Skocz do zawartości
  • LS-RP.net na obrazku

    Malachitowy Gawial

    seler
    przez seler,

    RkqiU4OApzuSKvpG_AgM-ZL3pus0Cq6tFIBmQ9NtqF2w54tsgU0ABDPYk4tIXFhEToD33NS_M-Owjl8SnKPxUW9iTMKENqf5ZdSCQv5_xGmcd8XPiE7eopCWMu_hT6CEi8e9cP3X

     

    Uwaga! Malachitowy Gawial na horyzoncie! W dzisiejszym odcinku przedstawiamy wam kolejną porcję nowości przygotowanych dla was w ramach programu dobrej zmiany. Zaparzcie sobie waszą ulubioną herbatkę lub otwórzcie wieczorne piwko - czas na lekturę. :)

     

    Zmiany w skrypcie

    /wezwij

     

    pomoc.png

     

    Jedną ze zmian, jaką przygotowaliśmy w ramach Malachitowego Gawiala jest totalna zmiana podejścia do kontaktu z administracją celem załatwienia spraw związanych z rozgrywką. Wielu z was dawało nam do zrozumienia, że kontakt z ekipą na serwerze bywa utrudniony. Ciężko jest złapać moderatora, który dodałby drzwi; w grze znajduje się postać, na której chcecie wykonać FCK, a nie ma żadnego Gamemastera online; pojawił się odwalacz zakłócający rozgrywkę i nie ma komu go ukarać. Z reguły celem załatwienia tych oraz innych problematycznych sytuacji musieliście pisać do odpowiednich członków ekipy na forum, bądź prywatnych komunikatorach. Niestety nie każdy gracz ma wśród ekipy znajomych, ponadto niektórzy z was najzwyczajniej w świecie nie chcieli nikomu zawracać głowy.

     

    Przygotowaliśmy rozwiązanie na tę bolączkę - od tej pory w przypadku braku obecności administratora na duty możecie korzystać z komendy /wezwij. W okienku GUI tej komendy możecie wybrać rangę członka ekipy, jakiego chcecie wezwać do gry i napisać do niego prośbę. Z momentem wysłania zgłoszenia na ekipowy discord trafi do nas informacja o tym, że ktoś z was potrzebuje naszej pomocy na serwerze. Raport oznaczy wybraną rangę, tak więc dzięki powiadomieniu będzie on zauważalny dla członków ekipy. Osoba z kolorkiem, która będzie miała w danym momencie 2-3 minutki wolnego czasu po prostu wejdzie do gry i pomoże wam z problemem. Może się zdarzyć sytuacja, w której będziemy potrzebowali więcej informacji na temat waszego zgłoszenia - na przykład poprosicie o wycenę drzwi, a my będziemy chcieli jeszcze znać ich miejsce, żeby sprawdzić zawczas cenę drzwi na forum. W takiej sytuacji będziemy mogli was dopytać o szczegóły z poziomu discord, a wy odpowiecie nam używając jeszcze raz komendy /wezwij. Sprytne, prawda?

     

    Jeżeli taka forma komunikacji graczy z administracją wypali i chłopaki staną na wysokości zadania wchodząc na wasze prośby do gry, będziemy starali odchodzić się od wymagania od rang Moderator serwera oraz Gamemaster wbijania określonej ilości godzin na duty. Członkowie ekipy w kwestiach technicznych będą dla was do dyspozycji dokładnie w momencie, w którym będziecie ich potrzebować, co za tym idzie - nie będą musieli czekać na /duty często na statusie AFK, aż ktoś z was do nich napisze. W drugą stronę też powinno się to sprawdzać - nie będziecie musieli łapać nikogo specjalnie w grze, bądź pisać po ludziach na discord w momencie braku administratora online - wystarczy, że skorzystacie z jednej komendy. Nie planujemy zwalniać z obowiązku bicia duty rangi Support - mimo wszystko powinni być to ludzie, którzy na bieżąco reagują na problemy w grze oraz są wsparciem w nagłych momentach i sytuacjach.

     

    /pytanie

     

    pytanie.png

     

    Komenda /pytanie nie jest jakąś wielką nowością - część z was znała ją już pod postacią /jaksie. Problemem było jednak to, że nie wiedziała o tej komendzie nawet część ekipy, a co dopiero nowy gracz, który stawia u nas pierwsze kroki i nie wie jeszcze do końca, jak poruszać się po serwerze. Komenda została zmieniona na /pytanie i poprawione zostało jej działanie. Po pierwsze - każdy nowy gracz będzie świadomy o jej istnieniu. W momencie wejścia do gry pojawi się komunikat informujący o możliwości zadania pytania ekipie. Nowością jest fakt, że pytanie trafi do nas na ten sam kanał discord, co wasze prośby z /wezwij - co za tym idzie, członkowie ekipy będą mogli na nie odpowiedzieć z poziomu discord (czyli nawet z poziomu telefonu komórkowego) korzystając przykładowo z chwili przerwy w pracy. Jesteśmy dla was do dyspozycji. :)

     

    Samouczek

     

    Kolejnym ukłonem w stronę nowych graczy jest wprowadzenie tzw. prostego samouczka / wstępniaka w grze. Samouczek wyświetla się nowym graczom na ich dobrowolną prośbę i oprowadza ich pokrótce po naszym serwerze. Oprowadzenie zawiera kilka najważniejszych zagadnień oraz miejsc i będzie jeszcze dopracowywane. Już w tym momencie powinno jednak odebrać trochę surowości na serwerze i pokazać, co w trawie piszczy. :)

     

    tip.png

     

    Na serwerze w myśl i na wzór komunikatów z GTA San Andreas Single Player pojawią się również podpowiedzi dla osób, które na wszystkich postaciach przegrały u nas nie więcej, niż 20 godzin. Tipy opisują podstawowe zagwozdki oraz komendy używane na naszym serwerze oraz uaktywniają się w miejscach, w których te zagadnienia będą potrzebne (np. wsiadając do pojazdu gracz dostaje informację, jaką komendą włączyć silnik oraz zarządzać pojazdem). Na ten moment na serwer zostało wgrane parę podstawowych podpowiedzi, nie wykluczamy rozszerzenia ich listy w miarę pojawiania się nowych pomysłów. Tipy będzie można wyłączyć za pomocą komendy /tog.

     

    BW2

     

    BW2 - system, który bardziej dzieli, niż łączy. Ma zapewne tyle samo przeciwników, co zwolenników. Postanowiliśmy nieco doprecyzować ten mechanizm tak, by był dużo bardziej intuicyjny, klarowny oraz dopasowany do warunków naszego serwera. W dużym skrócie - od teraz po wprowadzeniu postaci w stan nieprzytomności otrzymujemy BW1. Po 5 minutach bezczynności nasza postać odzyskuje przytomność, tym samym pamiętając przebieg zdarzenia, sprawców etc. Jest to niejako powrót do starego systemu z tą różnicą, że naszą postać można dobić używając broni palnej, tym samym wbijając jej BW2. Zasady działają wtedy tak samo, jak do tej pory - gracz umiera (gracz, nie postać), po 60 sekundach można skorzystać z komendy /zrespawnujmnie, a rozgrywka grana jest tak, jakby zabito inną postać. Oczywiście w każdym stanie BW można wpisać /akceptujsmierc tym samym uśmiercając postać, którą właśnie gramy. Rozwiązanie powinno zapobiec bezsensownie wbijanym BW2 podczas mordobić, sparingów, czy też strzelanin nie mających na celu uśmiercić postaci In Character. Więcej zostało opisane tutaj:

     

    System narkotyków

     

    narkotyki.png

     

    Zmianom uległ również system sprzedaży narkotyków - na podstawie waszych sugestii i własnych przemyśleń stwierdziliśmy, że trzeba bardziej go dostosować do realiów aktualnego świata rzeczywistego. Aby nieco przybliżyć naszą wizję, warto najpierw wkleić wycinek z jeszcze nieopublikowanego ogłoszenia dot. rozgrywki Bosmera:

     

    Cytat

    Handel narkotykami - handel narkotykami dzielimy na dwa sposoby - hand to hand (uliczny z kieszeni do ręki) lub scale transaction (hurtowy). W przypadku handlu narkotykami w stylu hand to hand należy uwzględniać realia które odgrywamy. Wyróżniamy dwa najpopularniejsze schematy rozgrywki - handel na ulicy lub w motelu. Dobrze zaplanowany handel na terenie motelu polega na prowadzeniu narracji w temacie "co słychać w półświatku" informując dokładnie w których godzinach oraz w którym pokoju będzie prowadzony handel. Według poprawności fabularnej stolicą narkotykową jest idlewood, a roszczenia do motelu Idlewood na zawsze zostaną sprawą sporną. Oczywiście jest to tylko sugerowany sposób handlu typu hand to hand - pozostawiamy wam w tej kwestii jak najbardziej dowolność. Prócz klasycznego handlowania narkotykami w sposób hand to hand, wyróżniamy jeszcze scale transaction - hurtowa sprzedaż narkotyków, w której w grę wchodzą ilości od kilku do kilkuset kilo narkotyków. Tutaj również zostawiamy wam dowolność w kwestii kreowania tła fabularnego dotyczącego sprzedaży, produkcji, dystrybucji środków odurzających.

     

    W tej aktualizacji chcielibyśmy się skupić na handlu typu hand to hand. Został on podzielony na handel na cornerach (cornery zostają ustalone trzy, na głównych motelach w Los Santos, rozgrywka In Character będzie miała wpływ na to, który gang ma aktualnie wpływy na danym motelu) oraz na handel za pomocą aplikacji Whatsupp.

     

    W telefonach waszych postaci pojawiła się nowa zakładka - aplikacja Whatsupp. W sytuacji, w której nasza postać ma przy sobie jakieś narkotyki, za pomocą tej aplikacji będzie można rozpocząć "pracę" dilera narkotyków. Co określony czas z "aplikacji" do gracza w formie informacji na czacie wpadać będzie powiadomienie informujące o tym, że gdzieś w Los Santos znajduje się klient czekający na kupno narkotyku. Na mapie pojawi się również marker kierujący gracza do klienta. Z klientem w postaci bota będzie można podjąć interakcję używając komendy /handel.

     

    Na potrzeby tego systemu zostały wydzielone trzy grupy narkotyków, którymi można handlować poprzez aplikację.

     

    Grupa pierwsza:

    • heroina,
    • crack.

    Grupa druga:

    • marihuana,
    • metamfetamina,
    • LSD.

    Grupa trzecia:

    • kokaina,
    • amfetamina.

     

    To, w jakim miejscu pojawi się klient oraz jaka jest szansa w ciągu minuty, że się pojawi będzie zależeć właśnie od grupy narkotyków. Narkotyki pierwszej grupy będą kierować gracza do rejonów South Central, Idlewood; narkotyki drugiej grupy znajdą swoje ujście w dzielnicach typu Downtown, Market; z kolei najdroższe substancje będą miały swoich klientów w dzielnicach Richman, Vinewood. Gracz będzie miał 40% szansy na to, że w ciągu minuty trafi się klient na narkotyki klasy pierwszej, 25% szansy na grupę drugą oraz 15% szansy na trzecią. W przypadku posiadania w /p lista przez gracza większej ilości danego typu narkotyku będzie możliwość wyboru sprzedawanego narkotyku.

     

    Rynkowa cena dla każdego narkotyku będzie ustalona oraz możliwa do modyfikacji przez Gamemastera zajmującego się w danym momencie narkotykami. Będzie to cena, która będzie służyć za odnośnik, bowiem to gracz będzie ustalać kwotę, za jaką chce sprzedać narkotyk. O co więc chodzi? Sprawdźmy to na przykładzie.

     

    Cena cracku ustawiona jest przez administratora za $100. W momencie, w którym próbujemy sprzedać crack po cenie niższej, np. $99, mamy 100% szansy na to, że się to uda. W przypadku próby sprzedaży cracku za dwukrotność ustalonej ceny rynkowej, czyli $200 mamy pewność, że się to nie uda. W przypadku próby opchnięcia towaru za kwotę pomiędzy 100%, a 200% procenty wyliczane są na podstawie tego, jak bardzo drożej próbujemy sprzedać towar. W przypadku, gdy spróbujemy sprzedać crack za $130, mamy 70% szansy na powodzenie. W momencie, w którym będziemy chcieli opchnąć narkotyk za $190, mamy tylko 10%. I tak dalej, i tak dalej.

     

    W przypadku odrzucenia transakcji przez klienta bot znika z mapy, a my jesteśmy narażeni na to, że przechodzień zauważył handel narkotykami oraz kłótnię pomiędzy dwiema osobami i zdecyduje się zadzwonić na policję podając nasz rysopis. Szansa na takie zdarzenie wynosi 25%. W przypadku udanego handlu LSPD nie dostanie powiadomienia o naszym łamaniu prawa.

     

    W przypadku zaakceptowania transakcji istnieje losowa szansa, że klient weźmie od nas więcej, niż jeden gram (zakładając, że mamy więcej narkotyku przy sobie), ale łącznie nie kupi jednorazowo więcej, niż 3 gramy.

     

    Został wyróżniony jeszcze podział na tak zwane poziomy dilerów. Zostały wyróżnione trzy poziomy - na pierwszym znajdujemy się domyślnie. Drugi poziom osiągamy w momencie, w którym uda nam się sprzedać 100g narkotyków łącznie. Poziom nie daje nam nic więcej oprócz zwiększenia procentowej szansy na pozyskanie nowego klienta o 5%. Trzeci poziom osiągamy po sprzedaży łącznie 250 g środków odurzających i daje nam on kolejne 5% szansy na minutę więcej na znalezienie klienta.

     

    System handlu przez telefon opracowany przez @largosinho oraz związany z centralizacją rozgrywki i poziomami narkotyków zaproponowany przez @zolnierz i @PoProstuAlpha w głównej mierze ma za zadanie upodobnić trochę handel narkotykami do aktualnych realiów, powinien przypaść wam do gustu i zniwelować bezcelowy AFK w jednym miejscu na dzielnicy celem pozbycia się towaru. Mamy również nadzieję, że rozrusza nieco motele i pozyskiwanie na nich wpływów przez konkretne grupy przestępcze. W przyszłości planujemy rozwinąć jeszcze nieco poziomy dilerów o dodatkowe udogodnienia.

     

    Zmiany twórców

     

    torcik.png

     

     

    Co słychać u twórców? Poza tym, że @bbbb i @michigan zostali również Supporterami, to wszystko zostaje tutaj po staremu. Nadal pełnią oni funkcję modelera w naszej ekipie i już niedługo uraczą was kolejnymi nowościami. Na ten moment możemy przypomnieć tylko o niedawno wypuszczonej aktualizacji twórców, którą obiecaliśmy Wam w poprzednim update. Znajdziecie w niej między innymi opis nowego centrum oraz kilka nowych obiektów.

     

     

    Więcej od twórców dowiecie się na dniach - szykują oni dla was kolejną aktualizację, a w niej kilka niespodzianek związanych z nowymi obiektami oraz zmianami w mapie naszego serwera. Najprawdopodobniej pojawi się też kilka chętnych rąk do pracy, ale o tym również przeczytacie na dniach. W niedalekiej przyszłości planujemy poprawić między innymi dzielnicę Idlewood, nad którą bardzo ubolewacie. ;)

     

    Regulamin

     

    Regulamin - jaki jest, każdy widzi. Wasz feedback ostatnimi czasy był również skierowany w kierunku tego dokumentu. W regulaminie znalazło się kilka nieaktualnych punktów, które przysparzały problemów w prowadzeniu obecnej rozgrywki. Część rzeczy była nieaktualnymi zaszłościami, kilka punktów z kolei kłóciło się z tym, co pisaliśmy do was w Ogłoszeniach dot. rozgrywki. Wspólnie z ekipą postanowiliśmy przysiąść raz, a porządnie do dokumentu mającego pilnować tutaj porządek i dokonaliśmy koniecznych poprawek tak, by był on jasny i klarowny. Obecny regulamin jest zbiorem najważniejszych punktów dotyczących w głównej mierze zachowań niezwiązanych z rozgrywką. Wszelkie kwestie dotyczące gry przenieśliśmy (bądź przeniesiemy w niedalekim czasie) do działu ogłoszeń związanych z rozgrywką. Jeżeli widzielibyście tam jeszcze jakiś ważny punkt, który nam umknął - dajcie znać.

     

    LORE

     

    ls.png

     

    Ostatnimi czasy słusznie zauważyliście, że na serwerze brakuje miejsca, które zrzeszałoby wszystkie najważniejsze informacje o uniwersum, w jakim się poruszamy oraz w jakim gramy. Wielu graczy nie wie, co ma grać, brakuje im punktu odniesienia i z tego powodu nasuwa im się mnóstwo pytań - czy gramy Los Santos, czy Los Angeles, jakie są najważniejsze postacie; wydarzenia z życia miasta, które miały wpływ na jego uformowanie się i tak dalej, i tak dalej. Część z tych informacji była rozsiana po różnych działach, aczkolwiek znalezienie ich często nie było takie proste i przysparzało trudności. Wychodząc wam naprzeciw podjęliśmy się w dziale Ogłoszenia dot. rozgrywki stworzenia nowego poddziału: LORE - fabuła serwera. Do działu został również stworzony odnośnik ze strony głównej portalu.

     

    Tematy w LORE będą pojawiać się stopniowo - na ten moment przygotowaliśmy dla was artykuł wstępny opisujący miejsce, w którym gramy. ;) W dziale dot. fabuły serwera znajdziecie również post informacyjny, w którym wyjaśniliśmy nieco szerzej ideę nowego działu oraz plan na jego funkcjonowanie.

     

     

    Centralizacja rozgrywki

     

    DMV.png

     

    Stworzenie nowego, przyjaznego centrum, które zrzesza większość ważnych miejsc oraz instytucji jest dla nas obecnie jednym z priorytetów. W ramach dzisiejszej aktualizacji przesunęliśmy do nowego centrum między innymi budynek Department of Motor Vehicles. Ustalona została również kompletnie nowa trasa przejazdu podczas egzaminu. Droga, którą należy przebyć, by uzyskać licencje zahacza o istotne punkty na mapie naszego miasta. Przy okazji wspomnienia o DMV warto również dać wam znać, że naprawiliśmy komendę /urzad, która działała niepoprawnie w przypadku wykupywania ubezpieczeń dla naszych pojazdów. Jest jeszcze jedna zmiana dotycząca ubezpieczeń pojazdów - w przypadku samochodów grupowych może wykupić je tylko i wyłącznie lider firmy.

     

    Kolejną poprawką, na którą czekali w głównej mierze gracze biznesów jest dodanie możliwości stworzenia budki oraz strefy na VW innym, niż VW 0. Dzięki tej drobnej zmianie budka będzie mogła zostać stworzona chociażby w interiorze galerii handlowej, co otwiera furtkę biznesom gastronomicznym na prowadzenie tzw. food court.

     

    prace-dorywcze.png

     

    Kelly Services to uznana agencja pracy działająca na rynku od 1946 roku. Pośrednik zapewnia kompleksowe usługi dla osób szukających pracy. Firma może się pochwalić wieloma nagrodami oraz znalezieniem zatrudnienia dla przeszło miliona osób w czasie swojej działalności. Biuro oferuje bardzo szeroką gamę ofert z różnych branż. Działalność firmy jest rozpowszechniona na Stany Zjednoczone i nie tylko. W Los Santos biuro Kelly Service mieści się przy Beverly Ave. i jest otwarte na osoby poszukujące pracy w różnych branżach.

     

    Tym krótkim wstępem In Character dot. agencji pracy chcielibyśmy poinformować was również, że postanowiliśmy przenieść pickup prac dorywczych z Pershing Square, trochę lepiej go oznaczyć oraz ubrać w uniwersum In Character. Wcześniej mało kto o nim wiedział, nowi gracze mieli problem z jego znalezieniem, ponadto nie był on praktycznie w żaden sposób związany z światem In Character. Obecnie miejsce agencji pracy powinno być dosyć dobrze widoczne, a sam proces podjęcia zajęcia dorywczego - bardziej klarowny i przejrzysty. W niedalekiej przyszłości planujemy poszerzenie listy prac dorywczych dostępnych dla graczy.

     

    Independence Day

     

    independenceday.png

     

    4 lipca wszystkim Amerykaninom nieodłącznie kojarzy się z ich Świętem Niepodległości. Uroczystość ta obchodzona jest corocznie w rocznicę ogłoszenia Deklaracji niepodległości Stanów Zjednoczonych od Wielkiej Brytanii. Tego dnia w Stanach Zjednoczonych odbywają się liczne koncerty, parady oraz festyny, a każdy obywatel czuje wielką dumę z historii oraz flagi swojego kraju. Los Santos również nie próżnuje i zamierza pokazać innym stanom, że potrafi stanąć na wysokości zadania. W mieście pojawią się tego dnia amerykańskie flagi oraz inne smaczki związane z flagą Stanów Zjednoczonych. Mieszkańcy metropolii z kolei przyłożą szczególną wagę do uczczenia tego święta wspólnie ze swoimi rodzinami oraz przyjaciółmi.

     

    Obchody Święta Niepodległości na Los Santos Role Play mają nieco przybliżyć wam uniwersum, w jakim gramy (to jest Stany Zjednoczone) oraz nakierować was na pewne amerykańskie smaczki, z którymi nie mamy do czynienia na co dzień jako mieszkańcy Polski. Z okazji Independence Day w nowym centrum o godz. 21:00 odbędą się również oficjalne obchody tego święta zorganizowane przez włodarzy miasta. Jak pewnie zauważyliście kilka akapitów powyżej, na serwerze pojawiły się również obiekty oraz skiny związane z tym wydarzeniem. Możecie śmiało z nich korzystać, by pokazać dumę waszych postaci z flagi oraz historii Stanów Zjednoczonych.

     

    Lista obiektów:

    • -4093 - babeczki,
    • -4094 - flaga duża (z budynku na budynek) - wersja 1,
    • -4095 - flaga duża (z budynku na budynek) - wersja 2,
    • -4096 - flaga mała (na płot) - wersja 1,
    • -4097 - flaga mała (na płot) - wersja 2,
    • -4098 - flaga na domek (duża),
    • -4099 - flaga na domek (średnia),
    • -4100 - flaga na domek (mała),
    • -4101 - kubeczki,
    • -4102 - talerzyki w kupce,
    • -4103 - talerzyki z kubeczkiem,
    • -4104 - tort.

     

    Lista skinów:

    • 29179 - skin azjatycki damski,
    • 29180 - skin czarny damski,
    • 29181 - skin czarny męski,
    • 29182 - skin biały męski.

     

    Za przygotowanie całych obchodów szczególne podziękowania należą się @Kenni, z kolei za przygotowanie obiektów oraz skinów: @bbbb oraz @aces.

     

    Drobne zmiany

     

    przystanek.png

     

    • W miejscu przystanków autobusowych pojawił się pickup ludzików mający symbolizować możliwość interakcji z przystankiem. Po wejściu w ludziki textdraw podpowiada graczowi komendę, jakiej powinien użyć,
    • dodano animację rozmowy telefonicznej w pojeździe,
    • dodano opcję usuwania aktualnego opisu w /opis,
    • naprawiono opcję ładowania się obiektów w /podglad,
    • usprawniono działanie komisów - samochody można zakupić komendą /v kup, ponadto do kupna wystarczy być blisko samochodu, a nie w jego środku,
    • dodano szybszą opcję użycia kominiarki - /kominiarka,
    • przepisano moduł pracy kierowcy ciężarówki na bardziej wydajny,
    • dodano sekundowy freeze po wyjściu z samochodu nie rozpinając wcześniej pasów komendą /pasy,
    • po użyciu komendy /wypusc przy wyjściu z więzienia itemy wracają samoistnie do gracza,
    • naprawiono komendę /v sign,
    • dodano możliwość anulowania korzystania z komendy /kabelki,
    • usunięto textdraw z iFruit w celu jego optymalizacji - przeniesiono opcje iFruita do GUI (hasło, przelew), dodano natomiast customowy obiekt trzymany w ręce na droższe telefony,
    • zniesiono limit przedmiotów na /p dla administratorów oraz LSPD na /duty,
    • w /mdt pojawiły się numery telefonów oficerów będących online,
    • usunięto ikonki drzwi na sprzedaż z minimapy z powodu limitu SA:MP do 100 ikonek - cierpiały na tym biznesy i brak ich ikonek na mapie,
    • wprowadzono drobne poprawki kosmetyczne, komunikaty w przypadku logowania się na błędnym nicku, w przypadku timeouta etc. - zwiększenie przejrzystości serwera dla nowych, jeszcze nieobeznanych graczy,
    • zablokowano DB z Desert Eagle,
    • poprawa błędu z /g w momencie, w którym nie mieliśmy żadnych grup,
    • poprawiono błąd związany z nieprawidłowym spawnem i wrzucaniem naszej postaci w okolice pączka w momencie, w którym nie mieliśmy danych drzwi,
    • dodano możliwość zamykania rowerów przy obiekcie stojaka na rowery (z tematu twórców),
    • dodano możliwość wyjmowania dodatków w /v dodatki, folia przyciemniająca po wyjęciu usuwa się,
    • dodano uniformy więzienne pod /ubranie, ponadto po /aresztuj osoba aresztowana będzie mieć możliwość wybioru ubrania więziennego,
    • dodano możliwość zamontowania legalnych przyciemnianych szyb tylko na tył, wtedy tylko osoby siedzące z tyłu będą miały status Nieznajomy,
    • dodano komendę /pass umożliwiającą podanie drugiemu graczowi papieros / narkotyk / napój w momencie, w którym sami mamy go w rękach,
    • dodano /otext dla administratorów bez Konta Premium celem robienia szyldów dla graczy,
    • naprawiono maile wychodzące z eleski,
    • naprawiono skalowanie grafiki na forum,
    • poprawiono sporo drobnych bugów w mapie (znikające z oddali budynki, szpecące obiekty itd.),
    • prawdopodobnie naprawiono spadające samochody z centrum (próba nr milion, trzymajcie kciuki).

     

    Co dalej?

     

    Jest to zapewne punkt, który ciekawi was najbardziej. Jak zapewne zdążyliście zauważyć, w dzisiejszym update (oraz pomiędzy aktualizacjami, chociażby w nowościach od twórców) zostało przeprocesowane sporo zmian, o których wspominaliście niedawno zarówno w tematach na forum, jak i w prywatnych rozmowach z ekipą. Obecnie jednym z naszych priorytetów jest przygotowanie serwisu pod nowych graczy tak, aby zmniejszyć jego surowość i nakierować osobę świeżą w świecie Role Play na odpowiednie tory. W kolejnych aktualizacjach będziemy na pewno rozwijać jeszcze systemy, które zachęcą potencjalnego gracza do zainteresowania się w ogóle grą w SA:MP na naszym serwerze tak, by został z nami na dłużej i z czasem złapał zajawkę na prawdziwy i porządny Role Play. Jednocześnie jesteśmy otwarci na graczy doświadczonych, którzy tworzą fundament tego serwera - to głównie w waszym kierunku staramy się nakreślić uniwersum rozgrywki tak, by pogłębić świadomość serwera cd. granego uniwersum, a przez to zwiększyć poziom tworzonego przez nas świata. Zamierzamy też przyjrzeć się na dłuższą metę poziomowi reprezentowanemu przez organizacje przestępcze - grupy będące de facto naszą wizytówką.

     

    Z ciekawością obserwujemy dyskusje toczące się w odpowiednich działach oraz na prywatnych kanałach i wyciągamy z nich odpowiednie wnioski. Być może brzmi to jak czcze gadanie, aczkolwiek większość waszych sugestii staramy się zapisywać i wracamy do nich w momencie pracy nad serwerem. Jednocześnie dalej zachęcamy was do dzielenia się opinią oraz konstruktywną krytyką, co pomoże nam dalej rozwijać serwer w kierunku, jaki zadowoli większość graczy. W niedługim czasie będziemy się jeszcze kontaktować z poszczególnymi osobami celem luźnej dyskusji oraz poznania waszej opinii na temat działania eleski do tej pory i wizji na niedaleką przyszłość. Cały czas planujemy również poszerzyć ekipę o osoby kumate i obeznane w temacie Role Play, ale nie będziemy zdradzać szczegółów - zobaczycie efekty lada chwila. ;)

     

    Jak pewnie zdążyliście zauważyć, @Tetris, jeden z naszych głównych administratorów odsunął się w cień przechodząc na kolorek Zasłużonego. Kacper zrezygnował z miejsca w ekipie na serwerze z powodu braku czasu i natłoku spraw prywatnych. Z tego miejsca chcielibyśmy serdecznie podziękować Tetrisowi za wkład włożony w serwer do tej pory, za szczerość oraz za bycie fajnym gościem. Piona!

     

    Na samym końcu chcielibyśmy wam podziękować za podjęcie ciekawej i kreatywnej dyskusji oraz obszerny i konstruktywny feedback, jaki dostajemy od was w ostatnim czasie. Jest on z całą pewnością budujący i pozwala na dostrzeżenie wielu tematów, których nie widać z poziomu ekipy. Pamiętajcie, że rozwój jakiegokolwiek projektu to proces i nic nie przyjdzie od razu, aczkolwiek wasza i nasza praca powinna po czasie przynieść ciekawe rezultaty. ;)

     

    Z pozdrowieniami,

    Ekipa Los Santos Role Play

     


    Czytaj całość



    1. Dzień Niepodległości

      Kenni
      przez Kenni,

      independent

       

      Z okazji Dnia Niepodległości, państwowego święta obchodzonego 4 lipca w rocznicę ogłoszenia Deklaracji niepodległości Stanów Zjednoczonych, będącego symbolem narodzin amerykańskiej wolności, miasto Los Santos organizuje wielkie wydarzenie, która odbędzie się przed Beverly Mall, na terenie dawnej Pączkarni Jim's Sticky Donuts. Z okazji tej imprezy przewiduje się wiele atrakcji, w tym między innymi:

      • Występy muzyczne największych gwiazd Los Santos
      • Zbiórka charytatywna, której uczestnicy otrzymają stylowe tematyczne bluzy
      • Wystawy samochodów klasycznych i sportowych
      • Stoiska gastronomiczne z najlepszymi słodkościami w barwach flagi USA
      • Ekspozycje sprzętu LSPD i LSFD podczas przejazdu przez teren wydarzenia

       

      Obchody Dnia Niepodległości rozpoczną się już dziś o godzinie 21:30!


      Czytaj całość



    1. Wojny i sojusze

      Bosmer
      przez Bosmer,

      949829340_dotematugangwcotam.png.039041774ef91c29685fcf1592fb9f79.png

       

      Poprawna gra konfliktu (beef)

      Poprawna gra konfliktu sprowadza się do zatargów pomiędzy postaciami należącymi do różnych organizacji przestępczych. Ze względu na podjęte ruchy gracze mogą wesprzeć się innymi gangsterami ze swoich organizacji przestępczych, ale to powinna być ewentualność! Ostatni bastion! Doprowadzenie do walki "organizacja na organizację" to powinien być kamień milowy związany z długotrwałym beefem poszczególnych postaci. Liderzy organizacji przestępczych będących w stanie sporu powinni być w stałym kontakcie OOC, by w razie wydostania się konfliktu spod kontroli być gotowym go zakończyć. Natomiast wszelkie przejawy niezdrowego podejścia do rozgrywanego konfliktu powinny być zgłaszane do Gamemastera odpowiedzialnego za branże organizacji przestępczych. Słowem ode mnie - pamiętajcie, że jest to tylko gra i warto pamiętać o tym, że jakiekolwiek konflikty pomiędzy postaciami oraz organizacjami powinny wynikać tylko i wyłącznie z przyczyn In Character. Gra ma być przyjemnością i o to w niej chodzi. Psucie dnia i rozgrywki drugiej stronie robiąc po 15 wjazdów dziennie, bądź usilne kierowanie się tym, by uprzykrzyć komuś grę z powodów OOC jest absolutnie zabronione.

       

      • Beef powinien zacząć się od konfrontacji dwóch gangsterów dwóch różnych organizacji przestępczych. Obaj gangsterzy są w stanie zakończyć beef na sobie lub przyczynić się do eskalacji (co powinno oznaczać już pierwszą porażkę). Beefy narażają wasze organizacje na ogromne straty IC, dlatego gangsterzy z nierozliczonymi porachunkami na mieście powinni być świadomi o konsekwencjach przyprowadzania kłopotów do domu. Powinni być też świadomi tego, że kiedy rozwiążą konflikt w zarodku, uchronią swoją grupę przestępczą od ewentualnych konsekwencji wiążącymi się z przykuciem uwagi LSPD/FBI lub wojny z inną organizacją. Gangsterzy mogą również prowadzić ze sobą regularną walkę, bez konieczności zakańczania beefu, ale też bez wyolbrzymiania go.
      • Prowadzenie konfliktów z pozycji lidera powinno odbywać się na zasadzie "ząb za ząb". Jest to najlepszy i najbardziej neutralny format rozgrywki, który nie dzieli organizacji przestępczych na poszkodowane i bardziej poszkodowane. Jeśli organizacja X w bliżej nieokreślony sposób podpala biznes grupie Y, grupa Y powinna mieć możliwość podpalenia biznesu grupie X. Grupa X w ramach rewanżu dopuszcza się pobicia damskiej postaci powiązanej z grupą Y, grupa Y powinna zaatakować damską postać powiązaną z grupą X. Grupa X twierdzi, że spalenie klubu i pobicie damskiej postaci to zbyt wiele? Musi pamiętać o tym, że przecież grupa Y idzie po śladach grupy X, która czuje się pokrzywdzona. To tylko najbardziej neutralny sposób na prowadzenie konfliktów, nie jest obowiązkowy. Konflikty powinny być przede wszystkim prowadzone w sposób taki, żeby skutecznie je zakończyć (bez konieczności wykonywania FCK).
      • Konflikty na tle organizacji przestępczych, jak i na tle gangsterów są skupiane na grze 1vs1. Co za tym idzie, Gangster Crips ma zatargi z Gangsterem Bloods. Jeśli któryś z nich przeniesie konflikt na tło całej organizacji, wtedy dochodzi do walki organizacji Crips Ganton z Bloods Liverpool. W przypadku kiedy Bloods Liverpool wszczyna wojnę z kolejnym gangiem Surenos El Corona, Crips Ganton nie powinni łączyć siły z Surenos w celu dokonania ataków (strzelanin wspólnych 2v1). Łączenie organizacji przestępczych w celu zadania jednego wielkiego ciosu, na przykład zebranie 3 gangów przeciwko jednemu podczas strzelaniny jest tematem kontrowersyjnym i powinno być wcześniej uzgadniane z Gamemasterem, by upewnić się co do słuszności tła In Character takiego ataku. Wyjątkiem łączenia się w jedności do ataku przez pryzmat wspólnego wroga jest rozgrywka więzienna - tam można rozgrywać takie akcje bez udziału Gamemastera, bowiem rozgrywka nie dzieli się na gangi, tylko na frakcje. Tylko tam trwa stała wojna między rasami skazańców.

       

      Poprawna gra sojuszy (czyli postawa neutralna)

      Stosunków przyjaznych nie określa sojusz. Sojusz to stan polityczny po oficjalnie zakończonym konflikcie. Poprawną nazwą opisującą relacje między organizacjami to postawa neutralna. Każda organizacja jest wobec siebie neutralna, lub prowadzi z poszczególnymi z nich konflikt (beef). Neutralne relacje między organizacjami pozwalają im zarówno na wymiany broni lub narkotyków, wyznawanie wspólnych ideologii, wspólne imprezy, wspólnych wrogów i wspólne problemy. Równie dobrze neutralne relacje między organizacjami przestępczymi pozwalają na wchodzenie w konflikty między sobą, zatargi, sprzeczność interesów i tak dalej. Są pewne wartości, które mogą regulować przyjacielskie stosunki między organizacjami - chociażby lider organizacji X ożenił się z córką lidera organizacji Y. Mimo to związki, wspólne cele, wspólne interesy, wspólne miasto nie są magiczną barierą nie do rozbicia, więc ilość wspólnych rzeczy powinna równać się ilości sprzeczności między organizacjami, a zatargi między nimi powinny być rzeczą normalną, nie niezwykłą. Od regulowania tak szczegółowych rzeczy niezbędna jest współpraca liderów organizacji przestępczych, ponieważ wymaga ona rozsądnego i trzeźwego - przyszłościowego myślenia osoby odpowiedzialnej za całość organizacji przestępczej.


      Czytaj całość



      003. Nowe centrum i kilka nowych obiektów!

      michigan
      przez michigan,

      aktualizacja.PNG

      Hej!

      Od ostatniej aktualizacji twórców minęło trochę czasu, ale wcale nie oznacza to, że nie pracowaliśmy w tym czasie! Właśnie dzisiaj wracamy z kolejną aktualizacją, która zmieni oblicze centrum gry. Przygotowaliśmy dla was totalny re-work Beverly Avenue! Odświeżenie tego miejsca ma związek z całkowitym przeniesieniem centrum gry do nowej lokalizacji. Na Beverly Avenue zobaczycie całkowicie nowy budynek Department of Motor Vehicles (a co za tym idzie, całkowicie zmienione trasy zdawania prawa jazdy), nowy hotel STAR dla najbogatszych oraz najbardziej zamożnych mieszkańców stanu San Andreas, Beverly Park, nowy bank oraz centrum handlowe Beverly Mall.

       

      galeriaprawdziwa.png

       

      Jedną z najciekawszych zmian związanych z nowym centrum jest hotel, którym aktualnie zajmuje się @Ajman prowadząc wokół niego wątek In Character. Czym jest hotel, kto będzie mógł w nim zamieszkać, co się w nim wydarzy i wiele innych - więcej możecie dowiedzieć się w poniższym temacie:

      Po całym dniu spędzonym w centrum handlowym nasze postacie będą mogły chwilę odetchnąć w parku, a właściwie na skwerze Beverly. Nie musicie się również martwić o brak gotówki, za którą chcielibyście kupić w parku Hot Doga, ponieważ nieopodal znajduje się nowy bank! W momencie, w którym mówimy o galerii handlowej - na uznanie zasługuje jej całkowicie nowe wnętrze wykonane przez @Oll. Wnętrze nie jest bardzo duże, tak więc nie będziecie musieli biegać po ogromnym terenie, by załatwić wszystkie swoje potrzeby związane z zakupami. Na stosunkowo małym terenie położone zostało wszystko, czego będziecie potrzebować od galerii handlowej - od sklepów z ubraniami, przez sklepy gadżeciarskie, kończąc na Food Court.

       

      galeriaprawdziwa2.png

       

      Wyprzedzając wasze pytania - nie musicie martwić się o swoje biznesy i interiory. Od kilku dni informowaliśmy was o możliwości przeniesienia swojego interioru z miejsca nowego centrum w lokalizację, która wam odpowiada. Wszyscy właściciele drzwi, którzy nie zdążyli zgłosić się w odpowiednim czasie o przeniesienie budynku ze strefy nowego centrum gdzieś indziej nie stracili swoich drzwi. Wasze wnętrza zostały przeniesione w bezpieczne miejsce - każdy, któremu zależy na przeniesieniu wejścia w inne miejsce powinien zgłosić się do dowolnego moderatora serwera w tym celu. Przeniesienie oczywiście jest darmowe - w końcu nie mogliście przewidzieć tego, że w miejscu waszego garażu, czy też biznesu powstanie nowe centrum.
       

      Poniżej załączamy listę drzwi, które podlegają przeniesieniu oraz ich właścicieli:

      Garaż(912) - mikeh
      Private Garage Market(90) - Szuchy
      Garaż(249) - Vektor350z
      Dziupla(46) - Speeder / kretowo
      bebograd(1275) - Quin
      Easy Girl(1646) - Sobiecho
      Wellride(1492) - Goldonmywrist

       

      Poza nowym miejscem gry wgraliśmy dla was kilka obiektów oraz skinów. Powinny być one dla was ciekawym dodatkiem przy okazji budowania nowych interiorów, czy też po prostu luźnej rozgrywki. W niedługim czasie przejrzymy również nadesłane przez was obiekty w dziale technicznym. Z tego miejsca chcielibyśmy złożyć wielkie podziękowania dla tych, którzy stale podsyłają coś nowego. W następnych tygodniach skupimy się na realizacji waszych pomysłów, które podrzuciliście w wyżej wymienionym dziale.

       

      s.png

       

      Aktualne projekty twórców:

      • realizacja pomysłów podesłanych przez was w tym temacie,
      • podstawy interiorów mieszkań stworzone jako jeden model z możliwością omatowania,
      • totalny re-work Idlewood (zdajemy sobie sprawę, że jest to teren, który wymaga poprawy w najbliższym czasie),
      • wasze inne propozycje.

       

      Lubisz tworzyć modyfikacje do GTA?

       

      Być może chciałbyś dołączyć do grona twórców ls-rp.net i przygotowywać aktualizacje razem z nami?! Nie ma problemu - jeśli:

      • znasz podstawy środowiska 3Ds Max,
      • tworzyłeś już animowane modele dla GTA (bądź masz ochotę się tego nauczyć),
      • lub/i tworzyłeś obiekty,
      • masz dużo chęci i zapału,

       

      wyślij prywatną wiadomość na naszym forum, w treści której załączysz twoje przykładowe prace. Pamiętaj, aby dodać do rozmowy każdą osób: @seler @Sparrow @Tetris @bbbb @michigan

       

      Co otrzymasz wzamian? 

       

      Prócz dostępu do konferencji discord ekipy serwera oraz dostępu do niektórych funkcji wymaganych przy pełnieniu roli twórcy, to nic. LS-RP.net to projekt całkowicie non-profit, wszelki dochód zawarty z kont premium oraz usług zostaje przekazany na utrzymanie serwera, domeny. Dochód ten wykorzystujemy również podczas akcji charytatywnych oraz w losowaniach nagród dla Was.

       

      Zmiany

       

      Zmiany opisane wchodzą w życie od jutra. Centrum zobaczycie w okrojonej wersji już dzisiaj (serdecznie zachęcamy do jego sprawdzenia!), aczkolwiek jutro będziemy się jeszcze zajmować jego dopracowywaniem.

       

      Do zobaczenia w następnej aktualizacji!


      Czytaj całość



    1. [SAN] Konferencja nowo powstałej federacji Santos Combat Championship.

      wudepe
      przez wudepe,

      YUuDwwO.png

      Konferencja nowo powstałej federacji Santos Combat Championship.

      Napisane przez: Cruzita Velasquez | 13 lipiec 2020.

       

       Santos Combat Championship (SCC) to federacja prowadzona przez byłego zawodnika MMA - Phillipe Charpentier oraz multimilionera Merle Beauchamps - założona w 2020 ma zamiar podbić świat MMA w Los Santos i odkryć nowe talenty w tym mieście. Głównymi założeniami federacji jest przebicie się na rozpoznawalność na miarę LSFC lub wyżej, zrobienie z federacji SCC - markę najlepszej federacji MMA w całym stanie San Andreas w ich szeregi wchodzi trzech najlepszych skautów w sporcie MMA - którzy zajmują się rekrutacją zawodników. 

       

      eewewew.png
       

      Teraz pora na przedstawienie walk:

       

      - Aliyah Lavaungh skrzyżuje swoje rękawice z zawodniczką z Kuby, mianowicie z Nieves Vergara. Będzie to elektryzująca walka, obie zawodniczki są bardzo mocno przygotowane do tego pojedynku. Liczymy na spektakularne widowisko. 
      - W wadze lekkiej natomiast staną przed sobą Melhem Gottschalk oraz Franco Bustamente. Nie wiemy na temat zawodników zbyt wiele, Franco Bustamente zadebiutuje na tej gali i będzie chciał pokazać się z jak najlepszej strony. 
      - Namond Wallace vs Dallas Benner to będzie prawdziwa bomba tej gali. Na wczorajszej konferencji omal nie doszło do rękoczynów, ochroniarze wyprowadzili jednego zawodnika, ponieważ przy Face to Face bardzo mocno zaiskrzyło pomiędzy tymi zawodnikami. Dallas słynie z tego, że szybko nokautuje swoich przeciwników, natomiast Namond oświadczał, że jest bardzo mocno przygotowany do tego pojedynku, zarówno w stójce, jak i w parterze. To będzie prawdziwa wojna.
      - Peter Wasilewski vs Lynn "Uzi" Flynn - przyszedł czas na prawdziwą bombę tego wieczoru. Ci obaj zawodnicy zmierzą się w wadze ciężkiej, o pas federacji SCC. Na konferencji wiele się nie dowiedzieliśmy o zawodnikach, zachowali profesjonalizm i obiecali publiczności dać dobrą walkę.

       

      Cytat

      Floyd Harger (mikrofon): Witam wszystkich na konferencji prasowej pierwszej gali Santos Combat Championship. Na gali czeka nas wiele emocjonujących zestawień które zaraz przytoczę. Przedstawicielki płci pięknej stawią sobie czoła w wadze piórkowej, znana z publicznych awantur Nieves Vergara zmierzy się z cichą Aliyah Lavaungh.
       

      Floyd Harger (mikrofon): W drugiej walce Santos Combat Championship rękawice podejmą Franco Bustamante z Melhelmem Gottshalk. Nikt nie wie czego można się spodziewać po obu zawodnikach Liczymy na to że dadzą dobrą walkę.
       

      Floyd Harger (mikrofon): W trzecim starciu, waga średnia. Zmierzą się Dallas Benner oraz Namond Wallace. Będzie to widowiskowy pojedynek. O pas mistrzowski federacji SCC zawalczą Peter Wasilewsky oraz były zawodnik LSFC Lynn "UZI" Flynn! Walka ta odbędzie się w kategorii ciężkiej.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Zacznijmy od najważniejszego pojedynku tego wieczoru Lynn. Patrzyłem w twoją przyszłość, masz za sobą dwa piękne nokauty. Jednakże w twojej przeszlości doszukałem się mniej związanej ze sportami walk rzeczy. Takich jak handel a nawet konsumpcja narkotyków. Za co odbyłeś wyrok w więzieniu stanowym. Przez to też twój kontrakt z LSFC trafił do śmieci. Kontrakt z LSFC to nie byle co, teraz jesteś tutaj w SCC. Nie żałujesz tego? Jak się do tego ustosunkujesz?
       

      Lynn Flynn (mikrofon): Na samym początku chciałbym się z wami przywitać i podziękować federacji za to że mogę wrócić do oktagonu. Moja przeszłość jest dosyć barwna jeśli chodzi o moją kartoteke, tak samo o moje cztery walki, które odbyłem przed odsiadką. Moja przeszłość jest dosyć barwna jeśli chodzi o moją kartoteke, tak samo o moje cztery walki, które odbyłem przed osiadką. Cieszę się że dostałem szanse walki w federacji SCC - LSFC to jest przeszłość. Teraz stawiamy na przyszłość i na moją walkę z Peterem.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Okej, odsiedziałeś spory czas we więzieniu bo prawie dwa lata. Nie sądzisz że przerwa od treningów negatywnie odbije się na twojej formie i podczas walki będziesz musiał uznać wyższość przeciwnika?
       

      Lynn Flynn (mikrofon): Z całym szacunkiem dla Petera bo gość robi wielką robotę ale niestety to ja uniosę pas w górę - nie ma żadnych wymówek co do wyniku walki. Odsiadka nauczyła mnie pokory i spokoju dlatego właśnie staram się powoli iść do wyznaczonych celów.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Okej, teraz wy macie szanse zadać pytanie naszym zawodnikom, jeśli ktoś ma jakieś pytania. Niech uniesie rękę w górę. Okej, rozumiem że nikt nie ma żadnych pytań do naszych zawodników. Przejdźmy do twojego przeciwnika Lynn.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Peter. Wiem o twojej, nagłej zmianie klubu. Czy to nie odbije się na twojej formie w walce? Jakie są różnice w twoim obozie przygotowawczym.
       

      Peter Wasilewski (mikrofon): Witam wszystkich zgromadzonych, myśle, że nie. W moim obecnym klubie mamy mocny sztab trenerski i przede wszystkim mam motywacje do dalszych treningów.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Okej, zrozumiałe. Skąd wynikła nagła zmiana klubu?
       

      Peter Wasilewski (mikrofon): Zmiana wynikła z zasad kontraktu które się tam zawierały, dostałem po prostu lepszą propozycje więc postanowiłem zmienić barwy.
       

      Cruzita Velasquez mówi: Możesz zdradzić ile razy dziennie trenujesz do tego pojedynku, oraz jak się odżywiasz? Trzymasz dietę, czy jak to wygląda?
       

      Peter Wasilewski (mikrofon): Trenuje dwa razy dziennie, kocham ten sport i chce się szkolić z treningu na trening. Tak, trzymam diete rozpisałem sobie zapotrzebowanie żeby nie stracić na wadze do tej walki.
       

      Cruzita Velasquez mówi: Twój przeciwnik odbywał karę w stanowym więzieniu, oraz handlował narkotykami. Co o tym sądzisz?
       

      Peter Wasilewski (mikrofon): To nie moja sprawa co robił w przeszłości, każdy popełnia blędy. Ważne, że z tego wyszedł i wrócił na właściwe tory.
       

      Cruzita Velasquez mówi: W jakiej płaszczyźnie czujesz się najmocniej?
       

      Peter Wasilewski (mikrofon): Myśle, że stójka jest moją mocną stroną. Moja przygoda ze sportami walki zaczęła się od boksu.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Chodzą po internecie pogłoski że podstawą twojej diety jest pita w Trabzon, jak zdementujesz te plotki?
       

      Cruzita Velasquez mówi: Walka stoczy się na zasadach MMA, tak?
       

      Lynn Flynn (mikrofon): Widzę że nie będziemy taczać się po ziemi tylko staniemy do mocnego mordo bicia Peter.
      Peter Wasilewski (mikrofon): Przyznam czasami trzeba dopełnić węglewodany pitą w trabzonie, haha. Licze na krwawą walke do samego końca, Lynn.

       

      Floyd Harger (mikrofon): Okej, mam nadzieję że po tym starciu nie będzie piekło jak po ostrym w Trabzon. Przejdźmy do kategorii średniej. Dallas, wchodząc na salę wyczułem od ciebie alkohol. Czy to wina presji którą wywołuje na tobie twój przeciwnik nie radzisz sobie z tremą?
       

      Dallas Benner (mikrofon): Słucham? 
       

      Floyd Harger (mikrofon): Jeśli to odpowiedź na twoje pytanie. Zrozumiałe. Wiem o wydarzeniu sprzed pół-roku, szczere kondolencje z mojej strony. Nie uważasz że negatywnie na twojej psychice podczas walki?
       

      Cruzita Velasquez mówi: Dallas - słyniesz z tego, że większość walk kończysz przed czasem. Chciałbyś, aby ta walka też zakończyła się przed czasem?
       

      Dallas Benner (mikrofon): Rozumiem, że nawiązujesz do moich problemów z alkoholem. Ale stwierdzenie, że czuć ode mnie alkohol to cios poniżej pasa. Może, zacznijmy od początku. Nie każdy tutaj zgromadzony zna moja przeszłość.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Ustosunkuj się do pytania od mediów.
       

      Dallas Benner mówi: Pierwszego stycznia tego roku w wyniku wypadku samochodowego straciłem swoich rodziców i kiluletnią siostrę. Siostrę, która umierała na moich oczach, w moich obięciach - rozumiecie to? To strasznie porylo mi w głowe, wpadłem w naprawdę chujowy nastrój. Przez trzy, może cztery miesiące kompletnie nie potrafiłem sobie z tym poradzić. Nadużywałem alkoholu  i wilu innych używek. Nie ukrywam tego. Jednakże od trzech miesięcy świetnie radzę sobie z problemami i wielu innych używek. Nie ukrywam tego. Jednakże od trzech miesięcy świetnie radzę sobie z problemami. Odstawiłem alkohol, narkotyki. Skończyłem z tym, mam nadzieję że na dobre.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Jasne, gratuluję metamorfozy. SAN zadało pytanie, czy chciałbyś powalczyć na pełnym dystansie czy upatrujesz swoją przed czasem.
       

      Dallas Benner (mikrofon): Także, twój komentarz jest dla mnie bardzo bolesny. Tak jak wspominałem, moje pierwsze miesiące tego roku byłe przepełnione alkoholem i narkotykami. Prawda jest taka, że kondycyjnie nie jestem przygotowany na trzy rundy. Dlatego moim celem jest uśpienie przeciwnika już w pierwszej rundzie.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Okej, przejdźmy do twojego przeciwnika.
       

      Dallas Benner (mikrofon): Patrząc na Namonda, uda mi się to bez problemu. Najszybszy nokaut w histroii SCC, jesteście gotowi?
       

      Namond Wallace (mikrofon): Uważaj żebyś się nie zgubił pewnością siebie, Dallas.
       

      Dallas Benner (mikrofon): Słuchaj, moja pewność siebie to jedno. Twoje umiejętności to drugie. Według mnie przewyżam Cię w każdym aspekcie.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Skąd taka pewność siebie, Dallas?
       

      Namond Wallace (mikrofon): Własnie, według Ciebie. Pamiętaj, że za marzenia nie karają, za te niespełnione równiez.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Skąd taka pewność siebie, Dallas? Uważasz że twój przeciwnik jest gorszy, skąd to wynika?
       

      Dallas Benner (mikrofon): Skąd moja pewność siebie? Spójrz na moje poprzednie walki, deklasyfikowałem swoich rywali. Tym razem będzie tak samo.
       

      Cruzita Velasquez mówi: Namond, jesteś bardzo dobrym zapaśnikiem, aczkolwiek nie obawiasz się stójki w wykonaniu swojego przeciwnika? Twój rywal nokautował przeciwników, jest bardzo dobrze przygotowany fizycznie.
       

      Namond Wallace (mikrofon): Dobry wieczór państwu. Nie, nie obawiam się totalnie stójki, dwa treningi dziennie szlifuje własnie tą płaszczyzne pod okiem swojego sztabu trenerskiego, a jeden trening przeznaczam na parter. Reszta to wydolnosciówka i odpoczywanie przed walką.
       

      Cruzita Velasquez mówi: Jesteś w stanie zdradzić, jak będziesz chciał potoczyć tą walkę? Myślisz bardziej nad stójką, czy jednak preferujesz parter?
       

      Namond Wallace (mikrofon): Nie moge zdradzic swojego planu na tą walke, lecz zapewniam Was, że będzie to efektywny pojedynek.
       

      Dallas Benner (mikrofon): Skoro nie obawiasz się mojej stójki, oznacza to że słabo jesteś przygotowany do tej walki, Namond. A twój sztab trenerski odwala kawał naprawdę słabej roboty.
       

      Namond Wallace (mikrofon): Dallas, przestań zgrywac tutaj wielkiego wojownika, prosze Cię. To, że walczyłes wczesniej z przeciwnikami słabszymi od Ciebie, to nie znaczy, że dostałes kolejną taką walke.
       

      Dallas Benner (mikrofon): Na na następnej konferencji prasowej nie będę musiał nikogo zgrywać, każdy będzie wiedział że to co mówię jest prawdziwe. Kiedy poślę cię na deski już w pierwszych trzydziestu sekundach.
       

      Namond Wallace (mikrofon): Trzymam Cie za słowo, że pokażesz swoje umiejętnosc w klatce - bo jak narazie to serwujesz widowni tutaj swoje bajki.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Dallas, co prawda w ostatniej walce z przedstawicielem walki wieczoru SCC, Peterem. To ty zostałeś zdeklasowany.
       

      Dallas Benner (mikrofon): W przeciwieństwie to Ciebie wiem jak rozgrzać publikę, ty póki co skutecznie ich zanudzasz. oja walka odbyła się okresie, gdy miałem przysłowiowego doła, o którym wspominałem.
       

      Namond Wallace (mikrofon): Ja nie musze nakręcać sztucznego konfliktu, i wmawiać szystkim czego ja nie potrafie zrobic.
       

      Dallas Benner (mikrofon): NIe wyrabiałem wtedy kondycyjnie to fakt, dlatego wygrał. a treningach pokazałem Peter'owi gdzie jest jego miejsce.
       

      Cruzita Velasquez mówi: Dallas skoro nie wyrabiałeś z kondycją, jak będzie tym razem? Jesteś przygotowany na pełen dystans?
       

      Floyd Harger (mikrofon): Peter, zaśmiałeś się. Nie zgadzasz się z Dallasem?
       

      Namond Wallace mówi: Dobry żartownis z niego, co?
       

      Dallas Benner (mikrofon): Wspominałem już o tym, nie wiem jak uważnie mnie słuchasz. Uważam, że na ten moment mogę mieć problemu walczyć w pełnym dystansie trzech rund. Ale to jest nie istotne, Namond padnie trupem już w pierwszej rundzie.
       

      Namond Wallace (mikrofon): Sądzisz, że po trzydziestu sekundach, tak?
       

      Phillipe Charpentier (mikrofon): Możecie tak gadać przez kolejne pół godziny - ale nie tego chcą ludzie, oni chca face to face.
       

      Dallas Benner (mikrofon): Słuchaj, gdy nie poślę cię na deski w trzydzieści sekund jestem gotowy odać Ci sto procent mojej gaży.
       

      Phillipe Charpentier (mikrofon): Dallas, Namond - stancie do FACE TO FACE.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Face to Face, zróbmy to. Wyjdźcie przed stół. Proszę ochronę o eskortę tych panów.
       

      Namond Wallace mówi: Moge prosic mikrofon?
       

      Phillipe Charpentier mówi: Troche dalej od statuwu stańcie. Zdejmijcie te okulary. Stancie jak faceci - może ustawicie sie jak zawodnicy?
       

      Namond Wallace mówi: Jeżeli pojedynek wyjdzie ponad trzydziesci sekund, to wpłacasz trzydziesci tysięcy na fundacje.
       

      Phillipe Charpentier mówi: Tyle gadaliście jak to byście się nie rozszarpali - a tutaj stoicie jak dzieci. Gdzie ta podstawa wojownika?
       

      Floyd Harger (mikrofon): Panowie, gdzie te słowa. Gdzie te emocje, groźby. Dalej, to jest SCC a nie bawilandia.
       

      Phillipe Charpentier mówi: Emocje chyba troche opadły, możecie wrócić na krzesełka.
       

      Namond Wallace mówi: Nie z taką gadką do mnie, rozumiesz? Poszukaj sobie cwela wsród znajomych.
       

      Dallas Benner krzyczy: Chodż tu, cwaniaku!!!
       

      Phillipe Charpentier mówi: Odprowadźcie ich do wyjścia.
       

      Namond Wallace mówi: Zobaczymy po gali, czy będziesz taki mocny.
       

      Floyd Harger (mikrofon): To będzie spektakularny pojedynek. Widać tą nienawiść.
       

      Phillipe Charpentier mówi: Wyprowadźcie ich z budynku.
       

      Dallas Benner krzyczy: Co ty kurwa myślisz, że możesz mnie popychać?!!
       

      Namond Wallace mówi: Jesteś pieprzonym głupkiem, nie wyskakuj do mnie z taką gadką więcej.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Ochrona wyprowadźcie ich z sali.
       

      Dallas Benner mówi: Hej, hej - spokojnie.
       

      Floyd Harger (mikrofon): I przypilnujcie by się nie pozabijali. Dobra, niech emocje opadną. Przejdźmy do kolejnego zestawienia. Franco kontra Melhelm. O obu panach wiele niewiemy. Franco, wychowałeś się w nie zbyt ciekawej okolicy. Której społeczność nie stroni od używek. Czy jesteś nam w stanie zapewnić że przejdziesz testy antydopingowe?
       

      Dallas Benner (mikrofon): Jak widzicie, mój przeciwnik opuścił salę konferecyjną w asyście ochroniarzy. Za tydzień opuści ją w asyście lekarzy.
       

      Floyd Harger mówi: Zabierz im mikrofony.
       

      Franco Bustamante (mikrofon): Na początku chciałbym powitać wszystkich. I wracając do pytania tak wychowywałem się w nieciekawej okolicy, ale nie biorę takich rzeczy i przejdę je bez problemu
       

      Floyd Harger (mikrofon): Okej, kontra. Melhelm, o tobie nie wiemy nic. Z jakiego środowiska się wywodzisz, jesteś stójkowiczem czy parterowcem?
       

      Melhem Gottschalk (mikrofon): Hej, witam wszystkich zgromadzonych - jestem z środowiska stójkowiczów, mój ojciec przekazał mi dużo na ten temat..
       

      Floyd Harger (mikrofon): Czasu mamy niewiele, musimy obejść jeszcze kilka tematów. Czas na kobiety. Nieves jesteś znana z afer publicznych w miejscach imprezowych. Czy częste wizyty w barach nie odbiją się na twojej kondycji?
       

      Nieves Vergara (mikrofon): Nie sądze, to - że czasem skocze do baru, nie znaczy że od razu wpadam tam sie napić albo coś, tylko spędzić czas. A że jak mówisz, jestem znana z afer - cóż, taki mam charakter. A kondycje, mam akurat dobrą - Aliyah sie o tym przekona.
       

      Cruzita Velasquez mówi: Widać po Tobie pewność siebie Nieves, nie obawiasz się swojej przeciwniczki?
       

      Nieves Vergara (mikrofon): Wiesz, jakoś sie jej nie obawiam zbytnio pewność siebie zawsze mi towarzyszyła. Co będzie to będzie - octagon zweryfikuje.
       

      Aliyah Lavaungh (mikrofon): Nie wydaje mi się, bym przekonała się o Twojej kondycji, tymbardziej jeśli jesteś znana z klubowania, pewnie nieźle grzejesz razem ze znajomymi na parkiecie, co? Nie wierzę w to, że tylko czasem wychodzisz do baru by spotkać się ze znajomymi, proszę Cię. Zbyt duża pewność siebie czasem zawodzi - weź to pod uwagę.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Jak się ustosunkujesz do słów przeciwniczki, Nieves?
      Nieves Vergara (mikrofon): Przekonamy sie, jak będzie okazja - ciekawe, jak szybko odklepiesz albo padniesz od ciosu. A jak mam sie usosunkować? Nie kazdy musi chodzić do klubu /chlać/ albo coś.

       

      Aliyah Lavaungh (mikrofon): W porządku, przekonamy się. Ciekawe jak szybko złapiesz zadyszkę po wejściu do klatki.
       

      Nieves Vergara (mikrofon): Pewnie nie tak szybko, jak odszczekujesz.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Cóż, klub to na pewno nie miejsce na trening MMA - nie mam racji?
       

      Aliyah Lavaungh (mikrofon): Wow, niezły podjazd. Nie potrafisz lepiej rozbudować wypowiedzi? Spójrz, są tu media, kamery - coś co ewidentnie Cię kręci. Nie myślałaś nigdy nad zmianą branży? Zobacz, przyszłaś nieźle odjebana - może chciałabyś zostać modelką na wybiegu?
       

      Nieves Vergara (mikrofon): Wiesz, branże to pewnie ty zmienisz niedługo.
       

      Aliyah Lavaungh (mikrofon): Gwarantuje Ci, że wyszło by Ci to o niebo lepiej niż nakręcanie się teraz. A może gwiazda porno? Niezłe masz kształty, nie powiem. Faceci lubią to oglądać.
       

      Nieves Vergara (mikrofon): Widze mocne słowa, ciekawe czy twoje ciosy będa też tak mocne.
       

      Aliyah Lavaungh (mikrofon): Nawet mi się podobasz. Chciałabym zobaczyć pewnego razu w Internecie, jak wbijasz pazury w kanapę podczas głośnego jęku. Chyba wiesz o co mi chodzi, co?Napewno wiesz, w klubach uczą takich praktyk.
       

      Dallas Benner mówi: To już chyba podpada pod pedofilię, laska jest niepełnoletnia.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Techniki parterowe w tym przypadku mogą być przydatne. Idąc dalej, Aliyah - wiemy o tobie najmniej.
       

      Aliyah Lavaungh (mikrofon): Jestem otwarta na pytania. Pytaj o co chcesz Floyd.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Wiem tylko że trenujesz pod okiem bardzo dobrego trenera, kickboksera - z resztą. Z uwagi na to swoją wygraną upatrujesz w stójce?
       

      Aliyah Lavaungh (mikrofon): Tak, trenuję pod dobrym okiem Max Biesping. Czuję się wyśmienicie w stójce, przeważam w niej - czego napewno nie można powiedzieć o mojej przeciwniczce, która ewidentnie woli parter - nie ma ze mną szans w stójce.
       

      Nieves Vergara (mikrofon): To sie zdziwisz, cizia.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Swoje zdanie zostaw na później, mamy mało czasu. Teraz pytanie do organizatora.
       

      Aliyah Lavaungh (mikrofon): Cizia? Wydaje mi się, że do Ciebie tak mówią w klubach.
       

      Cruzita Velasquez mówi: Aliyah, ile razy w tygodniu trenujesz? Masz już jakiś przewidziany game plan na ten pojedynek, czy nie?
       

      Floyd Harger (mikrofon): Phillipe, mamy pierwszą galę SCC, profesjonalne podejście, ogromny obiekt. Czy na kolejnych galach możemy się czegoś więcej, czy to granice granic SCC?
       

      Phillipe Charpentier (mikrofon): W takich federacjach nie ma słowa, granica - to dopiero początek. Te słowa wystarcza.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Chcesz coś dodać od siebie?
       

      Phillipe Charpentier (mikrofon): Hej - chciałem dodać tylko jedną rzecz, oficjalnie na tej konferencji ogłaszam swoje zakończenie kariery.
       

      Floyd Harger (mikrofon): Jakieś konkrety, Phillipe? Dlaczego podjąłeś taką decyzję?
       

      Phillipe Charpentier (mikrofon): Zajmuje się teraz tylko tym co teraz widzicie - a widzicie wiele, jestem spokojny że LOS SANTOS dopiero rozwija talenty MMA Obserwujcie ich dokładnie - bo każdy z nich, będzie lepszy ode mnie, ja to przeszłość oni to przyszłość. A OSTATNIĄ ATRAKCJA, BĘDZIE FACE OFF - MAIN EVENT NASZEJ GALI O PAS MISTRZOWSKI. PETER WASILEWSKI I LYNN "UZIII" FLYNN!
       

      Floyd Harger mówi: Wyjdźcie przed stół, panowie. Ochrona, proszona o uwagę.
       

      Phillipe Charpentier mówi: Śmiało - bliżej do mnie. Bliżej publiczności, dajcie im swój kontakt.
       

      Lynn Flynn mówi: Niech wygra lepszy.
       

      Phillipe Charpentier mówi: Lynn - Peter, podejdźcie tu - do publiczności. To ona nas buduje.
       

      Peter Wasilewski mówi: Walcz do konca albo w ogóle Lynn.
       

      Clayton Dennard mówi: Dajcie im przestrzeń. Spokojnie.
       

      Phillipe Charpentier mówi: Dajcie im przestrzeń ochrona, poczekajcie.
       

      Lynn Flynn mówi: Ty tak samo Peter pokaż co potrwafisz.
       

      Phillipe Charpentier mówi: Flynn, Wasilewski - stancie tu gdzie je - blisko publiczności. Pokażcie im siebie z bliska.
       

      Lynn Flynn mówi: Ty tak samo Peter pokaż co potrwafisz.
       

      Phillipe Charpentier mówi: Bliżej - to jest walka, czy przyjacielski drink? Ja mam wam dać pas?
      Peter Wasilewski mówi: Masz pokazać pieprzony charakter albo nie wchodź nawet do klatki, rozumiesz? Niech wygra lepszy.

       

      Phillipe Charpentier mówi: Waga średnia miała lepszy face off - co jest.
       

      Alvin Barraza krzyczy: Sztywny ten face-off, gdzie ta dzikość wasza?!!
       

      Phillipe Charpentier mówi: DOBRZE MÓWI - SŁUCHAJCIE SIE FANÓW. DAJCIE IM TO CZEGO CHCĄ!
       

      Floyd Harger (mikrofon): Tym akcentem, tym face-offem kończymy dzisiejszą konferencję pierwszej gali SCC. Dziękuję za udział, mówił do was Floyd Harger.
       

      Lynn Flynn krzyczy: MOJE PIĘSCI SĄ JAK NABOJE Z UZI, SKURWIELE!!
       

      Floyd Harger (mikrofon): To wy tworzycie kolejne wydarzenia SCC, wy - widzowie! Oraz nasi zawodnicy, rzecz jasna.
       

      Phillipe Charpentier mówi: ŚWIETNIE ŻE WPADLIŚCIE, ZAPRASZAMY WAS NA GALE - NIE CHCECIE CHYBA PRZEGAPIĆ TAKIEGO WYDARZENIA. NIKT NIE CHCE!
      Peter Wasilewski krzyczy: Moje ciosy są ostre jak pita z trabzona!!

       


      Czytaj całość

  • Ostatnie zmiany

    Kenni - 10/07/2020

    • Siłownie otrzymały własną kategorię zamówień, w której znalazły się suplementy i posiłki proteinowe.
    • Dzielnica Playa del Seville od teraz posiada własny sklep 24/7 z pełnym asortymentem.
    • Sklep z obiektami odkładalnymi, Hippy Shopper oraz CVS Pharmacy zostały przeniesione na Beverly Avenue.
    • Produkty sprzedawane w aptekach działają już pod prawidłowym typem "Lekarstwa", uzupełniającego HP do maksymalnie 75%.
    • Firmy transportowe powoli otrzymują pierwsze trasy do nowego skryptu, który pozwala zaopatrzeć lokalne firmy.
    • W sklepach Hippy Shopper oraz Coffee Shop pojawił się brakujący towar a ceny uległy zmianie.
    • Wszystkie lokale z akcesoriami do postaci trafiły na Beverly Avenue, które rozciąga się od Alei Gwiazd po Hotel Star.


    ajax - 09/07/2020

    1. Przywrócono /komis cennik.
    2. /sitin nie będzie bugowało animacji.
    3. Przy /wezwij nie będzie można wysłać pustych wiadomości.
    4. Występujące pożary będą się rozwijać co 2 minuty.


    ajax - 07/07/2020

    1. System losowych pożarów dla Los Santos Fire Department:
      • Pożary mogą wystąpić co 15 minut jeżeli na służbie przebywa dwóch strażaków.

      • Co 3 minuty jeśli jest pożar będzie się on powiększał tzn. stworzy się nowe źródło ognia obok starego.

      • Jeśli jest gdziekolwiek pożar to nowe źródło ognia w nowym miejscu nie wygeneruje się, tak aby nie zaczęło się jarać kilka miejsc w mieście.

    2. Zaktualizowano w telefonie numery alarmowe tzn. usunięto te stare i pozmieniano na aktualne. 

    3. Pozbawiono komisy komendy /komis [cennik/oferuj], które działa na zasadach salonowych (/salon). Od tej chwili pracownicy komisów mogą wyłącznie wyrobić kluczyki do pojazdu /komis kluczyki.

    4. Zmieniono cene karnetu na siłowni u bota na $300, w przypadku gracza narzucono z góry $200 za karnet, 10 minut trwania treningu. Punkty za wyciśnięcie będą dwa razy większe w przypadku sztangi i hantli. Trening personalny otrzymuje również narzuconą cenę z góry w wysokości $250. Przyrost siły został zmieniony na 2,5%.
    5. Przy odkładaniu na ziemię przedmiotu o typie Karnet można wybrać opcję: usunięcia przedmiotu, odłożenia.


    Zobacz więcej...

  • Narracja serwerowa

    * 19.07.2020 (najbliższa niedziela) o godz. 22:00 odbędzie się wielka GALA SCC.

    * Na plakatach oraz billboardach promowana jest walka wieczoru o pas.

    * Gala odbędzie się w centrum sportowym nieopodal starego DMV.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...