>

Skocz do zawartości

W niedzielę o godzinie 20:00 odbędzie się casting do Therriault Bunnies, więcej informacji tutaj: LINK

Trwa rekrutacja do ATF - szczegółowe informacje znajdują się w ich temacie. Do swoich szeregów graczy poszukuje także DEA, o czym więcej informacji tutaj.

Trwa rekrutacja do Department of Public Works, aplikuj juz teraz!

Zaczynamy prace ogrodowe! 2017-07-22

Witajcie,

 

Na końcu naszej lektury na temat sposobów, na które korpo szczury chcą zniszczyć Internet i to co w nim dobre, obiecaliśmy, że w tym tygodniu wydamy aktualizację skryptu. Tak więc przychodzimy Wam z oczekiwanym tematem i zmianami skryptowymi.

Zapnijcie pasy i wczytajcie się w 1,500 słów na temat nowości na LS-RP.

 

1500682336.png

 

Boty

 

Jak pewnie zauważyliście, od paru dni w okolicach Dolby Theater na Alei Gwiazd kręci się spora ilość botów. Dzięki usprawnieniom skryptowym, o których piszemy niżej, możemy teraz wstawiać nieograniczoną ilość botów na serwer. W związku z tym wyposażyliśmy miasto w kilkadziesiąt takich czerenśniaków, których możecie użyć do grania wszelakich akcji. Ktoś mi podpowiedział, że jeżeli odpowiednio nastraszycie żula to odda Wam resztki swoich pieniędzy.

 

Jako dodatkowy smaczek do botów, wyposażyliśmy je również we wszystkie animacje dostępne na serwerze a także obiekty przyczepialne dlatego radzimy trzymać się z daleka od kwadratowych skurwieli z broniami. Kolejnym dodatkiem jest także mowa botów, dzięki której podobnie jak na wydarzeniu Yukon, boty mogą rozmawiać ze sobą jak i również z Wami.

 

Dzisiaj rozwijamy też życie nocne serwera i dajemy Wam do dyspozycji specjalnego bota, który odgrywa ... imigrantkę próbującą zarobić na życie we wielkim mieście niczym w filmie Showgirls. Taka wesoła pani umili wam wieczór jeżeli odpowiednio się nią zajmiecie. Całkiem ochotnie przyjmie też od Was napiwki, którymi potem będzie musiała się podzielić z właścicielami biznesów, dla których pracuje. Liczymy, że w klubach będzie niedługo jak u Maxima w Gdynii.

 

1500682343.png

 

Zmiany w pojazdach

 

Zaczynając od usprawnień w interakcji ze skryptem, dodaliśmy brakujący od 5 lat skrót na wyłączanie silnika tą samą kombinacją klawiszy co jego odpalanie - klawisz chodu + klawisz sprintu. Przy gaszeniu silnika pojawi się również informacja podobna do odpalania silnika, abyście wiedzieli, że silnik jest na pewno zgaszony. Jeśli o zapalaniu i zgaszaniu mowa, światła w pojazdach mogą być teraz używane o każdej porze dnia lub nocy.

 

W skrypcie kradzieży pojazdów zmieniliśmy styl komendy kabelki z dużego tzw. "GameTextu" na łatwiejszy do czytania dialog. Skrypt kradzieży został też udostępniony dla grup ścigantów (duh).

 

Z mniejszych zmian balansu i naprawy bugów, zablokowaliśmy możliwość tankowania jednego pojazdu przez kilka osób na raz, co pozwalało na tankowanie większej ilości paliwa niż mieści się w baku. Aby przywrócić trochę do życia mechazordów, podnieśliśmy ceny naprawy pojazdów, jeżeli naprawa jest wykonywana przez bota a nie faktycznego mechanika - gracza. I na samym końcu, zablokowaliśmy możliwość ujeżdżania roweru, który ma mniej niż 350HP aby ukrócić trochę znęcanie się nad rowerami jak by to były składaki z PRLu.

 

1500682361.png

 

Mniejsze poprawki skryptowe i duże zmiany pod maską

 

Po miesiącach walki w końcu uporaliśmy się ze niesławnym bugiem "zmiany świata", który powodował wyrzucenie wszystkich graczy będących "na dworzu" na zupełnie inny świat. Bug spowodowany jednolinijkowym błędem logicznym w kodzie został usunięty a dla ciekawskich, niechciana zmiana świata wykonywała się w rzadkich przypadkach przez skrypt komendy /przejazd.

 

W skrypcie więziennym dodaliśmy nową placówkę do przetrzymywania oprychów na terenie Angel Pine, a wszyscy oficerowie więzienni dostali teraz możliwość używania paralizatorów.

 

Dodatkowo:

  • Zablokowaliśmy możliwość sprzedaży drzwi, które są magazynami produkującymi narkotyki.
  • Poprawiliśmy nicki nad botami, które "prześwitywały" na wszystkie światy pojawiając się w waszych interiorach.
  • Poprawiliśmy bug, który pozwalał na przejmowanie stref będąc w interiorze R*.
  • Dodaliśmy 2 nowe cornery w okolicach Glen Parku.
  • Dodaliśmy czasowe rozkładanie się zwłok porzuconych na ziemi dzięki czemu zwłoki znikną ze świata gry po 7 dniach.
  •  

     

    Na samym końcu tej sekcji, jesteśmy dumni ogłosić, że po ponad 30 godzinnemu wysiłkowi Raydexa i kilkunastu godzinom testowania ekipy, skrypt LS-RP został przeniesiony na nowy plugin MySQL, najnowszą wersje streamera Incognito, a także najnowszą wersję sscanfa i paru innych pierdół. Jeżeli niewiele Wam to mówi to już śpieszę z analogią. Wyobraźcie sobie, że jeździcie 2005 Hondą Accord w gazie z gównianym wyposażeniem i niewygodnymi siedzeniami. Powyższe zmiany to upgrade na stylowy 2017 Chrysler MKZ 3.0 turbo. Dzięki zmianie plugina MySQL powinniście zauważyć o wiele mniej przypadkowych, kilkusekundowych lagów; a dzięki aktualizacji reszty pluginów my programiści mamy teraz trochę więcej narzędzi na wprowadzanie fajnych rzeczy ... jak na przykład:

     

    1500682353.png

     

    Obiekty na świecie 0

     

    Crème de la Crème dzisiejszej aktualizacji są zmiany, które wprowadzamy do operowania obiektami "na dworze" (na świecie 0). Opisywaliśmy już milion razy dlaczego organizacje przestępcze nie mogą mieć object packów, dlaczego nie wstawiamy ławek i grillów przed domy graczy i dlaczego unikamy tworzenia wielkich osiedl na miarę tego, którego stało na miejscu Alhambry. Z dzisiejszą zmianą skryptową to wszystko się zmienia.

     

    Dzięki świetnej pracy Raydexa i udogodnieniach naszego nowiutkiego Chryslera możemy dzisiaj wprowadzić strefy streamowania obiektów. ... Już nakręcam analogię. Wyobraźcie sobie, że idziecie chodnikiem przez środek jakiejś metropolii ... na przykład Bydgoszczy .. i do każdego przechodnia musicie mówić dzień dobry. Po przejściu paru bloków zaczęłoby to być męczące. Lepiej byłoby gdybyście mówili dzień dobry tylko do tych ludzi, których znacie - czyli bardzo małej liczby osób. Tak właśnie będą działać strefy obiektów. Dzięki nim, zamiast ładować do Waszego komputera każdy jeden obiekt na świecie 0, skrypt będzie teraz ładował tylko te obiekty, w których strefę streamowania wejdziecie.

     

    Jak to wygląda w praktyce? Załóżmy, że każdy z 15 domków na Grove Street ma na podwórku 30 obiektów. Jadąc przez Grove Street nie wczyta Wam się żaden z tych 450 obiektów, do póki nie wejdzie na działkę, na której te obiekty się znajdują. Wtedy wchodząc w strefę domku zobaczycie wszystkie 30 obiektów a przenosząc się na działkę sąsiada - na przykład Toniego Sosy, zobaczycie jego obiekty.

     

    No dobra dobra, mów mi jak mam sobie wstawić te obiekt mówisz ... Nie tak szybko. O ile pozwalamy teraz każdemu na posiadanie obiektów na świecie 0 to musimy to jednak jakoś limitować ponieważ wiemy, że jest wśród Was sporo budowniczych i już teraz mamy na serwerze 130,000+ obiektów, ta liczba wzrasta a dowolne tworzenie obiektów na świecie 0 bardzo szybko wymknie się spod kontroli. Dlatego aby posiadać obiekty na świecie 0 potrzebujecie dwóch rzeczy - admina, który wstawi Wam strefę (co każdy admin będzie robił bez problemu), a także nowego przedmiotu z Balon Shopu, który będzie kosztował 10,000 GS. Jeden taki przedmiot da Wam możliwość postawienia 30 obiektów.

     

    Każda strefa jest przypisywana na pickup Waszych drzwi i ustawiana ręcznie przez admina na rozmiar Waszej działki. Przedmiot zakupiony w Balon Shopie pojawi się w inwentarzu Waszej postaci i wystarczy użyć go na terenie działki. Od tego momentu będziecie mogli dowolnie edytować obiekty na świecie 0 w obrębie Waszej strefy.

     

    Zmiany dotyczące obiektów na świecie tyczą się wszystkich obiektów tak więc zarówno zwykli właściciele działek jak i organizacje mogą prosić o strefy i używać przedmiotu z Balon Shopu na wypełnienie swojego terytorium obiektami.

     

    Wraz z tym skryptem wchodzi też komendą /area, która pokazuje Wam w jakiej strefie się aktualnie znajdujecie. A jeżeli jesteśmy już w temacie obiektów, to dodatkowo zasięg komendy /ogate został zwiększony aby pomóc Wam tworzyć windy.

     

    1500690433.png

     

    Nowy portal

     

    Jak pewnie również zdążyliście zauważyć, na stronie głównej serwisu widniej nowa szata graficzna. Eksperymentowaliśmy ostatnio z różnymi portalami i bazując na Waszych komentarzach zdecydowaliśmy się powrócić do portalu zintegrowanego z forum. W obecnej wersji na stronie głównej widzicie 5 ostatnich aktualizacji, linki do ważniejszy podstron serwisu jak giełda czy zgłoszenia, a także sekcje W grze, IC i Ekipa, która wydają się nam szczególnie przydatne.

     

    W zakładce Ekipa pokazujemy teraz aktualny skład ekipy bazując na rangach forumowych a więc nie zobaczycie na liście moderatorów selera, który zginął w tragicznej libacji alkoholowej kilkadziesiąt lat temu (chyba .. w sumie to nikt nie wie ¯\_(ツ)_/¯) i nikt nie pamiętał żeby go usunąć. Pod rangą każdego członka zobaczycie, krótki opis jego obowiązków i ten opis będzie również widoczny pod avatarem przy każdym poście takiego admina. W ten sposób staramy się Wam uprościć dostęp do naszych obowiązków dzięki czemu szybciej załatwcie jakieś sprawy zamiast czytać "skontaktuj się z <x>".

     

    Po paru eksperymentach zatrzymaliśmy się na Lskowych niebieskich kolorach, a z braku fajnie prezentujących się screenshotów z GTA SA, które mogłyby wypełnić stronę główną, zastąpiliśmy je ślicznymi widokami z GTA V, które jest również częścią franchisu GTA. Jeżeli macie jakieś dodatkowe sugestie nad zmianami to chętnie usłyszymy ciekawe pomysły w komentarzach!

     

     

    Po żuberku ...

     

    Przy pisaniu aktualizacji nie nadążaliśmy dowozić Raydexowi pizzy i Redbulli bo tak zapierdalał, więc możecie mu podziękować na profilu za pierwszą pełno-rozmiarową aktualizację jakimiś kuponami rabatowymi do biedronki :)

     

    Pisząc aktualizację wspomnimy przy okazji o nowym narybku w ekipie, a mianowicie moderatorach forum: paxx i Hippo; supporterach: Verevi, Michu, login1, Expandera, Djabeu a także nowym i wypromowanym gamemasterom: Karaś i fabrekas. Niestety po 3 latach nieustannej służby dziękujemy też Karolinie za całą włożoną w LS-RP pracę <3

     

    I to tyle na dziś! Jak widzicie dzięki zapałowi i pomysłom Raydexa zaczynamy znowu aktualizować skrypt na wysokich obrotach i w ciągu następnych 30 dni powinniście spodziewać się kolejnych nowości.

     

    Miłej weekendowej gry,

    Ekipa Los Santos Roleplay!

    Wolny Internet 2017-07-13

    1499950751.png

     

    Witajcie,

     

    Dzisiaj nie przeczytacie o niczym związanym z rozgrywką ani nic specyficznego związanego z LS-RP, ale chcę poruszyć ważny ostatnio temat: Net Neutrality.

     

    "Net Neutrality to w dużym uproszczeniu koncept, w którym Neutralny Internet to taki, gdzie informacje są traktowane równo i jednakowo" (Dziennik Internautów, 2). W tym momencie czytasz to ogłoszenie na LS-RP, możliwe że słuchasz czegoś na YouTube, rozmawiasz z kimś na Skype i ściągasz coś na Steam. Robisz to bez żadnych przeszkód, spowolnień ani dodatkowych opłat. Płacisz jedynie raz swojemu ISP (Internet Service Provider - dostawca Internetu) takiemu jak TPSA, Netia czy Orange.

     

    Wyobraź sobie teraz, że te firmy telekomunikacyjne, próbują odebrać Ci to prawo i chcą zacząć wprowadzać tak zwane "fast lanes" czyli "pasy szybkiego ruchu" gdzie niektóre serwisy będą miały pierwszeństwo w transmitowaniu swoich informacji. Telekomy powiedzą Ci, że chcą świadczyć lepszy serwis, że to będzie tylko dodatkowa opcja, że nie wpłynie na aktualny serwis, że używanie YouTube nie będzie się liczyło do Twojego transferu. Prawda jest taka, że celem tej zmiany jest możliwość wymuszania dodatkowych opłat na serwisach Internetowych. Jest to praktyczny szantaż, gdzie ISP może powiedzieć firmie takiej jak YouTube czy Netflix, że ich strony będą działały wolniej, może trochę lagowały, czasem się zacinały i będą generalnie gorsze niż inne platformy tego samego typu, w których te ISP mają możliwe zyski. Na tym wszystkim tracą konsumenci - Ty i ja - którzy będą zmuszeni do płacenia dodatkowych opłat za dostęp do takich serwisów.

     

    Wyobrażacie sobie Internet, który działa jak kablówka? Gdzie jeżeli chcecie mieć dostęp do YouTube i Netflixa to musicie płacić dodatkowe 20zł miesięcznie za pakiet multimedialny? Albo kolejne 20zł za pakiet muzyczny na słuchanie Spotify i Pandory? Albo 30zł za pakiet gracza, który będzie potrzebny do komunikowania się z grami na Steam czy grami takimi jak LS-RP na portach innych niż webowe 80? Może opłata studencka za Wikipedię? 

     

    Niestety próby zamachu na wolny Internet trwają już od miesięcy. W 2016 roku Amerykańskie telekomy próbowały wprowadzić wyżej opisane pasy szybkiego ruchu i spotkały się z pozwem sądowym ze strony zarówno wielkich firm jak i zwykłych ludzi. Na szczęście "Amerykanie po raz kolejny obronili neutralność [Internetu], choć ta rozgrywka jeszcze się nie skończyła - pisze serwis politico. [Federalny] sąd administracyjny w Waszyngtonie podtrzymał [w Czerwcu 2016 roku] stanowisko Federalnej Komisji Łączności (FCC). To regulator rynku telekomunikacyjnego, odpowiednik polskiego UKE" (Business Insider, 8).

     

    Ta wygrana nastąpiła za rządów Demokratów i Baracka Obamy. Sąd najwyższy orzekł wtedy, że Internet stanie się tzw "Schedule 2 Utility", co oznacza, że Internet będzie traktowany jako podstawowe media takie jak prąd, woda, gaz. Dzięki temu nie będzie można go limitować ani stosować żadnej z brudnych zagrywek telekomów. Niestety w 2017 znowu zaczynamy tę bitwę ponieważ republikańsko kontrolowane FCC (UKE) z pomocą kongresu próbują odwrócić te decyzję i pozwolić na to o czym czytaliście wcześniej.

     

    Co nas obchodzi rząd USA? Żyjemy teraz w globalnym świecie gdzie Internet nie zna granic. Wszystko co dzieje się w kongresie w USA, parlamencie EU czy kongresie Chin wpływa na pozostałe części świata. Biorąc pod uwagę, że znacząca większość wielkich firm Internetowych pochodzi z USA, ważne jest żebyśmy bronili Internetu wszędzie. 

     

    Mogliście pewnie zauważyć w środę, że dużo popularnych stron pokazuje Wam informację jak ta poniżej. To dlatego, że 12 Lipca był "Dniem Akcji" gdzie ogromna liczba stron zrzeszyła się aby pokazać swoim użytkownikom jak będzie wyglądał Internet jeżeli pozwolimy na powyższe zmiany. Niektóre z tych firm to: Amazon, KickStarter, Netflix, Twitter, Vimeo, GitHub, reddit, Mozilla, PornHub, AdBlock, Facebook, Ask, Atlassian, BitTorrent, Bitbucket, Deviant Art, Dropbox, imgur, Opera, O'REILLY, Open Source Initiative, Patreon, Pluralsight, SoundCloud, Spotify, Stack Overflow, Trello, Vidme, yelp i wiele, wiele więcej. Szerszą listę możecie znaleźć na stronie, która zrzesza tę całą akcję - Battle For The Net.

     

    1499950194.png

     

    Co możemy zrobić? Poświęć 5 minut i wejdź na stronę FCC (Federal Communications Commission) i wyraź swoje zdanie na temat tej zmiany bezpośrednio do rządu USA. Wchodząc w tego linka znajdziesz się na stronie sprawy numer 17-108. Po prawej stronie kliknij w przycisk "+ Express" a następie wypełnij formularz. Dotychczas 7,284,000 ludzi zostawiło komentarz i ta liczba ciągle rośnie. Przy takiej partycypacji ludzi, rząd nie może zignorować głosu społeczeństwa.

     

    Zmiana prawa w USA dzieje się właśnie teraz, ale ochrona wolnego Internetu w Europie jest równie ważna a Unia Europejska nie jest bierna w tej sprawie. Więcej informacji o sytuacji w Europie można przeczytać na stronie agencji BERECi dowolnych, sprawdzonych polskich źródłach.

     

    Parafrazując senatora Al Frankena .. "Walka o Neutralność Internetu jest na miarę walki o wolność słowa naszych czasów". 

     

    Spoiler

     

     

     

    O ile LS-RP jest serwisem gier, nie mamy żadnych aspiracji politycznych i nie pisalibyśmy ogłoszenia na takie tematy, to wolność Internetu jest zbyt ważna żeby ten temat ignorować. Internet to niesamowity wynalazek ludzkości, który pozwala nam żyć w czasach największej rewolucji przemysłowej i technologicznej od czasów silnika parowego i pozwala nam grać sobie na serwerze 10-letniej gry o CJu latającym jetpackiem. 

     

    Aktualizacja kodu LS-RP z magią Raydexa zostanie wrzucona w następnym tygodniu. Jako teaser mogę powiedzieć, że pojawi się trochę zmian w obiektach dla organizacji przestępczych a także związanych ze strefami!

     

    To tyle na dziś. Miłego czwartku!

    Ekipa Los Santos Roleplay.

    Fabularne Los Santos 2017-06-22

    dlasparrowa.png

     

     

    Pojęcie Roleplayu na serwerach SA:MP zmieniało się niejednokrotnie na przestrzeni ostatniej dekady. Przez ten czas jedni z Was najwięcej przyjemności czerpali z wysiłku włożonego w osiągnięcie czegoś, inni z kolei z samej możliwości rozgrywki fabularnej i interakcji z innymi graczami. Chociaż opinie są podzielone, prawda jest taka, że oba te modele rozgrywki posiadają w sobie nutkę prawdziwego Roleplayu. Głównie z tego powodu ta aktualizacja jest mniej techniczna, a bardziej fabularna. Zmieniamy i udoskonalamy w niej głównie aspekty związane z samą rozgrywką na serwerze i funkcją gamemastera jako taką. Zmiany prezentują się następująco:

    • Pojawi się możliwość założenia postaci fabularnych. Co rozumiemy pod tym pojęciem? To postacie przede wszystkim epizodyczne, stworzone do odegrania określonych rzeczy. Takie persony otrzymają wsparcie od administracji, począwszy od pomocy przy organizowaniu rozgrywki, poprzez pełne wyposażenie postaci w niezbędne przedmioty.
    • W związku ze skupieniem się na prowadzeniu rozgrywki, nie zabraknie też działu z wydarzeniami fabularnymi wokół którego będą skupiać się tematy powiązane z kreacją świata przedstawionego. Oznacza to przede wszystkim wydarzenia, w których gracze będą mogli uczestniczyć, jednak od czasu do czasu będą pojawiały się także i takie wydarzenia, na które gracze nie będą mieli żadnego wpływu, za to owo wydarzenie wpływ będzie mieć na nich samych.
    • Projekty przez ostatni rok były porzucone i nie działo się z nimi nic konkretnego. Jedne przychodziły, inne odchodziły w zastraszająco szybkim tempie. Chcemy odmienić ich los, dlatego też powstanie podobnie (jak w przypadku w/w rzeczy) osobny w dział, w którym odseparowane od reszty będą najważniejsze i najambitniejsze projekty tworzone przez graczy. Otrzymają one pełne wsparcie administracji na równi z postaciami fabularnymi.
    • Jedną z nielicznych nowości skryptowych będą Parcele, które będą miały równie ważne znaczenie fabularne dla serwera. Chociaż w pierwszym etapie rozgrywki parcele będą przeznaczone tylko dla organizacji przestępczych, planujemy z czasem poszerzyć ich zasięg. Ich głównym zadaniem będzie przynosić zysk, a także za ich pomocą organizacje przestępcze będą mogły pokazywać swoje wpływy w Los Santos. Więcej na ten temat dowiecie się w którejś z najbliższych aktualizacji.
    • Kolejny dział, który się pojawi, będzie dotyczył wszelkich informacji ze świata przedstawionego. Począwszy od największych firm istniejących w Los Santos, poprzez historie, ważne miejsca, opisy postaci niezależnych i lokacje, a kończąc na wpływie, jaki gracze wywarli na dane miejsca/lokacje i tym podobne rzeczy. Ten dział będziemy tworzyć wspólnie, licząc przede wszystkim na Waszą twórczość.
    • Ponadto postanowiliśmy skupić uwagę na stworzeniu dodatkowych miejsc do gry w postaci interiorów w stylu opuszczonych magazynów, lotnisk, fabryk, czy nawet centrum handlowego. Osoby, które chciałyby wspomóc nas przy budowie takich placówek, mogą zgłaszać się do mnie (Sparrow) lub Akro na PW.
    • Ostatnią nowością, jaką planujemy wprowadzić są wydarzenia roboczo nazwane "scenariuszami". Na swój sposób przypominają zwykłe eventy, jednak w przeciwieństwie do nich scenariusz będzie z góry nakreślony, a postacie biorące w nich udział będą stworzone tylko i wyłącznie na potrzeby takiego spisanego scenariusza. Nie ukrywamy, że to dla nas nowość, którą chcemy wypróbować. Jeśli się nie sprawdzi, to trudno.
    • Na potrzeby wszystkich powyższych projektów powstaje dział Stories from Los Santos. który będzie w pełni skupiał się na organizowaniu gry w Los Santos i okolicach.

    Powyższe punkty ukazują, iż nasze plany są ambitne i zamierzamy je stopniowo realizować. Między innymi dlatego przypominamy Wam, że Gamemaster na serwerze nie jest od spraw technicznych. Od tworzenia przedmiotów, wstawiania interiorów czy tworzenia grup są Moderatorzy Serwera. W związku z tym od dnia dzisiejszego wszystkie techniczne obowiązki przejmują właśnie oni. Przejmą również w pełni władze nad biznesami (tworzeniem grup etc. oraz sprawdzaniem aplikacji), a ich kontrolą zajmie się oficjalnie rząd pod władzą Trefixa. Podobnie sprawa ma się chociażby z przydzielaniem stref, czy tworzeniem przedmiotów pod postacie. Wszystkimi tymi rzeczami zajmować będą się moderatorzy, dlatego oczekujcie w najbliższym czasie aktualizacji tematu z podziałem obowiązków. Oczywiście to nie koniec zmian, większość jednak dotyczy reorganizacji funkcji jaką jest gm, dlatego nie będziemy Was tym kłopotać. Na koniec chcielibyśmy Wam jeszcze przypomnieć, że jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje graczy, związane zarówno z rozgrywką jak i samą funkcją gamemastera. Idąc za ciosem w końcu wprowadzamy tak bardzo upragnione przez Was "ćwierkacze" w których będziecie mogli informować o ważnych wydarzeniach na South Central, więc już niedługo możecie się ich spodziewać na forum.

    Udanej zabawy na serwerze,
    Ekipa Los Santos Role Play

    Zielona hiena 2017-06-14

    1497476298.png


    Witajcie,
     
    W dzisiejszym odcinku, kilka zmian, parę bug fixów i nowy maszynista.
     
    Drobne zmiany

    • Dodaliśmy ostrzeżenie o maksymalnej kwocie pobieranej za wejście do drzwi przy jej zmianie jako właściciel.
    • Zmieniliśmy interfejs komendy /kabelki na SAMPowe GUI zamiast Game Textów.
    • Dodaliśmy etykiety numerujące radiowozy do dyspozycji LSPD.

    Poprawione bugi

    • Naprawiliśmy bug w sklepach z akcesoriami przez, który kwota pobierana za zakup akcesoriów była niepoprawna w rzadkich przypadkach.
    • Dodaliśmy informację do /call 8625, która informuje o braku poszukiwanych pojazdów jeżeli diler niczego nie szuka.
    • Naprawiliśmy błąd w kartotece PD, który powodował crashe serwera.

    1497478677.png



    Zmiany w więzieniach

    Budując na sukcesie naszej ostatniej zmiany z dwoma typami aresztu, dzisiaj trochę usprawniamy ten skrypt. Przede wszystkim, od teraz liczba Twoich aresztowań drugiego stopnia będzie się poprawnie zapisywać. Jak widać na załączonym obrazku, dodaliśmy również gwiazdki pokazujące Wam aktualny poziom aresztowań. Od dzisiaj po 5 aresztowaniach Wasza postać dostanie permanentne dożywocie zamiast blokady postaci i będzie mogła w dowolnym momencie grać we więzieniu.

    Wraz z tą aktualizacją dodaliśmy również komendę /kaucja, która pozwala wpłacić jednorazową opłatę za uwolnienie więźnia z więzienia. Cena takiego udogodnienia to 10k za każdą pozostałą godzinę na dołku.
     



    kim_jong_un_computer.jpg?x=648&y=348&cro



    Nowy programista

    I finalnie jak pewnie już zdążyliście zauważyć, wygranym w LSkowym plebiscycie na programistę został Raydex. Krzysiek ma doświadczenie w programowaniu SAMPa na innych serwerach Roleplay, pracował już z tymi samymi pluginami, których używa LS-RP i zmarnował tyle samo czasu na walczenie z SAMPowym rakiem programistycznym co my.
    Podpisanie umowy poszło nam szybko, dogadanie szczegółów jeszcze szybciej i tym samym jesteśmy podekscytowani, żeby oficjalnie powitać Raydexa w ekipie!
    Niektóre zmiany wymienione powyżej są już jego własnoręczną robotą, a więcej poprawek i nowości zapowiada się wkrótce.

    To tyle na dziś, piona.
    Ekipa Los Santos Roleplay.

    Jamnik z Alei Gwiazd 2017-05-17

    1495063602.png

     

    Witajcie,

     

    Nadszedł czas na kolejną aktualizację, tym razem dość skromną jeżeli patrzeć tutaj na ilość ale mamy nadzieję, że jakością nadrobimy zaległości. Oczywiście zanim przystąpiliśmy do tworzenia nowinek w Los Santos to zabraliśmy się za sukcesywną optymalizację kodów oraz eliminację kilku błędów. Tym niemniej czas wprowadzić Was w nowy system, który wprowadzamy wraz z najbliższym restartem serwera tj. 18/05/2017 4:00.

     

    Giełda papierów wartościowych

    Od dzisiaj będziecie mogli obracać akcjami różnych firm, na które można się natknąć eksplorując mapę San Andreas. System handlu jest stosunkowo prosty: poprzez monitorowanie ekranów wyświetlających aktualne kursy akcji dla poszczególnych korporacji możecie zdecydować się na kupno lub sprzedaż posiadanych już akcji za odpowiednią kwotę. Nie zalecamy jednak wybierania losowych momentów na sprzedaż, warto rozejrzeć się po aktualnej sytuacji w mieście, która może zasugerować ewentualne zmiany w kursach. Nie będziemy tutaj rozpisywać działania giełdy od strony technicznej, niech to będzie swego rodzaju zadanie domowe aby samemu się z nim obyć i obrać dobrą taktykę handlu papierami.

     

    Aby rozpocząć zdobywanie rynku musicie wejść do budynku giełdy a następnie stanąć przy najbliższym wolnym stanowisku, przy którym znajduje się komputer i wpisać komendę /gielda.

     

    1495063387.png

     

    Warto tutaj zaznaczyć, że wprowadziliśmy na start kilka limitów, które być może zniesiemy jeżeli uznacie, że są zbędne. Skrypt jest w powijakach i liczymy na Waszą opinię w kwestii dalszego jego rozwoju.

     

    1. Nie można grać na giełdzie nie mając przegranych 10 godzin na postaci.

    2. Nie można kupić więcej niż 200 akcji dla jednej firmy (aktualnie firm jest 5)

     

    Pomyślnego handlu

    Ekipa Los Santos Role Play

    Mielon 17 lat

    Użytkownik Premium

    Gram na LS-RP od 2017-01-07
    Aktualnie na postaci: Tyrone Ellsworth 244h

    Pele1000 21 lat

    Użytkownik Premium

    Gram na LS-RP od 2012-03-03
    Aktualnie na postaci: ukrytej 97h

    ARL

    Użytkownik Premium

    Gram na LS-RP od 2017-02-11
    Aktualnie na postaci: Arlandis Quinney 20h

    Hipokryzja 21 lat

    Użytkownik Premium

    Gram na LS-RP od 2015-04-02
    Aktualnie na postaci: ukrytej 193h

    KacPerFar 16 lat

    Użytkownik Premium

    Gram na LS-RP od 2017-07-03
    Aktualnie na postaci: ukrytej 4h

    Szreks

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2017-02-03
    Aktualnie na postaci: Kasper Collins 38h

    Sztos

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2012-09-29
    Aktualnie na postaci: Tremaine Wilson 210h

    DareKSavage

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2017-06-10
    Aktualnie na postaci: Langston Dalls 207h

    HaZarD974

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2015-08-14
    Aktualnie na postaci: Keyshawn Richards 120h

    Satan666

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2016-09-08
    Aktualnie na postaci: Jimmy Rubo 29h

    _same

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2017-06-17
    Aktualnie na postaci: Luca Panicucci 15h

    kasioxoxo

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2017-08-15
    Aktualnie na postaci: Madeline Shopher 32h

    h1enuz

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2017-08-16
    Aktualnie na postaci: Derrick Reyes 8h

    scruuu

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2017-08-17
    Aktualnie na postaci: Nathan Karson 1h

    Balon 26 lat

    Główny administrator
    Najlepszy administrator

    Gram na LS-RP od 2007-10-01,
    i przegrałem 0 godzin,
    na 0 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 0 godzin i 0 minutes.

    blint 21 lat

    Główny administrator
    jak pan jezus powiedział

    Gram na LS-RP od 2013-08-19,
    i przegrałem 843 godzin,
    na 4 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 7 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 0 godzin i 0 minutes.

    Jarek

    Główny administrator


    Gram na LS-RP od 2009-03-10,
    i przegrałem 382 godzin,
    na 3 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 12 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 12 godzin i 27 minutes.

    Sim00n 22 lat

    Główny administrator
    Konta premium, bugi, skargi na ekipę

    Gram na LS-RP od 2012-01-29,
    i przegrałem 933 godzin,
    na 1 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 2 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 1 godzin i 59 minutes.

    arjel 22 lat

    Gamemaster
    Scenariusze, eventy długoterminowe

    Gram na LS-RP od 2012-05-24,
    i przegrałem 1113 godzin,
    na 33 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 4 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 3 godzin i 47 minutes.

    fabrekas

    Gamemaster
    Bounce FM, wydarzenia fabularne

    Gram na LS-RP od 2013-05-29,
    i przegrałem 967 godzin,
    na 18 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 30 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 44 godzin i 13 minutes.

    Jasiek 20 lat

    Gamemaster
    no zbanuj polaka

    Gram na LS-RP od 2012-02-01,
    i przegrałem 614 godzin,
    na 8 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 14 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 0 godzin i 34 minutes.

    KarasJacko 25 lat

    Gamemaster
    Mob

    Gram na LS-RP od 2012-02-05,
    i przegrałem 370 godzin,
    na 7 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 1 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 12 godzin i 47 minutes.

    Kecuś 20 lat

    Gamemaster
    branża rozrywkowa

    Gram na LS-RP od 2012-02-01,
    i przegrałem 616 godzin,
    na 5 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 7 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 27 godzin i 23 minutes.

    Raltez

    Gamemaster
    organizacje porządkowe, FCJ //urlop

    Gram na LS-RP od 2014-01-26,
    i przegrałem 2243 godzin,
    na 18 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 6 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 3 godzin i 47 minutes.

    Sebek 23 lat

    Gamemaster
    narkotyki i przestępcy

    Gram na LS-RP od 2012-02-01,
    i przegrałem 962 godzin,
    na 13 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 6 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 1 godzin i 38 minutes.

    Sparrow22

    Gamemaster


    Gram na LS-RP od 2012-11-22,
    i przegrałem 1026 godzin,
    na 5 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 19 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 0 godzin i 0 minutes.

    Tetris 22 lat

    Gamemaster
    Organizacje przestępcze, strefa cywilna

    Gram na LS-RP od 2012-02-02,
    i przegrałem 2130 godzin,
    na 9 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 14 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 32 godzin i 57 minutes.

    tuptuś 20 lat

    Gamemaster
    Postacie, projekty fabularne.

    Gram na LS-RP od 2012-02-01,
    i przegrałem 335 godzin,
    na 3 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 5 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 1 godzin i 31 minutes.

    Akro 21 lat

    Moderator serwera
    gitaruwa22

    Gram na LS-RP od 2012-04-17,
    i przegrałem 934 godzin,
    na 5 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 8 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 3 godzin i 35 minutes.

    BullDoge 23 lat

    Moderator serwera
    Organizacje prywatne, główny opiekun.

    Gram na LS-RP od 2013-03-18,
    i przegrałem 1129 godzin,
    na 6 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 3 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 5 godzin i 1 minutes.

    caboty22 25 lat

    Moderator serwera
    GRZANIEC Z KALORYFERA

    Gram na LS-RP od 2012-11-14,
    i przegrałem 1098 godzin,
    na 5 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 8 godzin i 47 minutes.

    Ctronic

    Moderator serwera
    Tuning - opiekun,Sprawy dot. drzwi

    Gram na LS-RP od 2013-07-17,
    i przegrałem 2301 godzin,
    na 18 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 4 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 27 godzin i 8 minutes.

    Kindybał 20 lat

    Moderator serwera
    Piter Hund, czlowiek legenda

    Gram na LS-RP od 2014-01-13,
    i przegrałem 1025 godzin,
    na 11 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 1 godzin i 44 minutes.

    Montgomery

    Moderator serwera
    Sprawy dot. drzwi, przedmiotów, tickety

    Gram na LS-RP od 2013-06-12,
    i przegrałem 308 godzin,
    na 4 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 26 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 22 godzin i 44 minutes.

    Młodzian

    Moderator serwera
    حفظ الله سوريا

    Gram na LS-RP od 2012-02-02,
    i przegrałem 3918 godzin,
    na 20 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 4 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 23 godzin i 39 minutes.

    Raydex 22 lat

    Moderator serwera


    Gram na LS-RP od 2012-02-01,
    i przegrałem 53 godzin,
    na 2 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 4 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 1 godzin i 48 minutes.

    Rekinn 20 lat

    Moderator serwera
    Opiekun MGM i projektów fabularnych

    Gram na LS-RP od 2012-03-25,
    i przegrałem 2012 godzin,
    na 13 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 1 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 3 godzin i 50 minutes.

    SultanS

    Moderator serwera
    drzwi, interiory, obiekty, tickety, obiekty publiczne

    Gram na LS-RP od 2012-02-01,
    i przegrałem 830 godzin,
    na 3 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 69 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 11 godzin i 50 minutes.

    Winzipior 19 lat

    Moderator serwera


    Gram na LS-RP od 2012-12-04,
    i przegrałem 1760 godzin,
    na 26 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 0 godzin i 3 minutes.

    Djabeu 23 lat

    Support
    Ten z (nie)Showup'a.

    Gram na LS-RP od 2012-02-05,
    i przegrałem 1284 godzin,
    na 6 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 32 godzin i 57 minutes.

    Dzylek 27 lat

    Support
    Nakładanie filtrów na konta, obieg tuningu na serwerze.

    Gram na LS-RP od 2012-02-02,
    i przegrałem 853 godzin,
    na 2 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 39 godzin i 50 minutes.

    Expandera

    Support


    Gram na LS-RP od 2016-09-12,
    i przegrałem 416 godzin,
    na 6 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 52 godzin i 10 minutes.

    leppek

    Support
    wielkie serce

    Gram na LS-RP od 2012-10-13,
    i przegrałem 1158 godzin,
    na 8 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 14 godzin i 10 minutes.

    login1

    Support
    cuz im a wise guy

    Gram na LS-RP od 2012-08-29,
    i przegrałem 1011 godzin,
    na 12 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 16 godzin i 12 minutes.

    Michu 19 lat

    Support


    Gram na LS-RP od 2012-02-03,
    i przegrałem 535 godzin,
    na 9 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 10 godzin i 25 minutes.

    TheLordZibi

    Support
    branża rozrywkowa

    Gram na LS-RP od 2012-10-18,
    i przegrałem 1379 godzin,
    na 17 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 19 godzin i 31 minutes.

    Verevi

    Support


    Gram na LS-RP od 2013-01-09,
    i przegrałem 1344 godzin,
    na 15 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 32 godzin i 38 minutes.

    Alan 18 lat

    Moderator Forum
    Forum, MGM.

    Gram na LS-RP od 2016-10-06,
    i przegrałem 333 godzin,
    na 7 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 4 godzin i 58 minutes.

    Hippo 2 lat

    Moderator Forum
    Odpowiedzialny za forum.

    Gram na LS-RP od 2014-12-20,
    i przegrałem 484 godzin,
    na 3 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 0 godzin i 0 minutes.

    miczis

    Moderator Forum


    Gram na LS-RP od 2016-09-16,
    i przegrałem 7 godzin,
    na 1 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 0 godzin i 0 minutes.

    paxx

    Moderator Forum
    (NIE) odpowiedzialny za forum

    Gram na LS-RP od 2013-05-31,
    i przegrałem 498 godzin,
    na 6 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 0 godzin i 0 minutes.

    State Historical Association 2017-08-06

    d818b1bbced05.png

     
    State Historical Association (SHA) - organizacja non-profit będąca stowarzyszeniem w skład którego wchodzą  historycy, dziennikarze, politycy, biznesmeni i inne znane osoby. SHA działa głównie na rzecz propagowania historii USA, poprzez różnorakie akcje promujące różne wydarzenia i postacie historyczne: audycje radiowe, programy i wykłady oraz tworzenie różnych miejsc pamięci na terenie miasta. Drugim celem tej organizacji jest krzewienie patriotyzmu u Amerykanów. Organizacja została założona w 2017 roku przez dziennikarza BFM, Jamesa Kennedy'ego, byłego polityka, z wykształcenia historyka, kilka tygodni po opublikowaniu przez niego artykułu na temat potrzeby promocji historii. Pierwszym celem organizacji jest stworzenie Historical Park.
     
     
    Spoiler
    Wychodzę z projektem stowarzyszenia non-profit, które nie będzie zwykłą fundacją, jakich wiele było na tym serwerze. Zamierzam faktycznie nakręcić grę i promować historię podczas różnorakich imprez. Pierwszym celem organizacji jest stworzenie Historical Park. Zamierzam także nawiązać współpracę ze znanymi osobami z branży rozrywkowej/politycznej, by faktycznie promowali historię. W planach jest także kilka innych projektów, jednakże póki co nie są one pewne, więc nie będę o nich pisał. Stowarzyszenie niejako ma już podstawy IC do działania, przez trzy tygodnie przed wstawieniem tego tematu pracowałem nad ewentualna współpracą z rządem, starałem się także pozyskać kilka osób do SHA. Od razu mówię, że to stowarzyszenie nie jest typową organizacją, do której może wstąpić każdy kto chce. Wiele będzie zależeć od spraw IC, które będą kryterium decydującym.

    Italian-American Community 2017-07-20

    mob.png

     

    W tym mieście rozróżniamy dwa typy ludzi: potulne owieczki oraz polujących wilków. Owieczki nie wzbudzają w sobie podejrzeń, prowadzą normalne życie takie, jak każdy obywatel Stanów Zjednoczonych. Wilki są tą drugą stroną społeczeństwa, zawsze będą kombinować aby osiągnąć swój cel, taka już ich natura. Choć są to zauważalne różnice pomiędzy tymi dwoma rodzajami, często dochodzi do ich wymieszania, gdzie wilki kamuflują się pomiędzy owieczkami tworząc legalne interesy, które w przyszłości będą przykrywką dla ich kryminalnego interesu, oprócz tego odprowadzają podatki czy uczestniczą w akcjach charytatywnych.

    W dobie 2017 roku, przestępcy z nazwiskami kończącymi się na samogłoskę są coraz bardziej zuchwali w swych działaniach. Często zakładając legalne przedsiębiorstwa, które pozostaję jedynie tłem ich interesów, pozostają poza lupą służb federalnych. Bardzo często udział w takich procederach mają zwykli obywatele, społeczniaki, szarzy mieszkańcy. Nie są w stanie sprzeciwić się gangsterom, bojąc się o własne biznesy, rodziny czy życie.

    Jednym z takich miejsc pozostaje Pine Street w dzielnicy Commerce, łącząca ze sobą ulice San Andreas Boulevard oraz Metropolitan Avenue. Po II wojnie światowej masowo zasiedlana przez ludność żydowską. Ofiary hitlerowskiego antysemityzmu w poszukiwaniu swojego american dream chętnie osiedlały się w rozwijającym się na wybrzeżu Stanów Los Santos. Z biegem czasu sytuacja zmieniła się diametralnie, gdy następne pokolenie żydowskich emigrantów chcąc się zasymilować z pozostałą resztą społeczeństwa postanowiła osiedlić się w inne obszary Los Santos. Podczas powolnego opuszczania Pine Street przez ludność żydowską, starymi budynkami zainteresował się włosko-amerykański inwestor - Salvatore Giardino. Wykupił on większość opustoszałych budynków chcąc stworzyć w tym obszarze coś na w styl Little Italy - miejsca, w którym napływający włoscy imigranci mogliby osiedlić się na kolejne dekady.

    Ludność włoska często spostrzegana jest przez stereotypy wykreowane w filmie Michaela Scorsese, Chłopcy z ferajny czy trylogię pt. 'Ojciec Chrzestny' reżyserii Francisa Forda Coppoli. Spostrzegana jako bezwzględni mafiozi, socjopaci, którzy pociągną za spust bez zmrużenia oka i za na prawdę błahe powody. Z tych względów, działa w tych rejonach ruch obywatelski, który domaga się swoich praw i zaprzestania dyskryminacji ludności włosko-amerykańskiej w mediach.

    _______________________

     

    Projekt skierowany jest do każdej osoby, dosłownie. Mimo, że nazwa tematu wskazuje na ludność włosko-amerykańską, my nie zamykamy się na nikogo. W zaułku Wells, znajdują się bloki, na dniach pojawią się w nich klatki. Stworzony został obiekt pack, aby osoby grające w tym miejscu miały gdzie usiąść czy się pobawić. Otwieramy ten projekt z zamysłem FABULARNYM, a to znaczy że w pełni zajmiemy się fabularyzacją tego miejsca, fabularnymi postaciami, biznesami i tym podobne. Potrzebni są do tego jedynie chętni gracze z pomysłem na siebie i na swoją grę. Wiadomo, ulica typowo włoska, są tu cukiernie, pralnie, masarnie sygnowane włoskimi nazwiskami czy różnego rodzaje księgarnie, sklepy całodobowe. Urzędują tutaj też włoscy gangsterzy powiązani z rodziną mafijną Pellegrino. Całość zamyka się w jedno, duże społeczeństwo, gdzie zwykli mieszkańcy tego obszaru mają dość dyskryminowania swojej narodowości i nie chcą być więcej utożsamiani z stereotypami włochów w Ameryce utartych dzięki gangsterskim filmom XX wieku, lecz z drugiej strony będąc non-stop zastraszanymi przez ludzi przynoszącym włoskim nazwiskom hańbę.
     

    grafika: swp, sloik
    tekst: sloik, adrianna

    Strajk działaczy związkowych Dockers Union przed siedzibą Ocean Cargo 2017-07-07

    **Surfując po lokalnych stronach internetowych - możesz natknąć się na informacje dotyczącą strajku organizowanego przez związek dokerski w Los Santos.



    Strajk działaczy związkowych Dockers


    Union przed siedzibą Ocean Cargo

    ***

    strajkkk.png



    Spoiler




    Od kilku miesięcy pracownicy Ocean Cargo są zaniepokojeni decyzjami właściciela firmy Ocean Cargo. Jeremy Goldstein prowadzi politykę cieć kadrowych, która jest owocem robotyzacji stanowisk pracy dla pracowników fizycznych. Prócz cieć kadrowych firma Ocean Cargo od kilku lat nie wdrążała dla zatrudnionych systemu premii i podwyżek. Pracownicy korporacji wyrażali od dłuższego czasu swoje nieusatysfakcjonowanie obecnym stanem rzeczy poprzez pisma oficjalne kierowane do Jeremyego Goldsteina, spotkania itp. formy przekazu. Niestety prócz pustych obietnic pracownicy nie otrzymali niczego.

    Związkowcy Dockers Union chcą wyrazić niezadowolenie poprzez zorganizowanie dnia 09.07.2017 tj. Niedziela o godzinie 21:00 pod siedziba firmy Ocean Cargo. Jeśli bliskie Twojemu sercu są prawa pracownicze i walka o lepsze jutro dla Ciebie i Twoich dzieci - przyjdź i wyraz razem z nami swój sprzeciw!


    //Temat będzie podlegał edycji.