>

Skocz do zawartości

Już dzisiaj odbędzie się impreza w Oceana Club - start o godzinie 22.00. Muzyka lat 80/90. Zapraszamy!


Dnia 22.10 o godzinie 20:00 odbędzie się I sesja Rady Nadzorczej miasta Los Santos na Verdant Bluffs.


* * * * - 10 głosy

Gangsterski yorkshire terrier


  • Nie możesz odpowiedzieć
86 odpowiedzi w tym temacie

#1 arjel

  • Obieg narkotyków na serwerze, organizacje przestępcze

  • Gamemaster

Napisano 3 tygodni temu

*
Popularny

nagore.png

Odkąd na początku tego roku pojawił się update z kompletnie nowym wizerunkiem eleski, prawie dzień w dzień zachodzimy w głowę nad tym, jak wyciągnąć rozgrywkę role play na kompletnie nowy poziom. Cel przyświeca nam szlachetny, ale droga do niego niestety usłana jest cierniami, przez które staramy się przebrnąć najczęściej metodą prób i błędów. Tym razem, po wielu godzinach rozmów z graczami i szukaniu złotego środka uderzamy w kierunku półświatka przestępczego chcąc całkowicie zmodernizować postrzeganie organizacji przestępczych na polskich serwerach. W ślad za jednymi zmianami idą kolejne zmiany a o wszystkim dowiecie się w tym ogłoszeniu.
 

1506336390.png

 

Parcele i meliny narkotykowe

Zacznijmy jednak od sporych nowości w skrypcie, jakimi są parcele. O samych parcelach informowaliśmy kilka miesięcy temu a propos updatu związanego z fabularnymi zmianami w Los Santos. Poszliśmy jednak krok naprzód i wraz z parcelami Raydex przygotował dla Was skrypt melin narkotykowych, który już niektórym zapewne obił się o uszy. Wszystko jest już gotowe i od dwóch dni bez zarzutów tajemnie śmiga na serwerze. Przyszła zatem pora przedstawić Wam oba skrypty i wyjaśnić jak mniej więcej działają.

Czym są parcele? To prosta, ograniczona liczba posiadłości którą można zakupić, a która generuje dziennie określoną sumę zysku, która rośnie w miarę upływu czasu, jeśli nie pobieramy gotówki. Gotowe, postawione na serwerze parcele będzie można zakupić za pomocą komendy [/parcela kup]. Do zakupienia parceli wymagana będzie grupa organizacji przestępczej, a sama zakupiona posiadłość zostaje pod nią od razu podpisana. Za pomocą komendy [/parcela pobierz] pobieramy wygenerowany w posiadłości zysk. Wszystko jednak okraszone jest nutką ryzyka, gdyż wrogie organizacje przestępcze za pomocą komendy [/parcela przejmij] mogą przywłaszczyć sobie naszą posiadłość. Przejmowanie lokalu trwa 7 minut i można to robić tylko między 19 a 24 przy spełnieniu dodatkowego warunku - przynajmniej jeden członek organizacji, która posiada parcele musi być w grze. Przejecie parceli oznacza wyzerowanie jej dotychczasowego dochodu i przepisanie  posiadłości na organizację agresorów. Zyski generowane przez parcele są różne, podobnie jak ich rozlokowanie, ilość i przeznaczenie.

Jesteśmy świadomi tego jak bardzo na przestrzeni ostatniego roku narkotyki straciły na znaczeniu na naszym serwerze, w związku z tym postanowiliśmy postawić na skrypt melin, w których hurtowo będziecie mogli sprzedawać towar. Zysk z narkotyków sprzedawanych w melinie jest odrobinę mniejszy niż na cornerach i nie jest ograniczony żadnym limitem jeśli chodzi o ilość sprzedawanego towaru. Co za tym jednak idzie, pojawia się większe ryzyko. Policja posiada specjalną komendę [/drzwi zabezpiecz] w efekcie czego wszystkie narkotyki zostają usunięte a drzwi zostają podpisane pod grupę policji. Jeśli zaś chodzi o sam zbyt narkotyków w melinach, wygląda to tak, że co godzinę macie spory procent szans na to, że ich część się sprzeda. Potem z kolei system ustala ile tego narkotyku akurat sprzedaliście za jednym zamachem. Raz może to być pięć procent włożonego towaru, innym razem pięćdziesiąt. Dlatego im więcej towaru wyłożycie - tym więcej możecie stracić jeśli melina zostanie przejęta przez policję.

Jak to wszystko wygląda od strony fabularnej? Nie chcemy, żeby w mieście nagle zaroiło się od pustostanów, o które każdy będzie się bił. Ilość parceli będzie limitowana, chociaż w tym przypadku to może złe słowo. Nie ma z góry narzuconego ich limitu, ale nie pozwolimy też, żeby nagle na ulice wypłynęły dziesiątki budynków do zakupienia. Chcemy zrobić z tego coś elitarnego, sposób na pokazanie swojej siły konkurencyjnym organizacjom. W końcu takich inwestycji trzeba pilnować, czy to za pomocą broni czy dyplomacji. Część z parceli będzie można zakupić na serwerze a o ich spisie dowiecie się w specjalnie założonym do tego dziale w Fabularnym Los Santos. inne z kolei będzie można pozyskać lub "odblokować" dopiero po wykonaniu pewnych zleceń fabularnych dla chociażby rodzinych Forellich czy innych fikcyjnych ugrupowań. Co zaś tyczy się crachkousów, podobnie jak parcele będzie można je zakupić na serwerze bądź wejść w ich posiadanie w inny sposób.

 

1506336646.png

 

Nowe funkcjonalności stref i cornerów

Pisaliśmy w kilku akapitach wyżej o nowych rynkach zbytu narkotyków w Los Santos, jednak to nie wszystko - odświeżamy także skrypt handlu detalicznego. Będziecie mogli przestać handlować w pojedynkę, stojąc w miejscu i czekając na nadchodzących klientów, a zająć się tym w grupie 3 osób, dowolnie poruszając się w granicach strefy przeznaczonej do handlu narkotykami. Mieliście dość tych samych miejscówek w których sprzedaliście już niezliczone ilości dragów? Dzisiaj wystarczy poprosić moderatora serwera o ustawienie Wam strefy w wybranym miejscu i rozpocząć zabawę, która nie będzie dłużej ograniczała się do stania samotnie w jednym miejscu. Kto wie? Może czas zacząć handlować w okolicy klubów rozmieszczonych w całym Los Santos, tak by dostarczyć środki odurzające małolatom żądnym mocnych wrażeń?

 

Zauważycie także brak stref określających teren danej organizacji - naszym zdaniem ich przydatność była znikoma, a zamalowany kwadracik był marnym wyznacznikiem tego na czyim terenie się znajdujecie. Zdecydowanie lepiej będzie gdy to wyznaczy aktywność Waszego gangu czy tagi pozostawione na okolicznych murach. 

 

Co do dodatkowych funkcji nowych stref Raydexa - biznesy będą mogły otrzymać takową by oferować swoje usługi także na zewnątrz. Zbliża się zima, jednak my na przekór temu będziemy zachęcać Was do wychodzenia z ciepłych interiorów by jak najbardziej niwelować efekt pustego Los Santos. Role play na platformie multiplayer GTA to gra interakcji i ku nim Was kierujemy. Naprawianie samochodów na świeżym powietrzu, odpracowywanie minut duty przed drzwiami biznesu, oferowanie sprzedaży i wiele innych ujrzycie już w najbliższych dniach o czym na bieżąco będziecie informowani poprzez ogłoszenia na górze forum. 

 

Wycenianie akcji w dziale "Przestępstwa"

Zauważyliśmy, że ilość ticketów dotyczących rozegranych akcji przestępczych przez Wasze postacie jest olbrzymia. Postanowiliśmy więc potraktować omijany w obawie o konsekwencje dział "Przestępstw" podobnie jak wyceniane materiały w "Branży rozrywkowej". Od dzisiaj jeżeli chcecie czerpać dodatkowe zyski z akcji, które do tej pory przygotowywaliście i wrzucaliście do ticketów będzie musieli wrzucić takowe informacje w wspomniany dział "Przestępstw", gdzie całość wyceni wyznaczony do tego gamemaster., Kryteria wyceny będą proste - złożoność akcji, ilość zaangażowanych osób trzecich i poziom ryzyka. Pieniądze dostanie każdy bandyta, jednak kwoty będą różnić się w zależności od trzech wymienionych czynników. Kombinujcie, myślcie nieszablonowo i angażujcie w wszystko innych graczy a pieniądze zaczną spływać na konto. Liczcie się z tym, że detektywi poważnie zainteresują się poczynaniami gangsterów, którzy staną się zbyt aktywni.
 

Dochody generowane przez biznesy

Dodaliśmy także automatycznie generowane dochody dla biznesów. Sam skrypt jest całkiem prosty, raz na 24 godziny generuje on nam zysk, który wcześniej ustala opiekun biznesów, a następnie wpłaca go na konto nasze grupy. Biznesy od teraz będą przynosić rzeczywisty zysk właścicielowi, przez co wcielenie się w role biznesmana będzie dla was o wiele łatwiejsze i przyjemniejsze, o ile ktoś faktycznie planuje rozwijać swoją grę w tym kierunku. Przede wszystkim wolnostojące, nic nieznaczące biznesy do których ich właściciele się nie przykładają nie będą generować żadnych dochodów. Zyski są przeznaczone dla firm, które faktycznie wykazują inicjatywę i mają na celu wyróżnienie takich firm. Co za tym idzie - wymagamy od liderów biznesów aktywności, kreatywności i minimum zaangażowania w swój projekt a wówczas jesteśmy gotowi takich graczy nagrodzić faktycznymi dochodami.

 

Zanim przejdziemy do informacji dotyczących zmian w organizacjach przestępczych jeszcze mały ficzer, podobnie jak cała reszta wymienionych, ufundowany przez nieocenionego Raydexa. Pod okrągłym wieżowcem w okolicach Alei Gwiazd/Vinewood znajduje się zupełnie nowy, podziemny parking, stworzony z myślą o tych graczach, którym zaczyna już brakować miejsc do zaparkowania swoich pojazdów przez co praktycznie tamują ruch w centrum. Dodatkowo do samego wieżowca można od teraz wejść podobnie jak do apartamentowca przy Santa Maria.


1506336522.png

 

Fundamentalne zmiany wprowadzamy w systemie grania akcji przestępczych na naszym serwerze: dosyć rzucania kłód pod nogi graczom i wymagania czasu spędzonego na forum by móc spokojnie grać w gronie znajomych swoją własną organizację. Od dzisiaj szansę może dostać każdy, wystarczy prosta aplikacja nakreślająca tło i tor Waszej gry by otrzymać możliwość kreowania organizacji przestępczej - resztę zweryfikuję sama gra. Najważniejszym punktem w naszej ocenie będzie interakcja z innymi organizacjami, ponieważ jeżeli granie przestępcy polegać będzie na wszczynaniu burd i strzelaninach w obrębie całego miasta to szybko się pożegnamy. W skrócie: my nie utrudniamy Wam, Wy nie utrudniajcie sobie gry i graczom dookoła. Kreujcie postacie przestępców, skupiajcie się na pozytywnych interakcjach i budowaniu sieci kontaktów zamiast na wojnach i strzelaninach.

 

Znika niesławna moderacja w dziale przestępczych, sporo zmieniamy także w kwestii organizacji oficjalnych i nieoficjalnych, by ten status stał się znaczący w rozgrywce. Świeżo założona grupa nie otrzyma na wejściu skryptu, mimo to może dokonywać akcji przestępczych. Po tym jak opiekuni uznają, że dane ugrupowanie faktycznie od początku rozwijało się i grało dobrze, dostaniecie skrypt i chociażby możliwość odegrania akcji fabularnej, która zapewni Wam limitowane, płatne zamawianie broni i narkotyków - jeżeli tylko ukierunkujecie swą grę w tę stronę. Organizacje oficjalne będą miały dostęp do zupełnie darmowego zamawiania. Cały ten układ ma sprawić, że największe i najsilniejsze fabularnie grupy będą musiały być punktem odniesienia dla reszty - to oni trzymać będą rękę na rynku i wchodzenie z nimi w konflikty będzie często kończyło się śmiercią.

 

Zmienia się także nasze podejście do jednostek w świecie przestępczym - postacie długofalowo kreowane pod grę samotnego wilka w gangsterskim świecie będą mogły bez pisania żadnego ticketu na freelancera grać akcje, które do tej pory przez regulamin były zakazywane osobom bez grupy przestępczej. Wlicza się w to także użytkowanie systemów napadów na domy i sklepy. Warunki są proste - 50 godzin przegranych na postaci, spójna jej kreacja i rozsądek w podejmowaniu swych kroków. Musicie też pamiętać, że jesteście na samym końcu przestępczego łańcucha pokarmowego i wszelkie akcje wymierzone w organizacje przestępcze czy freelancerów będą miały dla Was opłakane skutki. 

 

Skoro o freelancerach mowa - nadal będziecie mogli grać postacie niezrzeszone w żadnej organizacji od pierwszych minut. W tym wypadku niewiele się zmienia: jeden ticket z opisem Waszego planu na grę, mający czymś przekonać gamemastera, który będzie to weryfikował. Chcesz jedynie grać prostego bandytę grabiącego staruszki na Glen Park od pierwszych minut, będziesz musiał skorzystać z opcji wymienionej w akapicie wyżej. W przypadku freelancerów chodzi o konkretne, znaczące postacie: przemytników, producentów broni, lichwiarzy i tym podobnych. Znosimy także od zawsze ograniczający liczbę takich charakterów limit na freelancerskiej liście oraz gwarantujemy, że nikt z niej nie wypadnie przez krótszą lub dłuższą nieaktywność. To znaczy, że gdy jak Chytrus wyjedziecie na kilka miesięcy do pracy w Holandii będziecie mogli być spokojni o dalszą grę po powrocie, bez proszenia się o ponowne nadanie statusu.

 

W skrócie: organizacja oficjalna ma o wiele większe wpływy i możliwości niżeli grupa nieoficjalna (a ta od "procesu"), freelancer znaczy więcej niż zwyczajny bandyta, który przegrał 50 godzin na postaci, jednak nie powinien szukać konfliktu z całymi ugrupowaniami. Tickety FCK w wypadku gdy ktoś, kto w tej "hierarchii" jest niżej a ewidentnie szuka konfliktu z mocniejszymi będziemy skłonni akceptować prędzej niż w odwrotnych przypadkach, więc warto mieć to w pamięci gdy rozpocznie się kolejną strzelaninę na serwerze.

 

Dajemy Wam sporo wolności, kończąc z niepotrzebnymi utrudnieniami i grą przez forum, jednak będąc świadomymi tego, że niektóre niedoświadczone osoby lub takie, które będą złośliwe, mogą niewłaściwie wykorzystać to co właśnie wprowadzamy. Stąd nieco zaostrzony rygor karania przypadków psucia gry innym - od kicków, godzin spędzonych w latarni, blokad postaci aż po bany. Nie będziemy tolerować szczeniackiego grania pod siebie i uprzykrzania życia reszcie. Lepiej miejcie to na uwadze przed każdym zalogowaniem się na nasz serwer, bo właśnie w momencie zachowań godzących w karygodny sposób w rozgrywkę reszty graczy kończy się Wasza wolność i pojęcie luźnego role playu.

 

Przypominamy też, że burdy w tematach organizacji z którymi macie beef w świecie gry będą surowo karane, a jeżeli zjawisko eskaluje zbyt szeroko - moderacja zostanie przywrócona.

 
 
 
Mniejsze zmiany:

  • Naprawiliśmy stackowanie narkotyków - możecie je znowu dowolnie łączyć i dzielić
  • Skradzione przez /kabelki samochody będą od teraz normalnie się niszczyły
  • Ilość odsiadek dodana do /stats
  • Naprawiliśmy problem z resetowaniem się limitu narkotyków na /call 333
  • 3dtexty od autobusów nie będą już więcej widoczne na innych vw
  • Zgodnie z propozycją Jerry'ego (ta propozycja) od teraz wypożyczacie tylko konkretny pojazd w którym postać aktualnie się znajduje
  • /carattach posiada teraz wizualną edycje obiektów przyczepialnych do pojazdów

 

Miłej gry na koniec miesiąca,

Ekipa Los Santos Roleplay!

 

PS: za wszystkie zmiany skryptowe podziękujcie Raydexowi, gdyż całość to jego zasługa
PPS: za długie dyskusje na temat zmian w organizacjach przestępczych wielkie dzięki dla: gehiKarol, landslide, mccon, słoik, Moldek.


  • 123

#2 _____________

  • Naczelny pajac

  • Użytkownik Premium

Napisano 3 tygodni temu

Daje wielkiego lajka, zajebista zmiana.


  • -38

#3 Raltez

  • organizacje porządkowe, FCJ

  • Gamemaster

Napisano 3 tygodni temu

no chyba jednak nie dajesz he he


  • -40

#4 reksio_variacik

  • Projekty fabularne, dział przestępstw.

  • Gamemaster

Napisano 3 tygodni temu

robimy zrzute po 5 zł na drunkstream dla Krzyśka


  • 13

#5 hordd

  • Użytkownik

Napisano 3 tygodni temu

maxresdefault.jpg


  • -64

#6 Freezout

  • Użytkownik

Napisano 3 tygodni temu

gud dżob


  • -14

#7 hordd

  • Użytkownik

Napisano 3 tygodni temu

mimo tego, jest możliwe, że takie coś się pojawi?

 

https://ls-rp.net/in...suggest&id=1507


  • -25

#8 Raydex

  • Moderator serwera
  • Skype:krzysrayd Mój stan
  • Miejscowość:Jaworzno

Napisano 3 tygodni temu

mimo tego, jest możliwe, że takie coś się pojawi?

 

https://ls-rp.net/in...suggest&id=1507

 

Musiałoby sie komuś chcieć znaleźć dla mnie animki. 


  • 5

#9 Shao.

  • pan Szao.

  • Użytkownik
  • Miejscowość:Jaworzno.

Napisano 3 tygodni temu

o kurwa mac ja pierdole szac 


  • -13

#10 mccon

  • Użytkownik

Napisano 3 tygodni temu

finally, ale lajki to najgorsze kurwa zrobiliście.


  • 1

#11 Vasewicz

  • to nie karnawał ale tanczyc z nia chce

  • Użytkownik Premium

Napisano 3 tygodni temu

nareszcie moge dac unlike h0rdowi dziekuje to poprawilo rp 


  • 0

#12 Voight

  • Użytkownik

Napisano 3 tygodni temu

No, no ładnie - oby tak dalej :)


  • -8

#13 lecik

  • Użytkownik

Napisano 3 tygodni temu

hordd to taki gangsterski jamnik 


  • -10

#14 Jerry

  • lso swag

  • Support
  • Miejscowość:Łódź

Napisano 3 tygodni temu

wszystko git, ale w tej postaci już chyba lepiej bez tych lajkow, to raczej nie kwestia przyzwyczajenia.


  • -2

#15 josek

  • Użytkownik Premium
  • Skype:real.joskovy Mój stan
  • Miejscowość:Gdańsk

Napisano 3 tygodni temu

super


  • -8

#16 sloik

  • pussy boa

  • Użytkownik

Napisano 3 tygodni temu

Bardzo dobre


  • -6

#17 niczykejro

  • Użytkownik Premium

Napisano 3 tygodni temu

teraz bedą od góry do dołu dislike dawać, ale no aktualizacja cudowna. szukajcie animacji dla raydexa to bedzie jak najszybciej aktualizacja z tym bieganiem


  • -8

#18 MLODY_SIMBA

  • kocURy

  • Użytkownik

Napisano 3 tygodni temu

chcemy stare licki a nie jakies reputacje~!!!!!!!!


  • -10

#19 sloik

  • pussy boa

  • Użytkownik

Napisano 3 tygodni temu

Wyjebcie negatywny rep i moze zostać


  • 5

#20 Podejrzany

  • Użytkownik Premium

  • Użytkownik

Napisano 3 tygodni temu

gut gut


  • -3





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych