>

Skocz do zawartości

Sztuki walki.

• Nie możesz odpowiedzieć
2284 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaczy

• Użytkownik
  • Discord:Kaczy6point9 #1609
  • Miejscowość:Poznań

Napisano 01/02/2012 - 21:36

To co było otworzone przez Gekona na ostatnim forum... Podejmujemy tutaj tematy różnych sportów i sztuk walki, podzielcie się czy coś trenujecie, czy interesujecie się jakąś sztuką lub sportem walki...

Ja na przykład trenuję Taekwondo WTF od 4 lat.

#2 GanjaMafia

• Użytkownik
  • Miejscowość:Amsterdam, Nederland

Napisano 02/02/2012 - 00:14

Polecam BJJ, jeśli chcemy startować w MMA (ALLMMA itd:) musimy umieć walczyć w parterze. Trenuje BJJ od półtora roku, teraz dołożyłem MMA i myślę, że jest najlepsze połączenie. Ewentualnie (BJJ, BOKS). Bjj polega na walce w parterze, oraz poddaniu przeciwnika dźwigniami, duszeniami oraz innymi technikami.

#3 Stjepan

• Pierdziodaktyl

• Użytkownik
  • Miejscowość:Wrocław

Napisano 02/02/2012 - 00:33

Polecam BJJ, jeśli chcemy startować w MMA (ALLMMA itd:) musimy umieć walczyć w parterze. Trenuje BJJ od półtora roku, teraz dołożyłem MMA i myślę, że jest najlepsze połączenie. Ewentualnie (BJJ, BOKS). Bjj polega na walce w parterze, oraz poddaniu przeciwnika dźwigniami, duszeniami oraz innymi technikami.

Polega również na dominacji i zdobyciu jak najwięcej ilości punktów tj. dosiad, przetoczenie, wejscie na plecy z zahaczeniem nog, kolano na brzuch, obejcie gardy i sprowadzenie do parteru.

#4 Kaczy

• Użytkownik

Napisano 02/02/2012 - 09:26

Chyba każdy który się interesuje sportami i sztukami walk wie na czym polega BJJ :P Sam mam podstawę w BJJ, ponieważ mój trener nie jest nastawiony tylko na jedną sztukę walki. Tyko uczy nas praktycznie wszystkiego czego on nauczył się w przeszłości(czyli Judo, BJJ, trochę Boksu), jednak największy nacisk to Taekwondo. : D

#5 geck

• wybierz życie.

• Użytkownik

Napisano 02/02/2012 - 10:48

muay thai + rekreacyjnie bjj

#6 Guest_Cytrus_*

• Gość

Napisano 02/02/2012 - 11:33

#7 Heisenberg