Skocz do zawartości
Ta strona wyświetla się dla Ciebie w mniejszej formie, dlatego, że korzystasz z urządzenia mobilnego. Przełącz się, aby odkryć więcej.

    Podsumowanie ostatnich kilku tygodni
     Przez: LSRPnet,  


    Hej,

    W ciągu ostatnich kilku tygodni wydarzyło się naprawdę mnóstwo rzeczy. Poczynając od kolejnej migracji forum, która pochłonęła naszej drużynie kilka dni pracy po nawet kilkanaście godzin dziennie, przez kompletnie nieoczekiwany pożar serwerowni w Strasburgu oraz postawienie serwera na świeżej maszynie oraz plikach, na ostatnich oszczerstwach w dyskusjach kończąc. Wyżej wymienione zdarzenia miały różne skutki, głównie negatywne. Temat ten powstał celem przedstawienia wam sytuacji oraz nakreślenia dalszych działań.

    Na początek parę słów na temat stanu technicznego serwera - w dużym skrócie najgorsze już za nami. Migracja na świeżą bazę danych i instancję forum była dla nas pewnym wyzwaniem, ale udało się ją przeprowadzić bez większych powikłań. Niestety niedługo potem nastąpił pożar OVH i część pracy związana z migracją poszła do piachu. Korzystając z zabezpieczonych kopii fragment wykonanej pracy musieliśmy zacząć od nowa. Roboty było z tym od groma, ale nasi Developerzy w ciągu ostatnich dwóch tygodni spędzali po kilka lub kilkanaście godzin w ciągu dnia (praktycznie od rana / popołudnia do wieczora) by wszystko jak najszybciej ustabilizować. 

    Najgorsze za nami, ale to nie oznacza końca pracy. Serwer został doprowadzony do używalności, ale wciąż mamy trochę pracy do wykonania (odtworzenia) i potrzebujemy jeszcze trochę czasu, aby wszystko funkcjonowało w 100 procentach tak, jak wcześniej. Mowa tutaj głównie o naszych narzędziach administracyjnych, których nie udało się zabezpieczyć w całości i musimy je stworzyć od nowa, a bez których zarządzanie serwerem jest dużo trudniejsze. Nie oznacza to jednak stagnacji, wręcz przeciwnie - ciągły rozwój. Chcemy jednak, byście byli świadomi, że naprawianie skutków pożaru jeszcze trwa i głównie to jest przyczyną braku widocznych zmian skryptowych. Jest to jednak chwilowe i miejmy nadzieję, że wkrótce zamkniemy ten etap prac.

    Jak pewnie zauważyliście, jakiś czas temu do ekipy dołączył @cyrkowiec, który przez ostatnie dni wdrażał się w eleskowe meandra i powoli zaczyna działać stricte nad kodem gry. Liczymy na to, że już wkrótce zdołamy Wam przedstawić kilka mniejszych aktualizacji, a w międzyczasie zachęcamy wszystkich Was - graczy, do składania propozycji odnośnie skryptu w dziale propozycji. To głównie Wasze pomysły realizujemy, gdy przychodzi do wdrażania aktualizacji. Nie krępujcie się przedstawiać nieco bardziej zawiłych, czy skomplikowanych rzeczy.

    Tutaj też wracamy do wszelkiej maści błędów, luk, problemów, które napotykacie i tak dalej. Zarówno po migracji, jak i przenosinach na inny serwer naturalnie wystąpiło mnóstwo błędów. Jest to spowodowane wieloma rzeczami, m.in tym, że obie sytuacje nas zaskoczyły i działaliśmy pod presją czasu, czy tym że chcieliśmy jak najszybciej oddać serwer i forum z powrotem do Waszej dyspozycji. Czasem zdarzają nam się również ludzkie przeoczenia, które dzięki waszym zgłoszeniom jesteśmy w stanie szybko poprawić. Dział bugi i błędy stoi otworem i czeka na Wasze zgłoszenia. Jeśli zauważycie jakiś błąd, nawet najbardziej trywialny, czy głupi nie krępujcie się go zgłaszać. Chociaż tematy w dziale są ukryte, my jako ekipa je widzimy i staramy się reagować.

    W kwestii technicznej to na razie tyle, zatem przejdźmy do tego, co Roleplayowców kręci najbardziej - rozgrywki. Ostatnie tygodnie przyniosły wiele zmian, zarówno względem podejścia, jak i rotacji w ekipie. Z braku czasu zrezygnował między innymi Filos, a jego miejsce zastąpił w tej chwili @Aj_Love_It_Pompa, który od dwóch dni przeprowadza swoje rewolucje w branży rozrywkowej. W ciągu ostatnich kilku dni wystąpiła tam stagnacja, a kłopoty techniczne nie pozwalały nam za bardzo skupić się na znalezieniu skutecznego zastępstwa dla poprzednich opiekunów, ale wszystko wskazuje na to, że branża wraca na odpowiednie tory. Nie będziemy tutaj za bardzo się rozpisywać co, jak i komu, bo o tym najprędzej dowiecie się u źródła.  Druga strefa, która przechodzi lifting to strefa przestępcza. Chłopaki poluzowali nieco niektóre zasady, zmienili podejście do procesów, a już wkrótce (uchylając rąbka tajemnicy) chcą wyjść do graczy z serią mini wydarzeń. Strefa stricte cywilna także w tej chwili przechodzi pewne zmiany i liczymy na to, że podjęte przez nas kroki w najbliższym czasie przyniosą jakieś efekty. Poniżej odnośniki do dwóch ważnych tematów:

    Tematy informacyjne Strefy Przestępczej - zbiór najważniejszych lub przydatnych tematów strefy przestępczej

    FAQ Branży Rozrywkowej - najważniejsze informacje o branży rozrywkowej

    Z tego miejsca pragniemy Wam też wspomnieć o jednej kwestii - Centrum Beverly przechodzi w tej chwili mały lifting, który ma na celu usprawnienie tego miejsca i sprawienie, by było bardziej przyjazne graczom i zakładanym tam biznesom. Ponadto chłopaki z cywilnej zaplanowali na marzec kilka ciekawych wydarzeń, a pierwsze z nich przedstawią Wam już na dniach. Ponadto jako ekipa pracujemy też nad kolejnym epizodem fabularnym wzorowanym na Yukon - nie będziemy zdradzać na razie zbyt wiele informacji, ale liczymy na to, że pomysł który wykiełkował nam w głowie spodoba się wszystkim graczom włącznie z tymi najbardziej sceptycznymi. Mamy nadzieję, że na początku, lub w połowie kwietnia uda nam się przedstawić nieco więcej informacji, ale wszystko zależy od tego, jak przebiegną prace.

    Ostatnie kilka dni były dla nas jako ekipy naprawdę trudne, a stało się to głównie za sprawą tematu, który pojawił się w dyskusjach. Cztery lata temu jako pierwszy polski serwer RP oparty o San Andreas (o ile nie w ogóle jako pierwszy serwer Role Play) wzięliśmy udział w finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przez ten czas stało się to naszą tradycją i dumnie co roku bierzemy udział w kolejnych zbiórkach pieniędzy. Do tej pory na rzecz czterech zbiórek zebraliśmy w sumie 6 356,30zł. Chociaż na tle sum zbieranych przez WOŚP jest to jedynie kropla w oceanie, tak dla stosunkowo małego i hobbystycznego serwera RP jest to całkiem zawrotna suma, która z dumą pozwala nam dołożyć swoją cegiełkę do tej akcji charytatywnej. Niestety w wyniku zwykłych oszczerstw i manipulacji faktami doszło do nieprzyjemnej sytuacji, która niesłusznie wylała falę nienawiści zarówno w kontekście WOŚP, jak i kilku innych tematów na serwer oraz członków administracji. Nie będziemy tutaj ponownie się rozpisywać na ten temat, bo wszystko w tym kontekście wyjaśnił już Akro w tym poście (klik), a i my jako ekipa nie mamy najmniejszej ochoty do tego wracać. Zatem pokrótce przedstawimy Wam, co nastąpiło, i co nastąpi w kilku najbliższych dniach:

    Akro zrezygnował z pełnionej funkcji administratora. Jako członek ekipy miał już dość wylewania pomyj na niego czy inne osoby, które w ten serwer wkładają swoje serce i mnóstwo cennego czasu. Tutaj warto zauważyć, że Akro jako koordynator technikaliów w ciągu ostatniego miesiąca na usprawnianie działania serwera, bądź gaszenie niespodziewanych pożarów niejednokrotnie poświęcał całe dnie, często nawet kosztem własnej pracy zarobkowej, czy też życia prywatnego. Akro na ten moment pozostaje do dyspozycji technicznej ekipy serwera jako wsparcie, ale nie pełni już żadnej oficjalnej pozycji na serwerze.

    Akro jako członek nie jest odosobniony w swoich odczuciach, my jako całokształt ekipy po latach także mamy już dość znoszenia chamstwa i wylewania syfu przez osoby, które często nie grają już tutaj od miesięcy, lub nawet lat. W związku z tym kolejnym wprowadzonym przez nas krokiem jest polityka zero tolerancji. Z czym to się wiąże? Na początek, źródło wszelkich nieszczęść - dział dyskusje na ten moment jest obłożony moderacją postowania. To ostatnie kilka chwil, by zapoznać się z materiałami tam zawartymi. Pod koniec tygodnia dział Dyskusje zniknie z forum. W ciągu ostatnich 5 lat z tego działu nie wynikło nic więcej jak syf i chaos, którego przodownikami byli ludzie, którzy albo tu nie grają, albo sami w najlepszym razie zasługują na miejsce wśród zbanowanych. Od lat nie pojawiły się tam konkretne propozycje, czy pomysły, a jedynie pomyje wylewane czy to na członków ekipy, czy na innych graczy. Druga istotna zmiana to nasze podejście do tego, jak się zachowujecie na forum - od tej pory będziemy sukcesywnie eliminować wszelkie przejawy chamstwa, czy siania defetyzmu. Ludzie, którzy nie potrafią posługiwać się funkcją postowania stracą do niej dostęp. Jeśli będzie trzeba - na stałe.

    I z tego miejsca przechodzimy do najważniejszego ogłoszenia: LS-RP.net to serwer hobbystyczny. Mimo to poświęcamy na niego mnóstwo naszego prywatnego czasu (wielokrotnie znacznie więcej, niż powinno się poświęcać na hobby) i traktujemy je bardzo poważnie (i to mimo tego ile chamstwa często się tutaj wylewa). Co za tym idzie - nadal ten czas będziemy poświęcać. Gdyby tak nie było, nasi Developerzy nie spędziliby ostatnich tygodni przeznaczając dziesiątki godzin na migracje, przenosiny i naprawianie błędów, które wynikły po pożarze serwerowni. Pamiętajcie o tym, bo ten serwer to przede wszystkim gracze - Ci, którzy wciąż tu grają a nie Ci, którzy dawno temu podziękowali za grę i od 9 lat wróżą bezskutecznie upadek serwera. Dlatego oficjalnie informujemy - będziemy tak długo prowadzić projekt i rozwijać go, póki będzie tutaj chociażby garstka graczy.

    Usunięcie dyskusji to pozbycie się źródła toksyczności z tego serwera. Nie oznacza to, że odcinamy się od graczy, a wręcz przeciwnie. Ekipa od miesięcy (a nawet lat, bo właściwie od zawsze) jest otwarta na dyskusje i propozycje zmian, a Ci, którzy potrafią zachować się jak dorośli ludzie są w stanie dogadać się w tej kwestii z ekipą na prywatnych kanałach lub w przeznaczonym faktycznie do tego dziale. Dyskusje w ciągu ostatnich lat nie przyniosły żadnych zmian, a były jedynie źródłem frustracji, chamstwa i doprowadziły do tego, że mnóstwo osób uznało, że nie warto poświęcać swojego czasu na serwer, który jest tak niewdzięczny.

    I na koniec: LSRP to serwer od graczy dla graczy. Tworzymy ten serwer dla Was i z Wami. Co jednak jest ważne - nikt nie zmusza Was do gry tutaj. Jeśli jesteście niezadowoleni, to przedstawcie konkretnym członkom ekipy swoje propozycje, zaproponujcie zmiany, lub sami je wdrażajcie z poziomu, w którym działacie. Jeśli nie, to istnieją inne serwery, które być może spełnią Wasze oczekiwania. Jednak nic, i tu podkreślam nic nie usprawiedliwia toksycznego zachowania na forum, siania defetyzmu, malkontenctwa czy narzekania ludzi, którzy tu nie grają od lat, a wciąż z jakiegoś powodu tu wracają by siać chaos, zwiastując przy tym setny upadek serwera.

    Cieplutko pozdrawiamy, ekipa LS-RP.net

    Krótkie podsumowanie:

    • Najważniejsze prace po migracji i spaleniu serwerowni OVH są za nami. Wciąż jest mnóstwo błędów do poprawy, ale są to rzeczy, które będziemy sukcesywnie ogarniać przez następne tygodnie.
    • Dział BUGI stoi otworem. Jeśli widzicie jakieś błędy, niedopatrzenia lub coś nie działa tak jak trzeba, to po prostu to zgłoście.
    • Dział PROPOZYCJE także jest zawsze dla Was otwarty. To dla Was są tworzone aktualizacje, więc nie krępujcie się przedstawiać swoich pomysłów w dziale. Wszystkie propozycje traktujemy poważnie.
    • Chociaż ostatnie tygodnie niezbyt nam to umożliwiły, to pracujemy nad najbliższą aktualizacją skryptową jak i paroma dodatkami do forum.
    • Nastąpiły dość kluczowe zmiany w następujących sektorach: branża rozrywkowa, przestępcze. W strefie cywilnej natomiast wprowadzane są konkretne zmiany, które, mamy nadzieję, przyniosą efekty w ciągu najbliższych kilku dni.
    • Ponadto pracujemy nad nowym epizodem wzorowanym na tym z Yukon, ale w zupełnie innym klimacie.
    • Akro zrezygnował z funkcji Administratora.
    • Z forum znika dział dyskusje. Osoby, które tu nie grają, lub sieją zwykły defetyzm będą eliminowane. Mamy dość znoszenia toksycznych zachowań.
    • LSRP będzie stało tak długo, jak będzie tutaj chociaż garstka graczy. Obecnie liczba oscyluje wokół stu i jest to zadowalająca liczba. Nie przestajemy jednak na tym, wciąż będziemy dążyć do większej ilości i nie przestaniemy, póki sami będziecie tu chcieli grać.
    • Ten serwer tworzymy nie tylko my, ale także i Wy. Tworzymy go wspólnie i dalej będziemy. Jedyne czego oczekujemy w zamian to odrobiny szacunku i współpracy.

    Podsumowanie ostatnich kilku tygodni
     Przez: LSRPnet,  


    Hej,

    W ciągu ostatnich kilku tygodni wydarzyło się naprawdę mnóstwo rzeczy. Poczynając od kolejnej migracji forum, która pochłonęła naszej drużynie kilka dni pracy po nawet kilkanaście godzin dziennie, przez kompletnie nieoczekiwany pożar serwerowni w Strasburgu oraz postawienie serwera na świeżej maszynie oraz plikach, na ostatnich oszczerstwach w dyskusjach kończąc. Wyżej wymienione zdarzenia miały różne skutki, głównie negatywne. Temat ten powstał celem przedstawienia wam sytuacji oraz nakreślenia dalszych działań.

    Na początek parę słów na temat stanu technicznego serwera - w dużym skrócie najgorsze już za nami. Migracja na świeżą bazę danych i instancję forum była dla nas pewnym wyzwaniem, ale udało się ją przeprowadzić bez większych powikłań. Niestety niedługo potem nastąpił pożar OVH i część pracy związana z migracją poszła do piachu. Korzystając z zabezpieczonych kopii fragment wykonanej pracy musieliśmy zacząć od nowa. Roboty było z tym od groma, ale nasi Developerzy w ciągu ostatnich dwóch tygodni spędzali po kilka lub kilkanaście godzin w ciągu dnia (praktycznie od rana / popołudnia do wieczora) by wszystko jak najszybciej ustabilizować. 

    Najgorsze za nami, ale to nie oznacza końca pracy. Serwer został doprowadzony do używalności, ale wciąż mamy trochę pracy do wykonania (odtworzenia) i potrzebujemy jeszcze trochę czasu, aby wszystko funkcjonowało w 100 procentach tak, jak wcześniej. Mowa tutaj głównie o naszych narzędziach administracyjnych, których nie udało się zabezpieczyć w całości i musimy je stworzyć od nowa, a bez których zarządzanie serwerem jest dużo trudniejsze. Nie oznacza to jednak stagnacji, wręcz przeciwnie - ciągły rozwój. Chcemy jednak, byście byli świadomi, że naprawianie skutków pożaru jeszcze trwa i głównie to jest przyczyną braku widocznych zmian skryptowych. Jest to jednak chwilowe i miejmy nadzieję, że wkrótce zamkniemy ten etap prac.

    Jak pewnie zauważyliście, jakiś czas temu do ekipy dołączył @cyrkowiec, który przez ostatnie dni wdrażał się w eleskowe meandra i powoli zaczyna działać stricte nad kodem gry. Liczymy na to, że już wkrótce zdołamy Wam przedstawić kilka mniejszych aktualizacji, a w międzyczasie zachęcamy wszystkich Was - graczy, do składania propozycji odnośnie skryptu w dziale propozycji. To głównie Wasze pomysły realizujemy, gdy przychodzi do wdrażania aktualizacji. Nie krępujcie się przedstawiać nieco bardziej zawiłych, czy skomplikowanych rzeczy.

    Tutaj też wracamy do wszelkiej maści błędów, luk, problemów, które napotykacie i tak dalej. Zarówno po migracji, jak i przenosinach na inny serwer naturalnie wystąpiło mnóstwo błędów. Jest to spowodowane wieloma rzeczami, m.in tym, że obie sytuacje nas zaskoczyły i działaliśmy pod presją czasu, czy tym że chcieliśmy jak najszybciej oddać serwer i forum z powrotem do Waszej dyspozycji. Czasem zdarzają nam się również ludzkie przeoczenia, które dzięki waszym zgłoszeniom jesteśmy w stanie szybko poprawić. Dział bugi i błędy stoi otworem i czeka na Wasze zgłoszenia. Jeśli zauważycie jakiś błąd, nawet najbardziej trywialny, czy głupi nie krępujcie się go zgłaszać. Chociaż tematy w dziale są ukryte, my jako ekipa je widzimy i staramy się reagować.

    W kwestii technicznej to na razie tyle, zatem przejdźmy do tego, co Roleplayowców kręci najbardziej - rozgrywki. Ostatnie tygodnie przyniosły wiele zmian, zarówno względem podejścia, jak i rotacji w ekipie. Z braku czasu zrezygnował między innymi Filos, a jego miejsce zastąpił w tej chwili @Aj_Love_It_Pompa, który od dwóch dni przeprowadza swoje rewolucje w branży rozrywkowej. W ciągu ostatnich kilku dni wystąpiła tam stagnacja, a kłopoty techniczne nie pozwalały nam za bardzo skupić się na znalezieniu skutecznego zastępstwa dla poprzednich opiekunów, ale wszystko wskazuje na to, że branża wraca na odpowiednie tory. Nie będziemy tutaj za bardzo się rozpisywać co, jak i komu, bo o tym najprędzej dowiecie się u źródła.  Druga strefa, która przechodzi lifting to strefa przestępcza. Chłopaki poluzowali nieco niektóre zasady, zmienili podejście do procesów, a już wkrótce (uchylając rąbka tajemnicy) chcą wyjść do graczy z serią mini wydarzeń. Strefa stricte cywilna także w tej chwili przechodzi pewne zmiany i liczymy na to, że podjęte przez nas kroki w najbliższym czasie przyniosą jakieś efekty. Poniżej odnośniki do dwóch ważnych tematów:

    Tematy informacyjne Strefy Przestępczej - zbiór najważniejszych lub przydatnych tematów strefy przestępczej

    FAQ Branży Rozrywkowej - najważniejsze informacje o branży rozrywkowej

    Z tego miejsca pragniemy Wam też wspomnieć o jednej kwestii - Centrum Beverly przechodzi w tej chwili mały lifting, który ma na celu usprawnienie tego miejsca i sprawienie, by było bardziej przyjazne graczom i zakładanym tam biznesom. Ponadto chłopaki z cywilnej zaplanowali na marzec kilka ciekawych wydarzeń, a pierwsze z nich przedstawią Wam już na dniach. Ponadto jako ekipa pracujemy też nad kolejnym epizodem fabularnym wzorowanym na Yukon - nie będziemy zdradzać na razie zbyt wiele informacji, ale liczymy na to, że pomysł który wykiełkował nam w głowie spodoba się wszystkim graczom włącznie z tymi najbardziej sceptycznymi. Mamy nadzieję, że na początku, lub w połowie kwietnia uda nam się przedstawić nieco więcej informacji, ale wszystko zależy od tego, jak przebiegną prace.

    Ostatnie kilka dni były dla nas jako ekipy naprawdę trudne, a stało się to głównie za sprawą tematu, który pojawił się w dyskusjach. Cztery lata temu jako pierwszy polski serwer RP oparty o San Andreas (o ile nie w ogóle jako pierwszy serwer Role Play) wzięliśmy udział w finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przez ten czas stało się to naszą tradycją i dumnie co roku bierzemy udział w kolejnych zbiórkach pieniędzy. Do tej pory na rzecz czterech zbiórek zebraliśmy w sumie 6 356,30zł. Chociaż na tle sum zbieranych przez WOŚP jest to jedynie kropla w oceanie, tak dla stosunkowo małego i hobbystycznego serwera RP jest to całkiem zawrotna suma, która z dumą pozwala nam dołożyć swoją cegiełkę do tej akcji charytatywnej. Niestety w wyniku zwykłych oszczerstw i manipulacji faktami doszło do nieprzyjemnej sytuacji, która niesłusznie wylała falę nienawiści zarówno w kontekście WOŚP, jak i kilku innych tematów na serwer oraz członków administracji. Nie będziemy tutaj ponownie się rozpisywać na ten temat, bo wszystko w tym kontekście wyjaśnił już Akro w tym poście (klik), a i my jako ekipa nie mamy najmniejszej ochoty do tego wracać. Zatem pokrótce przedstawimy Wam, co nastąpiło, i co nastąpi w kilku najbliższych dniach:

    Akro zrezygnował z pełnionej funkcji administratora. Jako członek ekipy miał już dość wylewania pomyj na niego czy inne osoby, które w ten serwer wkładają swoje serce i mnóstwo cennego czasu. Tutaj warto zauważyć, że Akro jako koordynator technikaliów w ciągu ostatniego miesiąca na usprawnianie działania serwera, bądź gaszenie niespodziewanych pożarów niejednokrotnie poświęcał całe dnie, często nawet kosztem własnej pracy zarobkowej, czy też życia prywatnego. Akro na ten moment pozostaje do dyspozycji technicznej ekipy serwera jako wsparcie, ale nie pełni już żadnej oficjalnej pozycji na serwerze.

    Akro jako członek nie jest odosobniony w swoich odczuciach, my jako całokształt ekipy po latach także mamy już dość znoszenia chamstwa i wylewania syfu przez osoby, które często nie grają już tutaj od miesięcy, lub nawet lat. W związku z tym kolejnym wprowadzonym przez nas krokiem jest polityka zero tolerancji. Z czym to się wiąże? Na początek, źródło wszelkich nieszczęść - dział dyskusje na ten moment jest obłożony moderacją postowania. To ostatnie kilka chwil, by zapoznać się z materiałami tam zawartymi. Pod koniec tygodnia dział Dyskusje zniknie z forum. W ciągu ostatnich 5 lat z tego działu nie wynikło nic więcej jak syf i chaos, którego przodownikami byli ludzie, którzy albo tu nie grają, albo sami w najlepszym razie zasługują na miejsce wśród zbanowanych. Od lat nie pojawiły się tam konkretne propozycje, czy pomysły, a jedynie pomyje wylewane czy to na członków ekipy, czy na innych graczy. Druga istotna zmiana to nasze podejście do tego, jak się zachowujecie na forum - od tej pory będziemy sukcesywnie eliminować wszelkie przejawy chamstwa, czy siania defetyzmu. Ludzie, którzy nie potrafią posługiwać się funkcją postowania stracą do niej dostęp. Jeśli będzie trzeba - na stałe.

    I z tego miejsca przechodzimy do najważniejszego ogłoszenia: LS-RP.net to serwer hobbystyczny. Mimo to poświęcamy na niego mnóstwo naszego prywatnego czasu (wielokrotnie znacznie więcej, niż powinno się poświęcać na hobby) i traktujemy je bardzo poważnie (i to mimo tego ile chamstwa często się tutaj wylewa). Co za tym idzie - nadal ten czas będziemy poświęcać. Gdyby tak nie było, nasi Developerzy nie spędziliby ostatnich tygodni przeznaczając dziesiątki godzin na migracje, przenosiny i naprawianie błędów, które wynikły po pożarze serwerowni. Pamiętajcie o tym, bo ten serwer to przede wszystkim gracze - Ci, którzy wciąż tu grają a nie Ci, którzy dawno temu podziękowali za grę i od 9 lat wróżą bezskutecznie upadek serwera. Dlatego oficjalnie informujemy - będziemy tak długo prowadzić projekt i rozwijać go, póki będzie tutaj chociażby garstka graczy.

    Usunięcie dyskusji to pozbycie się źródła toksyczności z tego serwera. Nie oznacza to, że odcinamy się od graczy, a wręcz przeciwnie. Ekipa od miesięcy (a nawet lat, bo właściwie od zawsze) jest otwarta na dyskusje i propozycje zmian, a Ci, którzy potrafią zachować się jak dorośli ludzie są w stanie dogadać się w tej kwestii z ekipą na prywatnych kanałach lub w przeznaczonym faktycznie do tego dziale. Dyskusje w ciągu ostatnich lat nie przyniosły żadnych zmian, a były jedynie źródłem frustracji, chamstwa i doprowadziły do tego, że mnóstwo osób uznało, że nie warto poświęcać swojego czasu na serwer, który jest tak niewdzięczny.

    I na koniec: LSRP to serwer od graczy dla graczy. Tworzymy ten serwer dla Was i z Wami. Co jednak jest ważne - nikt nie zmusza Was do gry tutaj. Jeśli jesteście niezadowoleni, to przedstawcie konkretnym członkom ekipy swoje propozycje, zaproponujcie zmiany, lub sami je wdrażajcie z poziomu, w którym działacie. Jeśli nie, to istnieją inne serwery, które być może spełnią Wasze oczekiwania. Jednak nic, i tu podkreślam nic nie usprawiedliwia toksycznego zachowania na forum, siania defetyzmu, malkontenctwa czy narzekania ludzi, którzy tu nie grają od lat, a wciąż z jakiegoś powodu tu wracają by siać chaos, zwiastując przy tym setny upadek serwera.

    Cieplutko pozdrawiamy, ekipa LS-RP.net

    Krótkie podsumowanie:

    • Najważniejsze prace po migracji i spaleniu serwerowni OVH są za nami. Wciąż jest mnóstwo błędów do poprawy, ale są to rzeczy, które będziemy sukcesywnie ogarniać przez następne tygodnie.
    • Dział BUGI stoi otworem. Jeśli widzicie jakieś błędy, niedopatrzenia lub coś nie działa tak jak trzeba, to po prostu to zgłoście.
    • Dział PROPOZYCJE także jest zawsze dla Was otwarty. To dla Was są tworzone aktualizacje, więc nie krępujcie się przedstawiać swoich pomysłów w dziale. Wszystkie propozycje traktujemy poważnie.
    • Chociaż ostatnie tygodnie niezbyt nam to umożliwiły, to pracujemy nad najbliższą aktualizacją skryptową jak i paroma dodatkami do forum.
    • Nastąpiły dość kluczowe zmiany w następujących sektorach: branża rozrywkowa, przestępcze. W strefie cywilnej natomiast wprowadzane są konkretne zmiany, które, mamy nadzieję, przyniosą efekty w ciągu najbliższych kilku dni.
    • Ponadto pracujemy nad nowym epizodem wzorowanym na tym z Yukon, ale w zupełnie innym klimacie.
    • Akro zrezygnował z funkcji Administratora.
    • Z forum znika dział dyskusje. Osoby, które tu nie grają, lub sieją zwykły defetyzm będą eliminowane. Mamy dość znoszenia toksycznych zachowań.
    • LSRP będzie stało tak długo, jak będzie tutaj chociaż garstka graczy. Obecnie liczba oscyluje wokół stu i jest to zadowalająca liczba. Nie przestajemy jednak na tym, wciąż będziemy dążyć do większej ilości i nie przestaniemy, póki sami będziecie tu chcieli grać.
    • Ten serwer tworzymy nie tylko my, ale także i Wy. Tworzymy go wspólnie i dalej będziemy. Jedyne czego oczekujemy w zamian to odrobiny szacunku i współpracy.


  •   LSRP   Ostatnie zmiany

    • #112
      Dodano nowe przyciski w sidebar.
      Dodał v3rso,   
    • #111
      Naprawiono tworzenie kart biznesowych pod /g.
      Dodał ajax,   
    • #110
      Przywrócono /sparing. Działa to po staremu, przegrywamy - otrzymujemy BW na 1 minutę. Po zakończeniu sparingu przywraca się nam poprzedni stan punktów życia.
      Dodał ajax,   
    • #112
      Dodano nowe przyciski w sidebar.
      Przez v3rso,   
    • #111
      Naprawiono tworzenie kart biznesowych pod /g.
      Przez ajax,   
    • #110
      Przywrócono /sparing. Działa to po staremu, przegrywamy - otrzymujemy BW na 1 minutę. Po zakończeniu sparingu przywraca się nam poprzedni stan punktów życia.
      Przez ajax,   
    • #109
      Naprawiono limity w zamawiarce na bronie u bota
      Przez ajax,   
    • #108
      Naprawiono /pomoz
      Przez ajax,   
    • #107
      Wprowadzono na live aktualizacje serwisa Czerwona Koszatka.
      Przez ajax,   
    • #106
      Wprowadzono opcję globalnych AJ. Od tej pory Jail, który otrzymujecie na jednej postaci, będzie widoczny również na innych postaciach. Zapobiegnie to sytuacjom, w których osoba wchodząca na serwer poodwalać po otrzymaniu Admin Jaila przechodzi na inną postać zrobić dokładnie to samo.
      Przez Akro,   
    • #105
      Z powodu wielu wykorzystywań zablokowaliśmy możliwość zmiany nicku OOC w ustawieniach, przywróciliśmy stary system zmiany go za pomocą przedmiotu z Balon Shop'a.
      Przez v3rso,   
    • #104
      Dodaliśmy opcje płatności przez PayPal przy zakupie GS'ów.
      Przez v3rso,   
    • #103
      Opublikowano nowy styl forum.
      Przez v3rso,   
    • #102
      Przywrócono możliwość twardego ukrywania postaci w profilu. Można tego dokonać w zakładce podglądowej postaci. (tylko dla kont premium)
      Przez v3rso,   
    • #101
      Zmieniono wpływy za usługi w warsztatach.
      Przez ajax,   
    • #100
      Boty w warsztatach/siłowniach będą działać gdy w pozostałych biznesach tego typu nie będzie nikogo na duty.
      Przez ajax,   
    • #99
      Na /call 33333 nie wylosujemy już zamkniętych drzwi.
      Przez ajax,   
    • #98
      Realizacja propozycji odnośnie przyszłej aktualizacji. Już wkrótce :)
      Przez ajax,   
    • #97
      Dodano CB radia do taksówek.
      Przez ajax,   
    • #96
      Usunięto po nadaniu /areszt danej osobie automatyczne /ubierz.
      Przez ajax,   
    • #95
      Naprawiono nadawanie wpisów w /mdt.
      Przez ajax,   
    • #94
      Przywrócono możliwość ustawiania obrazka postaci dla kont premium. Wystarczy wejść w podgląd postaci i wcisnąć przycisk w prawym górnym rogu.
      Przez v3rso,   
    • #92
      Przywrócono możliwość ukrycia postaci w profilu. Wystarczy wejść w podgląd postaci i wcisnąć przycisk w prawym górnym rogu.
      Przez v3rso,   
    • #90
      Usunięto freezowanie po /aresztuj na graczu.
      Przez ajax,   
    • #89
      Wyrzucono komunikaty LSPD z scrolla.
      Przez ajax,   
    • #88
      Poprawiono bug związany z /v drzwi.
      Przez ajax,   
    • #87
      Zwiększono czas respawnu pojazdów od prac dorywczych z 3 minut do 5 minut.
      Przez ajax,   
    • #86
      Poprawiono błędne produkty Kawy, które dawały status pijanego.
      Przez ajax,   
    • #85
      M4 oraz AK-47 dostały większe obrażenia od strzału. Ile przekonacie się sami.
      Przez ajax,   
    • #84
      Informacje wyświetlające się o kradzieży pojazdów w dialogach przeniesiono do Textdrawów.
      Przez ajax,   
    • #83
      Zmniejszono dystans wyświetlanych krzyków przez graczy (/k).
      Przez ajax,   
    • #82
      Odświeżono wygląd paneli grupowych - a co za tym idzie dodaliśmy kilka funkcjonalności.
      Przez Knapek,   
    • #81
      Muzyka profilowa jest już dostępna. Możecie ją kupić w balon shop.
      Przez v3rso,   
    • #79
      Pojazdy nie będą już spadać z Mallwart ani innych podłóg customowych.
      Przez ajax,   
    • #78
      Zwiększono zasięg rysowania opisów pojazdów.
      Przez ajax,   
    • #77
      Obiekty nie będą się odświeżały przy inicjacji pożarów.
      Przez ajax,   
    • #76
      Akcja zmiany kanału w radiu została przeniesiona w /ame.
      Przez ajax,   
    • #75
      /gps jest możliwy również dla pasażerów.
      Przez ajax,   
    • #74
      Po uzyskaniu wypłaty nie będzie automatycznie wyrzucało nas z służby.
      Przez ajax,   
    • #73
      W związku z tworzeniem obiektów psów 3 metrowych zostało naniesione ograniczenie dot. skalowania przyczepialnych obiektów.
      Przez ajax,   
    • #72
      Poprawiono bład z /pomoz. Od jutra będzie działało bez problemu.
      Przez ajax,   
    • #71
      Knock out system, czyli BW1 wbite za pomocą broni białych lub pięści skutkuje powaleniem. Dowolny gracz w pobliżu może nam pomóc za pomocą /pomoz.
      Przez ajax,   
    • #70
      /przeszukaj nie będzie wymagało panelu grupy przestępczej.
      Przez ajax,   
    • #69
      /pasy lub /kask na motocyklach ustawia nam status kask zamiast zapięte pasy.
      Przez ajax,   
    • #68
      Poprawiono literówkę w komunikacie o blokadzie koła na pojazd.
      Przez ajax,   
    • #67
      Na serwerze gry większość drzwi dostało nowe pickupy np. Siłownia - sztanga, bar/restauracja - pizza. Jeśli nie masz pickupa odpowiedniego dla swojego biznesu możesz poprosić admina o zmianę.
      Przez ajax,   
    • #66
      Ukrywanie reklam będzie ukrywało cały pasek San News, ale tylko do zakończenia sesji. Ta opcja jest nie zapisywalna.
      Przez ajax,   
    • #65
      /podlej na następny dzień będzie działało poprawnie (ustalanie własnej ilości wody).
      Przez ajax,   
    • #64
      Postać, która jest online będzie od teraz poprawnie odznaczona w profilu.
      Przez v3rso,   
    • #63
      Poprawiono antyCheat przed nożownikiem. Na jutro jest wgrany.
      Przez ajax,   
    • #62
      https://ls-rp.net/forums/topic/172049-czas-na-wizyt%C4%99-u-weterynarza/
      Przez ajax,   
    • #61
      Dodano informacje o koncie premium w profilu.
      Przez v3rso,   
    • #60
      Możliwość ustawienia przez admina nowych pickupów dla drzwi.
      Przez ajax,   
    • #59
      Informacja po wejściu na służbę grupy o tym gdy nie posiadamy ustawionej wypłaty.
      Przez ajax,   
    • #58
      Skrócono czas naprawy, malowania w warsztatach do 90 sekund. Malowanie paintjobów będzie trwało 5 minut zamiast 10.
      Przez ajax,   
    • #57
      Ograniczenie parkowania na miejscach zajętych działa tylko na świecie zerowym.
      Przez ajax,   
    • #56
      Przerobiono polecenie /podlej. Od teraz możesz określić ile chcesz wlać do doniczki.
      Przez ajax,   
    • #55
      Stworzono specjalną flagę dla stref, która blokuje obrażenia z pięści. W związku z dużą ilością incydentów taka flaga pojawi się na strefach Mallwart oraz centrum.
      Przez ajax,   
    • #54
      Przywrócono informacje o obrażeniach w textdrawach.
      Przez ajax,   
    • #53
      Możliwość załadowania prostytutki na serwer po wyłączeniu jej w panelu grupowym w grze. Wcześniej było trzeba czekać na restart serwera.
      Przez ajax,   
    • #52
      Przerobiono opisy pojazdów. Od teraz nie są powiązane z opisami postaci.
      Przez ajax,   
    • #51
      Zablokowano możliwość odkładania przedmiotów podczas stanu Brutally Wounded. Okradanie może dalej odbywać się za pomocą wysyłania ofert.
      Przez ajax,   
    • #50
      Ujednolicono styl, wykonano kilka estetycznych poprawek i usunięto niektóre nieprawidłowości.
      Przez v3rso,   
    • #49
      Dodano nowe tło na forum oraz grafikę na przy dołączaniu na serwerowy discord.
      Przez Akro,   
    • #48
      Skonfiskowane przedmioty z więzienia (oczywiście oprócz broni itp) zostały zwrócone Wam.
      Przez ajax,   
    • #47
      Naprawiono grupowe wyplaty.
      Przez ajax,   
    • #46
      Naprawiono błędy związane z skonfiskowanymi przedmiotami w areszcie.
      Przez ajax,   
    • #45
      Przywrócono możliwość un(spawn) pojazdów grupowych pod /g 1 pojazdy. Namierzanie powróciło pod komendą /g 1 namierz.
      Przez ajax,   
    • #44
      Osoba, która będzie miała /pasy nie dostanie już BW gdy ktoś ją wyrzuci z pojazdu.
      Przez ajax,   
    • #43
      Brak możliwości /r podczas posiadania BW.
      Przez ajax,   
    • #42
      Wypłaty grupowe powinny od jutra w pełni działać.
      Przez ajax,   
    • #41
      Naprawiono śmieciarki, będą działać od jutra.
      Przez ajax,   
    • #40
      Poprawiono bug z /kanister.
      Przez ajax,   
    • #39
      Przerobiono dialog z ubezpieczaniem pojazdów w DMV. Od teraz mamy wybór między grupowymi pojazdami na prywatnymi.
      Przez ajax,   
    • #38
      Kilka usprawnień lskowego antycheata.
      Przez ajax,   
    • #37
      Poprawiono działanie polecenia /handel.
      Przez ajax,   
    • #36
      Poprawiono ograniczenie ANTY DM do 3 godzin (globalnie 30 GamePoints). Po nocnym restarcie będzie wszystko w porządku.
      Przez ajax,   
    • #35
      Poprawiono błąd z /podaj - nie znikał nam przedmiot po podaniu z ręki.
      Przez ajax,   
    • #34
      Poprawiono ograniczenie na /handel (aktualnie od 15 do 1 w nocy).
      Przez ajax,   
    • #33
      Problem z etykietami (3d textami) został rozwiązany.
      Przez ajax,   
    • #32
      Pojazdy po zwodowaniu nie będą dublowały się na /v lista.
      Przez ajax,   
    • #31
      Zablokowano jazdę bez odpalania silnika (NOP).
      Przez ajax,   
    • #30
      Poprawiono czas na świecie zerowym i podczas ekranu logowania.
      Przez ajax,   
    • #29
      /handel działa od 15 do 1 w nocy.
      Przez ajax,   
    • #28
      Poprawiono /podaj - przedmiot podającemu nie znikał z ręki.
      Przez ajax,   
    • #27
      Poniższe zmiany są wdrożone w serwer gry.
      Przez ajax,   
    • #26
      Niektóre zmiany będą funkcjonować po nocnym restarcie serwera.
      Przez ajax,   
    • #25
      Paydaye grupowe powinny normalnie działać.
      Przez ajax,   
    • #24
      Poprawiono wartości klas postaci w skrypcie - były nieprawidłowe z forum.
      Przez ajax,   
    • #23
      Zaktualizowano link do radia w drzwiach (Radio Bounce FM)
      Przez ajax,   
    • #22
      Możliwość /szrot poniżej 20 godzin przegranych na postaci.
      Przez ajax,   
    • #21
      Dodano /resms - coś w stylu /re tylko gdy otrzymamy wiadomość SMS na telefon.
      Przez ajax,   
    • #20
      Wyraźniejszy komunikat o LSPD pod klawiszem "2".
      Przez ajax,   
    • #19
      Poprawiono literówkę przy poleceniu /okno w pojeździe.
      Przez ajax,   
    • #18
      Poprawiono zapis statystyk pojazdów, ponieważ był chwilami wadliwy.
      Przez ajax,   
    • #17
      /tog taxi będzie ukrywał powiadomienia o dostępnych taksówkach
      Przez ajax,   
    • #16
      3dtext od krzaków/roślinek po /podlej będzie się odświeżał.
      Przez ajax,   
    • #15
      Po ustawieniu /v sign przez LSPD od razu się pojawi 3dtext.
      Przez ajax,   
    • #13
      Mało istotna rzecz, po wejściu do interiorów nie usłyszymy dźwięku wiatru.
      Przez ajax,   
    • #12
      Możliwość ukrycia powiadomień o dostępnych taksówkach pod /tog.
      Przez ajax,   
    • #11
      Zasiłek cogodzinny będzie działać, brak wymogu grupy. Do pierwszych 20 godzin naszej postaci.
      Przez ajax,   
    • #10
      Naprawiono błąd z zapisem koloru auta przez admina.
      Przez ajax,   
    • #9
      Pojazdy z prac dorywczych nie będą samoczynnie znikać podczas ich użytkowania.
      Przez ajax,   
    • #8
      Naprawiono pojazdy w pracach dorywczych (brak możliwości odpalenia przez /silnik).
      Przez ajax,   
    • #7
      Szybkie użycie przedmiotu, czyli /u nie będzie sprawdzało floodu na tej komendzie.
      Przez ajax,   
    • #6
      Nie będzie freezować gliniarza gdy wpisze /aresztuj na kimś.
      Przez ajax,   
    • #5
      Broń z flagą (D) będzie niewidoczna.
      Przez ajax,   
    • #4
      Naprawiono licznik taksówek na służbie. (/call 222).
      Przez ajax,   
    • #3
      Naprawiono kary (AdminJaile).
      Przez ajax,   
    • #2
      Naprawiono udźwig dla LSPD, LSFD.
      Przez ajax,   
    • #1
      Warsztaty otrzymały poprawnie skonfigurowany tuning dla pojazdów.
      Przez Akro,   



    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...