>

Skocz do zawartości

Cieplutko zachęcamy, byście zgłaszali swoje frakcje do tegorocznych balonów. Więcej informacji tutaj.

Dołącz do nas! 2019-11-10

Witajcie,

 

Jak wiecie, aktualnie to Sproket zajmuje się rozwijaniem skryptu SA-MP, w miarę regularną korektą błędów oraz dodawaniem nowych skryptów. Ja na swoich barkach mam forum oraz mały dodatek, który dla Was szykujemy pod osłoną nocy. Robimy to w miarę możliwości jak najszybciej jednak nie sposób nie zauważyć idzie to delikatnie mówiąc jak krew z nosa. Wszystko to wynika z faktu, że każdy z nas ma na głowie masę obowiązków w postaci czy to studiów, pracy i dorywczych robótek, że czas na poboczne sprawy pokroju rozwoju LS-RP schodzą na dalszy plan.

 

Z tego powodu powstał właśnie ten temat, który nie jest nawiasem mówiąc pierwszym tego typu - to jest odpowiedni czas na rozszerzenie naszego składu programistów, aby rozłożyć trochę obowiązki a tym samym przypieszyć czas realizacji poszczególnych elementów całej eleskowej układanki. Jak wiecie jest to projekt z długoletnią tradycją, przez który przewinęło się wiele osób, którym chciałbym z tego miejsca po prostu podziękować - za wkład w to czym dzisiaj dysponujemy. * Mówię o tym dlatego, że ostatnimi czasy zapanował przestój i chcielibyśmy coś w tej sprawie zrobić. 

 

Czego od Ciebie oczekujemy?

- Znajomości języka PAWN i SDK do SA-MP **

- Znajomości SQL i obsługi bazy danych MySQL

- Mile widziana znajomość obsługi Linuxa (Debian)

- Mile widziana znajomość technologii webdevu (PHP, CSS, JS, HTML)

- Znajomość popularnych wtyczek stosowanych podczas rozwoju gamemode (np. streamer, mysql blueg)

- Minimum 25 godzin przegranych na naszym serwerze

- Podpisanie umowy lojalnościowej, w której pod groźbą grzywny zobowiążesz się nie upubliczniać oraz nie dzielić się kodem źródłowym skryptu LS-RP ani dostępem do żadnych z jej serwerów ***

 

Jakie będziesz miał obowiązki?

- Wprowadzanie zmian w gamemode, zwykle w następstwie zaleceń Gamemasterów

- Zaglądanie na ekipowego Discorda i komunikację z resztą ekipy

- Rozwiązywanie ticketów dot. spraw technicznych ls-rp

 

Jakie masz benefity?

Co tu dużo mówić. Żadnych. Nikt z nas nie zarabia na LS-RP i nie będziesz stanowił wyjątku od tej reguły. Nie jest to czcze gadanie, ponieważ regularnie nadmiar kasy przeznaczamy na inicjatywy pokroju WOŚP, oraz okazjonalnych loterii, podczas których gracze wygrywają różne fanty. Mogę Ci za to obiecać, że jeśli jesteś początkujący w programowaniu to z pewnością czegoś się od nas nauczysz a jeśli jakkolwiek możemy Ci wkład w rozwój eleski wynagrodzić, to wiedza z pewnością jest chociaż w minimalnym stopniu zadowalająca, prawda?

 

Jak się zgłosić?

Napisz wiadomość prywatną do mnie, Sproketa, Sparrowa jednocześnie. We wiadomości pochwal się co umiesz, jakie masz doświadczenie w programowaniu, jakie doświadczenie w pisaniu skryptów do SA-MP, swój wiek i jakieś przykłady swojej pracy z krótkim opisem. Na wiadomości będziemy odpowiadać maksymalnie w przeciągu 48 godzin od ich wysłania.

 

Słowem zakończenia powiem Wam, że sam kiedyś dołączyłem do ekipy poprzez taki właśnie temat, to był chyba pierwszy raz, kiedy LS-RP dało otwartą drogę do swojego grona i przyznam - wahałem się, bo przecież co to za robota, skoro nikt za to nie płaci? Dziwnie stać teraz po drugiej stronie i oferować tą samą, niezbyt ciekawą ofertę ale... Z perspektywy tych lat tutaj spędzonych na prawdę niczego nie żałuję. Sim00n nauczył mnie wielu, wielu rzeczy i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że moją aktualną pracę zawodową zawdzięczam właśnie jemu. Przychodząc na LSRP umiałem pisać wyłącznie w PAWN a i to niezbyt dobrze mi szło.

 

Miłego weekendu,

Ekipa Los Santos Roleplay

 

* - ciężko byłoby wymienić każdego, musiałby chyba powstać osobny temat z podziękowaniami; serduszka dla Was wszystkich

** - nie musi być to koniecznie PAWN, jest bardzo podobny do języka C, więc jeśli posiadasz zdolności w tej kategorii to równie dobrze się do tego nadajesz

*** - jeśli nie masz 18 lat, umowa może zostać sporządzona pod warunkiem, że zgodzi sie na to Twój rodzic, lub opiekun prawny

 

-----------------------------

 

Nawiasem mówiąc, uruchomiliśmy ponownie LifeInvader, a Sproket znalazł w końcu przyczynę lagów, które poniewierały lskę ostatnimi czasy. Serduszka dla niego a dla Was przeprosiny ale jednocześnie i podziękowania za cierpliwość. Miłej gry ;)

Dyniowy Goryl 2019-11-03

333.png

 

Cześć. Powoli opada pierwszy kurz po halloweenowym evencie. Dzieciaki chomikują tony zebranych łakoci, a sąsiedzi denerwują się z powodu drobnych psikusów. Los Santos powoli przestaje wyglądać jak jeden wielki karnawał. Co prawda wydarzenie komponowaliśmy dwa dni przed czasem i nieco na kolanie, ale waszą frekwencję i zaangażowanie trzeba jak najbardziej docenić. Myślimy, że całość wypadła na piątkę.
 
Należy przede wszystkim pamiętać, że ta gra to zabawa, a nie odgrywanie drugiego życia. Od czasu do czasu tego typu wydarzenia są bardzo miłą odskocznią od codzienności. Mamy tu na myśli: strzelaniny, transakcje narkotykowe, pościgi - chleb powszedni tego serwera. Bardzo dziękujemy osobom, które potrafiły się dobrze bawić i czynnie brały udział 31 października. :)
 
HALLOWEENOWA LOTERIA
Wracając, wraz z końcem Halloween dobiega również koniec naszej loterii, w której do wygrania były itemy z Balon Shop oraz los na grę Resident Evil 2. Produkcja na pewno kultowa w gatunku survival-horror.

W związku z tym przejdźmy do liczb:

  • 59 osób wylosowało Los na grę Resident Evil 2,
  • 4 osoby wylosowały Strzał z dyńki,
  • 95 osób wylosowało 1 GS,
  • 11 osób wylosowało 1000 GS,
  • 6 osób wylosowało 3000 GS,
  • 3 osoby wylosowało 5000 GS,
  • 11 osób wylosowało 10000 GS,
  • 12 osób wylosowało Unikalny przedmiot,
  • 21 osób wylosowało Zmianę nicku OOC,
  • 34 osoby wylosowało Czystą kartotekę,
  • 34 osoby wylosowały Własne tło,
  • 7 osób wylosowało Slot przyczepialny,
  • 7 osób wylosowało Muzykę profilową,
  • 2 osóby wylosowały Konto premium 14,
  • 5 osób wylosowało Konto premium 30,
  • 1 osoba wylosowała Konto premium 60,
  • 3 osoby wylosowało Tapetę,
  • 3 osoby wylosowało Nowy skin,
  • 37 osób wylosowało Blokadę postaci,
  • 9 osób wylosowało 10 obiektów,
  • 2 osoby wylosowały 50 obiektów,
  • 10 osób wylosowało 500 obiektów,
  • 16 osób wylosowało 30 obiektów na VW0,
  • 7 osób wylosowało Obiekt przyczepialny do pojazdu.

 

unknown.png

 

TAKSÓWKI JAKO PRACA DORYWCZA
Odeszliśmy od firm taksówkarskich na serwerze, zastępując je ogólnoświatową aplikacją UBER. W menu /tel została dodana opcja zamówienia taksówki, co ma imitować aplikację mobilną. Taksówkarz momentalnie otrzymuje zgłoszenie z zaznaczonym checkpointem na radarze.
Złotówą może zostać każdy, jedyny wymóg to wybranie pracy dorywczej w urzędzie oraz uruchomienie służby komendą /uber [start | zakoncz]. Po wejściu do pojazdu musimy zaoferować przejazd komendą /o przejazd [ID gracza], dokładnie tak samo jak dawniej z tym, że bez parametru ceny. Jest ona odgórnie ustalona jako $10 / 100 metrów. Aplikacja pobiera sobie prowizję od każdej trasy, a resztę nasza postać dostaje czysto do portfela. Pojazd służący za taksówkę nie może być grupowy.
 

unknown.png

 

MNIEJSZE ZMIANY
Bierzemy sobie również do serca zgłoszenia bugów i propozycji graczy. W związku z tym prezentujemy pomniejszą listę zmian w skrypcie:

  • dodano komendę /drzwi lista, która wyświetla obecnie posiadane domy,
  • od teraz pomiędzy godzinami 19:00-23:00 gracz dostaje za przegraną godzinę z kontem premium - 40GS; bez konta premium - 25GS, Poza tymi godzinami wygląda to następująco: premium - 15GS, a bez premium - 10GS,
  • zwiększono długość listy /obrazenia (od teraz nie będzie ona ucinać tekstu), również wymóg stania obok gracza, któremu chcemy sprawdzić /obrazenia,
  • informację o przerwaniu procesu sprzedaży podczas stania na cornerze przeniesiono na czat; okienko było mało funkcjonalne, m,in, przeszkadzało w ucieczce,
  • poprawiono komendę /ob [metry], od teraz pokazuje ona wszystkie ID obiektów do chwycenia na /osel, a nie tak jak wcześniej nieprzydatne UID z bazy danych,
  • /dom [zapros | wypros | spawn] zostały zespolone pod jedną komendę /drzwi,
  • /drzwi z narracją, tj, jeśli zamykamy /drzwi z(amknij) to nad głową osoby, która chce się do środka włamać pokazuje się /ame z tej akcji, natomiast osoby w interiorze otrzymują informację o przekręcanym zamku na /do,
  • przejrzano bazę danych i usunięto stare, nieużywane tabele, niepotrzebne obiekty na świecie 0; dzięki temu serwer odpala się dwa razy krócej,
  • usunięto pracę dorywczą sprzedawcy hot-dogów,
  • /pracuj otrzymało cooldown między kolejnymi użyciami, bo pozwalała mnożyć gotówkę,
  • zwiększono dochód z parceli:
    > klasa I z 3% na 10%
    > klasa II z 4% na 15%
    > klasa III z 5% na 20%,
  • usunięto wystawianie parceli do kupienia po 30 dniowej nieaktywności gracza,
  • zwiększono nabijanie umiejętności siły za pomocą wyciskania sztangi dwukrotnie.

 

PODSUMOWANIE
Akapit podsumowania to dobra pora, aby przywitać w ekipie nowe twarze: Hazard oraz Backedoo, którzy wspomogą dotychczasowy skład Supportu.

Dzisiaj o godzinie 18:00 odbyło się losowanie gry Resident Evil 2, o którym wspominaliśmy w pierwszym akapicie, a zwycięzcą został Robson1945. Gratulujemy! W związku z odbiorem nagrody prosimy o kontakt Discord bezpośrednio ze mną (Sproket#3177). Kto nie mógł oglądać losowania na żywo, ma szansę zobaczyć pod tym adresem. Przypominamy, że nadal trwają pozostałe konkursy halloweenowe, zatem nie wszystko stracone i zachęcamy do walki, bo nagrody są tego warte.

Halloween? Czemu nie! 2019-10-28

1572296885.jpg

 

 

Jeszcze kilka dni i ulice naszych miast wypełnią ludzie przebrani za wiedźmy, zombie i inne straszydła, które będą szwendać się od drzwi do drzwi i jak mantrę powtarzać słynne „Cukierek albo psikus!”

Nie bądź obojętny! Ty też dołóż swoją cegiełkę i przygotuj się na nadchodzące święto! Udekoruj ganek lub ogród charakterystycznymi halloweenowymi ozdobami i pokaż, że potrafisz się bawić razem z innymi!

 

Halloween w stanach jest bardzo popularnym wydarzeniem, podczas którego dobrze bawią się nie tylko dzieci dostające kilogramy słodyczy, ale również dorośli, którzy w tym czasie uderzają na najdziksze imprezy przebrani za różne kreatury zarówno ze świata filmu, jak i literatury.

W związku z tym szalonym świętem przygotowaliśmy dla was kilka wydarzeń, w których każdy gracz może wziąć udział; więcej informacji poniżej:

 

d22bab78be.jpg

 

Piąty raz w historii naszego serwisu chcemy zaprosić was do wzięcia udziału w mrocznej loterii, gdzie za gamepointsy będzie można wykupić los. Dotychczas nagrody były bardzo owocne, bo pojawiały się tytuły takie jak Fallout 4, czy Wiedźmin 3, oraz wiele różnych mniejszych nagród w postaci przedmiotów z Balon Shopu na dodatkowych obiektach zaczynając, przez gamescore na kontach premium kończąc. Pula nagród jest bardzo zachęcająca — główną nagrodą będzie Resident Evil 2, więc życzymy Wam przyjaznych wiatrów na oceanie losów.

 

Jeśli płynie w tobie krew artysty i rzeźbiarza to pokaż nam swój talent i przygotuj eleskową ozdobę! Chwytaj za nóż, śrubokręt czy inny ostry przedmiot i zacznij rzeźbić w dyni, bo do wygrania jest konto premium! Pamiętajcie tylko o zachowaniu bezpieczeństwa przy pracy z ostrymi narzędziami! Praca dotyczy każdej ozdoby związanej z Halloween z LS-RP.Net. więc pole do popisu jest bardzo duże — powodzenia!

 

Wiemy też, że nasza społeczność jest bardzo różnorodna i nie każdy z was jest w stanie wyrzeźbić w dyni coś estetycznego, jednak jesteśmy pewni, że mamy tutaj wielu graczy, którzy w stopniu biegłym opanowali zdolność posługiwania się serwerowym edytorem obiektów — dla takich też mamy okazje do wzięcia udziału w wydarzeniu; wystarczy, że ozdobisz swój dom, ogród, biznes lub pojazd w charakterystyczny sposób i wrzucisz screeny ze swojej świetnej roboty w specjalny temat. Najwyżej rankowany post, dostanie zastrzyk gamescore.

 

Tematy, w których będziecie mogli przedstawiać swoje prace pojawią się już jutro. Wraz z nimi przygotujemy listę specjalnych przedmiotów, które udało nam się wgrać na serwer a które są związane z tematyką halloween.

 

1572367846.jpg

 

Aaaale chwila! Co to za święto, kiedy nie ma imprezy?

A właśnie, że jest! W Alhambrze!

To podczas tej imprezy wybrane zostaną najlepiej wykonane przez was kostiumy na tegoroczne Halloween — dajemy wam całkowicie wolną rękę, bo zdajemy sobie sprawę, że jedyne co może was ograniczać to możliwości SA-MP i limit obiektów przyczepialnych. Nikt nie będzie miał wam za złe, że tego wieczoru wasza postać paradować będzie po mieście z dynią na głowie, lub udawać latanie na miotle z wielkim kapeluszem czarodzieja.

Dla waszej wygody postawiliśmy także „Halloweenowe” centrum handlowe w okolicy cmentarza, gdzie będziecie mogli wyposażyć się w akcesoria przyczepialne.

 

Lepiej już odpalajcie swoje edytory, bo impreza zacznie się w czwartek o 21:00! Nie możecie jej przegapić- taka okazja trafia się raz do roku!

 

Ponadto po całym Los Santos rozmieszczone zostały Halloweenowe dynie, w środku których znajdziecie niespodziankę. Chętnych poszukiwaczy takich pamiątek zapraszam do ruszania w miasto, to może być przyjemna pamiątka lub trofeum, którym ozdobicie sobie interior lub ogród. Niektóre z nich są w bardzo oczywistych i widocznych miejscach, jednak zaufajcie mi na słowo — jest ich dużo więcej. Czemu by więc razem z przyjaciółmi w dziwnych strojach nie ruszyć w miasto, żeby znaleźć kilka z nich?

 

1572367833.jpg

 

Nie zostaje nam nic innego jak życzyć wam powodzenia w przygotowywaniu zarówno ozdoby, jak i obiektowego cudu, który zdobędzie najwięcej lajków.

Do zobaczenia na czwartkowej imprezie!

 

Życzymy udanego świętowania i modnego grobbingu,

Ekipa LS-RP.NET

 

PS. Kod został w dużej mierze zoptymalizowany....

Burgundowy Albatros 2019-09-11

Witajcie! Od ostatniej aktualizacji minęły prawie cztery miesiące. Nie da się ukryć, że ostatnio przechodziliśmy lekki kryzys, a sam news pod tytułem 'Sytuacja' nie był niczym pozytywnym. Dzisiejsza aktualizacja skupia się głównie na dużych zmianach, zatem zachęcam do przeczytania.

WITAMY NA SERWERZE!
Los Santos Role Play za miesiąc będzie obchodziło swoje 12 urodziny, a do tej pory spis komend bezpośrednio w grze był dość okrojony. Rozszerzyliśmy komendę /pomoc, zawiera ona teraz wszystkie możliwe komendy jakie gracz może użyć.

Spoiler

Powoli będziemy wdrażać również system /tipów/ dla nowych w postaci informacji automatycznych wyświetlanych losowo z ważnymi informacjami na start. Mamy również w planach przeniesienie miejsca startowego, ale w tej decyzji nie chcemy być sami. Umieszczam w tym wątku ankietę dotyczącą tej zmiany, głosujcie i wyrażajcie swoje opinie w postach poniżej.

PARCELE
Istniejący system parceli nie działał idealnie, co z ręką na sercu przyznajemy. Dzisiejszy kompletnie nowy system został przepisany z myślą o członkach grup przestępczych.
Parcele to drzwi podpisane pod indywidualnych graczy (nie pod grupę) i dzielimy je na trzy klasy:

  • najgorsza (generuje dziennie 3% wartości parceli),
  • średnia (generuje dziennie 4% wartości parceli),
  • najlepsza (generuje dziennie 5% wartości parceli).

Przykładowo: przy najlepszym wariancie i wartości budynku na poziomie $100.000 dziennie otrzymamy 5% kwoty czyli $5.000 do sejfu w drzwiach. Ceny parcel zaczynają się od $60.000 za najmniejszą melinę z najmniejszym generowanym dochodem.
 

aaa.png


Pieczę nad wszystkim będzie sprawował Tetris, aby zachować balans i pełną kontrolę. W dużym skrócie - im więcej zainwestujesz, tym więcej zarobisz.
Maszynka do generowania pieniędzy?
Otóż nie, jest duże ryzyko spalenia/zniszczenia takiego budynku przez wrogą grupę przestępczą i będzie stosunkowo łatwiej uzyskać takie pozwolenie, niż na zniszczenie zwykłego domu czy biznesu.
Można starać się zapobiegać złym zamiarom, dzięki systemom antywłamaniowym z poprzedniego newsa (kamery, alarmy, bramki wykrywające metal). Więcej informacji tutaj.

CRACKHOUSES
Przyszedł czas na zmiany również tutaj. Jakiś czas temu ograniczyliśmy ilość jednocześnie sprzedawanych narkotyków do 1 kilograma na budynek. Po kilkumiesięcznych obserwacjach niewiele to zmieniło w kwestii rywalizacji grup i dochodów z tego biznesu. Każdy sprzedaje u siebie, nikt nikomu nie wchodzi w drogę. Police Department też zbyt często nie robiło nalotów, bo zwykle były to pochowane budynki w klatkach schodowych. Zamierzamy to zmienić.

Od tej pory będzie kilka/kilkanaście publicznych crackhouses, do których każdy gracz z uprawnieniami grupy przestępczej będzie miał dostęp. Koniec z prywatnymi melinami do generowania dochodu. Ta zmiana ma na celu stworzenie rywalizacji, walki o wpływy grup przestępczych na rynku narkotykowym. Jak to się odbywa?
 

news5.png


Wpadacie ekipą na jedną z melin w mieście (jerry na dniach wstawi temat z lokacjami w dziale grup przestępczych), zajmujecie teren i wrzucacie narkotyki do schowka. Większość działa podobnie jak wcześniej, z kilkoma małymi zmianami:

  • narkotyki sprzedają się tylko w godzinach 18:00 - 24:00, aby rzeczywiście było ryzyko napadu przez inną grupę,
  • pieniądze ze sprzedaży nie idą na konto grupy tylko do sejfu, a każdy z panelem obojętnej przestępczej ma dostęp do /drzwi wyplac.

Napadnie was silniejsza grupa podczas handlu? Tracicie wszystko! Kradną Wam narkotyki i profit ze sprzedaży.

GIEŁDA
Jakiś czas temu stworzyliśmy grupę maklerów giełdowych i tylko oni otrzymali dostęp do zarządzania akcjami. Odchodzimy od tego pomysłu, bo grupa osób, która miała prowadzić to przedsięwzięcie szybko zrezygnowała. Gra na giełdzie znowu jest dla każdego, ale z zachowaniem realizmu. Nadal będziemy blokować postacie gangsterów - maklerów. Wiekszą zmianą jest nowy budynek giełdy, który znajduje się na Shine Street blisko spawnu nowych pojazdów.
 

news2.png


KRADZIEŻE
System okradania domów i pojazdów z poprzedniego newsa okazał się lekkim niewypałem i został po kilku dniach celowo wyłączony. Usuwamy całkowicie możliwość okradania drzwi i zostajemy przy starym systemie napadów (/call 33333), natomiast okradanie pojazdów zostaje z dniem dzisiejszym ponownie włączone. Pierwszy wymóg to odpalenie pojazdu na kable, czyli tym samym posiadanie grupy przestępczej i użycie komendy /kradziez. Jasnym jest, że pojazdy frakcyjne, radiowe (BounceFM) oraz firm ochroniarskich nie mogą być okradane. Nie zmienia się wymóg pięciu policjantów na służbie, którzy zostają powiadomieni w ciągu kilku sekund o przeprowadzanym rabunku, a także godzin wieczornych (21:00 - 0:00), aby system zadziałał. Dostępne na serwerze od przyszłej niedzieli.

 

news3.png


NOWE FORUM, GARSTKA INFORMACJI

 

Plan na najbliższy czas wygląda następująco: ze względu na to, że nie jesteśmy w stanie z czystym sumieniem załatać starego forum, przechodzimy na najnowszą wersję co wiąże się z kolejnymi kłodami rzuconymi nam wszystkim pod nogi, ponieważ oprócz migracji starego forum trzeba też przygotować chociaż szczątkowe panele do zarządzania postaciami i grupami, byście mogli swobodnie wrócić do gry. Wszystko niestety wymaga czasu, więc prosimy o wyrozumiałość.

To słowa blinta napisane w temacie informacyjnym po zawistnym ataku na naszą społeczność. W praktyce wyszło dokładnie tak jak napisał - nie jest to do zrobienia w jeden czy dwa dni, w dodatku gdy trzeba połączyć to z pracą i codziennymi obowiązkami. Piszemy panele, gdy tylko mamy na to chwilę wolnego czasu, ale nie jesteśmy w stanie podać dokładnej daty przenosin. Kolejną sprawą jest to, że nie chcemy, aby nowe forum było brzydsze, gorsze pod względem designu i funkcjonalności. Postęp prac w momencie pisania tej aktualizacji jest dobry i zrealizowaliśmy już około 80% założonych celów. Chcemy więc Wam zakomunikować, że data przenosin nie jest bardzo odległa. Stay tuned.

MNIEJSZE ZMIANY

  • dodano informację o tym, kto zrespawnował grupowe pojazdy,
  • odchudzono bazę danych o stare, nieużywane tabele,
  • zmieniono maksymalne HP rowerów na 500 (BMX 600),
  • poprawiono komendę /zalozlancuch - teraz wystarczy stać obok roweru, nie trzeba na nim siedzieć,
  • naprawiono bug z pracą śmieciarza,
  • zmieniono maksymalną ilość gotówki w sejfie na $1.000.000,
  • pojawił się ogólnodostępny interior strzelnicy na Commerce, w budynku Ammunation.

PODSUMOWANIE
Niedawno mogliście zauważyć lekką reorganizację w ekipie Los Santos Role Play. Pomniejszyliśmy skład o kilka osób, a z tego miejsca chciałbym im podziękować za włożony wkład pracy w rozwój serwisu. Tym samym wybraliśmy kilka nowych twarzy na Moderację Serwera: gratulacje largos, Hassha oraz jednego Gamemastera: gratulacje Norman.

W niedługim czasie oczekujcie kolejnej aktualizacji związaną stricte ze strefą prywatną, biznesami oraz wielkich zmian w skrypcie frakcji Los Santos Police Department i całego skryptu więziennictwa.

Pracujemy nad renowacją dobrze Wam znanej okolicy stacji paliw przy Idlewood. Zmieni ona swój kształt oraz miejsce, zostaną stworzone nowe budynki pod lokalne biznesy i spoty do gier organizacji. Podczas tworzenia nowych obiektów, składających się na ów miejsca, nasi Modelerzy pomagają sobie wirtualnym zwiedzaniem prawdziwego South Central przy pomocy Street View.

Pozdrawiamy,
Ekipa Los Santos Role Play.

Pistacjowa Żaba 2019-05-23

1558480135.png

Lato zbliża się wielkimi krokami, większość z nas jest już za maturami oraz innymi testami i jesteśmy na ostatniej prostej do rozpoczęcia wakacji. LS-RP również nie próżnuje przedstawiając Wam nową część miasta. Na plaży Santa Maria Beach stworzyliśmy nowy klub nadwodny, w którym planujemy razem bawić się co niedziele w godzinach wieczornych. Dookoła plaży powstają i będą się rozwijać nowe atrakcje oraz standardowa infrastruktura jak na Amerykańską plażę przystało. Do Waszego użytku oddamy klub, strefę pryszniców i łazienek oraz sklep plażowy oczywiście z musztardą.

W poniedziałek, 27 maja przypada Memorial Day czyli państwowe święto, która upamiętnia tych poległych w trakcie służby wojskowej dla USA. Podobnie jak zeszłego roku, będziemy na serwerze celebrować tę okazję małym eventem na plaży, który później przekształci się w otwarcie nowej ligi sportowej, o której piszemy niżej.

Do zobaczenia na plaży!

PS. Uważajcie na znaki "Zakaz wjazdu (dla pojazdów)", bo podobno LSPD wystawia mandaty.

 

 
1558480142.png


Po długim czasie suszy pożarowej, dzisiejsza iskra skryptowa podłoży płomień pod lskową infrastrukturę ^_^. Przywracamy do gry istniejący kilka lat temu system pożarów, które mogą zostać wywołane przedmiotem mołotowa. Wrzucenie go do budynku wywoła pożar, który mogą ugasić członkowie LSFD. W przeciwieństwie do poprzedniego wydania, zapaloną butelkę można wrzucić niezależnie od tego czy LSFD jest na służbie, ale można to zrobić tylko w godzinach 20:00 - 23:59.

Pożar będzie trwał 15 minut i w tym czasie LSFD może uratować część interioru. W kompletnym lub częściowym spaleniu interior nie będzie dostępny do użytku, dopóki jego właściciel nie odbuduje go za pomocą ticketu. Cena takiej odbudowy będzie zależała od ceny samego interioru i procentu jaki dało się OSP uratować.

Dodatkowo GameMasterzy mają możliwość /podpal(enia) budynku o dowolnej porze więc trzymajcie się na baczności.

1558488496.png

"A kto to panu tak spierdolił..." powiedział fachowiec z firmy ochroniarskiej, po czym zaczął instalować jeden z nowych dodatków do Waszych drzwi. Na tej liście znajdują się między innymi:

  • alarm - podczas okradania mieszkania/biznesu, automatyczne, ciche powiadomienie zostanie wysłane do LSPD
  • drzwi antywłamaniowe - znacznie ograniczają efektywność wytrychu
  • kamery - pokazują informację o monitoringu w pickupie drzwi (od teraz staną się podstawą do odgrywania posiadania nagrań z wydarzeń w środku drzwi)
  • bramki wykrywające metal - wykrywają bronie, amunicje, torby i inne metale

Skoro o ochronie mowa to przejdźmy do ochrony Waszych pojazdów.
Od dziś dostępne są dla was nieobowiązkowe ubezpieczenia, które obniżają cenę napraw o 40%. Miesięczny koszt ubezpieczenia to 10% salonowej ceny pojazdu.
Dodatkowo policja może sprawdzić czy dany pojazd jest ubezpieczony używając /mdt, a sami macie to pod /v info.

1558480107.png

Logicznym następstwem odnowionego skryptu wyścigów z poprzedniej aktualizacji jest rozpoczęcie naszej własnej ligi wyścigowej. CARNAS to nowa seria, w której będziecie mogli ścigać się w bardziej destruktywny i drużynowy sposób.

Dzięki sześciolitrowym silnikom V8, spalanie Hotringów CARNAS będzie znacznie większe niż typowe samochody drogowe, a odchudzony 20 litrowy bak sprawi, że tankowanie w PIT-stopie będzie wymagane częściej. Wyszkoleni mechanicy będą mogli naprawić je w 30 sekund (zamiast standardowych 180, ale tylko na torze). No i oczywiście sam skrypt pokaże customowy licznik pozycji oraz okrążeń podczas wyścigu.

Więcej informacji o samej lidze możecie dowiedzieć się na poniedziałkowym evencie, o którym informacje pojawią się wkrótce, a także tutaj.

1558480115.png

Makler to nowy zawód na serwerze a dom maklerski to nowy typ grupy, który możecie założyć jako biznes. Od dziś handlowanie na giełdzie papierów wartościowych będzie odbywać się przez te domy maklerskie a gracze chcący kupić akcje muszą udać się do jednego z takich domów. Piecze nad tym projektem sprawował lecik dlatego jego Projekt IC będzie pierwszym, który uzyska dostęp do tego typu grupy.

Więcej informacji tutaj.

Skoro już o przestępcach mowa ;> to kolejną zmianą będzie system napadów. Od teraz przestępcy mogą kraść przedmioty zarówno z pojazdów jak i domów za pomocą nowej komendy /kradziez. Różnica pomiędzy kradzieżą i standardowym /przeszukaj jest taka, że do kradzieży wymagane jest minimum 5 oficerów LSPD na służbie, kradzież trwa dłużej, a policja zostaje natychmiastowo powiadomiona o kradzieży.

Dodatkowo, komenda /przeszukaj zostaje zablokowana podczas kradzieży, tak więc cel powinien zostać wybrany roztropnie, ponieważ dać się złapać za pusty schowek nie jest warte odsiadki.

Oczywiste jest też, że montowanie drzwi antywłamaniowych i zamykanie swoich drzwi to teraz dobry pomysł ;).

1558577031.png


Zastanawialiśmy się również nad tym jak tchnąć trochę życia w strefę biznesową i zdecydowaliśmy o utworzeniu dwóch "stałych" dla miasta firm. Różnica między tymi dwiema flagowymi biznesami a resztą jest taka, że będą one posiadać pełne wsparcie administracji przy organizacji wydarzeń jak i rozwoju frakcji. Dodatkowo przyszłe, potencjalne skrypty dla biznesów będą rozpisywane pod kątem właśnie tych dużych przedsiębiorstw. Część tych zmian skryptowych już weszła w życie i jest opisana w tym ogłoszeniu. Do tych rzeczy dochodzi także duże wsparcie finansowe i gotowy start w postaci budynków, pojazdów, przedmiotów i tym podobnych rzeczy. Kluczową zmianą jest jednak to, że te biznesy nie będą wyparowywały gdy tylko ich właściciel się znudzi. Pieczę nad projektami będzie sprawował opiekun strefy cywilnej i gdy uzna to za konieczne - będzie zmieniał właściciela danego biznesu tak, by frakcja cały czas była aktywna. Na tą chwilę wybraliśmy dwa typy przedsiębiorstw:

  • Klub rozrywkowy/muzyczny
  • Firma ochroniarska.

Na tą chwile pozycje klubu rozrywkowego przejmuje Ctronic pod szyldem Exotic. Pozycja firmy ochroniarskiej jest jednak do obsadzenia przez graczy. W tym celu każdy zainteresowany może skontaktować się z Gamemasterem Degusiem, który jest obecnie opiekunem strefy i podejmie decyzje o tym w czyje ręce trafi biznes. Od liderów tych frakcji jednak mamy spore wymagania - chcemy, żeby te biznesy stały się głównym miejscem pracy dla osób które w strefie cywilnej szukają aktywnej rozgrywki wśród biznesów jak i również punktem zaczepienia dla osób, które pierwszy raz mają styczność z serwerem lub role-play.

Jeśli zaś pomysł się przyjmie jesteśmy otwarci na wprowadzenia paru nowych, odmiennych typem biznesów w poczet "flagowych" przedsiębiorstw. Takie biznesy powinny posiadać sporę pole do gry dla potencjalnych pracowników. Jeśli zatem macie jakieś pomysły możecie je przedyskutować z Degusiem.


1558577039.png

Do powyższej listy zmian dołączamy również:

Wiosenne Sprzątanie
Pozbyliśmy się pracy rybaka, komend /kop i /sprzedaj, robaków, wędek, przedmiotów ryb i tym podobnych śmieci.

Zmieniliśmy okolicznościowe logo z serduszkiem WOŚP na logo standardowe (w grze).

 

Naprawiono buga z klonowaniem przedmiotów po wyjściu z odsiadki.

 

Screenshot2
Dodaliśmy komendę /screenshot2, która działa tak samo jako /screenshot ale dodaje kolor zielony (#00FF00) zamiast czarnego (#000000).

Tuning
Skonsolidowaliśmy wszystkie warsztaty tuningowe do jednego miejsca tak aby łatwiej było Wam znaleźć mechanika na służbie, który może Wam zaoferować tuning. Szukajcie tego w warsztacie Kakagawa.

Nowe Osiedle
Trwają prace nad nowym osiedlem mieszkalnym dla graczy. W odróżnieniu jednak od innych tego typu projektów tym razem chcemy postawić na stały rozwój osiedla. W tym celu Vincu przygotowuje dla Was nowe modele budynków a deguś dobiera sobie mały podzespół małych gmów w celu stałego dostarczania rozrywki w danym miejscu. Więcej informacji na ten temat już wkrótce a tymczasem firma Final Build zajmuje się w grze pracami związanymi z budową nowego osiedla.


1500134615.png


Oczekujcie informacji o nadchodzących eventach i organizacjach w których możecie uczestniczyć (takich jak CARNAS) wkrótce. W międzyczasie, jeżeli Wy macie pomysł na jakiś event, lub chcielibyście użyć nowej plaży, torów wyścigowych czy czegokolwiek innego i potrzebujecie pomocy ekipy, piszcie śmiało.

Tym, którzy już mają wolne miłych wakacji, tym którzy dalej zdają testy powodzenia a nam reszcie szarych roboli siedzących od 9 do 5 w pracy miłego grania wieczorem.

Pozdrawiamy,
Ekipa Los Santos Roleplay.

svagepoznan

Użytkownik

Gram na LS-RP od 2016-12-03
Aktualnie na postaci: Mack Cartel 8h

Skullerek

Użytkownik

Gram na LS-RP od 2019-05-30
Aktualnie na postaci: Charlie Brown 37h

Balon 28 lat

Główny administrator
Najlepszy administrator

Gram na LS-RP od 2007-10-01,
i przegrałem 0 godzin,
na 0 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 0 zgłoszeń,
i adminowałem przez 0 godzin i 0 minutes.

blint 23 lat

Główny administrator
jak pan jezus powiedział

Gram na LS-RP od 2013-08-19,
i przegrałem 1134 godzin,
na 8 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 0 zgłoszeń,
i adminowałem przez 0 godzin i 2 minutes.

Jarek

Główny administrator


Gram na LS-RP od 2009-03-10,
i przegrałem 383 godzin,
na 3 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 2 zgłoszeń,
i adminowałem przez 13 godzin i 49 minutes.

Sparrow

Główny administrator


Gram na LS-RP od 2012-11-22,
i przegrałem 1030 godzin,
na 5 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 10 zgłoszeń,
i adminowałem przez 0 godzin i 0 minutes.

Sproket

Główny administrator


Gram na LS-RP od 2015-10-07,
i przegrałem 1679 godzin,
na 21 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 1 zgłoszeń,
i adminowałem przez 1 godzin i 4 minutes.

Tetris 24 lat

Główny administrator
Forumers

Gram na LS-RP od 2012-02-02,
i przegrałem 2776 godzin,
na 15 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 20 zgłoszeń,
i adminowałem przez 2 godzin i 23 minutes.

arjel 24 lat

Gamemaster
rosnę w siłę jak żabki

Gram na LS-RP od 2012-05-24,
i przegrałem 1559 godzin,
na 48 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 24 zgłoszeń,
i adminowałem przez 0 godzin i 9 minutes.

DIRTY_

Gamemaster
drunk master style

Gram na LS-RP od 2012-02-02,
i przegrałem 2707 godzin,
na 18 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 22 zgłoszeń,
i adminowałem przez 0 godzin i 44 minutes.

ikko

Gamemaster


Gram na LS-RP od 2013-06-12,
i przegrałem 920 godzin,
na 10 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 4 zgłoszeń,
i adminowałem przez 2 godzin i 3 minutes.

jerry

Gamemaster
lso swag

Gram na LS-RP od 2012-02-01,
i przegrałem 799 godzin,
na 9 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 11 zgłoszeń,
i adminowałem przez 0 godzin i 34 minutes.

Raltez

Gamemaster
organizacje porządkowe, FCJ

Gram na LS-RP od 2014-01-26,
i przegrałem 2612 godzin,
na 24 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 2 zgłoszeń,
i adminowałem przez 0 godzin i 0 minutes.

sloik

Gamemaster
Gothicroleplay.pl

Gram na LS-RP od 2013-02-05,
i przegrałem 1173 godzin,
na 23 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 2 zgłoszeń,
i adminowałem przez 1 godzin i 23 minutes.

ajax

Moderator serwera


Gram na LS-RP od 2014-07-10,
i przegrałem 199 godzin,
na 6 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 0 zgłoszeń,
i adminowałem przez 11 godzin i 0 minutes.

Ctronic

Moderator serwera


Gram na LS-RP od 2013-07-17,
i przegrałem 1174 godzin,
na 11 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 0 zgłoszeń,
i adminowałem przez 4 godzin i 27 minutes.

Expandera

Moderator serwera


Gram na LS-RP od 2016-09-12,
i przegrałem 1281 godzin,
na 14 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 0 zgłoszeń,
i adminowałem przez 11 godzin i 5 minutes.

Hassha 20 lat

Moderator serwera
mocny w gębie i twardy w jajach

Gram na LS-RP od 2014-02-05,
i przegrałem 2277 godzin,
na 21 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 0 zgłoszeń,
i adminowałem przez 28 godzin i 22 minutes.

Hippo

Moderator serwera


Gram na LS-RP od 2014-12-20,
i przegrałem 1017 godzin,
na 4 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 2 zgłoszeń,
i adminowałem przez 16 godzin i 41 minutes.

Kenni

Moderator serwera
Organizacje prywatne

Gram na LS-RP od 2012-02-06,
i przegrałem 1961 godzin,
na 21 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 57 zgłoszeń,
i adminowałem przez 22 godzin i 59 minutes.

largosinho

Moderator serwera
veni vidi vici

Gram na LS-RP od 2017-08-16,
i przegrałem 1228 godzin,
na 17 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 0 zgłoszeń,
i adminowałem przez 19 godzin i 43 minutes.

Montgomery

Moderator serwera


Gram na LS-RP od 2013-06-12,
i przegrałem 869 godzin,
na 14 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 0 zgłoszeń,
i adminowałem przez 40 godzin i 18 minutes.

quietriot 21 lat

Moderator serwera
nie tak slodki jak myslisz

Gram na LS-RP od 2014-08-15,
i przegrałem 2444 godzin,
na 23 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 0 zgłoszeń,
i adminowałem przez 22 godzin i 44 minutes.

Sava 24 lat

Moderator serwera
SEVSIARA

Gram na LS-RP od 2013-05-25,
i przegrałem 3366 godzin,
na 24 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 2 zgłoszeń,
i adminowałem przez 12 godzin i 52 minutes.

Simeroo

Moderator serwera


Gram na LS-RP od 2012-02-02,
i przegrałem 2155 godzin,
na 14 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 0 zgłoszeń,
i adminowałem przez 23 godzin i 10 minutes.

TheLordZibi

Moderator serwera


Gram na LS-RP od 2012-10-18,
i przegrałem 2823 godzin,
na 30 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 0 zgłoszeń,
i adminowałem przez 17 godzin i 5 minutes.

winzipior 21 lat

Moderator serwera


Gram na LS-RP od 2012-12-04,
i przegrałem 2420 godzin,
na 19 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 0 zgłoszeń,
i adminowałem przez 15 godzin i 31 minutes.

ADVGierki 17 lat

Support
lider departamentu ognia

Gram na LS-RP od 2014-04-04,
i przegrałem 1038 godzin,
na 15 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 1 zgłoszeń,
i adminowałem przez 41 godzin i 7 minutes.

Backedoo

Support


Gram na LS-RP od 2016-12-03,
i przegrałem 279 godzin,
na 18 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 0 zgłoszeń,
i adminowałem przez 20 godzin i 30 minutes.

Hazard_

Support


Gram na LS-RP od 2015-08-14,
i przegrałem 1140 godzin,
na 14 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 0 zgłoszeń,
i adminowałem przez 29 godzin i 0 minutes.

Magicznyv 22 lat

Support
:)

Gram na LS-RP od 2017-05-10,
i przegrałem 1038 godzin,
na 20 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 0 zgłoszeń,
i adminowałem przez 38 godzin i 6 minutes.

PandaKamil

Support
powrót

Gram na LS-RP od 2016-12-27,
i przegrałem 1801 godzin,
na 5 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 0 zgłoszeń,
i adminowałem przez 10 godzin i 40 minutes.

PoProstuAlpha

Support
LSPD

Gram na LS-RP od 2014-04-17,
i przegrałem 1013 godzin,
na 7 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 9 zgłoszeń,
i adminowałem przez 62 godzin i 9 minutes.

vinsu 24 lat

Support
MFFM

Gram na LS-RP od 2012-02-10,
i przegrałem 1031 godzin,
na 13 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 2 zgłoszeń,
i adminowałem przez 14 godzin i 33 minutes.

Adi

Moderator Forum


Gram na LS-RP od 2012-02-02,
i przegrałem 513 godzin,
na 6 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 0 zgłoszeń,
i adminowałem przez 0 godzin i 0 minutes.

miczis

Moderator Forum


Gram na LS-RP od 2016-09-16,
i przegrałem 7 godzin,
na 1 różnych postaciach.

A w tym miesiącu ...
sprawdziłem 0 zgłoszeń,
i adminowałem przez 0 godzin i 0 minutes.

Palomino Chilli 2019-12-15

beerpub.png



Palomino Chill - nowo powstały, skromnych rozmiarów pub położony w północno - wschodniej części Red County, miejsce spokojne gdzie każdy mieszkaniec może napić się piwa i zjeść dobry posiłek. Wnętrze pubu nawiązuje do wiejskiego klimatu miasteczka w którym się znajduje.
Pub daje możliwość okolicznym mieszkańcom koncertów na żywo oraz pokazów karaoke. Jest to również świetne miejsce do codziennych spotkań po pracy, mieszkańcy chętnie zaglądają tu w poszukiwaniu rozrywki i miejsca w którym będą mogli spędzić czas ze swoimi przyjaciółmi. Mimo tego iż pub jest skromnych rozmiarów oferuje on cichy zakątek w którym można miło spędzić moment.

sa-mp-006.png

OOC: Palomino Chill ma służyć jako nowe miejsce do rozgrywki w epizodzie Palomino Creek, pub będzie punktem zaczepu rozgrywki, gdzie można będzie załapać interakcję. Nasza kadra nie zatrzymuje się na zamkniętej ekipie, więc jeśli ktoś chce podjąć się pracy to zapraszam IG

Palomino Creek 2019-12-14

Palomino-Creek.jpg

Palomino Creek to miasteczko średniej wielkości, znajduje się w północno-wschodniej części hrabstwa Red, San Andreas. Jak wskazują znaki miejskie, miasto ma około 6836 mieszkańców.

Palomino Creek może być wzorowane na Burbank z Kalifornii, bezpośrednio na północ od Los Angeles albo Bakersfield, największego miasta w hrabstwie Kern.

Ze względu na niewielkie rozmiary i gęstość miasta, większość Palomino Creek ma głównie niskie domy mieszkalne, od czasu do czasu małe firmy; architektura okolicy nie jest spektakularna, składa się z bardzo podstawowych, funkcjonalnych struktur.
W przeciwieństwie do podobnych sąsiednich miejscowości wiejskich, takich jak Montgomery lub Blueberry - Palomino Creek nie koncentruje kompleksów przemysłowych i przedsiębiorstw, obejmuje tylko kilka skupisk domów i prostych bloków. Geograficznie całe miasto położone jest na płaskowyżu o stosunkowo dużej wysokości, ale w dużej mierze płaskiej powierzchni.

Jednak kilka znaczących miejsc geograficznych otacza miasto; Hanky Panky Point - punkt obserwacyjny, o którym mówi się, że jest popularny wśród miłosnych nastoletnich par i podglądaczy, znajduje się bezpośrednio na północny wschód od miasta; Palomino Creek wychodzi również na Fisher's Lagoon, na południowy zachód, do którego można dostać się polną drogą na zachodnim krańcu miasta.

Wiejski smak i atmosfera okolic, jak każde inne małe miasteczko w hrabstwie Red, kontrastuje z niebezpiecznymi dzielnicami gangów w Los Santos, oddalonymi o niespełna milę.
image.png
sd.png

fd.png

Obydwie organizacje będą działać epizodycznie, tylko na terenie Palomino Creek i pobocznych drogach, autostradach. W szeregach mają tylko kilka wyznaczonych osób aby pilnować porządku w naszym miejscu rozgrywki.
Nie wjeżdżają na teren Los Santos jeśli nie zostaną o to uprzednio zapytani.
image.png
Startujemy spod skrzydła MGM z epizodem dla strefy cywilnej, przestępczej i publicznej, wzorujemy się na Spring’s Estates od same i dawnego projektu PijanegoNinja w Blueberry, tylko, że tym razem zasiedlamy miasteczko w Red County.
Teraz, z dobraną ekipą i administratorami mamy zamiar rozkręcić rozgrywkę na dłużej, aby gracze mogli poszerzyć swoje horyzonty rozgrywki na poboczne miasteczko i nie nudzić się grą w Los Santos.
Zapraszam także osoby trzecie do dołączenia do naszej społeczności:
https://discord.gg/jXCbUTE

Abstract Grooves 2019-12-13

AGCS-logotype.png

Miasto Los Santos zyskuje na popularności dzięki nowo wybudowanemu lokalowi na Beverly Avenue, zrzeszającego grono entuzjastów cannabis. Wszystko to za sprawą młodego wizjonera o pseudonimie Jabba Smoke. Jak sam zaznacza, zawsze miał to z tyłu głowy, lecz przedsięwzięcie byłoby wielką niewiadomą, gdyby nie pomoc wschodzącej gwiazdy w świecie muzycznym, Andy'ego Prescotta.

 

Ludność miejska może skorzystać z bajońskiej oferty, w skład której wchodzą produkty rekreacyjne, a także te, z zastosowaniem medycznym. Począwszy od wysuszonych kwiatostanów konopi o zróżnicowanym działaniu, przetworów bogatszych w substancję psychoaktywną czy ekstraktu z nasion, po artykuły spożywcze, ekskluzywny, sygnowany asortyment, a także doradztwo eksperta.

 

Zagraniczni inwestorzy jak i partnerzy, przewidują ogromne zyski oraz popularność zrodzonej marki, która charakteryzuje się przede wszystkim, jakością produktów najwyższej próby, niezrównanym profesjonalizmem personelu oraz rentownym rozlokowaniu. Łowcy bonifikaty nie będą zawiedzeni, z tytułu wprowadzonego marketingowego pojęcia, hipisowskiego weekendu, gdzie można nabyć asortyment nad wyraz po okazyjnej cenie.

AGCS-area.png

Spoiler

AGCS-products.png

Cannabis Indica

   * Purple Berry

   * Baby Yoda Kush

   * White Cheese

 

Cannabis Sativa

   * Lemon Haze

   * Amnesia

   * Illuminate Ape

 

Hashish Maroc

   * Twizla

   * Caramelo

   * Amnesia Bloc

 

Edibles

   * Space Muffin

   * Kush Nuts

   * Lord Jones Gummies

 

Cannabis Oil

   * Butane Honey Oil

   * CBD Hemp Oil

   * Organic Hemp Seed Oil

 

Accessories

   * AG Rolling Papers

   * AG Glass Bong

   * AG Glass Pipe

   * AG Glass Dab Rig

   * AG Grinder

AGCS-hippy.png

 

Hipisowski Weekend wchodzi w życie od dnia 21.12.2019, aż do wcześniejszego odwołania. Informacje o redukcji cen wytypowanych produktów, będą aktualizowane co tydzień. Na ich wpływ mają obywatele miasta, którzy wyrażają swoje zainteresowanie w przeprowadzanej elektronicznie ankiecie. Zniżka dotyczy jednorazowego skorzystania z promocji i nie obejmuje produktów limitowanych, o ograniczonym nakładzie.

AGCS-contact.png

Curtis "Jabba Smoke" Sparks || e-mail: [email protected], telefon: 661-211

Andy "Ape" Prescott || e-mail: [email protected], telefon: 829-809

OOC

Spoiler

 

Changelog

Spoiler