem sypaniem gotówką i żyją do dziś, tu był w przełomie poprzednich lat lament o to, ze gmi sobie spawnili do swoich org wszystko co potrzebowali, tym samym niszczyli gospodarkę, to daliście graczą tez taką opcje by gotówa była pusta bez wartości i boom tytanik zaczął tonąć, bo to że jest tu dużo koni starych w ekipie, ze nie mieli by siły tak grać to nie oznacza, ze sampowicze tego nie lubią aa jeśli myślicie, ze nagle przy takim czymś jakąś aktualizacją przygarniecie jakąś cześc graczy  to jesteście w błędzie, bo gracze pouciekali, bo wolą stablizację i grać z poczuciem wartości spędzonego czasu niż w tym mieście duchów, aa niech prawda boli, bo się dziwię, ze nikt głośno tego jeszcze nie napisał, może temu ze juz większośc dobrych graczy olała to postowanie, bo i tak ekipa idzie swoimi założeniami starych koni 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponad rok temu była zagorzała dyskusja w tym dziale z ówczesną śmietanką serwera żeby było ciut łatwiej na start (jakby kiedykolwiek tu było o cokolwiek ciężko) i wpadło ciut więcej $ na start - by przykładowo nowe postacie w strefie przestępczej miały te kilka k na siłkę, pierwsze kilka g narkotyków do rozprowadzenia, w zasadzie to tyle. Były też skróty w postaci profilów, gdy np. ktoś ma ciekawy pomysł na grę bogatszej postaci albo zwyczajnie czegoś potrzebuje to by sztucznie nie musiał grindować kasy to otrzymywał taki "pakiet startowy" wedle potrzeb - przykład High Life Society (taka nazwa bodajże) gdzie ekipa ludzi grała bogatych dzieciaków i dopóki nie dostali w końcu wsparcia ode mnie w postaci kilku fur czy itemów zegarków to ich grali z kilkoma k na koncie. Jak miałaby wyglądać ich "droga" do gry bogatych dzieciaków? Mieli wygrindować ileśset k na coś co jest jedynie narzędzniem dla nich, a nie celem? Jak ktoś by miał ciekawy plan na zagospodarowanie transportu na serwerze, rozwinięcie doków czy czegokolwiek to mamy mu to utrudniać zmuszając do zarobienia x milionów przez x czasu? Liczymy na graczy, którzy "poczucie wartości spędzonego czasu" widzą w swoim temacie organizacji, ilości SS i rozegranych akcji, a nie ilości $ na koncie i codziennym grindzie, czy ludzi dla których to jest Second Life. Second Life żyje głównie na projektach nastawionych na zarobek. Zgadzam się, że pieniądze i ogólnie dążenie do celu musi być by gracz miał po co wbijać na serwis, ale nie uważam by zostało to aż tak zniszczone. Nie jest tak, że każdy na pstryknięcie palcem ma wszystko co chce, ale też kreatywni gracze, który zwyczajnie mają pomysł są wspierani i dostają "wędki" by mogli się i swoje wątki rozwijać. Organizacje prywatne dostają pożyczki na start, które muszą spłacać, projekty dostają określone dofinansowanie w postaci nie tyle czystej gotówki co interior/pojazd mieszczące się łącznie w kilkudziesięciu k. Chyba nie boli Cię, że postać burmistrza czy ludzi chcących rozruszać rząd dostaną dom na Richman albo Stafforda jako pojazd prywatny.

Nie zostało zmienione nic ponad to, że zlikwidowaliśmy konieczność grindu w pierwszych 5-10 godzinach gry dla postaci (10k + pojazd startowy), gdyż często było to sztuczne ograniczenie i hamulec, i stworzyliśmy działy by kreatywni gracze mieli wyraźne miejsce do udzielania się. Do tamtej chwili robili to po prostu na PW albo w tickecie, albo w ogóle, bo myśleli, że takiej opcji nie przewidujemy, to jedyna różnica.

Szefuuu i hejt_ lubią to
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • LSRP  Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...