Skocz do zawartości
seler

Malachitowy Gawial

Rekomendowane odpowiedzi

To nie jest koniec, to nawet nie jest początek końca, to dopiero koniec początku 

 

 

 

Serwer wraca jak najbardziej na dobre tory, pomysłów wewnątrz ekipy jak i zapału jest pełno. Można śmiało stwierdzić, że w przyszłości będzie to najlepsza alternatywa do rozgrywki Role Play. Jak za dawnych czasów, serwer będzie znów dyktował trendy na scenie RP. Pozdrawiam wam cieplutko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, seler napisał:

BW2 - system, który bardziej dzieli, niż łączy. Ma zapewne tyle samo przeciwników, co zwolenników. Postanowiliśmy nieco doprecyzować ten mechanizm tak, by był dużo bardziej intuicyjny, klarowny oraz dopasowany do warunków naszego serwera. W dużym skrócie - od teraz po wprowadzeniu postaci w stan nieprzytomności otrzymujemy BW1. Po 5 minutach bezczynności nasza postać odzyskuje przytomność, tym samym pamiętając przebieg zdarzenia, sprawców etc. Jest to niejako powrót do starego systemu z tą różnicą, że naszą postać można dobić używając broni palnej, tym samym wbijając jej BW2. Zasady działają wtedy tak samo, jak do tej pory - gracz umiera (gracz, nie postać), po 60 sekundach można skorzystać z komendy /zrespawnujmnie, a rozgrywka grana jest tak, jakby zabito inną postać. Oczywiście w każdym stanie BW można wpisać /akceptujsmierc tym samym uśmiercając postać, którą właśnie gramy. Rozwiązanie powinno zapobiec bezsensownie wbijanym BW2 podczas mordobić, sparingów, czy też strzelanin nie mających na celu uśmiercić postaci In Character. Więcej zostało opisane tutaj:

chwila, co się właściwe zmieniło w tym systemie oprócz skrócenia czasu bw1 z 10 minut do 5?


malis__1_.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Lacazette napisał:

chwila, co się właściwe zmieniło w tym systemie oprócz skrócenia czasu bw1 z 10 minut do 5?

Aby wbić BW2, trzeba dobić postać bronią palną - nie wpada ono z automatu po 10 minutach BW1.


unknown.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Lacazette napisał:

chwila, co się właściwe zmieniło w tym systemie oprócz skrócenia czasu bw1 z 10 minut do 5?

 

To, że dotychczas po upływie 10 minut automatycznie wbijało Ci BW2. Teraz to się zmieniło i po 5 minutach po prostu zdejmuje Ci się BW, zakładając, że nikt Cię nie dobił z broni palnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

 Obecnie jednym z naszych priorytetów jest przygotowanie serwisu pod nowych graczy tak, aby zmniejszyć jego surowość i nakierować osobę świeżą w świecie Role Play na odpowiednie tory.

 

Mati i Akro to ziomale. Props.

seler lubi to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to w takim razie to zdanie:

Cytat

Jest to niejako powrót do starego systemu z tą różnicą, że naszą postać można dobić używając broni palnej, tym samym wbijając jej BW2

nie ma najmniejszego sensu, bo dokładnie tak samo funkcjonowało to po wprowadzeniu bw2 i na dobrą sprawę do niczego nie wracamy, a wprowadzacie tylko małą zmianę, która nie wiele zmienia w kontekście krytyki bw2. Mam nadzieję, że to tylko błąd w redagowaniu tekstu, bo za pierwszym razem, gdy to przeczytałem znowu miałem odczucia że sami nie wiecie jak to bw2 miało wyglądać.


malis__1_.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Lacazette napisał:

no to w takim razie to zdanie:

nie ma najmniejszego sensu, bo dokładnie tak samo funkcjonowało to po wprowadzeniu bw2 i na dobrą sprawę do niczego nie wracamy, a wprowadzacie tylko małą zmianę, która nie wiele zmienia w kontekście krytyki bw2. Mam nadzieję, że to tylko błąd w redagowaniu tekstu, bo za pierwszym razem, gdy to przeczytałem znowu miałem odczucia że sami nie wiecie jak to bw2 miało wyglądać.

Zmienia tyle, że w momencie, w którym nikt Cię nie dobije z broni palnej (a nie powinien tego robić nie mając na celu zabicia postaci IC), "budzisz" się z BW1 bez konieczności reanimacji przez medyka. BW2 pojawi się teraz wtedy, kiedy druga strona działa ze zdecydowanym zamiarem zabójstwa gracza i dopiero wtedy interwencja medyka jest potrzebna. Imho ograniczy to ilość BW2 wbitych bez sensu.


unknown.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Okej, ja to rozumiem. Ale zgodzisz się ze mną, że tej zmiany powrotem do starego systemu raczej nazwać nie można. Zmiana też nie rozwiązuje głównego problemu bw2. Ja obecnie nie widzę sensu, żeby wbijać komukolwiek bw2, bo nie przyniesie mi to kompletnie żadnych korzyści, a niesie za sobą szereg konsekwencji za zabicie tak naprawdę nikogo + tworzy się przez to wiele nielogicznych i bezsensownych rzeczy.

Edytowane przez Lacazette

malis__1_.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

większość w porządku, ale kolejne pierdoły zmieniane przy bw2 totalnie kastrują ten system - bo właśnie na tym to polegało, że jak nikt nie pomógł potencjalnemu świadkowi jakiegoś przestępstwa, to on też ginął - a w obecnej sytuacji gość zamiast wykrwawić się wstanie, pójdzie na dwa meat stacki i pojedzie robić revenge kill, a właśnie takie zagrania miał w założeniach ten system uniemożliwiać
ooc większość ofiar strzelanin ginie na miejscu, bądź w szpitalu, więc tym bardziej nie rozumiem tego ograniczania liczby "zgonów graczy", szczególnie, że od dłuższego czasu gra tutaj przypomina cops and robbers ze względu na zupełny brak strefy cywilnej (inb4 nigdy nie ma paramedyków - to znajdźcie kogoś kto to rozbuja zamiast zmieniać założenia)

no, ale tak jak na początku pisałem - dobrze, że w końcu jakieś duże zmiany, bo brakowało świeżości
 

  

4 minuty temu, Lacazette napisał:

Okej, ja to rozumiem. Ale zgodzisz się ze mną, że tej zmiany powrotem do starego systemu raczej nazwać nie można. Zmiana też nie rozwiązuje głównego problemu bw2. Ja obecnie nie widzę sensu, żeby wbijać komukolwiek bw2, bo nie przyniesie mi to kompletnie żadnych korzyści, a niesie za sobą szereg konsekwencji za zabicie tak naprawdę nikogo + tworzy się przez to wiele nielogicznych i bezsensownych rzeczy.

a ooc zabicie kogoś daje ci jakieś korzyści poza konsekwencjami? bo nie rozumiem czemu miałoby to dawać jakieś benefity na serwerze

Edytowane przez wojtek88
.
Itek, Veri, friker i 1 inny lubią to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
45 minut temu, Akro napisał:

Aby wbić BW2, trzeba dobić postać bronią palną - nie wpada ono z automatu po 10 minutach BW1.

 

/pytanie

a co z pokrzywdzonymi wyrokiem za czasów starego systemu, który wbijał z automatu BW2 po upływie czasu BW no i rzekomo zabili postać nie gracza? będzie kasacja gwiazdek wanted?

 

system dla nowych na plus, system sprzedaży narkotyków na plus, ogólnie wszystko na plus i same plusy, yo

gratki @bbbb gratki @michigan

Edytowane przez robbie
michigan i bbbb lubią to

6AhY05C.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Lacazette napisał:

Okej, ja to rozumiem. Ale zgodzisz się ze mną, że tej zmiany powrotem do starego systemu raczej nazwać nie można. Zmiana też nie rozwiązuje głównego problemu bw2. Ja obecnie nie widzę sensu, żeby wbijać komukolwiek bw2, bo nie przyniesie mi to kompletnie żadnych korzyści, a niesie za sobą szereg konsekwencji za zabicie tak naprawdę nikogo + tworzy się przez to wiele nielogicznych i bezsensownych rzeczy.

 

Ty nie widzisz takiego sensu i jest to zrozumiałe, ale uwierz mi, że takich przypadków obecnie na serwerze jest od groma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...