Skocz do zawartości

Zasady gry organizacji przestępczej


Rekomendowane odpowiedzi

zasady_gry_przest.png


Temat jest zbiorem ogólnych zasad obowiązujących każdą organizacje przestępczą na serwerze. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia was z jego przestrzegania więc zanim założysz swoją organizację, zapoznaj się z jego treścią, tym bardziej że od tego momentu podchodzimy łagodniej do tematu akceptowania organizacji.

Od tego momentu aby założyć swoją organizację wystarczy po prostu wstawić swój temat w dziale organizacji przestępczych. Jeżeli temat będzie spełniał poniższe wymogi (patrz punkt 2), zostaje odkryty a wy zaczynacie tworzyć historie swojej organizacji.
 

Spis treści;

1 - Regulamin, zasady obejmujące organizacje przestępcze.
2 - Co mam zrobić chcąc założyć swoją organizację?


1. Regulamin i zasady obejmujące organizacje przestępcze, konflikty, rywalizację.

Ataki, strzelaniny, ogólne;

  • zaczynając grę jako organizacja przestępcza zdajesz sobie sprawę w jakie wchodzisz środowisko. Ulice south central są zimne, opanowane przez gangi i inne organizacje przestępcze które nieustannie ze sobą rywalizują.
  • zabrania się wywoływania sztucznych konfliktów służących tylko do wykonywania dmu, bezsensownych strzelanin, wzajemnemu uprzykrzaniu sobie rozgrywki.
  • w przypadku ataku organizacji A na organizację B - organizacja B ma prawo wykonać rewanż dopiero po upływie godziny czasu, w międzyczasie odgrywając skutki poprzedniej strzelaniny.
  • niema limitów na ilość przeprowadzanych akcji ofensywnych, macie tutaj wolną rękę i gracie na swój sposób jednak pamiętajcie że organizacje grające tylko dla dmu zazwyczaj szybko będą kończyć w archiwum.
  • wśród organizacji przestępczych istnieje zasada siły. Na czym ona polega? Na tym że silne, dobrze zorganizowane organizacje wiodą prym na ulicach. Jeżeli świeża organizacja po tygodniu gry jest wyraźnie silniejsza niż ta która stoi trzy miesiące, świadczy to tylko o jej koneksjach.
  • podczas otrzymania bw2 postać niema prawa grać revenge kill na oprawcach, zgodnie z zasadą ucierpiała nie ona lecz postronna fikcyjna postać z jej środowiska.
  • dokonując bw2 na swoim celu jesteś zobowiązany do napisania przestępstwa.

FCK, FCJ;

  • FCK / FCJ są możliwe wyłącznie za zgodą gamemastera po napisaniu odpowiedniego wniosku (ticket).
  • wykonywanie akcji FCK / FCJ odbywa się tylko pod nadzorem gamemastera.
  • wojny na FCK pomiędzy organizacjami mogą odbywać się tylko za zgodą obydwu liderów i gamemastera.
  • lider organizacji przestępczej ma prawo do wykonywania FCK / FCJ na członkach swojej organizacji.
  • postacie wykonywujące FCK w momencie gdy otrzymają BW2 = giną a wniosek zostaje automatycznie zakończony.
  • gamemaster może w każdej chwili wykonać FCK na danej osobie jeżeli uzna to za stosowne w przebiegu akcji.

Ciągłość fabularna i zakazy;

  • w przypadku śmierci lidera organizacji zakazuje mu się powrotu na to stanowisko. Wyjątkiem jest wcześniejsze ustalenie tego z gamemasterem i jego ewentualna zgoda.
  • lider organizacji ma prawo grać jednocześnie na innej postaci w swojej organizacji, jednakże od jej najniższego szczebla.
  • zakazuje się wzajemnego okradania (lootgrabu) po masowych strzelaninach. Priorytetem jest ucieczka.
  • zakazuje się akcji ofensywnych podczas eventów (czy to podczas ogniska na santa maria beach, czy imprezy w klubie) takowe można przeprowadzić wyłącznie za zgodą gamemastera.
  • zakazuje się przenoszenia konfliktu z konkretną osobą na całą organizację / osiedle na którym gra takowa osoba. Macie problem do jednostki, złapcie ją pojedynczo.
  • zakazuje się przeprowadzania drive-by z desert eagle (jest zbyt inwazyjne)
  • zakazuje się leczenia się podczas strzelanin, jest to zabronione (dotyczy to głównie przedmiotów jedzenia etc.).
  • zakazuje się skakania po dachach, wykonywania nierealistycznych rzeczy podczas strzelanin.

 

2. Jeżeli pragniesz założyć własną organizacje przestępczą musisz trzymać się podstawowych, niżej wypisanych reguł.

Tworzenie aplikacji, wytyczne dla lidera;

  • zakładając swoją organizację przestępczą, musisz posiadać minimum pięciu aktywnych członków oraz wypisać ich w temacie swojej organizacji.
  • tworząc organizację powinieneś już na samym początku ustalić schemat jej działania, kierunek w którym będziecie grać i opisać to w swojej aplikacji. (cele, do czego dążycie, na czym będzie opierać się wasza gra)
  • jako lider jesteś odpowiedzialny za każdego członka swojej organizacji który pracuje na jej rachunek, jako lider powinieneś mieć twardą rękę i zdecydowane podejście wobec swoich ludzi.
  • w przypadku nieobecności / ck głowy organizacji, status lidera przejmuje najwyżej postawiona osoba.
  • tworząc aplikacje pamiętaj o jej estetyce, schludnym tekście, ładnej grafice - ponieważ jest to wizytówka twojej organizacji.
  • w przypadku akceptacji twojej organizacji zaczynasz grę in character z pozycji organizacji nieoficjalnej, początkowo bez skryptu. Porzucamy system procesów na rzecz luźniejszej gry.

Kontakt z opiekunami;

  • wszystkie sprawy organizacyjne załatwiane są wyłącznie na linii lider organizacji - opiekuni, w przypadku braku lidera, jego pałeczkę przejmuje wskazana przez niego osoba.


 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • scante zmienił tytuł na Zasady gry organizacji przestępczej
  • Menejs podpiął ten temat
  • Menejs odpiął ten temat
  • LSRP  Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...