>

Skocz do zawartości


Obiekty na świecie 0


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
105 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sproket

  • Główny administrator
  • Discord:Sproket#3177

Napisano 4 tygodni temu

Chcemy w końcu pozbyć się wieczornych ścinek i odchudzić nieco świat 0, bo na ten moment ma prawie 11 tysięcy obiektów. Nie możemy zrobić pełnej czystki do świata R* z singla, ale możemy przejrzeć to, co jest niepotrzebne. Jakieś pozostałości po organizacjach, nieregulaminowe strefy (więcej niż 30 obiektów) będą na bieżąco usuwane.

 

Proszę Was - graczy o wrzucanie w ten temat zdjęć takich miejsc, a w ciągu kilku najbliższych tygodni serwerowy świat będzie powoli wracał do normy. W najbliższej aktualizacji będzie również nieco zmieniony system stref, aby uniknąć takiego syfu na przyszłość i móc pogrupować dane obiekty według UID strefy, aby potem pozbywać się tego jednym kliknięciem.



#2 hordd

  • balony konfident 2018

  • Użytkownik

Napisano 4 tygodni temu

*
Popularny

prosze cie wypierdol to spring estates i zwroc skate park



#3 sloik

  • Gothicroleplay.pl

  • Gamemaster

Napisano 4 tygodni temu

Czekamy na horda i post:

 

'wyjebcie cala mape, bo jest chujowa'

 

@up: Jestem zaskoczony -;-



#4 hordd

  • balony konfident 2018

  • Użytkownik

Napisano 4 tygodni temu

nie zalapalem tego @up

 

ale tak czy siak klimatu nie nadaje w zaden sposob to spring estate a skate park byl lepszym miejscem do gry szczegolnie dla dilerkow


Użytkownik hordd edytował ten post 4 tygodni temu


#5 michson88

  • Użytkownik

Napisano 4 tygodni temu

Ten hujowy historical park, bo jest kurwa z pojedynczych obiektów 



#6 sloik

  • Gothicroleplay.pl

  • Gamemaster

Napisano 4 tygodni temu

@up: Ten Historical Park powstał w pełni IC i jest dobry. Nie burzy w ogóle ergonomii tego miejsca. Mamy tutaj na myśli jakieś environment packi na kiju lub nietrafione pomysły typu chociażby to Spring Estates.



#7 vinsu

  • MFFM

  • Support

Napisano 4 tygodni temu

/osiedle/ i tak zostanie lekko zmodernizowane jak znajdę trochę czasu. Jest tam dużo źle zagospodarowanej przestrzeni co nie jest żadną tajemnicą.



#8 michson88

  • Użytkownik

Napisano 4 tygodni temu

@up: Ten Historical Park powstał w pełni IC i jest dobry. Nie burzy w ogóle ergonomii tego miejsca. Mamy tutaj na myśli jakieś environment packi na kiju lub nietrafione pomysły typu chociażby to Spring Estates.

Aha, czyli ten historical park na więcej zastosowań niż spring estates stworzone z jednego obiektu? 



#9 mccon

  • Zasłużony

Napisano 4 tygodni temu

Ale Historical Park mimo wszystko obciąża serwer ze względu na dużą ilość obiektów na VW0, a nikt z tego nie korzysta i nikt tam nie gra. Proszę popraw mnie Słoik jeśli się mylę.

Buziaki.

#10 sloik

  • Gothicroleplay.pl

  • Gamemaster

Napisano 4 tygodni temu

Aha, czyli ten historical park na więcej zastosowań niż spring estates stworzone z jednego obiektu? 

 

Nikt tego nie powiedział. Napisałem, że pasuje bardziej w to miejsce, niż Spring Estates w miejscu skate parku.

 

@mccon: To też jest fakt. Ogólnie jest jakiś zamysł, aby na tą chwilę w miejscu Historical Parku wrzucić ściany i podpisać Final Build budowa i po prostu modelerzy postaraliby się to skleić w 1 obiekt.



#11 michson88

  • Użytkownik

Napisano 4 tygodni temu

Nikt tego nie powiedział. Napisałem, że pasuje bardziej w to miejsce, niż Spring Estates w miejscu skate parku.

Nie zaprzeczam, ale dam sobie rękę uciąć, że to on jest głównym powodem ścinek w okolicach centrum.



#12 mlodszy_blaki

  • 🪓mbbn0legal🪓

  • Użytkownik
  • Discord:mlodszy_blaki#6655
  • Miejscowość:05-200

Napisano 4 tygodni temu

park historyczny do wyjebania, albo twórcy niech ogarną go jako jeden obiekt

#13 Sproket

  • Główny administrator
  • Discord:Sproket#3177

Napisano 4 tygodni temu

Ten park przeniosę do jakiegoś interioru i zrobimy tam budowe jak słoik mówi. Vinsu albo schabowy jak znajdzie sekunde to sklei to jako 1 obiekt i wróci, bo to budowa w pełni IC jako inicjatywa polityków i nie możemy tego tak po prostu wyjebać, tylko najwyżej poprawić obecne.



#14 devilscup

  • Użytkownik

Napisano 4 tygodni temu

Zawsze może tam bomba spaść ;)



#15 sloik

  • Gothicroleplay.pl

  • Gamemaster

Napisano 4 tygodni temu

Tak jak mówię: temat ogólnie zamysł miał taki, aby wyłapać wszystkie te chujowe environment packi, które jakimś cudem znalazły się na serwerze, tj. okolice Motelu Idlewood, Chicago na Willowfield, ten park niedaleko Preston Gardens.



#16 Bowcian

  • Użytkownik Premium

Napisano 4 tygodni temu

wyjebcie to w huj

#17 Sproket

  • Główny administrator
  • Discord:Sproket#3177

Napisano 4 tygodni temu

No, ale screenshoty miały iść, a na ten moment to wiemy o trzech lokacjach, o których wiedzieliśmy wcześniej. Mi chodzi bardziej o mniej widoczne, gdzieś za miastem ostatnio w Montgomery też usuwałem niedawno, Palomino to w ogóle porażka i jedna wielka strefa crashu, ale to też naprawimy.



#18 devilscup

  • Użytkownik

Napisano 4 tygodni temu

https://www.upload.e...3/sa-mp-497.png
https://www.upload.e...7/sa-mp-498.png
https://www.upload.e...8/sa-mp-499.png
https://www.upload.e...1/sa-mp-500.png
https://www.upload.e...3/sa-mp-501.png
https://www.upload.e...99/sa-mp-502.png

 



#19 toe

  • Użytkownik Premium

Napisano 4 tygodni temu

nie usuwajcie  spring estates bo kupilem tam chate swiezo i 250 obiektow :(



#20 Sajmons

  • Zbanowany
  • Discord:Sajmons#2070

Napisano 4 tygodni temu

Kolejny temat gdzie będzie dużo, dużo zbędnej dyskusji zamiast konkretów. To może rozpiszę kilka miejsc/kilka faktów, jakie są zrobione na mapie.
Dużo osób zauważa, że park obok centrum miasta(park historyczny, czy jak to tam się nazywa), ma dużo obiektów, to fakt, ma dużo obiektów, wjeżdżając tam "na pełnej kurwie" obiekty muszą mieć czas na załadowanie, na słabszych komputerach może wystąpić lag, ale tak jak napisał sproket, zostało to zrobione czysto z inicjatywy IC, więc wywalenie tego tak po prostu jest trochę słabym pomysłem - ale stworzenie z tego jednego obiektu jest jak najbardziej trafione. Tylko pewnie wymaga czasu na nakładu pracy, bo nie ukrywajmy, jest tam dużo detali, które trzeba zrobić tak samo/podobnie. Ale miejsce, jak i sam park moim zdaniem pasuje w tamto miejsce i jest klimatyczny. To, że nikt tam nie gra nie oznacza, że musi od razu znikać i mają być tam korty tenisowe, na których również nikt nie gra.

 

Kolejną kwestią jest "płacz" o te osiedle na miejscu skate-parku. Owszem, dobór miejsca na takie osiedle jest strasznie średnie, niszczenie JEDYNEGO miejsca dla skejterów na mapie(no oczywiście poza tym na east beach, gdzie grała jakaś organizacja), ale to jednak był cios dla niektórych osób - mowa tu specjalnie jest o niektórych, bo nie ukrywajmy, dużo osób tam nie grało, a sam hordd pisząc, że była tam świetna gierka dla dilerów nie dostrzega, że nawet jak był ten skate-park, to nie grało tam aż tak super dużo osób. Przeniesienie osiedla w inne miejsce, gdzie można owe osiedle zagospodarować bardziej, byłoby lepszym pomysłem na to wszystko. 

Trzeba również pamiętać, że twórców na serwerze nie ma obecnie za wielu i każdy z nich ma swój wiek, nie mogą zapewne poświęcać wystarczająco dużo czasu na modele, tak jak każdy by chciał. Dlatego trzeba poświęcić dużo cierpliwości na to wszystko, aby miało to ręce i nogi. 
(jak znajdę chwilę czasu na to, aby pojeździć po mapie, to wrzucę tu kilka ssów miejsc, które można zmodernizować).







Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych