Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość w 09.07.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. 9 polubień
  2. 7 polubień
  3. 6 polubień
    *W dniu 08.07.2020 w okolicach godziny dwudziestej pierwszej Namond Wallace spełnił swój życiowy cel, i podpisał kontrakt na pre-fight z profesjonalną federacją MMA - Santos Combat Championships.
  4. 4 polubienia
    Namond Wallace bardziej znany publiczności jako 'devil of cage' - 24 letni zawodnik mieszanych sztuk walki wagi cięzkiej, bazujący w większym stopniu na zapasach, urodzony 19 maja 1995 roku w Los Santos. Swoją przygode ze sztukami walki rozpoczął już w poprawczaku gdzie trafił jako zbuntowany nastolatek, kiedy był pod skrzydłami nieistniejącej juz kliki - 'Dead Flowers Clique'. Starając się odnalezc swoje miejsce wsród nowego otoczenia zaczął trenować pod okiem tamtejszego trenera, który w tamtych czasach był dość znanym zawodnikiem w undergroudowej scenie - Ryan Jones. W wieku 19lat zresocjalizowany Namond, za namową swojego mentora wsród swiata walk wział udział w amatorskim turnieju organizowanym przez Dillimore, który udało mu się zwycięzyc. Jego aktualny bilans amatorski to 6-0(4 KO) i jak sam zawodnik wspomina, chce się piąc wyżej i w przyszłości być zawodowcem. Kontakt: Tel. 196446 Numer konta: 421246432
  5. 4 polubienia
  6. 3 polubienia
  7. 3 polubienia
  8. 3 polubienia
    Lekki update, oficjalnym liderem SAN zostaje @messmay - wszelkie podania proszę kierować na PW moje oraz jego.
  9. 3 polubienia
  10. 3 polubienia
    Poprawna gra konfliktu (beef) Poprawna gra konfliktu sprowadza się do zatargów pomiędzy postaciami należącymi do różnych organizacji przestępczych. Ze względu na podjęte ruchy gracze mogą wesprzeć się innymi gangsterami ze swoich organizacji przestępczych, ale to powinna być ewentualność! Ostatni bastion! Doprowadzenie do walki "organizacja na organizację" to powinien być kamień milowy związany z długotrwałym beefem poszczególnych postaci. Liderzy organizacji przestępczych będących w stanie sporu powinni być w stałym kontakcie OOC, by w razie wydostania się konfliktu spod kontroli być gotowym go zakończyć. Natomiast wszelkie przejawy niezdrowego podejścia do rozgrywanego konfliktu powinny być zgłaszane do Gamemastera odpowiedzialnego za branże organizacji przestępczych. Słowem ode mnie - pamiętajcie, że jest to tylko gra i warto pamiętać o tym, że jakiekolwiek konflikty pomiędzy postaciami oraz organizacjami powinny wynikać tylko i wyłącznie z przyczyn In Character. Gra ma być przyjemnością i o to w niej chodzi. Psucie dnia i rozgrywki drugiej stronie robiąc po 15 wjazdów dziennie, bądź usilne kierowanie się tym, by uprzykrzyć komuś grę z powodów OOC jest absolutnie zabronione. Beef powinien zacząć się od konfrontacji dwóch gangsterów dwóch różnych organizacji przestępczych. Obaj gangsterzy są w stanie zakończyć beef na sobie lub przyczynić się do eskalacji (co powinno oznaczać już pierwszą porażkę). Beefy narażają wasze organizacje na ogromne straty IC, dlatego gangsterzy z nierozliczonymi porachunkami na mieście powinni być świadomi o konsekwencjach przyprowadzania kłopotów do domu. Powinni być też świadomi tego, że kiedy rozwiążą konflikt w zarodku, uchronią swoją grupę przestępczą od ewentualnych konsekwencji wiążącymi się z przykuciem uwagi LSPD/FBI lub wojny z inną organizacją. Gangsterzy mogą również prowadzić ze sobą regularną walkę, bez konieczności zakańczania beefu, ale też bez wyolbrzymiania go. Prowadzenie konfliktów z pozycji lidera powinno odbywać się na zasadzie "ząb za ząb". Jest to najlepszy i najbardziej neutralny format rozgrywki, który nie dzieli organizacji przestępczych na poszkodowane i bardziej poszkodowane. Jeśli organizacja X w bliżej nieokreślony sposób podpala biznes grupie Y, grupa Y powinna mieć możliwość podpalenia biznesu grupie X. Grupa X w ramach rewanżu dopuszcza się pobicia damskiej postaci powiązanej z grupą Y, grupa Y powinna zaatakować damską postać powiązaną z grupą X. Grupa X twierdzi, że spalenie klubu i pobicie damskiej postaci to zbyt wiele? Musi pamiętać o tym, że przecież grupa Y idzie po śladach grupy X, która czuje się pokrzywdzona. To tylko najbardziej neutralny sposób na prowadzenie konfliktów, nie jest obowiązkowy. Konflikty powinny być przede wszystkim prowadzone w sposób taki, żeby skutecznie je zakończyć (bez konieczności wykonywania FCK). Konflikty na tle organizacji przestępczych, jak i na tle gangsterów są skupiane na grze 1vs1. Co za tym idzie, Gangster Crips ma zatargi z Gangsterem Bloods. Jeśli któryś z nich przeniesie konflikt na tło całej organizacji, wtedy dochodzi do walki organizacji Crips Ganton z Bloods Liverpool. W przypadku kiedy Bloods Liverpool wszczyna wojnę z kolejnym gangiem Surenos El Corona, Crips Ganton nie powinni łączyć siły z Surenos w celu dokonania ataków (strzelanin wspólnych 2v1). Łączenie organizacji przestępczych w celu zadania jednego wielkiego ciosu, na przykład zebranie 3 gangów przeciwko jednemu podczas strzelaniny jest tematem kontrowersyjnym i powinno być wcześniej uzgadniane z Gamemasterem, by upewnić się co do słuszności tła In Character takiego ataku. Wyjątkiem łączenia się w jedności do ataku przez pryzmat wspólnego wroga jest rozgrywka więzienna - tam można rozgrywać takie akcje bez udziału Gamemastera, bowiem rozgrywka nie dzieli się na gangi, tylko na frakcje. Tylko tam trwa stała wojna między rasami skazańców. Poprawna gra sojuszy (czyli postawa neutralna) Stosunków przyjaznych nie określa sojusz. Sojusz to stan polityczny po oficjalnie zakończonym konflikcie. Poprawną nazwą opisującą relacje między organizacjami to postawa neutralna. Każda organizacja jest wobec siebie neutralna, lub prowadzi z poszczególnymi z nich konflikt (beef). Neutralne relacje między organizacjami pozwalają im zarówno na wymiany broni lub narkotyków, wyznawanie wspólnych ideologii, wspólne imprezy, wspólnych wrogów i wspólne problemy. Równie dobrze neutralne relacje między organizacjami przestępczymi pozwalają na wchodzenie w konflikty między sobą, zatargi, sprzeczność interesów i tak dalej. Są pewne wartości, które mogą regulować przyjacielskie stosunki między organizacjami - chociażby lider organizacji X ożenił się z córką lidera organizacji Y. Mimo to związki, wspólne cele, wspólne interesy, wspólne miasto nie są magiczną barierą nie do rozbicia, więc ilość wspólnych rzeczy powinna równać się ilości sprzeczności między organizacjami, a zatargi między nimi powinny być rzeczą normalną, nie niezwykłą. Od regulowania tak szczegółowych rzeczy niezbędna jest współpraca liderów organizacji przestępczych, ponieważ wymaga ona rozsądnego i trzeźwego - przyszłościowego myślenia osoby odpowiedzialnej za całość organizacji przestępczej.
  11. 3 polubienia
  12. 3 polubienia
  13. 3 polubienia
  14. 3 polubienia
  15. 3 polubienia
  16. 3 polubienia
  17. 2 polubienia
  18. 2 polubienia
    San Andreas Network to nie tylko pisanie samych artykułów. Jest to projekt, którego głównym zadaniem jest nakręcanie rozgrywki In Character na serwerze. Projekt ten jest silnym narzędziem, służącym jako medium transmisji wydarzeń. Dziennikarz ma szeroki wachlarz tematów, które tylko czekają, żeby ujrzały światło dzienne. Każdy artykuł oczywiście przechodzi przed tym weryfikacje przez wyznaczone osoby do tego (sprawdzanie błedów, redagowanie treści) Stawka dziennikarza San Andreas Network wynosi 1500$, dodatkowo każdy dziennikarz może liczyć na wysokie premie za teksty oraz rozgrywkę IC. Osoba dołączająca do SAN nie musi grać stricte dziennikarza, pod San Andreas Network znajdują się firmy takie jak Bounce FM, Blonded FM, gdzie można grać osobę, która prowadzi audycję na poszczególne tematy oraz Weazel News. Tak jak już zostało wspomniane wcześniej, gra dziennikarza San Andreas Network otwiera szeroki wachlarz możliwości jeśli chodzi o działania w poszczególnych sektorach medialnych: Wydarzenia z ostatniej chwili, czyli Breaking News – informowanie na bieżąco o tym co się dzieję w świecie San Andreas, czyli przestępstwa, pożary, utrudnienia na drodze i inne incydenty, które mogą zostać opisane dla szerszego grona osób. Od kilku dni wykorzystujemy do tego tematu twittera San Andreas Network, stworzone i prowadzone przez @Verevi. Półświatek przestępczy – obserwacja i śledzenie działań w miejscach, gdzie prosperują poszczególne organizacje przestępcze. Gra dziennikarza śledczego, który podejmuje się zaangażowania w taki temat może pozwolić na odkrycie wielu kontrowersyjnych spraw, w które mogą być zamieszane znane osoby z branży rozrywkowej oraz politycy. Należy jednak pamiętać, że jest to też niebezpieczny temat, który może uprzykrzyć życie dziennikarza i jego rodziny. Branża rozrywkowa – obserwowanie i regularne opisywanie życia znanych osób to chleb powszedni jeśli chodzi o dziennikarstwo. Temat ten daje do dyspozycji szeroki wachlarz działań wobec celebrytów. Dziennikarz swoimi działaniami może pomóc rozwinąć karierę takiej osobie, zwiększyć wokół niej zainteresowanie ze strony innych mediów lub uprzykrzyć życie, a nawet zniszczyć karierę budowaną długimi latami. Należy pamiętać, że kontrowersje wobec znanych osób działają korzystnie na popularność, jednak kij ma zawsze dwa końce i ten kontrowersyjny temat może przynieść też negatywne skutki. Dziennikarz, obserwujący życie gwiazd powinien mieć na uwadze, że menadżerowie tych osób czekają tylko, aby wykorzystać okazję na swoją korzyść. Tematów do dyspozycji jest naprawdę wiele jeśli chodzi o świat IC. Liczy się przede wszystkim wasza kreatywność. Jesteśmy również chętni na wprowadzanie zmian poprzez Wasze sugestie. Jak dołączyć do San Andreas Network? Wymagamy od osób, chcących grać dziennikarza posługiwania się poprawną polszczyzną. Jeżeli czujesz się na siłach i uważasz, że jest to miejsce dla Ciebie, wyślij podanie na wiadomość prywatną @messmay, @Magicznyv stosując się do podanego wzoru poniżej. Czekamy na Ciebie i liczymy na to, że razem stworzymy ciekawe wątki fabularne
  19. 2 polubienia
  20. 2 polubienia
  21. 2 polubienia
    Agnes Jablonski (urodzona 16 października 1992 w San Fierro) - amerykanka polskiego pochodzenia, związana z agencją menadżerską Dreamakers. Swoje doświadczenie zdobyła podczas długoletniego studiowania relacji publicznych na Uniwersytecie San Andreas. Intensywnie działa na rzecz zdobywania kontaktów w mieście pod znakiem Vinewood, które uważa za idealne miejsce do formowania gwiazd światowego formatu. Jablonski skupia się na artystach oraz osobowościach z talentem, które jednak nie mają siły przebicia ze względu na brak odpowiedniego zarządzania karierą czy też dominacją istniejących już sław. Wykorzystując swoją charyzmę oraz pokojowe obycie, bacznie obserwuje stanową scenę branży rozrywkowej, wyhaczając z niej coraz to ciekawsze charaktery z szansami na prawdziwy sukces. Numer kontaktowy: 543-059 Instagram: agnesjablonski Numer konta bankowego: 482477217 Umowy menadżerskie: Dreamakers Ashley Taylor - 35% Dino Sabbatini - 20% - - -
  22. 2 polubienia
  23. 2 polubienia
  24. 2 polubienia
  25. 2 polubienia
  26. 2 polubienia
  27. 2 polubienia
  28. 2 polubienia
  29. 2 polubienia
  30. 2 polubienia
  31. 2 polubienia
  32. 2 polubienia
  33. 2 polubienia
  34. 2 polubienia
  35. 2 polubienia
  36. 2 polubienia
  37. 2 polubienia
  38. 2 polubienia
  39. 2 polubienia
  40. 2 polubienia
  41. 1 polubienie
    2. Auto nie uciekalo - mężczyźni spokojnie jeździli po LS
  42. 1 polubienie
    Hej, szukam osób, które chciałyby się wcielić w rolę redaktora/dziennikarza. Opcji jest naprawdę mnóstwo, nowym oraz niedoświadczonym osobom wytłumaczę i pokażę co i jak. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na discord msy#8132
  43. 1 polubienie
    Melhem Gottschalk (ur. 27.08.1995) - Amatorski zawodnik mieszanych sztuk walki wywodzący się z Niemiec. Pasję do sportu zapoczątkował w nim ojciec Jonas Gottschalk który w przeszłości walczył zawodowo dla organizacji GMC (German MMA Championship) - był urodzonym stójkowiczem posługującym się technikami Muay Thai. Natchniony Melhem od razu został rzucony na głęboką wodę walcząc w amatorskich federacjach od najmłodszych lat. Jego umiejętności ma dopiero zweryrfikować federacja Santos Combat Championship, która zaproponowała mu kontrakt.
  44. 1 polubienie
  45. 1 polubienie
    Pozwole sobie tutaj wstawić post, jako ze zostalem wspomniany w apelacji. Moge tylko potwierdzic jej wersje, zamiescic screena i dodac ze powodem blednego nadania bana przez system prawdopodobnie jest zamontowany tuning w pojezdzie.
  46. 1 polubienie
  47. 1 polubienie
    * KOLEJNE WYDANIE GAZETKI STARS WITH SCARS, W ŚRODKU OBSZERNY WYWIAD Z JIMMYM NUNNEM I JAHSEHEM WRIGHTEM.
  48. 1 polubienie
  49. 1 polubienie
  50. 1 polubienie
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...