Skocz do zawartości
seler

Malachitowy Gawial

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)
3 minuty temu, wojtek88 napisał:

większość w porządku, ale kolejne pierdoły zmieniane przy bw2 totalnie kastrują ten system - bo właśnie na tym to polegało, że jak nikt nie pomógł potencjalnemu świadkowi jakiegoś przestępstwa, to on też ginął - a w obecnej sytuacji gość zamiast wykrwawić się wstanie, pójdzie na dwa meat stacki i pojedzie robić revenge kill, a właśnie takie zagrania miał w założeniach ten system uniemożliwiać
ooc większość ofiar strzelanin ginie na miejscu, bądź w szpitalu, więc tym bardziej nie rozumiem tego ograniczania liczby "zgonów graczy", szczególnie, że od dłuższego czasu gra tutaj przypomina cops and robbers ze względu na zupełny brak strefy cywilnej (inb4 nigdy nie ma paramedyków - to znajdźcie kogoś kto to rozbuja zamiast zmieniać założenia)

no, ale tak jak na początku pisałem - dobrze, że w końcu jakieś duże zmiany, bo brakowało świeżości

 

mialem x przypadkow gdzie podczas jakichs bojek czy innych akcji na podobe gdzie ludzie zapominali o /sparing, albo bojka obejmowala wieksza ilosc graczy, postacie ginely i tracily posiadane narkotyki i bron. to rozwiazanie ma na celu zapobiegac takim sytuacjom.

Edytowane przez 9th
bbbb, Mefisto, seler i 1 inny lubią to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 minuty temu, 9th napisał:

 

mialem x przypadkow gdzie podczas jakichs bojek czy innych akcji na podobe gdzie ludzie zapominali o /sparing, albo bojka obejmowala wieksza ilosc graczy, postacie ginely i tracily posiadane narkotyki i bron. to rozwiazanie ma na celu zapobiegac takim sytuacjom.

rozwiązanie które ma zapobiegać bw2 po bójce na pieści sprawia, że po postrzale też wstajesz jak młody boss i jest zajebiście zero konsekwencji
nie wiem, czy to ja czegoś nie rozumiem, czy serio coś poszło nie tak

aha i w sumie fajnie byłoby zobaczyć po bójkach coś na styl /helpup z zagranicznych serwisów, bo to miałoby sporo sensu

 

Edytowane przez wojtek88
.
Veri i czekan lubią to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Lacazette napisał:

Okej, ja to rozumiem. Ale zgodzisz się ze mną, że tej zmiany powrotem do starego systemu raczej nazwać nie można. Zmiana też nie rozwiązuje głównego problemu bw2. Ja obecnie nie widzę sensu, żeby wbijać komukolwiek bw2, bo nie przyniesie mi to kompletnie żadnych korzyści, a niesie za sobą szereg konsekwencji za zabicie tak naprawdę nikogo + tworzy się przez to wiele nielogicznych i bezsensownych rzeczy.

Nigdzie nie zostało napisane, że wracamy do starego systemu. Główny problem bw2 imho polegał na tym, że po konfliktach i BW, które nie powinny skończyć się śmiercią postaci (bójki, pojedyncze postrzały) i tak się nią kończyły, bo nie było komu dać /reanimuj. Obecnie w momencie, w którym potrzeba zabić np. świadka zdarzenia dalej można to zrobić, wystarczy dobić BW2 z broni z zamiarem bezpośredniego zabicia gracza (nie postaci).

 

Zabójstwo IC zawsze będzie niosło za sobą szereg konsekwencji i zabija się dalej człowieka IC, aczkolwiek dzięki tej drobnej poprawce w systemie nie będzie dochodziło do zabójstw graczy z trywialnych powodów (np. brak kogokolwiek na /duty z FD po bójce na pięści). Na te nielogiczne i bezsensowne rzeczy, o których mówisz można znaleźć zawsze eleganckie wytłumaczenie w grze IC, wystarczy chcieć.

robbie, Veri, Ememens i 2 innych lubią to

unknown.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

1 minutę temu, wojtek88 napisał:

rozwiązanie które ma zapobiegać bw2 po bójce na pieści sprawia, że po postrzale też wstajesz jak młody boss i jest zajebiście zero konsekwencji
nie wiem, czy to ja czegoś nie rozumiem, czy serio coś poszło nie tak

 

Ale to nie niweluje akcji tylko sprawia, że nie kończy się śmiercią i daje większe pole manewru. Wstanie po tym BW1 i dalsza gra bez konsekwencji dalej jest chujowa. Jakie konsekwencje były wcześniej dla strony leżącej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

  

12 minut temu, Ememens napisał:

 

 

Ale to nie niweluje akcji tylko sprawia, że nie kończy się śmiercią i daje większe pole manewru. Wstanie po tym BW1 i dalsza gra bez konsekwencji dalej jest chujowa. Jakie konsekwencje były wcześniej dla strony leżącej?

a ta gra z konsekwencjami to będzie wyglądała jak przed wprowadzeniem bw2 na serwer? czyli grupowy wyscig po meat stacki z przygotowaniem na rewanż w tle? 
jak zostałeś postrzelony i nikt ci nie pomógł, to giniesz - chyba że grasz weterana navy seals paramedyka który nosi dwie stazy cat przy pasie i chest seale w dodatkowej ładownicy i sam zrobi sobie transfuzję krwi i zszyje ranę sznurówkami
bo obecnie serio nikt poza sytuacją wbijania fck nigdy nie wbije bw2, więc wracamy do stanu sprzed wprowadzenia tego systemu - obijania piłeczki wjazdami co pięć minut i terminatorów, którzy będą w stanie przeżyć czterdzieści strzelanin w ciągu tygodnia

tak jak praktycznie wszystko z tej aktualizacji jest krokiem w przód, tak to rozwiązanie to absolutny powrót do jednego z najbardziej nijakich i niszczących immersję systemów z polskiej sceny (szczególnie, że już było dobrze)
aha i żeby nie robić z tego tematu kolejnych dyskusji to jest mój ostatni post; życzę wam wszystkim milej giercowni po update jak to wejdzie jutro

Edytowane przez wojtek88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
45 minut temu, wojtek88 napisał:

a ooc zabicie kogoś daje ci jakieś korzyści poza konsekwencjami? bo nie rozumiem czemu miałoby to dawać jakieś benefity na serwerze

Jeśli mam z kimś konflikt, to raczej przez określone powody które łączą moją postać i postać X. Co mi da zabicie sobowtóra postaci X? To wcale nie rozwiąże problemów mojej postaci, a tylko je pogłębi. 
 

35 minut temu, Akro napisał:

Na te nielogiczne i bezsensowne rzeczy, o których mówisz można znaleźć zawsze eleganckie wytłumaczenie w grze IC, wystarczy chcieć.

Okej, w takim razie... Załóżmy, że FBI prowadzi obserwacje określonego budynku, w tym przypadku załóżmy że będzie to magazyn. Do magazynu wchodzi określona liczba osób, zidentyfikowana przez służby. Coś poszło nie tak, wywiązała się strzelanina gdzie posypały się bw2. Gdzie podziały się osoby, które podczas obserwacji zidentyfikowało FBI? Kto umarł w środku? Kolejny przykład. Prowadzę kluczową rozmowę z inną postacią, przerywa ją wjazd napastników którzy wbijają bw 2 tej postaci. Jak to odegrać? Co się stało z postacią, z którą rozmawiałem? Co z naszą rozmową? Uzyskałem kluczowe informacje czy nasza rozmowa nigdy nie miała miejsca? Następny przykład. Jako wannabe dostaję polecenie przekazania broni komuś innemu, dostaję bw2. Co się stało z bronią? Jak mam tłumaczyć się przed bossem mafii? Że co kurwa zgubiłem? Wyparowała? To samo w przypadku klubów motocyklowych, gdzie środowisko jest raczej niezbyt liczne i każdy dobrze się zna. Załóżmy, że oddział składa się z 10 osób, 3/4 dostaje bw2. Mamy odgrywać, że 3/4 oddziału widmo umarło? Mógłbym sypać tymi przykładami do samego rana.

Bonus:
Co w ogóle odgrywać podczas przesłuchania przez LSPD, że umówiłem się z określonym znajomym u niego w mieszkaniu, nagle do mieszkania wparowało kilu kolesi w kominiarkach i zabiło... no właśnie, kogo? 
 

Edytowane przez Lacazette

ezgif.com-resize.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Jeśli mam z kimś konflikt, to raczej przez określone powody które łączą moją postać i postać X. Co mi da zabicie sobowtóra postaci X? To wcale nie rozwiąże problemów mojej postaci, a tylko je pogłębi. 

Jeżeli powody są konkretne, poważne i uargumentowane IC, dalej możesz ją zabić pisząc odpowiedni wniosek o FCK. Ten system jest idealnym rozwiązaniem, w którym twoja postać nie chce zabijać konkretnej osoby, bo ma do niej coś personalnie, a zabija ją np. bo jest świadkiem jakiegoś zdarzenia. Dzięki temu świadek zdarzenia ginie, a gracz, który był tym świadkiem zachowuje swoją postać i może dalej ją kreować traktując wydarzenie, które widział, jakby go nie było.

 

Cytat

Okej, w takim razie... Załóżmy, że FBI prowadzi obserwacje określonego budynku, w tym przypadku załóżmy że będzie to magazyn. Do magazynu wchodzi określona liczba osób, zidentyfikowana przez służby. Coś poszło nie tak, wywiązała się strzelanina gdzie posypały się bw2. Gdzie podziały się osoby, które podczas obserwacji zidentyfikowało FBI? Kto umarł w środku?

Przed updatem - ok, zastanawiałbym się, jak to rozegrać. Aczkolwiek w tym update nastąpiła kluczowa zmiana - by wbić BW2, należy dobić kogoś z broni w trakcie, gdy ta osoba ma BW1. W innym wypadku postać obudzi się z BW1. Więc jeżeli coś pójdzie nie tak, FBI zrobi nalot i wyrżnie wszystkich w pień, to nada im BW1. Postacie obudzą się po BW1 i będą mogły dalej prowadzić rozgrywkę, bądź zostaną uśmiercone przez Gamemastera z racji wymiany ognia ze służbami porządkowymi. Nie wydaje mi się, żeby FBI próbowało dobić kogokolwiek z broni, żeby wbić im BW2.

 

Cytat

Kolejny przykład. Prowadzę kluczową rozmowę z inną postacią, przerywa ją wjazd napastników którzy wbijają bw 2 tej postaci. Jak to odegrać? Co się stało z postacią, z którą rozmawiałem? Co z naszą rozmową? Uzyskałem kluczowe informacje czy nasza rozmowa nigdy nie miała miejsca?

Jeżeli obydwoje dostaliście BW2, możecie grać, że odbyliście tę rozmowę w innym miejscu i w innym czasie. Jeżeli np. tylko kolega dostał BW2, możecie to też zagrać tak, jak w pierwszym przypadku, a teraz możesz odegrać rozmowę z innym znajomym z osiedla, który został zabity.

 

Cytat

Następny przykład. Jako wannabe dostaję polecenie przekazania broni komuś innemu, dostaję bw2. Co się stało z bronią? Jak mam tłumaczyć się przed bossem mafii? Że co kurwa zgubiłem? Wyparowała?

Kwestia twojej kreatywności, chociaż fakt faktem kwestia zabierania przedmiotów po BW2 jest trochę sporna i dyskusyjna, można nad nią pomyśleć, generalnie miała to być "kara" (oczywiście w cudzysłowie) za śmierć.

 

Cytat

To samo w przypadku klubów motocyklowych, gdzie środowisko jest raczej niezbyt liczne i każdy dobrze się zna. Załóżmy, że oddział składa się z 10 osób, 3/4 dostaje bw2. Mamy odgrywać, że 3/4 oddziału widmo umarło? Mógłbym sypać tymi przykładami do samego rana.

Wystarczy odegrać, że umarło kilka hang-aroundów.

 

Cały ten system oparty jest o kreatywność, która daje możliwości do grania akcji nie ingerujących aż tak w grę innych osób. Tak np. w przypadku przypadkowych zabójstw nie musimy pozbawiać drugiego gracza kreowanego przez niego charakteru, a możemy zabić tego wyżej już wymienionego przykładowego świadka zdarzenia. Oczywiście w przypadku konieczności zabicia konkretnej osoby z powodu jakichś pobudek i zaplanowanego zabójstwa dalej istnieją wnioski o FCK.


unknown.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, seler napisał:

Został wyróżniony jeszcze podział na tak zwane poziomy dilerów. Zostały wyróżnione trzy poziomy - na pierwszym znajdujemy się domyślnie. Drugi poziom osiągamy w momencie, w którym uda nam się sprzedać 100g narkotyków łącznie. Poziom nie daje nam nic więcej oprócz zwiększenia procentowej szansy na pozyskanie nowego klienta o 5%. Trzeci poziom osiągamy po sprzedaży łącznie 250 g środków odurzających i daje nam on kolejne 5% szansy na minutę więcej na znalezienie klienta.


Aż mi takim starym, dobrym, godfatherem zaleciało z 2k8 :')

Fajnie, że coś się zmienia w końcu i ekipa tak działa. Zobaczymy wszyscy w praniu jak wszystko się będzie sprawdzać.

Luner_ i Whisper lubią to

sygnaturka.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Akro napisał:

Przed updatem - ok, zastanawiałbym się, jak to rozegrać. Aczkolwiek w tym update nastąpiła kluczowa zmiana - by wbić BW2, należy dobić kogoś z broni w trakcie, gdy ta osoba ma BW1. W innym wypadku postać obudzi się z BW1. Więc jeżeli coś pójdzie nie tak, FBI zrobi nalot i wyrżnie wszystkich w pień, to nada im BW1. Postacie obudzą się po BW1 i będą mogły dalej prowadzić rozgrywkę, bądź zostaną uśmiercone przez Gamemastera z racji wymiany ognia ze służbami porządkowymi. Nie wydaje mi się, żeby FBI próbowało dobić kogokolwiek z broni, żeby wbić im BW2.

Miałem na myśli sytuację gdzie FBI nie zdąży zareagować, a posypią się już BW2 pomiędzy organizacjami. Najbardziej jednak ciekawi mnie odpowiedź na ostatnie pytanie, które dodałem już po edycji, a prawdopodobnie go nie zauważyłeś. Tak czy siak, nie róbmy już tutaj syfu bo to nie jest to temat o bw2, a o aktualizacji która jest swoją drogą całkiem niezła, cieszę się że moja propozycja odnośnie nowego handlu na serwerze się przyjęła. Gdybyś chciał się wymienić w dalszym stopniu spostrzeżeniami na temat bw2 zapraszam na discorda.

Akro lubi to

ezgif.com-resize.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie ta cała zmiana w cornerach jest najlepsza z tego wszystkiego, ale reszta też nie jest zła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli miałbym przyczepić się do tego update, to tylko do tego - DLACZEGO TAK PÓŹNO? Wreszcie coś pod czym można podpisać się obiema rękami i powiedzieć, dobra robota!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetna i barwna aktualizacja! Myślę że to będzie wielki krok w przód dla lski, oby tak dalej. 

Whisper lubi to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, Chytrus napisał:

juz przestalo mnie obchodzic to, ze to kolejna aktualizacja w ktorej nie zoptymalizowano skryptu. najbardziej boli to, ze nadal jestem samotny

samotność to najgorsze co może spotkać porządnego chłopaka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

System BW2 został razem z tą aktualizacja wykastrowany z jakichkolwiek przypadkowych konsekwencji. A przecież wystarczyło zrobić tak, że nie trzeba dobijać, a jedynie BW2 wbija się po czasie jeżeli koleś dostał z broni palnej.

euromaker lubi to

Навстречу пулям полечу

На вороном своем коне

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...