>

Skocz do zawartości

Już dzisiaj odbędzie się impreza w Oceana Club - start o godzinie 22.00. Muzyka lat 80/90. Zapraszamy!


Dnia 22.10 o godzinie 20:00 odbędzie się I sesja Rady Nadzorczej miasta Los Santos na Verdant Bluffs.

Gangsterski yorkshire terrier 2017-09-25

nagore.png

Odkąd na początku tego roku pojawił się update z kompletnie nowym wizerunkiem eleski, prawie dzień w dzień zachodzimy w głowę nad tym, jak wyciągnąć rozgrywkę role play na kompletnie nowy poziom. Cel przyświeca nam szlachetny, ale droga do niego niestety usłana jest cierniami, przez które staramy się przebrnąć najczęściej metodą prób i błędów. Tym razem, po wielu godzinach rozmów z graczami i szukaniu złotego środka uderzamy w kierunku półświatka przestępczego chcąc całkowicie zmodernizować postrzeganie organizacji przestępczych na polskich serwerach. W ślad za jednymi zmianami idą kolejne zmiany a o wszystkim dowiecie się w tym ogłoszeniu.
 

1506336390.png

 

Parcele i meliny narkotykowe

Zacznijmy jednak od sporych nowości w skrypcie, jakimi są parcele. O samych parcelach informowaliśmy kilka miesięcy temu a propos updatu związanego z fabularnymi zmianami w Los Santos. Poszliśmy jednak krok naprzód i wraz z parcelami Raydex przygotował dla Was skrypt melin narkotykowych, który już niektórym zapewne obił się o uszy. Wszystko jest już gotowe i od dwóch dni bez zarzutów tajemnie śmiga na serwerze. Przyszła zatem pora przedstawić Wam oba skrypty i wyjaśnić jak mniej więcej działają.

Czym są parcele? To prosta, ograniczona liczba posiadłości którą można zakupić, a która generuje dziennie określoną sumę zysku, która rośnie w miarę upływu czasu, jeśli nie pobieramy gotówki. Gotowe, postawione na serwerze parcele będzie można zakupić za pomocą komendy [/parcela kup]. Do zakupienia parceli wymagana będzie grupa organizacji przestępczej, a sama zakupiona posiadłość zostaje pod nią od razu podpisana. Za pomocą komendy [/parcela pobierz] pobieramy wygenerowany w posiadłości zysk. Wszystko jednak okraszone jest nutką ryzyka, gdyż wrogie organizacje przestępcze za pomocą komendy [/parcela przejmij] mogą przywłaszczyć sobie naszą posiadłość. Przejmowanie lokalu trwa 7 minut i można to robić tylko między 19 a 24 przy spełnieniu dodatkowego warunku - przynajmniej jeden członek organizacji, która posiada parcele musi być w grze. Przejecie parceli oznacza wyzerowanie jej dotychczasowego dochodu i przepisanie  posiadłości na organizację agresorów. Zyski generowane przez parcele są różne, podobnie jak ich rozlokowanie, ilość i przeznaczenie.

Jesteśmy świadomi tego jak bardzo na przestrzeni ostatniego roku narkotyki straciły na znaczeniu na naszym serwerze, w związku z tym postanowiliśmy postawić na skrypt melin, w których hurtowo będziecie mogli sprzedawać towar. Zysk z narkotyków sprzedawanych w melinie jest odrobinę mniejszy niż na cornerach i nie jest ograniczony żadnym limitem jeśli chodzi o ilość sprzedawanego towaru. Co za tym jednak idzie, pojawia się większe ryzyko. Policja posiada specjalną komendę [/drzwi zabezpiecz] w efekcie czego wszystkie narkotyki zostają usunięte a drzwi zostają podpisane pod grupę policji. Jeśli zaś chodzi o sam zbyt narkotyków w melinach, wygląda to tak, że co godzinę macie spory procent szans na to, że ich część się sprzeda. Potem z kolei system ustala ile tego narkotyku akurat sprzedaliście za jednym zamachem. Raz może to być pięć procent włożonego towaru, innym razem pięćdziesiąt. Dlatego im więcej towaru wyłożycie - tym więcej możecie stracić jeśli melina zostanie przejęta przez policję.

Jak to wszystko wygląda od strony fabularnej? Nie chcemy, żeby w mieście nagle zaroiło się od pustostanów, o które każdy będzie się bił. Ilość parceli będzie limitowana, chociaż w tym przypadku to może złe słowo. Nie ma z góry narzuconego ich limitu, ale nie pozwolimy też, żeby nagle na ulice wypłynęły dziesiątki budynków do zakupienia. Chcemy zrobić z tego coś elitarnego, sposób na pokazanie swojej siły konkurencyjnym organizacjom. W końcu takich inwestycji trzeba pilnować, czy to za pomocą broni czy dyplomacji. Część z parceli będzie można zakupić na serwerze a o ich spisie dowiecie się w specjalnie założonym do tego dziale w Fabularnym Los Santos. inne z kolei będzie można pozyskać lub "odblokować" dopiero po wykonaniu pewnych zleceń fabularnych dla chociażby rodzinych Forellich czy innych fikcyjnych ugrupowań. Co zaś tyczy się crachkousów, podobnie jak parcele będzie można je zakupić na serwerze bądź wejść w ich posiadanie w inny sposób.

 

1506336646.png

 

Nowe funkcjonalności stref i cornerów

Pisaliśmy w kilku akapitach wyżej o nowych rynkach zbytu narkotyków w Los Santos, jednak to nie wszystko - odświeżamy także skrypt handlu detalicznego. Będziecie mogli przestać handlować w pojedynkę, stojąc w miejscu i czekając na nadchodzących klientów, a zająć się tym w grupie 3 osób, dowolnie poruszając się w granicach strefy przeznaczonej do handlu narkotykami. Mieliście dość tych samych miejscówek w których sprzedaliście już niezliczone ilości dragów? Dzisiaj wystarczy poprosić moderatora serwera o ustawienie Wam strefy w wybranym miejscu i rozpocząć zabawę, która nie będzie dłużej ograniczała się do stania samotnie w jednym miejscu. Kto wie? Może czas zacząć handlować w okolicy klubów rozmieszczonych w całym Los Santos, tak by dostarczyć środki odurzające małolatom żądnym mocnych wrażeń?

 

Zauważycie także brak stref określających teren danej organizacji - naszym zdaniem ich przydatność była znikoma, a zamalowany kwadracik był marnym wyznacznikiem tego na czyim terenie się znajdujecie. Zdecydowanie lepiej będzie gdy to wyznaczy aktywność Waszego gangu czy tagi pozostawione na okolicznych murach. 

 

Co do dodatkowych funkcji nowych stref Raydexa - biznesy będą mogły otrzymać takową by oferować swoje usługi także na zewnątrz. Zbliża się zima, jednak my na przekór temu będziemy zachęcać Was do wychodzenia z ciepłych interiorów by jak najbardziej niwelować efekt pustego Los Santos. Role play na platformie multiplayer GTA to gra interakcji i ku nim Was kierujemy. Naprawianie samochodów na świeżym powietrzu, odpracowywanie minut duty przed drzwiami biznesu, oferowanie sprzedaży i wiele innych ujrzycie już w najbliższych dniach o czym na bieżąco będziecie informowani poprzez ogłoszenia na górze forum. 

 

Wycenianie akcji w dziale "Przestępstwa"

Zauważyliśmy, że ilość ticketów dotyczących rozegranych akcji przestępczych przez Wasze postacie jest olbrzymia. Postanowiliśmy więc potraktować omijany w obawie o konsekwencje dział "Przestępstw" podobnie jak wyceniane materiały w "Branży rozrywkowej". Od dzisiaj jeżeli chcecie czerpać dodatkowe zyski z akcji, które do tej pory przygotowywaliście i wrzucaliście do ticketów będzie musieli wrzucić takowe informacje w wspomniany dział "Przestępstw", gdzie całość wyceni wyznaczony do tego gamemaster., Kryteria wyceny będą proste - złożoność akcji, ilość zaangażowanych osób trzecich i poziom ryzyka. Pieniądze dostanie każdy bandyta, jednak kwoty będą różnić się w zależności od trzech wymienionych czynników. Kombinujcie, myślcie nieszablonowo i angażujcie w wszystko innych graczy a pieniądze zaczną spływać na konto. Liczcie się z tym, że detektywi poważnie zainteresują się poczynaniami gangsterów, którzy staną się zbyt aktywni.
 

Dochody generowane przez biznesy

Dodaliśmy także automatycznie generowane dochody dla biznesów. Sam skrypt jest całkiem prosty, raz na 24 godziny generuje on nam zysk, który wcześniej ustala opiekun biznesów, a następnie wpłaca go na konto nasze grupy. Biznesy od teraz będą przynosić rzeczywisty zysk właścicielowi, przez co wcielenie się w role biznesmana będzie dla was o wiele łatwiejsze i przyjemniejsze, o ile ktoś faktycznie planuje rozwijać swoją grę w tym kierunku. Przede wszystkim wolnostojące, nic nieznaczące biznesy do których ich właściciele się nie przykładają nie będą generować żadnych dochodów. Zyski są przeznaczone dla firm, które faktycznie wykazują inicjatywę i mają na celu wyróżnienie takich firm. Co za tym idzie - wymagamy od liderów biznesów aktywności, kreatywności i minimum zaangażowania w swój projekt a wówczas jesteśmy gotowi takich graczy nagrodzić faktycznymi dochodami.

 

Zanim przejdziemy do informacji dotyczących zmian w organizacjach przestępczych jeszcze mały ficzer, podobnie jak cała reszta wymienionych, ufundowany przez nieocenionego Raydexa. Pod okrągłym wieżowcem w okolicach Alei Gwiazd/Vinewood znajduje się zupełnie nowy, podziemny parking, stworzony z myślą o tych graczach, którym zaczyna już brakować miejsc do zaparkowania swoich pojazdów przez co praktycznie tamują ruch w centrum. Dodatkowo do samego wieżowca można od teraz wejść podobnie jak do apartamentowca przy Santa Maria.


1506336522.png

 

Fundamentalne zmiany wprowadzamy w systemie grania akcji przestępczych na naszym serwerze: dosyć rzucania kłód pod nogi graczom i wymagania czasu spędzonego na forum by móc spokojnie grać w gronie znajomych swoją własną organizację. Od dzisiaj szansę może dostać każdy, wystarczy prosta aplikacja nakreślająca tło i tor Waszej gry by otrzymać możliwość kreowania organizacji przestępczej - resztę zweryfikuję sama gra. Najważniejszym punktem w naszej ocenie będzie interakcja z innymi organizacjami, ponieważ jeżeli granie przestępcy polegać będzie na wszczynaniu burd i strzelaninach w obrębie całego miasta to szybko się pożegnamy. W skrócie: my nie utrudniamy Wam, Wy nie utrudniajcie sobie gry i graczom dookoła. Kreujcie postacie przestępców, skupiajcie się na pozytywnych interakcjach i budowaniu sieci kontaktów zamiast na wojnach i strzelaninach.

 

Znika niesławna moderacja w dziale przestępczych, sporo zmieniamy także w kwestii organizacji oficjalnych i nieoficjalnych, by ten status stał się znaczący w rozgrywce. Świeżo założona grupa nie otrzyma na wejściu skryptu, mimo to może dokonywać akcji przestępczych. Po tym jak opiekuni uznają, że dane ugrupowanie faktycznie od początku rozwijało się i grało dobrze, dostaniecie skrypt i chociażby możliwość odegrania akcji fabularnej, która zapewni Wam limitowane, płatne zamawianie broni i narkotyków - jeżeli tylko ukierunkujecie swą grę w tę stronę. Organizacje oficjalne będą miały dostęp do zupełnie darmowego zamawiania. Cały ten układ ma sprawić, że największe i najsilniejsze fabularnie grupy będą musiały być punktem odniesienia dla reszty - to oni trzymać będą rękę na rynku i wchodzenie z nimi w konflikty będzie często kończyło się śmiercią.

 

Zmienia się także nasze podejście do jednostek w świecie przestępczym - postacie długofalowo kreowane pod grę samotnego wilka w gangsterskim świecie będą mogły bez pisania żadnego ticketu na freelancera grać akcje, które do tej pory przez regulamin były zakazywane osobom bez grupy przestępczej. Wlicza się w to także użytkowanie systemów napadów na domy i sklepy. Warunki są proste - 50 godzin przegranych na postaci, spójna jej kreacja i rozsądek w podejmowaniu swych kroków. Musicie też pamiętać, że jesteście na samym końcu przestępczego łańcucha pokarmowego i wszelkie akcje wymierzone w organizacje przestępcze czy freelancerów będą miały dla Was opłakane skutki. 

 

Skoro o freelancerach mowa - nadal będziecie mogli grać postacie niezrzeszone w żadnej organizacji od pierwszych minut. W tym wypadku niewiele się zmienia: jeden ticket z opisem Waszego planu na grę, mający czymś przekonać gamemastera, który będzie to weryfikował. Chcesz jedynie grać prostego bandytę grabiącego staruszki na Glen Park od pierwszych minut, będziesz musiał skorzystać z opcji wymienionej w akapicie wyżej. W przypadku freelancerów chodzi o konkretne, znaczące postacie: przemytników, producentów broni, lichwiarzy i tym podobnych. Znosimy także od zawsze ograniczający liczbę takich charakterów limit na freelancerskiej liście oraz gwarantujemy, że nikt z niej nie wypadnie przez krótszą lub dłuższą nieaktywność. To znaczy, że gdy jak Chytrus wyjedziecie na kilka miesięcy do pracy w Holandii będziecie mogli być spokojni o dalszą grę po powrocie, bez proszenia się o ponowne nadanie statusu.

 

W skrócie: organizacja oficjalna ma o wiele większe wpływy i możliwości niżeli grupa nieoficjalna (a ta od "procesu"), freelancer znaczy więcej niż zwyczajny bandyta, który przegrał 50 godzin na postaci, jednak nie powinien szukać konfliktu z całymi ugrupowaniami. Tickety FCK w wypadku gdy ktoś, kto w tej "hierarchii" jest niżej a ewidentnie szuka konfliktu z mocniejszymi będziemy skłonni akceptować prędzej niż w odwrotnych przypadkach, więc warto mieć to w pamięci gdy rozpocznie się kolejną strzelaninę na serwerze.

 

Dajemy Wam sporo wolności, kończąc z niepotrzebnymi utrudnieniami i grą przez forum, jednak będąc świadomymi tego, że niektóre niedoświadczone osoby lub takie, które będą złośliwe, mogą niewłaściwie wykorzystać to co właśnie wprowadzamy. Stąd nieco zaostrzony rygor karania przypadków psucia gry innym - od kicków, godzin spędzonych w latarni, blokad postaci aż po bany. Nie będziemy tolerować szczeniackiego grania pod siebie i uprzykrzania życia reszcie. Lepiej miejcie to na uwadze przed każdym zalogowaniem się na nasz serwer, bo właśnie w momencie zachowań godzących w karygodny sposób w rozgrywkę reszty graczy kończy się Wasza wolność i pojęcie luźnego role playu.

 

Przypominamy też, że burdy w tematach organizacji z którymi macie beef w świecie gry będą surowo karane, a jeżeli zjawisko eskaluje zbyt szeroko - moderacja zostanie przywrócona.

 
 
 
Mniejsze zmiany:

  • Naprawiliśmy stackowanie narkotyków - możecie je znowu dowolnie łączyć i dzielić
  • Skradzione przez /kabelki samochody będą od teraz normalnie się niszczyły
  • Ilość odsiadek dodana do /stats
  • Naprawiliśmy problem z resetowaniem się limitu narkotyków na /call 333
  • 3dtexty od autobusów nie będą już więcej widoczne na innych vw
  • Zgodnie z propozycją Jerry'ego (ta propozycja) od teraz wypożyczacie tylko konkretny pojazd w którym postać aktualnie się znajduje
  • /carattach posiada teraz wizualną edycje obiektów przyczepialnych do pojazdów

 

Miłej gry na koniec miesiąca,

Ekipa Los Santos Roleplay!

 

PS: za wszystkie zmiany skryptowe podziękujcie Raydexowi, gdyż całość to jego zasługa
PPS: za długie dyskusje na temat zmian w organizacjach przestępczych wielkie dzięki dla: gehiKarol, landslide, mccon, słoik, Moldek.

Zaczynamy prace ogrodowe! 2017-07-22

Witajcie,

 

Na końcu naszej lektury na temat sposobów, na które korpo szczury chcą zniszczyć Internet i to co w nim dobre, obiecaliśmy, że w tym tygodniu wydamy aktualizację skryptu. Tak więc przychodzimy Wam z oczekiwanym tematem i zmianami skryptowymi.

Zapnijcie pasy i wczytajcie się w 1,500 słów na temat nowości na LS-RP.

 

1500682336.png

 

Boty

 

Jak pewnie zauważyliście, od paru dni w okolicach Dolby Theater na Alei Gwiazd kręci się spora ilość botów. Dzięki usprawnieniom skryptowym, o których piszemy niżej, możemy teraz wstawiać nieograniczoną ilość botów na serwer. W związku z tym wyposażyliśmy miasto w kilkadziesiąt takich czerenśniaków, których możecie użyć do grania wszelakich akcji. Ktoś mi podpowiedział, że jeżeli odpowiednio nastraszycie żula to odda Wam resztki swoich pieniędzy.

 

Jako dodatkowy smaczek do botów, wyposażyliśmy je również we wszystkie animacje dostępne na serwerze a także obiekty przyczepialne dlatego radzimy trzymać się z daleka od kwadratowych skurwieli z broniami. Kolejnym dodatkiem jest także mowa botów, dzięki której podobnie jak na wydarzeniu Yukon, boty mogą rozmawiać ze sobą jak i również z Wami.

 

Dzisiaj rozwijamy też życie nocne serwera i dajemy Wam do dyspozycji specjalnego bota, który odgrywa ... imigrantkę próbującą zarobić na życie we wielkim mieście niczym w filmie Showgirls. Taka wesoła pani umili wam wieczór jeżeli odpowiednio się nią zajmiecie. Całkiem ochotnie przyjmie też od Was napiwki, którymi potem będzie musiała się podzielić z właścicielami biznesów, dla których pracuje. Liczymy, że w klubach będzie niedługo jak u Maxima w Gdynii.

 

1500682343.png

 

Zmiany w pojazdach

 

Zaczynając od usprawnień w interakcji ze skryptem, dodaliśmy brakujący od 5 lat skrót na wyłączanie silnika tą samą kombinacją klawiszy co jego odpalanie - klawisz chodu + klawisz sprintu. Przy gaszeniu silnika pojawi się również informacja podobna do odpalania silnika, abyście wiedzieli, że silnik jest na pewno zgaszony. Jeśli o zapalaniu i zgaszaniu mowa, światła w pojazdach mogą być teraz używane o każdej porze dnia lub nocy.

 

W skrypcie kradzieży pojazdów zmieniliśmy styl komendy kabelki z dużego tzw. "GameTextu" na łatwiejszy do czytania dialog. Skrypt kradzieży został też udostępniony dla grup ścigantów (duh).

 

Z mniejszych zmian balansu i naprawy bugów, zablokowaliśmy możliwość tankowania jednego pojazdu przez kilka osób na raz, co pozwalało na tankowanie większej ilości paliwa niż mieści się w baku. Aby przywrócić trochę do życia mechazordów, podnieśliśmy ceny naprawy pojazdów, jeżeli naprawa jest wykonywana przez bota a nie faktycznego mechanika - gracza. I na samym końcu, zablokowaliśmy możliwość ujeżdżania roweru, który ma mniej niż 350HP aby ukrócić trochę znęcanie się nad rowerami jak by to były składaki z PRLu.

 

1500682361.png

 

Mniejsze poprawki skryptowe i duże zmiany pod maską

 

Po miesiącach walki w końcu uporaliśmy się ze niesławnym bugiem "zmiany świata", który powodował wyrzucenie wszystkich graczy będących "na dworzu" na zupełnie inny świat. Bug spowodowany jednolinijkowym błędem logicznym w kodzie został usunięty a dla ciekawskich, niechciana zmiana świata wykonywała się w rzadkich przypadkach przez skrypt komendy /przejazd.

 

W skrypcie więziennym dodaliśmy nową placówkę do przetrzymywania oprychów na terenie Angel Pine, a wszyscy oficerowie więzienni dostali teraz możliwość używania paralizatorów.

 

Dodatkowo:

  • Zablokowaliśmy możliwość sprzedaży drzwi, które są magazynami produkującymi narkotyki.
  • Poprawiliśmy nicki nad botami, które "prześwitywały" na wszystkie światy pojawiając się w waszych interiorach.
  • Poprawiliśmy bug, który pozwalał na przejmowanie stref będąc w interiorze R*.
  • Dodaliśmy 2 nowe cornery w okolicach Glen Parku.
  • Dodaliśmy czasowe rozkładanie się zwłok porzuconych na ziemi dzięki czemu zwłoki znikną ze świata gry po 7 dniach.
  •  

     

    Na samym końcu tej sekcji, jesteśmy dumni ogłosić, że po ponad 30 godzinnemu wysiłkowi Raydexa i kilkunastu godzinom testowania ekipy, skrypt LS-RP został przeniesiony na nowy plugin MySQL, najnowszą wersje streamera Incognito, a także najnowszą wersję sscanfa i paru innych pierdół. Jeżeli niewiele Wam to mówi to już śpieszę z analogią. Wyobraźcie sobie, że jeździcie 2005 Hondą Accord w gazie z gównianym wyposażeniem i niewygodnymi siedzeniami. Powyższe zmiany to upgrade na stylowy 2017 Chrysler MKZ 3.0 turbo. Dzięki zmianie plugina MySQL powinniście zauważyć o wiele mniej przypadkowych, kilkusekundowych lagów; a dzięki aktualizacji reszty pluginów my programiści mamy teraz trochę więcej narzędzi na wprowadzanie fajnych rzeczy ... jak na przykład:

     

    1500682353.png

     

    Obiekty na świecie 0

     

    Crème de la Crème dzisiejszej aktualizacji są zmiany, które wprowadzamy do operowania obiektami "na dworze" (na świecie 0). Opisywaliśmy już milion razy dlaczego organizacje przestępcze nie mogą mieć object packów, dlaczego nie wstawiamy ławek i grillów przed domy graczy i dlaczego unikamy tworzenia wielkich osiedl na miarę tego, którego stało na miejscu Alhambry. Z dzisiejszą zmianą skryptową to wszystko się zmienia.

     

    Dzięki świetnej pracy Raydexa i udogodnieniach naszego nowiutkiego Chryslera możemy dzisiaj wprowadzić strefy streamowania obiektów. ... Już nakręcam analogię. Wyobraźcie sobie, że idziecie chodnikiem przez środek jakiejś metropolii ... na przykład Bydgoszczy .. i do każdego przechodnia musicie mówić dzień dobry. Po przejściu paru bloków zaczęłoby to być męczące. Lepiej byłoby gdybyście mówili dzień dobry tylko do tych ludzi, których znacie - czyli bardzo małej liczby osób. Tak właśnie będą działać strefy obiektów. Dzięki nim, zamiast ładować do Waszego komputera każdy jeden obiekt na świecie 0, skrypt będzie teraz ładował tylko te obiekty, w których strefę streamowania wejdziecie.

     

    Jak to wygląda w praktyce? Załóżmy, że każdy z 15 domków na Grove Street ma na podwórku 30 obiektów. Jadąc przez Grove Street nie wczyta Wam się żaden z tych 450 obiektów, do póki nie wejdzie na działkę, na której te obiekty się znajdują. Wtedy wchodząc w strefę domku zobaczycie wszystkie 30 obiektów a przenosząc się na działkę sąsiada - na przykład Toniego Sosy, zobaczycie jego obiekty.

     

    No dobra dobra, mów mi jak mam sobie wstawić te obiekt mówisz ... Nie tak szybko. O ile pozwalamy teraz każdemu na posiadanie obiektów na świecie 0 to musimy to jednak jakoś limitować ponieważ wiemy, że jest wśród Was sporo budowniczych i już teraz mamy na serwerze 130,000+ obiektów, ta liczba wzrasta a dowolne tworzenie obiektów na świecie 0 bardzo szybko wymknie się spod kontroli. Dlatego aby posiadać obiekty na świecie 0 potrzebujecie dwóch rzeczy - admina, który wstawi Wam strefę (co każdy admin będzie robił bez problemu), a także nowego przedmiotu z Balon Shopu, który będzie kosztował 10,000 GS. Jeden taki przedmiot da Wam możliwość postawienia 30 obiektów.

     

    Każda strefa jest przypisywana na pickup Waszych drzwi i ustawiana ręcznie przez admina na rozmiar Waszej działki. Przedmiot zakupiony w Balon Shopie pojawi się w inwentarzu Waszej postaci i wystarczy użyć go na terenie działki. Od tego momentu będziecie mogli dowolnie edytować obiekty na świecie 0 w obrębie Waszej strefy.

     

    Zmiany dotyczące obiektów na świecie tyczą się wszystkich obiektów tak więc zarówno zwykli właściciele działek jak i organizacje mogą prosić o strefy i używać przedmiotu z Balon Shopu na wypełnienie swojego terytorium obiektami.

     

    Wraz z tym skryptem wchodzi też komendą /area, która pokazuje Wam w jakiej strefie się aktualnie znajdujecie. A jeżeli jesteśmy już w temacie obiektów, to dodatkowo zasięg komendy /ogate został zwiększony aby pomóc Wam tworzyć windy.

     

    1500690433.png

     

    Nowy portal

     

    Jak pewnie również zdążyliście zauważyć, na stronie głównej serwisu widniej nowa szata graficzna. Eksperymentowaliśmy ostatnio z różnymi portalami i bazując na Waszych komentarzach zdecydowaliśmy się powrócić do portalu zintegrowanego z forum. W obecnej wersji na stronie głównej widzicie 5 ostatnich aktualizacji, linki do ważniejszy podstron serwisu jak giełda czy zgłoszenia, a także sekcje W grze, IC i Ekipa, która wydają się nam szczególnie przydatne.

     

    W zakładce Ekipa pokazujemy teraz aktualny skład ekipy bazując na rangach forumowych a więc nie zobaczycie na liście moderatorów selera, który zginął w tragicznej libacji alkoholowej kilkadziesiąt lat temu (chyba .. w sumie to nikt nie wie ¯\_(ツ)_/¯) i nikt nie pamiętał żeby go usunąć. Pod rangą każdego członka zobaczycie, krótki opis jego obowiązków i ten opis będzie również widoczny pod avatarem przy każdym poście takiego admina. W ten sposób staramy się Wam uprościć dostęp do naszych obowiązków dzięki czemu szybciej załatwcie jakieś sprawy zamiast czytać "skontaktuj się z <x>".

     

    Po paru eksperymentach zatrzymaliśmy się na Lskowych niebieskich kolorach, a z braku fajnie prezentujących się screenshotów z GTA SA, które mogłyby wypełnić stronę główną, zastąpiliśmy je ślicznymi widokami z GTA V, które jest również częścią franchisu GTA. Jeżeli macie jakieś dodatkowe sugestie nad zmianami to chętnie usłyszymy ciekawe pomysły w komentarzach!

     

     

    Po żuberku ...

     

    Przy pisaniu aktualizacji nie nadążaliśmy dowozić Raydexowi pizzy i Redbulli bo tak zapierdalał, więc możecie mu podziękować na profilu za pierwszą pełno-rozmiarową aktualizację jakimiś kuponami rabatowymi do biedronki :)

     

    Pisząc aktualizację wspomnimy przy okazji o nowym narybku w ekipie, a mianowicie moderatorach forum: paxx i Hippo; supporterach: Verevi, Michu, login1, Expandera, Djabeu a także nowym i wypromowanym gamemasterom: Karaś i fabrekas. Niestety po 3 latach nieustannej służby dziękujemy też Karolinie za całą włożoną w LS-RP pracę <3

     

    I to tyle na dziś! Jak widzicie dzięki zapałowi i pomysłom Raydexa zaczynamy znowu aktualizować skrypt na wysokich obrotach i w ciągu następnych 30 dni powinniście spodziewać się kolejnych nowości.

     

    Miłej weekendowej gry,

    Ekipa Los Santos Roleplay!

    Wolny Internet 2017-07-13

    1499950751.png

     

    Witajcie,

     

    Dzisiaj nie przeczytacie o niczym związanym z rozgrywką ani nic specyficznego związanego z LS-RP, ale chcę poruszyć ważny ostatnio temat: Net Neutrality.

     

    "Net Neutrality to w dużym uproszczeniu koncept, w którym Neutralny Internet to taki, gdzie informacje są traktowane równo i jednakowo" (Dziennik Internautów, 2). W tym momencie czytasz to ogłoszenie na LS-RP, możliwe że słuchasz czegoś na YouTube, rozmawiasz z kimś na Skype i ściągasz coś na Steam. Robisz to bez żadnych przeszkód, spowolnień ani dodatkowych opłat. Płacisz jedynie raz swojemu ISP (Internet Service Provider - dostawca Internetu) takiemu jak TPSA, Netia czy Orange.

     

    Wyobraź sobie teraz, że te firmy telekomunikacyjne, próbują odebrać Ci to prawo i chcą zacząć wprowadzać tak zwane "fast lanes" czyli "pasy szybkiego ruchu" gdzie niektóre serwisy będą miały pierwszeństwo w transmitowaniu swoich informacji. Telekomy powiedzą Ci, że chcą świadczyć lepszy serwis, że to będzie tylko dodatkowa opcja, że nie wpłynie na aktualny serwis, że używanie YouTube nie będzie się liczyło do Twojego transferu. Prawda jest taka, że celem tej zmiany jest możliwość wymuszania dodatkowych opłat na serwisach Internetowych. Jest to praktyczny szantaż, gdzie ISP może powiedzieć firmie takiej jak YouTube czy Netflix, że ich strony będą działały wolniej, może trochę lagowały, czasem się zacinały i będą generalnie gorsze niż inne platformy tego samego typu, w których te ISP mają możliwe zyski. Na tym wszystkim tracą konsumenci - Ty i ja - którzy będą zmuszeni do płacenia dodatkowych opłat za dostęp do takich serwisów.

     

    Wyobrażacie sobie Internet, który działa jak kablówka? Gdzie jeżeli chcecie mieć dostęp do YouTube i Netflixa to musicie płacić dodatkowe 20zł miesięcznie za pakiet multimedialny? Albo kolejne 20zł za pakiet muzyczny na słuchanie Spotify i Pandory? Albo 30zł za pakiet gracza, który będzie potrzebny do komunikowania się z grami na Steam czy grami takimi jak LS-RP na portach innych niż webowe 80? Może opłata studencka za Wikipedię? 

     

    Niestety próby zamachu na wolny Internet trwają już od miesięcy. W 2016 roku Amerykańskie telekomy próbowały wprowadzić wyżej opisane pasy szybkiego ruchu i spotkały się z pozwem sądowym ze strony zarówno wielkich firm jak i zwykłych ludzi. Na szczęście "Amerykanie po raz kolejny obronili neutralność [Internetu], choć ta rozgrywka jeszcze się nie skończyła - pisze serwis politico. [Federalny] sąd administracyjny w Waszyngtonie podtrzymał [w Czerwcu 2016 roku] stanowisko Federalnej Komisji Łączności (FCC). To regulator rynku telekomunikacyjnego, odpowiednik polskiego UKE" (Business Insider, 8).

     

    Ta wygrana nastąpiła za rządów Demokratów i Baracka Obamy. Sąd najwyższy orzekł wtedy, że Internet stanie się tzw "Schedule 2 Utility", co oznacza, że Internet będzie traktowany jako podstawowe media takie jak prąd, woda, gaz. Dzięki temu nie będzie można go limitować ani stosować żadnej z brudnych zagrywek telekomów. Niestety w 2017 znowu zaczynamy tę bitwę ponieważ republikańsko kontrolowane FCC (UKE) z pomocą kongresu próbują odwrócić te decyzję i pozwolić na to o czym czytaliście wcześniej.

     

    Co nas obchodzi rząd USA? Żyjemy teraz w globalnym świecie gdzie Internet nie zna granic. Wszystko co dzieje się w kongresie w USA, parlamencie EU czy kongresie Chin wpływa na pozostałe części świata. Biorąc pod uwagę, że znacząca większość wielkich firm Internetowych pochodzi z USA, ważne jest żebyśmy bronili Internetu wszędzie. 

     

    Mogliście pewnie zauważyć w środę, że dużo popularnych stron pokazuje Wam informację jak ta poniżej. To dlatego, że 12 Lipca był "Dniem Akcji" gdzie ogromna liczba stron zrzeszyła się aby pokazać swoim użytkownikom jak będzie wyglądał Internet jeżeli pozwolimy na powyższe zmiany. Niektóre z tych firm to: Amazon, KickStarter, Netflix, Twitter, Vimeo, GitHub, reddit, Mozilla, PornHub, AdBlock, Facebook, Ask, Atlassian, BitTorrent, Bitbucket, Deviant Art, Dropbox, imgur, Opera, O'REILLY, Open Source Initiative, Patreon, Pluralsight, SoundCloud, Spotify, Stack Overflow, Trello, Vidme, yelp i wiele, wiele więcej. Szerszą listę możecie znaleźć na stronie, która zrzesza tę całą akcję - Battle For The Net.

     

    1499950194.png

     

    Co możemy zrobić? Poświęć 5 minut i wejdź na stronę FCC (Federal Communications Commission) i wyraź swoje zdanie na temat tej zmiany bezpośrednio do rządu USA. Wchodząc w tego linka znajdziesz się na stronie sprawy numer 17-108. Po prawej stronie kliknij w przycisk "+ Express" a następie wypełnij formularz. Dotychczas 7,284,000 ludzi zostawiło komentarz i ta liczba ciągle rośnie. Przy takiej partycypacji ludzi, rząd nie może zignorować głosu społeczeństwa.

     

    Zmiana prawa w USA dzieje się właśnie teraz, ale ochrona wolnego Internetu w Europie jest równie ważna a Unia Europejska nie jest bierna w tej sprawie. Więcej informacji o sytuacji w Europie można przeczytać na stronie agencji BERECi dowolnych, sprawdzonych polskich źródłach.

     

    Parafrazując senatora Al Frankena .. "Walka o Neutralność Internetu jest na miarę walki o wolność słowa naszych czasów". 

     

    Spoiler

     

     

     

    O ile LS-RP jest serwisem gier, nie mamy żadnych aspiracji politycznych i nie pisalibyśmy ogłoszenia na takie tematy, to wolność Internetu jest zbyt ważna żeby ten temat ignorować. Internet to niesamowity wynalazek ludzkości, który pozwala nam żyć w czasach największej rewolucji przemysłowej i technologicznej od czasów silnika parowego i pozwala nam grać sobie na serwerze 10-letniej gry o CJu latającym jetpackiem. 

     

    Aktualizacja kodu LS-RP z magią Raydexa zostanie wrzucona w następnym tygodniu. Jako teaser mogę powiedzieć, że pojawi się trochę zmian w obiektach dla organizacji przestępczych a także związanych ze strefami!

     

    To tyle na dziś. Miłego czwartku!

    Ekipa Los Santos Roleplay.

    Fabularne Los Santos 2017-06-22

    dlasparrowa.png

     

     

    Pojęcie Roleplayu na serwerach SA:MP zmieniało się niejednokrotnie na przestrzeni ostatniej dekady. Przez ten czas jedni z Was najwięcej przyjemności czerpali z wysiłku włożonego w osiągnięcie czegoś, inni z kolei z samej możliwości rozgrywki fabularnej i interakcji z innymi graczami. Chociaż opinie są podzielone, prawda jest taka, że oba te modele rozgrywki posiadają w sobie nutkę prawdziwego Roleplayu. Głównie z tego powodu ta aktualizacja jest mniej techniczna, a bardziej fabularna. Zmieniamy i udoskonalamy w niej głównie aspekty związane z samą rozgrywką na serwerze i funkcją gamemastera jako taką. Zmiany prezentują się następująco:

    • Pojawi się możliwość założenia postaci fabularnych. Co rozumiemy pod tym pojęciem? To postacie przede wszystkim epizodyczne, stworzone do odegrania określonych rzeczy. Takie persony otrzymają wsparcie od administracji, począwszy od pomocy przy organizowaniu rozgrywki, poprzez pełne wyposażenie postaci w niezbędne przedmioty.
    • W związku ze skupieniem się na prowadzeniu rozgrywki, nie zabraknie też działu z wydarzeniami fabularnymi wokół którego będą skupiać się tematy powiązane z kreacją świata przedstawionego. Oznacza to przede wszystkim wydarzenia, w których gracze będą mogli uczestniczyć, jednak od czasu do czasu będą pojawiały się także i takie wydarzenia, na które gracze nie będą mieli żadnego wpływu, za to owo wydarzenie wpływ będzie mieć na nich samych.
    • Projekty przez ostatni rok były porzucone i nie działo się z nimi nic konkretnego. Jedne przychodziły, inne odchodziły w zastraszająco szybkim tempie. Chcemy odmienić ich los, dlatego też powstanie podobnie (jak w przypadku w/w rzeczy) osobny w dział, w którym odseparowane od reszty będą najważniejsze i najambitniejsze projekty tworzone przez graczy. Otrzymają one pełne wsparcie administracji na równi z postaciami fabularnymi.
    • Jedną z nielicznych nowości skryptowych będą Parcele, które będą miały równie ważne znaczenie fabularne dla serwera. Chociaż w pierwszym etapie rozgrywki parcele będą przeznaczone tylko dla organizacji przestępczych, planujemy z czasem poszerzyć ich zasięg. Ich głównym zadaniem będzie przynosić zysk, a także za ich pomocą organizacje przestępcze będą mogły pokazywać swoje wpływy w Los Santos. Więcej na ten temat dowiecie się w którejś z najbliższych aktualizacji.
    • Kolejny dział, który się pojawi, będzie dotyczył wszelkich informacji ze świata przedstawionego. Począwszy od największych firm istniejących w Los Santos, poprzez historie, ważne miejsca, opisy postaci niezależnych i lokacje, a kończąc na wpływie, jaki gracze wywarli na dane miejsca/lokacje i tym podobne rzeczy. Ten dział będziemy tworzyć wspólnie, licząc przede wszystkim na Waszą twórczość.
    • Ponadto postanowiliśmy skupić uwagę na stworzeniu dodatkowych miejsc do gry w postaci interiorów w stylu opuszczonych magazynów, lotnisk, fabryk, czy nawet centrum handlowego. Osoby, które chciałyby wspomóc nas przy budowie takich placówek, mogą zgłaszać się do mnie (Sparrow) lub Akro na PW.
    • Ostatnią nowością, jaką planujemy wprowadzić są wydarzenia roboczo nazwane "scenariuszami". Na swój sposób przypominają zwykłe eventy, jednak w przeciwieństwie do nich scenariusz będzie z góry nakreślony, a postacie biorące w nich udział będą stworzone tylko i wyłącznie na potrzeby takiego spisanego scenariusza. Nie ukrywamy, że to dla nas nowość, którą chcemy wypróbować. Jeśli się nie sprawdzi, to trudno.
    • Na potrzeby wszystkich powyższych projektów powstaje dział Stories from Los Santos. który będzie w pełni skupiał się na organizowaniu gry w Los Santos i okolicach.

    Powyższe punkty ukazują, iż nasze plany są ambitne i zamierzamy je stopniowo realizować. Między innymi dlatego przypominamy Wam, że Gamemaster na serwerze nie jest od spraw technicznych. Od tworzenia przedmiotów, wstawiania interiorów czy tworzenia grup są Moderatorzy Serwera. W związku z tym od dnia dzisiejszego wszystkie techniczne obowiązki przejmują właśnie oni. Przejmą również w pełni władze nad biznesami (tworzeniem grup etc. oraz sprawdzaniem aplikacji), a ich kontrolą zajmie się oficjalnie rząd pod władzą Trefixa. Podobnie sprawa ma się chociażby z przydzielaniem stref, czy tworzeniem przedmiotów pod postacie. Wszystkimi tymi rzeczami zajmować będą się moderatorzy, dlatego oczekujcie w najbliższym czasie aktualizacji tematu z podziałem obowiązków. Oczywiście to nie koniec zmian, większość jednak dotyczy reorganizacji funkcji jaką jest gm, dlatego nie będziemy Was tym kłopotać. Na koniec chcielibyśmy Wam jeszcze przypomnieć, że jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje graczy, związane zarówno z rozgrywką jak i samą funkcją gamemastera. Idąc za ciosem w końcu wprowadzamy tak bardzo upragnione przez Was "ćwierkacze" w których będziecie mogli informować o ważnych wydarzeniach na South Central, więc już niedługo możecie się ich spodziewać na forum.

    Udanej zabawy na serwerze,
    Ekipa Los Santos Role Play

    Zielona hiena 2017-06-14

    1497476298.png


    Witajcie,
     
    W dzisiejszym odcinku, kilka zmian, parę bug fixów i nowy maszynista.
     
    Drobne zmiany

    • Dodaliśmy ostrzeżenie o maksymalnej kwocie pobieranej za wejście do drzwi przy jej zmianie jako właściciel.
    • Zmieniliśmy interfejs komendy /kabelki na SAMPowe GUI zamiast Game Textów.
    • Dodaliśmy etykiety numerujące radiowozy do dyspozycji LSPD.

    Poprawione bugi

    • Naprawiliśmy bug w sklepach z akcesoriami przez, który kwota pobierana za zakup akcesoriów była niepoprawna w rzadkich przypadkach.
    • Dodaliśmy informację do /call 8625, która informuje o braku poszukiwanych pojazdów jeżeli diler niczego nie szuka.
    • Naprawiliśmy błąd w kartotece PD, który powodował crashe serwera.

    1497478677.png



    Zmiany w więzieniach

    Budując na sukcesie naszej ostatniej zmiany z dwoma typami aresztu, dzisiaj trochę usprawniamy ten skrypt. Przede wszystkim, od teraz liczba Twoich aresztowań drugiego stopnia będzie się poprawnie zapisywać. Jak widać na załączonym obrazku, dodaliśmy również gwiazdki pokazujące Wam aktualny poziom aresztowań. Od dzisiaj po 5 aresztowaniach Wasza postać dostanie permanentne dożywocie zamiast blokady postaci i będzie mogła w dowolnym momencie grać we więzieniu.

    Wraz z tą aktualizacją dodaliśmy również komendę /kaucja, która pozwala wpłacić jednorazową opłatę za uwolnienie więźnia z więzienia. Cena takiego udogodnienia to 10k za każdą pozostałą godzinę na dołku.
     



    kim_jong_un_computer.jpg?x=648&y=348&cro



    Nowy programista

    I finalnie jak pewnie już zdążyliście zauważyć, wygranym w LSkowym plebiscycie na programistę został Raydex. Krzysiek ma doświadczenie w programowaniu SAMPa na innych serwerach Roleplay, pracował już z tymi samymi pluginami, których używa LS-RP i zmarnował tyle samo czasu na walczenie z SAMPowym rakiem programistycznym co my.
    Podpisanie umowy poszło nam szybko, dogadanie szczegółów jeszcze szybciej i tym samym jesteśmy podekscytowani, żeby oficjalnie powitać Raydexa w ekipie!
    Niektóre zmiany wymienione powyżej są już jego własnoręczną robotą, a więcej poprawek i nowości zapowiada się wkrótce.

    To tyle na dziś, piona.
    Ekipa Los Santos Roleplay.

    niczykejro 19 lat

    Użytkownik Premium

    Gram na LS-RP od 2013-08-17
    Aktualnie na postaci: Floyd Anderson 165h

    theProdiger

    Użytkownik Premium

    Gram na LS-RP od 2017-05-30
    Aktualnie na postaci: Jacob Mays 421h

    garettbeltran

    Użytkownik Premium

    Gram na LS-RP od 2017-09-18
    Aktualnie na postaci: ukrytej 222h

    Snayd

    Użytkownik Premium

    Gram na LS-RP od 2016-09-25
    Aktualnie na postaci: ukrytej 126h

    Sajmons

    Użytkownik Premium

    Gram na LS-RP od 2014-11-10
    Aktualnie na postaci: ukrytej 22h

    Ctronic

    Moderator serwera

    Gram na LS-RP od 2013-07-17
    Aktualnie na postaci: Liam Salgado 82h

    Jerry

    Support

    Gram na LS-RP od 2012-02-01
    Aktualnie na postaci: Timothy Gomez 319h

    PandaKamiI 18 lat

    Support

    Gram na LS-RP od 2016-12-27
    Aktualnie na postaci: Gordon Russell 7h

    ksionrzetrippy

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2014-09-13
    Aktualnie na postaci: Booker Theriault 1h

    Macabra

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2012-11-29
    Aktualnie na postaci: David Moore 283h

    _Szakal_ 19 lat

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2014-05-13
    Aktualnie na postaci: Keshawn Collins 661h

    ViperX113

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2017-04-16
    Aktualnie na postaci: Floyd Green 21h

    KUBSOON 19 lat

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2014-11-16
    Aktualnie na postaci: Clint Dowell 100h

    trawson

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2017-08-26
    Aktualnie na postaci: Taciano Benitez 23h

    FireGaming

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2017-07-17
    Aktualnie na postaci: Kristian Stevens 147h

    koni133

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2017-06-27
    Aktualnie na postaci: Alvin Hicks 9h

    Keesh

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2012-02-03
    Aktualnie na postaci: Lachlan Durand 58h

    EchoKozak

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2017-05-20
    Aktualnie na postaci: Miguel Hernandez 32h

    Joka 21 lat

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2014-02-09
    Aktualnie na postaci: Rakim Octave 72h

    zerojeden 19 lat

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2016-10-03
    Aktualnie na postaci: Caterina Junior 37h

    Markoo

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2014-02-06
    Aktualnie na postaci: Nate Joshua 27h

    papamericano

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2016-09-17
    Aktualnie na postaci: Edgar Pugsley 8h

    Juiced

    Użytkownik

    Gram na LS-RP od 2017-10-21
    Aktualnie na postaci: Carmen Shopher 2h

    Balon 26 lat

    Główny administrator
    Najlepszy administrator

    Gram na LS-RP od 2007-10-01,
    i przegrałem 0 godzin,
    na 0 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 0 godzin i 0 minutes.

    blint 21 lat

    Główny administrator
    jak pan jezus powiedział

    Gram na LS-RP od 2013-08-19,
    i przegrałem 843 godzin,
    na 4 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 1 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 0 godzin i 0 minutes.

    Jarek

    Główny administrator


    Gram na LS-RP od 2009-03-10,
    i przegrałem 382 godzin,
    na 3 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 11 godzin i 2 minutes.

    Sim00n 22 lat

    Główny administrator
    Konta premium, bugi, skargi na ekipę

    Gram na LS-RP od 2012-01-29,
    i przegrałem 936 godzin,
    na 1 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 2 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 0 godzin i 9 minutes.

    Sparrow

    Główny administrator


    Gram na LS-RP od 2012-11-22,
    i przegrałem 1029 godzin,
    na 5 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 12 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 1 godzin i 25 minutes.

    arjel 22 lat

    Gamemaster
    Obieg narkotyków na serwerze, organizacje przestępcze

    Gram na LS-RP od 2012-05-24,
    i przegrałem 1180 godzin,
    na 35 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 11 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 0 godzin i 55 minutes.

    fabrekas

    Gamemaster
    Bounce FM, strefa cywilna i organizacje prywatne

    Gram na LS-RP od 2013-05-29,
    i przegrałem 983 godzin,
    na 18 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 7 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 16 godzin i 46 minutes.

    Jasiek 20 lat

    Gamemaster
    no zbanuj polaka

    Gram na LS-RP od 2012-02-01,
    i przegrałem 625 godzin,
    na 8 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 7 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 5 godzin i 31 minutes.

    KarasJacko 25 lat

    Gamemaster
    Mob

    Gram na LS-RP od 2012-02-05,
    i przegrałem 427 godzin,
    na 8 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 2 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 2 godzin i 8 minutes.

    Kecuś 20 lat

    Gamemaster
    branża rozrywkowa

    Gram na LS-RP od 2012-02-01,
    i przegrałem 656 godzin,
    na 5 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 1 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 22 godzin i 16 minutes.

    Menejs

    Gamemaster


    Gram na LS-RP od 2012-02-01,
    i przegrałem 733 godzin,
    na 5 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 3 godzin i 10 minutes.

    Raltez

    Gamemaster
    organizacje porządkowe, FCJ

    Gram na LS-RP od 2014-01-26,
    i przegrałem 2295 godzin,
    na 18 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 24 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 3 godzin i 37 minutes.

    reksio_variacik

    Gamemaster
    Projekty fabularne, dział przestępstw.

    Gram na LS-RP od 2014-12-25,
    i przegrałem 1033 godzin,
    na 16 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 9 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 16 godzin i 31 minutes.

    Sebek 23 lat

    Gamemaster


    Gram na LS-RP od 2012-02-01,
    i przegrałem 1013 godzin,
    na 13 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 2 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 5 godzin i 0 minutes.

    Tetris 22 lat

    Gamemaster
    Organizacje przestępcze, strefa cywilna

    Gram na LS-RP od 2012-02-02,
    i przegrałem 2207 godzin,
    na 9 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 5 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 10 godzin i 46 minutes.

    tuptuś 20 lat

    Gamemaster
    Postacie fabularne, przedmioty i pojazdy unikalne.

    Gram na LS-RP od 2012-02-01,
    i przegrałem 359 godzin,
    na 3 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 31 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 16 godzin i 20 minutes.

    Akro 21 lat

    Moderator serwera
    gitaruwa22

    Gram na LS-RP od 2012-04-17,
    i przegrałem 940 godzin,
    na 5 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 20 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 2 godzin i 13 minutes.

    caboty22 25 lat

    Moderator serwera
    GRZANIEC Z KALORYFERA

    Gram na LS-RP od 2012-11-14,
    i przegrałem 1118 godzin,
    na 5 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 3 godzin i 36 minutes.

    Ctronic

    Moderator serwera
    Tuning - opiekun,Organizacje prywatne

    Gram na LS-RP od 2013-07-17,
    i przegrałem 1467 godzin,
    na 8 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 2 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 18 godzin i 8 minutes.

    Montgomery

    Moderator serwera
    Sprawy dot. drzwi, przedmiotów, tickety

    Gram na LS-RP od 2013-06-12,
    i przegrałem 484 godzin,
    na 6 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 2 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 25 godzin i 7 minutes.

    Młodzian

    Moderator serwera
    حفظ الله سوريا

    Gram na LS-RP od 2012-02-02,
    i przegrałem 3948 godzin,
    na 20 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 4 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 19 godzin i 19 minutes.

    Raydex 22 lat

    Moderator serwera


    Gram na LS-RP od 2012-02-01,
    i przegrałem 61 godzin,
    na 2 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 6 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 0 godzin i 0 minutes.

    SultanS

    Moderator serwera
    drzwi, interiory, obiekty, strefy

    Gram na LS-RP od 2012-02-01,
    i przegrałem 871 godzin,
    na 3 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 59 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 11 godzin i 32 minutes.

    Verevi

    Moderator serwera


    Gram na LS-RP od 2013-01-09,
    i przegrałem 1411 godzin,
    na 16 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 2 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 24 godzin i 12 minutes.

    Winzipior 19 lat

    Moderator serwera


    Gram na LS-RP od 2012-12-04,
    i przegrałem 1792 godzin,
    na 25 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 2 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 25 godzin i 26 minutes.

    Alan 18 lat

    Support
    MGM, serwis aukcyjny - opiekun.

    Gram na LS-RP od 2016-10-06,
    i przegrałem 349 godzin,
    na 5 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 1 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 24 godzin i 46 minutes.

    Alpha

    Support
    elo

    Gram na LS-RP od 2012-09-20,
    i przegrałem 713 godzin,
    na 13 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 16 godzin i 58 minutes.

    Djabeu 23 lat

    Support
    Ten z (nie)Showup'a.

    Gram na LS-RP od 2012-02-05,
    i przegrałem 1674 godzin,
    na 7 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 28 godzin i 20 minutes.

    Dzylek 27 lat

    Support
    Nakładanie filtrów na konta, obieg tuningu na serwerze.

    Gram na LS-RP od 2012-02-02,
    i przegrałem 872 godzin,
    na 2 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 35 godzin i 9 minutes.

    Expandera

    Support


    Gram na LS-RP od 2016-09-12,
    i przegrałem 563 godzin,
    na 8 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 22 godzin i 46 minutes.

    Jerry

    Support
    lso swag

    Gram na LS-RP od 2012-02-01,
    i przegrałem 341 godzin,
    na 2 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 27 godzin i 38 minutes.

    login1

    Support
    cuz im a wise guy

    Gram na LS-RP od 2012-08-29,
    i przegrałem 1039 godzin,
    na 12 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 8 godzin i 55 minutes.

    OlDirty

    Support


    Gram na LS-RP od 2013-01-26,
    i przegrałem 700 godzin,
    na 16 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 24 godzin i 38 minutes.

    PandaKamiI 18 lat

    Support


    Gram na LS-RP od 2016-12-27,
    i przegrałem 709 godzin,
    na 4 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 52 godzin i 35 minutes.

    TheLordZibi

    Support
    branża rozrywkowa

    Gram na LS-RP od 2012-10-18,
    i przegrałem 1424 godzin,
    na 19 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 20 godzin i 29 minutes.

    themogiel

    Support
    دخل علم الأمراض

    Gram na LS-RP od 2012-05-20,
    i przegrałem 450 godzin,
    na 6 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 2 godzin i 41 minutes.

    miczis

    Moderator Forum


    Gram na LS-RP od 2016-09-16,
    i przegrałem 7 godzin,
    na 1 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 0 godzin i 0 minutes.

    paxx

    Moderator Forum
    (NIE) odpowiedzialny za forum

    Gram na LS-RP od 2013-05-31,
    i przegrałem 537 godzin,
    na 7 różnych postaciach.

    A w tym miesiącu ...
    sprawdziłem 0 zgłoszeń,
    i adminowałem przez 0 godzin i 0 minutes.

    A&C Rents 2017-10-15

    rents2.png

     

     

    A&C Rents  - firma zajmująca się wynajmem kontenerów założona z inicjatywy dwóch wspólników  - Ronnie Avilla oraz Leroy Cole. Mówi się, że z usług firmy najchętniej korzystają bandyci. Jest to doskonałe miejsce by przetrzymać tu skradziony samochód, dzieła sztuki czy inne cuda na kiju. Jest to również raj dla osób które niekoniecznie chcą korzystać z usług firmy, ale chętnie by zajrzeli do wnętrza kontenera by się wzbogacić. Siedziba firmy mieści się na złomowisku w dzielnicy Willowfield.

     

    Każda doba wynajmu kosztuje $500, przy chęci korzystania z kontenera przez dłuższy termin ceny są ustalane indywidualnie, przewidziane są również rabaty.

     

    Jak to wygląda od strony OOC? A no tak, że potencjalny klient wybiera sobie aktualnie dostępny kontener i dostaje do niego /dom zapros. Ma możliwości otwierania/zamykania drzwi, używania komendy /przejazd. Nikt z nas nie będzie Wam zaglądał do środka, ponieważ to Wasza sprawa co tam trzymacie. Nas to nie interesuje. Radzę jednak uważać na innych graczy którzy będą próbowali obrobić Wasz kontener. Ja osobiście uważam, że zamysł powstania takiego projektu jest trafny  - na prawdę idzie z tego wiele zagrać.

    Belly-Up LS 2017-10-09

    belly_up.png

     

    Azjatyckie przedsiębiorstwa od zawsze były dobrymi partnerami amerykańskich firm i związków handlowych głównie na zachodnim wybrzeżu, a towar dostarczany do Ameryki cechował się dobrą ceną i przyzwoitym czasem dostawy. Produktami przypływającymi drogą morską głównie jest elektronika, ubrania i dobra luksusowe które cieszą się ciągłym poparciem wśród mieszkańców miast portowych. Interes ten ma również ciemną stronę, gdyż jest powszechnie  wykorzystywany przez przestępców chcących zarobić na kontrolowaniu przemysłu portowego i następnie sprzedaży w większości podrabianych produktów do sklepów. Miasto Los Santos miało w swojej historii wiele skandali w które zamieszane były istotne postacie świata politycznego oraz długoletni biznesmeni. 

     

    Pod koniec czerwca 2017, firma Belly-Up działająca na rynku amerykańskim od 2001 roku pada ofiarą afery związanej z przemytem elektroniki przez zorganizowaną grupę przemytników w Los Santos. Niepozorna spółka przybyła z wschodniego wybrzeża zajmująca się głównie produkcją i dystrybucją towarów wśród zaufanych klientów na Chinatown jest powiązana w ten warty ponad $250.000 przemyt a jej opinia zostaje dotkliwe podburzona dzięki pomocy dziennikarzy i mediów chcących jak najlepiej zarobić na materiale. Jeden ze schwytanych bandytów był pracownikiem koncernu, jednak oficjalnie nie przyznał się do próby przemycenia sprzętu w baryłkach z owocami morza - brak większych dowodów i schwytanie małej liczby powiązanych zaowocowało powolnym zamykaniem śledztwa i ponownym otwarciem firmy w Los Santos.

     

    Przemyt towaru jest nadal obecny, jednak coraz częściej jest przeprowadzany w przemyślany sposób tylko po to aby utrudnić śledztwo nad przestępstwem. Jednostkami głównie odpowiedzialnymi za aranżację wartych tysięcy dolarów zleceń na przedmioty za oceanu są grupy przestępcze mające udziały w firmach oraz koncernach handlowo-usługowych.

    Los Santos Investments 2017-10-09

    * * Wchodząc na stronę www.investments.ls, tworząc konto i logując się ujrzysz schludną i funkcyjną stronę przedsiębiorstwa inwestycyjnego w Los Santos.

     

    logogreen.png

     

    Tworzenie i zarządzanie inwestycjami w skali stan San Andreas to przedsiębiorstwo przynoszące spore przychody względem całościowego przychodu. Podstawą do ich wdrażania jest doskanała precyzja w wynajdywaniu nowych sposobów mrożenia kapitału w aktywach krótkoterminowych jak i długoterminowych, przy tym również trudniąc się pożyczkami czy wsparciem kredytowym. Los Santos Investments to przedsiębiorstwo inwestycyjne, z siedzibą w nowoczesnym wieżowcu na Downtown. Dzięki pozyskiwaniu wpływów z kapitałów zachodnich od oligarchów czy wpływowych person z europy centralno-wschodniej, może pochwalić się dużym polem ekonomicznym. W skład rady nadzorczej korporacji wchodzi wiele ważnych person świata - Guff Reudigir, duński filantrop i patriarcha z rodziny królewskiej, Aslan Ulvac, rosyjski oligarcha, blisko spokrewniony z ministrem środowiska, ale również ważne persony miasta Los Santos - Tariel Trifonov, biznesmen z Mean Street, prowadzący od lat znaną firmę taksówkarską, czy Reynold Philipiak, od lat zajmujący się inwestycjami, niegdyś wiązany z przestępczym półświatkiem z Los Santos.

     

    Wchodząc na rynek stan San Andreas, Los Santos Investments musi konkurować w zwojej dziedzinie z innymi przedsiębiorstwami o podobnym zakresie działań, w tym lokalnym rywalem Thronton Investments Company, który od lat kontroluje spółkę Xoomer. Przedsiębiorstwo inwestyuje duże ilości pieniędzy w każdy segment rynku, domeną szczególną jest działalność w zakresie gruntów mieszkalnych i rolnych, rynek nieruchomościami oraz inwestycję w pojazdy ruchome i ich import bądź export

     

    Do specjalnych umiejętności przedsiębiorstwa inwestycyjnego  Los Santos Investments, należą takie rzeczy, jak:

    - Kontrola i koordynacja rynku nieruchomości,

    - Fachowa i wycenia gruntów komercyjnych i rolnych,

    - Szybkie działanie w ramach importu i exportu na rynku,

    - Szacowanie wartości inwestycji przed planowanym ulokowaniem gotówki,

    - oraz wiele innych.

     

    W skład spółki wchodzą takie przedsiębiorstwa, jak:

     

    * Pojawił się nowa, zaktualizowana baza przedsiębiorstw, wraz z ich lokalizacją i zdjęciami.

     

    Aleksidze & Philipiak Metal Recycling Company przedsiębiorstwo produkcyjne, tworzące elementy metalowe i metalopodobno, a także elementy wykończeniowe i ozdobne. Zlokalizowane na Willofield St, tuż obok złomowiska,

    Willowfield St. 108/70A

    Spoiler

     

     Randy's Auto Check przedsiębiorstwo umiejscowione obok stacji Idlewood na Annabell St. Zajmuje się kontrolą pojazdów. Współpracuje z witryną o podobnej nazwie, która w zamiarach ma sprowadzanie pojazdów z Europy czy Rosji.

    Annabell St. 17

    Spoiler

     

    Ni-knowledge Law Service przedsiębiorstwo świadczące usługi prawne, zlokalizowane w bloku na El Coronie, gdzie z pomieszczenia mieszkalnego powstało biuro prawnicze. Szczególnie specjalizuje się w prawie gospodarczym, z wątkami do importu i exportu.

    El Corona Flats 1/17

    Spoiler

     

    ________________________________________________

     

    Projekt fabularny ma na celu pomieszanie sceny gospodarczej i przestępczej, tj. po przez inwestycji, bardzej kreatywni gracze będą mogli to wykorzystywać to do działalności i profilu swoich postaci bądź organizacji, a także biznesu.

     

    Przedsiębiorstwa, które wchodzą w skład spółki są w całości stworzone przeze mnie, interiory są dostępne dla każdego do wolnej rozgrywki - przykładowo możesz odegrać z botem interakcję w garażu przy Idlewood przy sprawdzaniu twojego pojazdu, może potrzeba ci porady prawnej i chcesz to fajnie odegrać od strony ic? Możesz udać się do doradzcy prawnego, osoba ta będzie przez nas podstawiona i otrzymasz interakcję z normalnym graczem.

     

    To przykłady podstawowych interakcji, przechodząc poziom wyżej, można zacząć pracę jako członek korporacji w jednej z naszych gałęzi. Jeżeli posiadasz organizację przestępczą możesz zainwestować pieniądze przy jakimś naszym przetargu, czy to budowa, renowacja etc. Dodatkowo powstaną wydarzenia fabularne dla organizacji przestępczych, które w trakcie będą podawane.