>

Skocz do zawartości


Sektor cywilny


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1219 odpowiedzi w tym temacie

#1201 pukawa

  • respect few fear none

  • Użytkownik
  • Discord:pukawa#9460
  • Miejscowość:Łódź

Napisano Tydzień temu

Jeżeli chodzi o broń, to może wprowadzić jakieś zużycie? Nie będzie wtedy sytuacji że 12 letni Juan Carlos przelatał na swojej postaci 321 godzin mając tylko jednego digla, bo fartem udało mu się zawsze spierdolić przed policją lub chował go w krzakach za wychodkiem.

Broń będzie sprzedawana wtedy w większych ilościach, więc może ograniczyć to jakimś większym limitem na organizację? Oczywiście nie doprowadzając do sytuacji że nie ma w mieście broni.

 

49385771572_c4a107f78f_o.png

 

ten system jest wprowadzony, ale nie wiem jak z prędkością zużywania się takiego przedmiotu



#1202 veis

  • Użytkownik
  • Discord:jedrek#2983
  • Miejscowość:białystok szkolna 17

Napisano Tydzień temu

Zmniejszcie zarobki z narkotyków i dostęp do nich, dam przykład gracza o nicku Tyler Roxterhood(120h na cornerze) - chłop z cripsa stał się bogaczem.



#1203 Trabik

  • real life pimp

  • Użytkownik
  • Skype:malyddr Mój stan
  • Discord:trabik#2666


Napisano Tydzień temu

to ucz hustlerki od niego



#1204 devilscup

  • Gamemaster
  • Discord:devilscup#3137

Napisano Tydzień temu

w sumie nie wzieliscie w tym wszystkim pod uwage tego ze ktos moze se wbijac do gry na godzine dwie trzy czy cztery razy w tygodniu no i co wtedy. stac godzine w biznesie codziennie???

Analizuje sobie to w taki sposób jak poniżej i wybrałem trzy warianty. Według mnie nie uderza to, aż tak mocno w niedzielnych graczy (-$1000 w porównaniu do teraz). Trzeba pamiętać, że zawsze można poświęcić godzinę na /duty w jakimś biznesie i też grać tam coś związanego ze swoją postacią np. na twoim przykładzie Trabik ty jako osoba, która jest pasjonatem szybkich fur to może poświęcić 1h w tygodniu na jakąś grę w warsztacie i zarobić dodatkowe pieniądze. To są tylko liczby, jeżeli będzie za mało i ludziom będzie się źle grać to można próbować to dostosować i podwyższyć.

 

Jak to wygląda aktualnie:

Zawsze:

4h = $2000

 

Jak po zmianach, które teoretycznie wejdą: 

Wariant A (1h dziennie):

1 dzień - gram 1h dostaję $250.

2 dzień - gram 1h dostaję $250.

3 dzień - gram 1h dostaję $250.

4 dzień - gram 1h dostaję $250.

Suma: $1000

 

Wariant B:

1 dzień - gram 2h dostaję $250+$150

2 dzień - gram 1h dostaję $250

3 dzień - gram 1h dostaję $250

Suma: $900

 

Wariant C:

1 dzień - gram 4h dostaję $250+$150+$100+$100

Suma: $600

 

Niestety u nas w Polsce nie sprawdza się luźna gospodarka (Boże jak to brzmi), bo ludzie mając pełno gotówki przestają się starać, nie mają chęci do gry i po prostu stają się mega leniwi. Ten ruch ma sprawić, żeby pieniądze miały większą wartość i ludzie, mimo wszystko mieli ten prymitywny cel (zarobienie na furkę), ale to nie znaczy, że osoby które mają głowę na karku, chcące odgrywać daną rolę postaci będą musiały grać biedaków i psuć sobie wątek fabularny postaci - są tickety, projekty i przede wszystkim wsparcie ze strony zielonych.

 

Ja widzę to tak, że te zmiany są potrzebne po to by zatrzymać nowych graczy na serwerze, żeby ktoś miał nawet ten głupi cel zarobienia pieniędzy i dzięki temu posiedział dłużej i pograł. I tutaj fajnie by było, gdyby organizację przestępcze zainteresowały się takimi osobami, wzięły pod skrzydła jak miało to miejsce kiedyś i próbowały uczyć jak się gra właściwy role play, dały im nowy cel do tego, żeby zostać i pograć.

 

Wartość e-dolarków jak wspomniał @marunia powoduje, że ludzie nie są obojętni. Sami widzicie, że wspomnienie o zmniejszeniu gotówki wywołało niezłą burze i uaktywniło osoby. Podobne podejście ludzie mają w grze, próbują, starają się, oszukują (też) ale tak czy siak napędza to ruch.

 

Powtórzę jeszcze raz NIC nie zostało zaklepane, pracujemy nad tym cały czas. Problem jest taki, że wszystko jest powiązane ze sobą i ciężko to ogarnąć na raz (pseudo-gospodarka, konsekwencję gry, rotacja nowych osób, /poziom/ itd.). Nie chcę uderzać w osoby, które grają potężny RP i dobrze prowadzą wątki (grają role play), nikt z nas nie chce.



#1205 Trabik

  • real life pimp

  • Użytkownik
  • Skype:malyddr Mój stan
  • Discord:trabik#2666


Napisano Tydzień temu

jezeli jest jak mowisz i ekipa bedzie wspierac graczy ktorzy maja pomysl ale malo czasu zeby zgrindowac gotowke na to wszystko no to ja nie widze przeszkod zeby to wygladalo tak jak ma wygladac a nawet jestem za jesli ma to rzeczywiscie poprawic jakims jankom sens zycia serwerowego



#1206 normal

  • Użytkownik

Napisano Tydzień temu

jak zmienicie payday to zrobcie limit na kradzieze, np $500 za jednym razem



#1207 Karol

  • lso

  • Użytkownik

Napisano Tydzień temu

ej, a tak szczerze to jaki jest powód tej czystki? nie grałem dawno na serwerze i nie mam orientacji co i jak, a jestem ciekaw dlaczego doszliście do takiego wniosku teraz



#1208 devilscup

  • Gamemaster
  • Discord:devilscup#3137

Napisano Tydzień temu

Czystki majątku nie będzie. Chodzi o redukcję pieniędzy w aktualnym obiegu i zwiększenie wartości pieniędzy, żeby:

- nowe osoby nie rezygnowały szybko z gry, gdy już kupią sobie samochód, dom - bo przez to tracą jakikolwiek cel, żeby wejść na serwer,

- organizacje przestępcze żyły po prostu i kręciły rozgrywkę, jeżeli nie dla samych akcji to chociaż, żeby zarobić gotówkę (też jakiś cel do gry dla osób, które nie czują o co chodzi w role play),

- ożywienie biznesów po części.

 

Też to:

 

Ja widzę to tak, że te zmiany są potrzebne po to by zatrzymać nowych graczy na serwerze, żeby ktoś miał nawet ten głupi cel zarobienia pieniędzy i dzięki temu posiedział dłużej i pograł. I tutaj fajnie by było, gdyby organizację przestępcze zainteresowały się takimi osobami, wzięły pod skrzydła jak miało to miejsce kiedyś i próbowały uczyć jak się gra właściwy role play, dały im nowy cel do tego, żeby zostać i pograć.

 

Wartość e-dolarków jak wspomniał @marunia powoduje, że ludzie nie są obojętni. Sami widzicie, że wspomnienie o zmniejszeniu gotówki wywołało niezłą burze i uaktywniło osoby. Podobne podejście ludzie mają w grze, próbują, starają się, oszukują (też) ale tak czy siak napędza to ruch.

 

W moim odczuciu tak to wygląda. Nie wiem skąd wziął się pomysł tego (pewnie mała liczba graczy i chęć zmian), może ktoś inny ci odpowie szczegółowo.



#1209 marunia

  • =)

  • Użytkownik
  • Discord:MAREK#5193
  • Miejscowość:Łódź

Napisano Tydzień temu

zredukujcie kasę, ale pilnujcie jej obiegu w grze. Przecież macie doświadczenie i wykwalifikowanych ludzi do szperania w logach (pozdro ctronic) =)

 

organizacje publiczne tez muszą robić swoją robotę (mam na myśli kontrolowanie finansów największych zakapiorów). Tak jak ktoś wspomniał kilka postów wyżej, jeżeli jakaś organizacja chomikuje pieniądze na koncie grupy to po prostu wjazd na kwadrat i zabierać. Niech lokują kasę w biznesach - może uda się to połączyć fajnie z biznesami typu biura nieruchomości gdzie taki gangster może obracać mieszkaniami stworzonymi przedtem przez interiormakera. 

 

Giełda z tego co się orientuje leży i kwiczy - jakby wprowadzić na giełde tylko i wyłącznie firmy stworzone przez graczy? Ktoś tworzy korporacje zajmującą się transportem >jego firma się rozrasta > gm wrzuca ją na listę firm z akcjami na giełdzie> kontrola i wspólne ustalenie sceraniusza z graczem (kryzys, zwolnienia pracowników, strajk, powinięta noga na jakimś kontrakcie). Dodatkowym atutem byłby reklamy na wielkich imprezach. To coś na zasadzie:

Mam firmę MAR-BUD i sobię chce ją zareklamować na pokazie mody u Kaśki Parasol > płacę agencji reklamowej kwotę, która została ustalona> mam 10 plakatów z szyldem mojej firmy (dodatkowo agencje reklamowe mogą prowadzić inni gracze, którzy mają pojęcie o budowaniu i są w stanie dodać takie obiekty na imprezę).

Takim sposobem firmy zyskują na wartości>zarabiają więcej = obracają pieniędzmi poprzez takie akcje.


Użytkownik marunia edytował ten post Tydzień temu


#1210 Sebek

  • Zasłużony
  • Discord:sebek#4489


Napisano Tydzień temu

zredukujcie kasę, ale pilnujcie jej obiegu w grze. Przecież macie doświadczenie i wykwalifikowanych ludzi do szperania w logach (pozdro ctronic) =)

nie ma go

nie tęsknię



#1211 Karol

  • lso

  • Użytkownik

Napisano Tydzień temu

Czystki majątku nie będzie. Chodzi o redukcję pieniędzy w aktualnym obiegu i zwiększenie wartości pieniędzy, żeby:

- nowe osoby nie rezygnowały szybko z gry, gdy już kupią sobie samochód, dom - bo przez to tracą jakikolwiek cel, żeby wejść na serwer,

- organizacje przestępcze żyły po prostu i kręciły rozgrywkę, jeżeli nie dla samych akcji to chociaż, żeby zarobić gotówkę (też jakiś cel do gry dla osób, które nie czują o co chodzi w role play),

- ożywienie biznesów po części.

 

Też to:

 

W moim odczuciu tak to wygląda. Nie wiem skąd wziął się pomysł tego (pewnie mała liczba graczy i chęć zmian), może ktoś inny ci odpowie szczegółowo.

 

brzmi sensownie dzieki Pozdro



#1212 Nachlany

  • Użytkownik
  • Miejscowość:Szczecin

Napisano Tydzień temu

Ja od siebie dodam jedynie, ze zauwazylem ostatnio ze strefa cywilna/branza rozrywkowa fajnie sie zaczyna zgrywac. Przyklad tego co wyzej marunia napisal. Ktos Ktos otwiera klub, w klubie pojawiaja sie celebryci, graja znani dje, tancza jakies tam rozpoznawalne tancerki, znany fotograf robi zdjecia. Kazda z osob w jakims stopniu nakreca cala machine. Naprawde fajnie to wyglada. 

Moja propozycja jest uzupelnieniem tego, chodzi o gielde. Jezeli taka powiedzmy firma X pojawia sie na gieldzie. Fajnie prosperuje ic, prowadzi aktywnie swoja gre itp. Ludzie zaczynają kupowac jej akcje, co skutkuje zwiekszaniem sie mozliwosci firmy (kupowanie akcji zwieksza ich budzet), moga inwestowac w kolejne ruchomosci/nieruchomosci i stale sie rozwijac. Obecnie nawet jezeli firma trafi na gielde to nie ma to prawie zadnego wplywu.



#1213 Itek

  • Użytkownik
  • Discord:Itek#2463


Napisano Tydzień temu

Jeżeli chodzi o broń, to może wprowadzić jakieś zużycie? Nie będzie wtedy sytuacji że 12 letni Juan Carlos przelatał na swojej postaci 321 godzin mając tylko jednego digla, bo fartem udało mu się zawsze spierdolić przed policją lub chował go w krzakach za wychodkiem.
Broń będzie sprzedawana wtedy w większych ilościach, więc może ograniczyć to jakimś większym limitem na organizację? Oczywiście nie doprowadzając do sytuacji że nie ma w mieście broni.

Wczoraj z chłopakami testowaliśmy nowy skrypt BW który może trochę namieszać w posiadaniu broni, narkotyków i pieniędzy.

Można pomysł zaczerpnąć też z .com, gdzie są grupy typu Drug Enforcement Scheme, gdzie może każdy dołączyć, wypełniając oczywiście odpowiedni wzór, odpowiedzieć na pytania, czemu chcemy dołączyć, co chcemy wprowadzić itd. i administrator co tydzień respi narkotyki/bronie, ale tam obieg jest pomiędzy graczami. Tutaj raczej sugerowałbym zmniejszenie limitu cotygodniowego, bo pamiętam kiedy w Infascelli robiliśmy 5 kilo koksu i gangi (xD) kupowały po kilogram. Można zmniejszyć także cenę narkotyków, zrobić kokainę jako ekskluzywny, bo na ulicach często lata gówno pokroju crack, meta, heroina i inne. Widziałem, że Brudny coś robi.. oby coś zrobił. Aczkolwiek, stay tuned do aktualizacji.


Użytkownik Itek edytował ten post Tydzień temu


#1214 gliniasz

  • Użytkownik

Napisano Tydzień temu

Pamiętam, jak jeszcze grałem za czasów mafii Raydexa (nie pamiętam nazwy tej organizacji)

Co niby Kokaina, miała być towarem luksusowym a oni dostawali jej co kilka dni po 10/15 kg, co jest chyba trochę za dużo.

Jeszcze nie dawno, wystarczyło sobie skleić krótką akcje na /me z gotowania, ew wziąć ekipę do gotowania i można było wyciągnąć około 1/2 kilo z gotowania, przez co sprzedając ją na cornerze nawet w ilościach 1 kg, można było bardzo szybko wzbogacić swój majątek.

Teraz wprowadzono Labolatoria, że tam 15k się płaci ale co to jest 15k za x gotowań.

 

A no i brakuje DoJ ew samego FBI, teraz mogli by fajnie kontrolować te majątki graczy, ew DEA które by zgarniało większe ilości narkotyków z serwisu.


Użytkownik gliniasz edytował ten post Tydzień temu


#1215 hordd

  • balony konfident 2018

  • Użytkownik


Napisano Tydzień temu

Widziałem, że Brudny coś robi.. oby coś zrobił. Aczkolwiek, stay tuned do aktualizacji.

 

Brudny już od dłuższego czasu planuje zmiany które w sumie tutaj wypisujesz, dzięki ze wspierasz jego twórczość i moją pomoc przy tym.  :D



#1216 Itek

  • Użytkownik
  • Discord:Itek#2463


Napisano Tydzień temu

Brudny już od dłuższego czasu planuje zmiany które w sumie tutaj wypisujesz, dzięki ze wspierasz jego twórczość i moją pomoc przy tym.  :D

Nigdzie nie napisałem, że wspieram, bo nawet nie wiem co robi. A ja nie wspieram rzeczy o których nic nie wiem.



#1217 devilscup

  • Gamemaster
  • Discord:devilscup#3137

Napisano 6 dni temu

Cały czas pracujemy. Od 4 dni działamy na pełnych obrotach, zmiany muszą być przeprowadzone też w organizacjach przestępczych, żeby nie zaburzyć tej idei zwiększenia wartości pieniądza (co z tego, że payday będzie obniżony i mnożnik gotówki zastosowany oraz ceny zmienione, jeżeli nadal będzie problem z przesytem narkotyków na serwerze i brakiem różnorodności).

 

Bardzo chciałbym mieć to już za sobą i skupić się na aspektach fabularnych :D Dzisiaj sobota w końcu relaks, pozdrówki dla wszystkich.



#1218 Dalevek

  • Użytkownik Premium
  • Discord:dalevek#2172
  • Miejscowość:Poznań/Wrocław

Napisano 6 dni temu

Cały czas pracujemy. Od 4 dni działamy na pełnych obrotach, zmiany muszą być przeprowadzone też w organizacjach przestępczych, żeby nie zaburzyć tej idei zwiększenia wartości pieniądza (co z tego, że payday będzie obniżony i mnożnik gotówki zastosowany oraz ceny zmienione, jeżeli nadal będzie problem z przesytem narkotyków na serwerze i brakiem różnorodności).

 

Bardzo chciałbym mieć to już za sobą i skupić się na aspektach fabularnych :D Dzisiaj sobota w końcu relaks, pozdrówki dla wszystkich.

Powodzenia w pracy! 

Wiadomo na kiedy przewidujecie zmiany? Pytam orientacyjnie czy to kilka dni czy raczej trzeba to liczyć tygodniami? 



#1219 devilscup

  • Gamemaster
  • Discord:devilscup#3137

Napisano 5 dni temu

Nie mamy 100% pewności, więc nie będziemy rzucać terminami bez pokrycia żadnego. Blizzardowskie "done when it's done".



#1220 dreamchaser

  • Użytkownik

Napisano 3 dni temu

I git ze trzeba było powyzywac zeby sie ruszylo I git







Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych