>

Skocz do zawartości


* * - - - 9 głosy

Różowa pijawka / za mojego ojca, króla


  • Nie możesz odpowiedzieć
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sparrow

  • Główny administrator
  • Skype:sparrow.h Mój stan

Napisano Tydzień temu

*
Popularny

1500134615.png

 

Dzień kobiet - to już w piątek! Z tej okazji chcielibyśmy całą ekipą życzyć wszystkim paniom obecnym na naszym serwerze samych sukcesów. Spełniajcie swoje marzenia, bądźcie cały czas obok nas, aczkolwiek prosimy - nie dawajcie nam aż tak w kość. ;)

Jako że emocje po ostatniej zbiórce pieniędzy na WOŚP już opadły, przyszła pora na aktualizację serwerową. W aktualizacji przygotowaliśmy dla Was trochę większych i mniejszych zmian, na które niektórzy z Was czekali już od dawna. Popracowaliśmy również nad serwerowymi lagami, by grało Wam się nieco płynniej.
 
 
wybory.png
 
Wybory

Jako administracja skupiamy sporo naszych wysiłków (wysiłków ralteza) na rozwoju strefy politycznej serwera. Robimy to uderzając nie tylko w samo miasto, ale często i w cały stan San Andreas. Chcemy, by politycy i cała otoczka im sprzyjająca była na serwerze kolejną prężnie działającą siłą na miarę organizacji porządkowych czy przestępczych. Stąd też pierwsze zmiany w postaci chociażby skryptowych wyborów, które pojawiły się już jakiś czas temu i mogliście z nich korzystać chociażby w trakcie ostatnich wyborów, na których temat więcej dowiecie się w temacie State Senate Elections. Tym jednak, którzy skryptu jeszcze nie widzieli spieszymy się z krótkimi wyjaśnieniami:
 
Głosowanie było dostępne już około dwa lata temu, jednak każde kolejne wybory wymagały ingerencji dwóch osób: programisty i lidera rządu (IC). Nazwiska kandydatów leżały na sztywno w kodzie serwera, a wyniki były wyciągane i podliczane ręcznie. Od tej pory lider rządu oprócz statusu nad głową i rozpoznawalności w świecie gry zyskuje kilka komend, którymi może zarządzać wyborami sam. Zmieniać oraz podliczać wyniki, dodawać, usuwać kandydatów z poziomu gry, jak również z poziomu forum.
 
skiny.png
 
Sklepy z ubraniami

Znaczny lifting dotknął też sklepy z ubraniami, w których kupuje się skiny. Teraz nie trzeba już przeklikiwać kilkuset skinów, żeby znaleźć ten właściwy w stosie tych, które chociażby kolorem skóry nie pasują do naszej postaci. Skiny zostały również odwrotnie posegregowane i pokazują się w kolejności od najnowszego do najstarszego skina - dzięki temu będziecie na bieżąco mogli się zapoznawać z dodawanymi przez nas do gry modelami. Kategorie w sklepach można w dowolny sposób modyfikować, co otwiera graczom możliwość rozwijania własnych marek odzieżowych, jubilerskich, czy z innymi akcesoriami, które można zakupić w sklepach.
 
narkotyki.png
 
Zmiany w narkotykach

Mniej więcej rok temu po licznych problemach z dodawaniem nowych narkotyków w końcu udało nam się wprowadzić w życie wiele nowych rodzajów narkotyków. Do tej pory jednak ta zmiana opierała się głównie na nazewnictwie. Teraz poszliśmy o krok dalej i każdy nowy narkotyk może być w każdej chwili modyfikowany, a jego właściwości mogą być zmienne dla każdego rodzaju uwzględniając:

  • Różne statusy wyświetlane nad głową, przykładowo naćpany, zjarany, pobudzony i tak dalej, ponadto status jest różny zależnie od płci postaci (np. zjarany i zjarana),
  • manipulację efektami, jakie dają narkotyki (począwszy od leczenia, poprzez dodawanie siły, na drobnostkach jak efekty pogodowe kończąc) i ilości tych efektów,
  • czas wpływu danego narkotyku na organizm naszej postaci,
  • ustalenia, czy dany narkotyk uzależnia czy też nie,
  • kilka losowych /do, które informują nas o tym, jaki wpływ ma narkotyk na nasz organizm i jak należy odgrywać postać po jego zażyciu,
  • Rzeczy, które były dostępne już wcześniej, jak ceny czy też nazwy na cornerach.

Za wszystkie te rzeczy odpowiada odpowiedzialny za narkotyki Gamemaster, którym na chwilę obecną jest Mccon. To on podejmuje decyzje o tym, który narkotyk reprezentuje dane efekty, jak i czy należy dodać nowe pozycje na liście serwerowych narkotyków. Ostateczna decyzja zawsze należy do niego - nie znaczy to jednak, że nie możecie do niego pisać w formie ticketów z propozycjami wprowadzenia nowych narkotyków na serwer. Zwłaszcza, jeśli przykładowo sami zajmujecie się produkcją takich specyfików.
 
obiekty.png
 
Obiekty na serwerze

Kolejną sprawą, którą chcemy się z Wami podzielić, a która jest też swoistym apelem do graczy dotyczy obiektów. To właśnie ich nadmiar w dużej mierze odpowiada za lagi na serwerze. Przez ostatnie kilka dni ekipa serwera na czele ze Sproketem musiała skupić się na przewertowaniu wszystkich zbędnych stref i interiorów, których, jak się okazało, jest naprawdę dużo. Jako, że jakiś czas temu zdjęliśmy limity drzwi na postać, dziesiątki osób na swoich nieaktywnych postaciach zaczęły trzymać po kilka do kilkunastu interiorów (rekord to 52 interiory na postaci, która wchodziła do gry raz na miesiąc) tylko po to... żeby je mieć. Podobnie sprawa miała się ze strefami, gdzie niektórzy gracze omijali limit 30 obiektów na strefę tylko po to, żeby móc zbudować sobie żywopłot w palomino (43 obiekty samego płotu + reszta obiektów na strefie). W związku z tym:

  • Zmniejszono dozwolony limit obiektów do 1500 na interior,
  • przywrócono limit drzwi na postać, na chwile obecną jest to: 3 bez konta premium (wcześniej 2) i 5 dla osób z kontem premium. Administracja nie będzie więcej przypisywać drzwi osobom które osiągną limit /bo chcą sobie kupić kolejny domek/,
  • limit obiektów na strefę wynosi 30 i został zablokowany - nie będzie już możliwości obejścia go,
  • usunięto wiele zbędnych obiektów z Palomino Creek, bo ich nadmiar zaczął już powodować crashe. Administracja stopniowo usuwa interiory osób, które od dawna nie grają i tylko magazynują interiory,
  • grupy nie służą do przechowywania interiorów domów. Interiory domów na grupach będą usuwane, a takie grupy w ostateczności również zostaną skasowane.

W statystykach:

W ciągu ostatnich kilku dni liczba wszystkich obiektów na serwerze zmniejszyła się z 357000 do 293197. Jednocześnie tylko na świecie 0 liczba obiektów zmalała z 17500 do 11527. Dla porównania limit obiektów w 2014 wynosił 80 tysięcy ogółem i ok. 2 tysięcy na świecie 0. Jak sami widzicie, różnica jest zatrważająca i już teraz po usunięciu 50k obiektów lagi na serwerze są znacznie mniej odczuwalne. I tutaj przechodzimy do apelu: nie chomikujcie zbędnych interiorów. To czy macie 5 drzwi, 15 czy 50 nie dodaje Wam żadnego prestiżu, a jedynie zwiększa potencjalne lagi na serwerze. Parę miesięcy temu został w Wasze ręce oddany menedżer obiektów, byście swoje interiory mogli zapisywać bezpośrednio w nim i/lub na komputerze. Jeśli jakiś interior Wam się podoba, a nie potrzebujecie go w danym momencie to zgrajcie go do panelu i nie trzymajcie niepotrzebnie na serwerze. Wykorzystywanie 30 obiektów, żeby zrobić żywopłot również nie ma sensu, skoro można to zrobić znacznie mniejszym nakładem pracy.
 

napis.png


Mniejsze zmiany:

  • Dodano informację dla LSPD o nicku gracza dzwoniącego na 911. Skończyła się era śmieszków spamujących bezsensownymi zgłoszeniami,
  • skrypt LSFD został wzbogacony o /kogut i /kogut2,
  • zamieniono /pokaz prawko /pokaz dowod na ID/licencje,
  • zmieniono ban na kick i unspawn auta za próbę tuningu - pozwala to przeładować komponenty i uniknąć bugowania tuningu,
  • dodano wyświetlanie nazwy przedmiotu zegarka po jego użyciu (/time, /czas lub /u -> przedmiot) * Simon Sarno spogląda na zegarek nazwa_itemu,
  • zaktualizowano panel zakładania postaci na 2019 rok, co przekłada się na aktualizacje przedmiotów w wybierałce, usunięcie starych nieużywanych skilli, możliwość założenia najmłodszej postaci o roczniku 2002 (wcześniej 1998).

Naprawione bugi:

  • Naprawiono stary bug, który powodował złe wyświetlanie otrzymywanej na start sumy pieniędzy.
  • naprawiono buga z kradzieżą grupowych fur, który pozwalał na ich prowadzenie mimo ogólnej blokady,
  • naprawiono komende /relog, teraz wybiera dobrą postać,
  • naprawiono buga z krzyczeniem przez nieodebrany telefon (było słychać w słuchawce zanim odebrałeś),
  • poprawiono kilka mniejszych literówek przy cmds /rozwiaz, wyciąganiu z torby,
  • naprawiono buga z /szrot, z powodu którego wielu graczy otrzymało bana za bugowanie gotówki,
  • poprawiono działanie automatycznej naprawy pojazdu przy kicku za /psucie pojazdów/,
  • naprawiony bug z pieniędzmi z firmami truckerskimi,
  • naprawiono błędy w serwerowej giełdzie, w związku z czym ta ponownie została oddana do użytku graczy.

Słowem zakończenia jak zwykle wielkie podziękowania należą się Sproketowi za odwalenie dobrej roboty przy kodzie. Powoli zabieramy się także za reorganizacje strefy cywilnej na serwerze o czym już od paru tygodni z kilkoma graczami dyskutujemy na kanale discord. Zostało tam więc tylko przypomnieć o umiarze względem obiektów na serwerze, jeszcze raz pozdrowić wszystkie kobitki no i życzyć miłej gry na serwerze ;)

 

Cieplutko pozdrawia,
Ekipa Los Santos Roleplay.



#2 arjel

  • rosnę w siłę jak żabki

  • Gamemaster

Napisano Tydzień temu

PRZEPRASZAMY SKRYPTU NIE DA SIĘ JUŻ BARDZIEJ ZOPTYMALIZOWAĆ 



#3 FlowaCMC

  • Użytkownik Premium

Napisano Tydzień temu

Nie czaruj mi tu, nie buguj, nie cheatuj :)



#4 Arkhir_John_Jr

  • jebać rząd tajne psy rozjebusów jebać biede

  • Użytkownik

Napisano Tydzień temu

to ładny uptade na narkotyki praktycznie nic z nimi nie zrobiliście od mometu jak kminiliśmy to z burtonem i arczirem pare lat temu



#5 Sparrow

  • Główny administrator
  • Skype:sparrow.h Mój stan

Napisano Tydzień temu

true kiedyś to było teraz to nie ma ehhk kurła



#6 rein333

  • twoja stara kleczy i nie trzyma sie poreczy jestem rein nie kiep

  • Użytkownik
  • Steam ID:hewra_brazil
  • Discord:rein#2716
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano Tydzień temu

Lowkey liczyłem na zmianę zasady bw w regulaminie ; D

#7 jacazxc

  • If u blood thro it up

  • Użytkownik
  • Discord:jacazxc#4022
  • Miejscowość:Kraków

Napisano Tydzień temu

ja cie



#8 Vasewicz

  • vcx

  • Użytkownik

Napisano Tydzień temu

szkoda że nikt nie ruszył dalej tych biednych /napadów czy tam call dla gangów poprawiło by rp 



#9 Arkhir_John_Jr

  • jebać rząd tajne psy rozjebusów jebać biede

  • Użytkownik

Napisano Tydzień temu

true kiedyś to było teraz to nie ma ehhk kurła

jasne że było lepiej skrypt magazynu dawał dragi wartości 1 które można bylo rozmnażać w nieskończoność za darmo bo nie pobierało też odpowiedniej kwoty pozdro



#10 Blast

  • Ale to nie do mnie tak, do mnie nie.

  • Użytkownik Premium
  • Discord:Blast#8429
  • Miejscowość:Pomorskie

Napisano Tydzień temu

Zdrowie Pań ;)

 

Szkoda, że nie naprawiliście błędu tego menadżera obiektów, ale i tak props z redukcją obiektów. (tj. https://ls-rp.net/in...uggest&id=2132)



#11 edeksms

  • SMS SQUAD

  • Użytkownik
  • Skype:SMS SQUAD Mój stan
  • Steam ID:SMS SQUAD
  • Discord:edekdms#8886
  • Miejscowość:SMS SQUAD

Napisano Tydzień temu

fajowe =D



#12 paralizator

  • Użytkownik

Napisano Tydzień temu

pul na pul



#13 Sparrow

  • Główny administrator
  • Skype:sparrow.h Mój stan

Napisano Tydzień temu

Zdrowie Pań ;)

 

Szkoda, że nie naprawiliście błędu tego menadżera obiektów, ale i tak props z redukcją obiektów. (tj. https://ls-rp.net/in...uggest&id=2132)

Naprawi się, ale to musi osobiście zrobić Szymek więc... na kolejny wośp będzie gotowe



#14 truciciel

  • Hugo Kołłątaj

  • Użytkownik Premium

Napisano Tydzień temu

sugeruje poprawic skiny w kategoriach poniewaz wiekszosc jest mylnie przydzielona do grupy rasowej, ktora jej nie odpowiada



#15 Sproket

  • Moderator serwera
  • Discord:Sproket#3177

Napisano Tydzień temu

sugeruje poprawic skiny w kategoriach poniewaz wiekszosc jest mylnie przydzielona do grupy rasowej, ktora jej nie odpowiada

zażalenia do keniego

#16 truciciel

  • Hugo Kołłątaj

  • Użytkownik Premium

Napisano Tydzień temu

zażalenia do keniego

jemu to bym nawet nie dal roslin do podlewania w czas wyjazdu



#17 Blast

  • Ale to nie do mnie tak, do mnie nie.

  • Użytkownik Premium
  • Discord:Blast#8429
  • Miejscowość:Pomorskie

Napisano Tydzień temu

Naprawi się, ale to musi osobiście zrobić Szymek więc... na kolejny wośp będzie gotowe

Ooo, fajnie i szybko ;)



#18 Kenni

  • Organizacje prywatne

  • Moderator serwera
  • Discord:Kenni#3649

Napisano Tydzień temu

jemu to bym nawet nie dal roslin do podlewania w czas wyjazdu

japa psz, poprawie w wolnej chwili



#19 truciciel

  • Hugo Kołłątaj

  • Użytkownik Premium

Napisano Tydzień temu

japa psz, poprawie w wolnej chwili

no ja nie wiem jak mozna spierdolic tak prosta robote kennys, 2/5 zle wsadzonych



#20 Kenni

  • Organizacje prywatne

  • Moderator serwera
  • Discord:Kenni#3649

Napisano Tydzień temu

na przyszlosc bede pamietac o odezwaniu sie do ciebie w sprawie rozdzielenia 600 skinow pod kilka kategorii, pozdrawiam







Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych