Skocz do zawartości
Sałdat

BW 2 stopnia

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witajcie!

 

Po powrocie do gry zdałem sobie sprawę, że wiele rzeczy się zmieniło przez 2 lata. Najbardziej dotknęła mnie jednak zmiana, którą świeżo zastałem. Po przeczytaniu o nowym systemie bw zdałem sobie sprawę, że to niestety jest obniżenie poziomu gry oraz stwarza sporo sytuacji , w których gracz będzie poszkodowany, a poza tym wyniknie z tego nielogiczna kontynuacja. Najbardziej kuriozalnym jest dla mnie bw stopnia drugiego po... pobiciu. Otóż nawet przystając na zabójstwo postaci w stopniu lekkim (czyli granie jakby to się nie wydarzyło, a dla drugiej strony tak jakby zabili kogoś innego  / losowego / nieznaczącego), powoduje ono szereg komplikacji w grze.

 

1) Jeżeli gramy tak jakby się to nie wydarzyło to dlaczego tracimy przedmioty? Skoro nie było sytuacji, to jak mamy sobie wyjaśnić każdorazową utratę przedmiotów? Zgubiliśmy je?Nawet administracja zauważyła, że będą sytuacje, w których gracz dostanie bw i przedmioty straci. Wtedy powinien napisać ticket. Tyle, że pisanie ticketa może wiązać się z nieprzyjemnościami w postaci czekania, a broń może nam być potrzebna w międzyczasie, a dla nas jest to rodzaj kary za czyn innego gracza, gdyż zmusza nas do działań, które są konieczne, a zabierają nasz czas i uziemiają w wielu kwestiach.

2) Bw 2 po pobiciu. To moim zdaniem absurd. Nie jestem typem awanturnika ale ostatnio grając w centrum natrafiłem na kogoś niezwykle obelżywego i napastującego kobietę, w której obronie stanąłem. Oczywiście wiązało się to z walką na pięści. Jeżeli taki ktoś otrzyma bw2 to jak mam to odegrać? Że pobiłem go na śmierć, gdzie IC była to zwykła bójka? W moim wypadku gracz odskoczył wykonując bunny hopping, więc do tego bw nie doszło, jednakże jeśli tak to co wtedy? Mam grać, że mam człowieka na sumieniu za każdym prawie razem jak wejdę z kimś w bójkę?

3) Firmy ochroniarskie. Z powodu niedawnego resetu gotówki na serwerze, na ten moment nie ma dla nas zleceń, gdyż jest to za drogie. Chcę się podjąć szkolenia ludzi w najbliższym czasie. Jeżeli dojdzie do ochrony imprezy masowej, w czasie trwania której wyniknie konfliktowa sytuacja i ochroniarze otrzymają bw 2, to dla firmy są to spore koszta, gdyż muszą zamówić im nowy sprzet - 810$ na głowę.

4) CCW - W przypadku kiedy osoba broniąca się, przykładowo przed napadem, otrzyma bw 2 to każdorazowo musi iść prosić o nową sztukę broni. Tego latania za nową bronią troszkę się w tym momencie już zbiera, a to niestety nie koniec.

5) Sama idea odgrywania lekkiej śmierci po rozstrzelaniu jest jeszcze do zaakceptowania. Jednakże tylko po rozstrzelaniu. W moim przekonaniu każde inne bw 2 nie ma najmniejszego sensu gdyż są to sytuacje, w których śmierć by nie nastąpiła bez ewidentnej próby dobicia człowieka, chociażby po pobiciu do nieprzytomności. Lepiej już się prezentował system starodawny, w którym każdorazowo po bw nie pamiętaliśmy co się stało. Takowy funkcjonował bodajże w roku 2012/2013. Przykro mi ale nie podam dokładnej daty, lecz z pewnością tak się sytuacja w pewnym okresie miała.

6) Narzędzia - Łopata jest aktualnie dostępna w sklepie z narzędziami za 250$. Osobiście używam jej do gry IC i nie atakuję nią nikogo, nawet w samoobronie. Jednakże mając ją na /p gdy będę zaatakowany przez kogoś kogo poziom gry jest wątpliwy, a takie osoby niestety się zdarzają, prowokując w grupie do bójki, stracę ją. Jest to strata niewielka, ale niesłuszna. Wymusza na mnie każdorazowo pójście do sklepu i wydanie 250$ na nową. Wątpię by jacyś gracze pisali zgodnie z zaleceniami administracji o nową łopatę, bo jest za mało warta, aa więc jest to w niewielkim stopniu karanie normalnych graczy za złą grę słabych graczy.

 

Podsumowując. Najsensowniejszym rozwiązaniem jest:

> Wyeliminowanie bw stopnia 2 dla sytuacji innych niż zastrzelenie i ewentualnie przejechanie przez pojazd.
> Brak utraty przedmiotów po śmierci postaci, nawet po zastrzeleniu.

> Pozostawienie bw2 jedynie jako komunikatu z krótką instrukcją jak grać taką sytuację dla osób, które po nim odrodziły się w miejscu spawnu.
 

Zapraszam Was serdecznie do dyskusji na ten temat. W moim przekonaniu system ten jest jednoznacznie zły i co najmniej wymaga on redukcji do sytuacji gdzie w naturalny sposób po bw (postrzelenie, przejechanie przez pojazd) ktoś by zmarł.

 

Aktualny system wymusza zbyt wiele interwencji z bronią i fakt utraty jej po bw także należy zlikwidować. Jeżeli napastnik ją ukradnie, to oczywiście należy ja oddać. Jeśli jednak sytuacja mu na to nie pozwoliła to broń powinna pozostać na naszym /p.

 

Dla jasności. Nie jestem członkiem żadnej organizacji przestępczej, ani nie planuję być w najbliższym czasie. Prowadzę projekt, który z bronią nie ma wiele wspólnego i jestem z tego zadowolony. Jednakże mimo to są dziedziny, w których może mnie to dotknąć - chociażby jako pracownika ochrony, posiadacza CCW czy nawet w czasie prac z łopatą, po której utracie każdorazowo zmusi mnie to do jechania do centrum po nową, gdyż wątpię, że jakikolwiek gracz będzie o 250$ pisał ticket, gdyż jest to zbyt niewielka kwota, ale mimo wszystko uprzykrza grę. Głównym motywem poruszenia tego tematu na forum jest jednak sens ogólny działania nowego systemu, który w moim przekonaniu jest szkodliwy, oraz chęć wywarcia presji zmiany.

Edytowane przez Sałdat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, pukawa napisał:

z tego co wiem to broń z flagą L nie znika

 

Rozumiem. Jeśli jednak nawet tak jest to nadal nie usprawiedliwia to kwestii znikania pozostałych broni, nawet u przestępców. Jest to nielogiczne i pozwala tworzyć niekorzystne dla normalnych graczy sytuacje., które opisałem powyżej.

Bengal lubi to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Najsensowniejszym rozwiązaniem jest wyjebac ten posrany system BW2, który wprowadza zamieszanie, zaburza ciągłość rozgrywki, i jest po prostu absurdalny i wrócić do starego dobrego systemu BW sprzed update.

 

FTFY

 

Dziękuję za przyjście na mój TED Talk

Edytowane przez Kuszot
sprunk_, Nachlany, eter i 14 innych lubią to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to także rozwiązanie problemu. Jednakże odgrywanie śmierci po bw po zastrzeleniu nie jest jeszcze takie tragiczne pod warunkiem, że przedmioty nie przepadają.

Arbusialskyy lubi to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, Sałdat napisał:

) Jeżeli gramy tak jakby się to nie wydarzyło to dlaczego tracimy przedmioty? Skoro nie było sytuacji, to jak mamy sobie wyjaśnić każdorazową utratę przedmiotów? Zgubiliśmy je?Nawet administracja zauważyła, że będą sytuacje, w których gracz dostanie bw i przedmioty straci. Wtedy powinien napisać ticket. Tyle, że pisanie ticketa może wiązać się z nieprzyjemnościami w postaci czekania, a broń może nam być potrzebna w międzyczasie, a dla nas jest to rodzaj kary za czyn innego gracza, gdyż zmusza nas do działań, które są konieczne, a zabierają nasz czas i uziemiają w wielu kwestiach.

BW2 powstalo po to, zeby zapobiec terminatorstwu. Skoro twoja postac po kazdym razie gdy osiagnie ten status budzi sie w szpitalu to ma sie obudzic z bronia, narkotykami i innym syfem na /p? Przeciez jest to wiadome, ze jak znajda przy tobie takie przedmioty podczas pobytu to ci je zarekwiruja. Co do ticketow, dzialaja jak dzialaja, ale administracja to tez ludzie i tez maja prawo nie siedziec i rozpatrywac ich przez 24/7 Predzej czy pozniej i tak ci to rozpatrza, wiec wystarczy byc cierpliwym. Nie jest to zaden rodzaj kary, kazdy musi czekac na swoja kolej.

 

Godzinę temu, Sałdat napisał:

Bw 2 po pobiciu. To moim zdaniem absurd. Nie jestem typem awanturnika ale ostatnio grając w centrum natrafiłem na kogoś niezwykle obelżywego i napastującego kobietę, w której obronie stanąłem. Oczywiście wiązało się to z walką na pięści. Jeżeli taki ktoś otrzyma bw2 to jak mam to odegrać? Że pobiłem go na śmierć, gdzie IC była to zwykła bójka? W moim wypadku gracz odskoczył wykonując bunny hopping, więc do tego bw nie doszło, jednakże jeśli tak to co wtedy? Mam grać, że mam człowieka na sumieniu za każdym prawie razem jak wejdę z kimś w bójkę?

Jesli kogos nie dobijesz to nie dostanie BW2. Ktos gdzies pisal, ze 10 minut to wystarczajacy czas na odratowanie/opatrzenie oponenta, ktory dostaje z poczatku BW1. Zawsze mozesz poprosic kogos z /a o zdjecie BW dla danego gracza z wytlumaczeniem sytuacji. Co do oststniego, jesli zaatakowales kogos bo miales wczesniej do tego powod,  to tak masz grac, ze masz czlowieka na sumieniu - odgrywac strach przed zlapaniem przez Policje, i tym podobne. 

 

Godzinę temu, Sałdat napisał:

Firmy ochroniarskie. Z powodu niedawnego resetu gotówki na serwerze, na ten moment nie ma dla nas zleceń, gdyż jest to za drogie. Chcę się podjąć szkolenia ludzi w najbliższym czasie. Jeżeli dojdzie do ochrony imprezy masowej, w czasie trwania której wyniknie konfliktowa sytuacja i ochroniarze otrzymają bw 2, to dla firmy są to spore koszta, gdyż muszą zamówić im nowy sprzet - 810$ na głowę

Jesli jest to za drogie to wystarczy dostosowac ceny do rozgrywki - mysle, ze to zaden problem. Rzadko kiedy ktos rzuca sie na ochroniarza z golymi lapami (ktory ma sprzet do samoobrony na dobie) badz podczas trwania imprezy masowej wyskakuje do niego z bronia palna, gdzie jest mnostwo swiadkow. Natomiast kiedy dojdzie do sytuacji, ze ochroniarz otrzyma BW2 to juz problem firmy. Narzuca to dynamicznosc rozgrywki, przynajmniej nie bedziesz zbijal grubych kokosow :lol2:.

 

Godzinę temu, Sałdat napisał:

CCW - W przypadku kiedy osoba broniąca się, przykładowo przed napadem, otrzyma bw 2 to każdorazowo musi iść prosić o nową sztukę broni. Tego latania za nową bronią troszkę się w tym momencie już zbiera, a to niestety nie koniec.

Brak informacji z twojej strony. Bronie z flaga L nie wypadaja podczas BW2 czysto z powodow ooc. Po przykladowej strzelaninie gracz moze odegrac, ze bron zostala mu ponownie wydana bez zawracania glowy dla PD.

 

Godzinę temu, Sałdat napisał:

Sama idea odgrywania lekkiej śmierci po rozstrzelaniu jest jeszcze do zaakceptowania. Jednakże tylko po rozstrzelaniu. W moim przekonaniu każde inne bw 2 nie ma najmniejszego sensu gdyż są to sytuacje, w których śmierć by nie nastąpiła bez ewidentnej próby dobicia człowieka, chociażby po pobiciu do nieprzytomności. Lepiej już się prezentował system starodawny, w którym każdorazowo po bw nie pamiętaliśmy co się stało. Takowy funkcjonował bodajże w roku 2012/2013. Przykro mi ale nie podam dokładnej daty, lecz z pewnością tak się sytuacja w pewnym okresie miała.

Jak to nie ma sensu? Gracz A po pobiciu gracza B odegra, ze zacznie go dusic; wbije mu przy tym BW2 i po sprawie. Poza tym jesli nie dobijesz kogos to nie wbijesz mu statusu drugiego tego BW. BW2 wystepuje przy dobiciu kogos wiec jesli ktos chce kogos pobic, a nie zrobic mu wiekszej szkodu to wbija mu tzw. BW1 i ucieka z miejsca zdarzenia. Nowy system narzuca dynamicznosc rozgrywki, gdzie juz to wczesniej napisalem.

 

Godzinę temu, Sałdat napisał:

Narzędzia - Łopata jest aktualnie dostępna w sklepie z narzędziami za 250$. Osobiście używam jej do gry IC i nie atakuję nią nikogo, nawet w samoobronie. Jednakże mając ją na /p gdy będę zaatakowany przez kogoś kogo poziom gry jest wątpliwy, a takie osoby niestety się zdarzają, prowokując w grupie do bójki, stracę ją. Jest to strata niewielka, ale niesłuszna. Wymusza na mnie każdorazowo pójście do sklepu i wydanie 250$ na nową. Wątpię by jacyś gracze pisali zgodnie z zaleceniami administracji o nową łopatę, bo jest za mało warta, aa więc jest to w niewielkim stopniu karanie normalnych graczy za złą grę słabych graczy.

Wystarczy wyslac /raport na tego gracza, do ktorego masz watpliwosci. Jeslj nie ma nikogo w grze to skarga na forum. Mysle, ze wtedy po ugadaniem sie z administracja otrzymasz swoja lopate z powrotem.

 

Godzinę temu, Sałdat napisał:

Wyeliminowanie bw stopnia 2 dla sytuacji innych niż zastrzelenie i ewentualnie przejechanie przez pojazd.

Nie. Ktos kto "zamorduje" twoja postac i wykona przy tym odpowiednia narracje wie, ze musi liczyc sie z konsekwencjami IC.

 

Godzinę temu, Sałdat napisał:

> Brak utraty przedmiotów po śmierci postaci, nawet po zastrzeleniu.

Po to powstal ten system. Nie bede sie powtarzal, ale jesli przeczytasz pare zdan wyzej to zrozumiesz o co mi chodzi.

 

Godzinę temu, Sałdat napisał:

Pozostawienie bw2 jedynie jako komunikatu z krótką instrukcją jak grać taką sytuację dla osób, które po nim odrodziły się w miejscu spawnu.

Nie rozumiem? Najpierw chcesz usunac ten system, a potem zostawic go jako komunikat z krotks instrukcja jak grac?

Edytowane przez friker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, friker napisał:

BW2 powstalo po to, zeby zapobiec terminatorstwu. Skoro twoja postac po kazdym razie gdy osiagnie ten status budzi sie w szpitalu to ma sie obudzic z bronia, narkotykami i innym syfem na /p? Przeciez jest to wiadome, ze jak znajda przy tobie takie przedmioty podczas pobytu to ci je zarekwiruja. Co do ticketow, dzialaja jak dzialaja, ale administracja to tez ludzie i tez maja prawo nie siedziec i rozpatrywac ich przez 24/7 Predzej czy pozniej i tak ci to rozpatrza, wiec wystarczy byc cierpliwym. Nie jest to zaden rodzaj kary, kazdy musi czekac na swoja kolej.


Jest to karanie bez nadawania kary, gdyż taka osoba nie ma możliwości grania w danym momencie tego co chce. Więc jest mimowolnie częściowo ubezwłasnowolniona z winy innego gracza, niekoniecznie słusznie. Jest to rodzaj kary.
 

5 minut temu, friker napisał:

Jesli kogos nie dobijesz to nie dostanie BW2. Ktos gdzies pisal, ze 10 minut to wystarczajacy czas na odratowanie/opatrzenie oponenta, ktory dostaje z poczatku BW1. Zawsze mozesz poprosic kogos z /a o zdjecie BW dla danego gracza z wytlumaczeniem sytuacji. Co do oststniego, jesli zaatakowales kogos bo miales wczesniej do tego powod,  to tak masz grac, ze masz czlowieka na sumieniu - odgrywac strach przed zlapaniem przez Policje, i tym podobne.

 

Nie zawsze jest admin to 1. 2 jeśli mam grać, że mam na sumieniu kogoś z powodu bójki na ulicy, to niedługo wszyscy w mieście będą mordercami. 3. jeżeli kogoś pobiję to wymuszanie na mnie grania, że mu pomagam by nie musieć grać mordercy ogranicza moją swobodę jako gracza i narzuca mi bardzo nielogiczne ramy gry.

 

8 minut temu, friker napisał:

Jesli jest to za drogie to wystarczy dostosowac ceny do rozgrywki - mysle, ze to zaden problem. Rzadko kiedy ktos rzuca sie na ochroniarza z golymi lapami (ktory ma sprzet do samoobrony na dobie) badz podczas trwania imprezy masowej wyskakuje do niego z bronia palna, gdzie jest mnostwo swiadkow. Natomiast kiedy dojdzie do sytuacji, ze ochroniarz otrzyma BW2 to juz problem firmy. Narzuca to dynamicznosc rozgrywki, przynajmniej nie bedziesz zbijal grubych kokosow :lol2:.

 

Przynajmniej nie będę zbijał grubych kokosów? No cóż, to dość zawistne podejście, nawet jeśli na końcu umieszczasz emotikonę. Dostosowanie cen do rozgrywki nie jest rozwiązaniem gdyż obawiam się, że to leczenie dżumy cholerą. To, że ktoś minimalizuje koszty bezsensownego działania aktualnego systemu, nie eliminuje jego bezsensowności. Tworzy to nadal sytuację stratną w przypadku gdzie ochrona zagra dobrze ale rzuci się na nią 10 wanna be, którzy będą grali nieustraszonych. Gdy będzie przeciwko nim 3 ochroniarzy to i tak wyłapią bw.

 

11 minut temu, friker napisał:

Brak informacji z twojej strony. Bronie z flaga L nie wypadaja podczas BW2 czysto z powodow ooc. Po przykładowej strzelaninie gracz moze odegrac, ze bron zostala mu ponownie wydana bez zawracania glowy dla PD.

 

 

W takim razie przepraszam, że użyłem tego jako argumentu ale wynikało to zwyczajnie z mojej niewiedzy. Jest to słuszny wyjątek, ale pozostałe utraty broni nadal są niesłuszne, tak więc wszystko pod ten wyjątek powinno podlegać, przez co nie powinno być żadnych wyjątków od ogólnej zasady, że się zwyczajnie nie traci broni.

 

12 minut temu, friker napisał:

Jak to nie ma sensu? Gracz A po pobiciu gracza B odegra, ze zacznie go dusic; wbije mu przy tym BW2 i po sprawie. Poza tym jesli nie dobijesz kogos to nie wbijesz mu statusu drugiego tego BW. BW2 wystepuje przy dobiciu kogos wiec jesli ktos chce kogos pobic, a nie zrobic mu wiekszej szkodu to wbija mu tzw. BW1 i ucieka z miejsca zdarzenia. Nowy system narzuca dynamicznosc rozgrywki, gdzie juz to wczesniej napisalem.

 

To nieco zmienia pogląd na sytuację. Jednakże jeżeli odgrywamy każdorazowo lądowanie w szpitalu to nadal jest to złe rozwiązanie przez wzgląd na fakt, że dla naszej postaci się to nie wydarzyło. Więc o wiele lepiej jeśli spawn nastąpi w ustawionym przez nas miejscu, zamiast zmuszać do grania hospitalizacji z innego powodu.

 

14 minut temu, friker napisał:

Wystarczy wyslac /raport na tego gracza, do ktorego masz watpliwosci. Jeslj nie ma nikogo w grze to /skarga na forum. Mysle, ze wtedy po ugadaniem sie z administracja otrzymasz swoja lopate z powrotem.

 

Obawiam się, że nie czytasz mnie ze zrozumieniem. Po taką rzecz nikomu nie będzie się chciało uganiać z ticketami i skargami ani z wyjasnieniami gdyż jest po prostu niskiej wartości, a jednak prowadzi do straty. Rozwiązaniem nie jest to, że jest administracja, gdyż nie zawsze jest dostępna, a nawet jeśli jest to tylko wymusza jej interwencję zupełnie niepotrzebnie, tak samo jak i nasze oderwanie od aktualnie prowadzonej rozgrywki i marnowanie czasu, który możemy przeznaczyć na grę, a to także koszt. Po któreś sytuacji graczowi po prostu to zbrzydnie. Najwięcej osób odchodzi właśnie przez tak irytujące w grze momenty, gdyż nie chce im się użerać z długim mechanizmami rozwiązywania tych kwestii.

 

18 minut temu, friker napisał:

Nie. Ktos kto "zamorduje" twoja postac i wykona przy tym odpowiednia narracje wie, ze musi liczyc sie z konsekwencjami IC.

 

Nie rozumiem do czego się odnosi fakt, że musi się oczywiście liczyć z konsekwencjami IC. Tego nie podważyłem w żadnej mierze.

 

18 minut temu, friker napisał:

 

 

Po to powstal ten system. Nie bede sie powtarzal, ale jesli przeczytasz pare zdan wyzej to zrozumiesz o co mi chodzi.

 

I jest to system, który tworzy bezsensowne sytuacje. Rozumiem Twój punkt widzenia ale go nie podzielam, o czym także pisałem i rozumuję zupełnie inaczej.

 

20 minut temu, friker napisał:

Nie rozumiem? Najpierw chcesz usunac ten system, a potem zostawic go jako komunikat z krotks instrukcja jak grac?

 

Najlepszym rozwiązaniem jest usunięcie, jeśi jednak do tego ma nie dojść to należy go chociaż zredukować. Granie zabójstwa nadal może się odbywać w aktualnej formie aczkolwiek uważam, że utrata przedmiotów nie ma najmniejszego sensu i tworzy niepotrzebne komplikacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę tutaj tylko problem z pogodzeniem się, że czeka Cię strata przedmiotów, ziew. 


Arjel pewnie stałeś w klipie u bedoes w czapce z daszkiem i w kapturze, przed klipem zajebałeś wiadro i byłeś zmięty dlatego tak mu liżesz dupę. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja natomiast uważam że z pobicia każdy człowiek Was może podnieść. No nie oszukujmy się ale w realiach tego serwera większość pobić to otarcia, które nie stanowią zagrożenia, poza tym nikt nie zlikwidował 9-1-1. Chcesz pograć coś więcej? Wezwij... Nie zmuszajmy ludzi do leżenia na ziemii i odgrywania martwych bo akurat jest jeden medyk, ma 39 wezwań z 911, i departament truje mu dupę.

 

BW 2 to też śmiechawa bo przyjeżdzamy i w większości są zgony. Nawet jakby OOC wydawało się nie realne to przecież regulamin każe odgrywać śmierć.  BW 2 to strzał w stopę i w kolano jedną linią, moim zdaniem... A grałem w LSFD i wkurwiało mnie to że facet mógł stracić tylko szklankę krwi (250ml) a umierał.

 

up. Nie wiem jak to będzie wyglądało ale były dni gdzie byłem sam na służbie i nie potrafiłem znaleść momentu żeby zjechać karetką do stacji ogniowej, powód? Wezwania, gdzie często odgrywane było "zasinienie" a wzywany byłem tylko po to aby zdjąć BW, tak samo zasada z dwoma medykami na służbie... Żadna karetka nie wyjechała by wam OOC w składzie " One Paramedic", OOC jeźdząc w pogotowiu od 3 lat powiem wam że słabo, w dwóch w sytuacji kryzysowej to chuja zrobimy. Miałem ostatnio faceta z NZK, i musieliśmy wezwać P+S, czemu? W dwie osoby w postrzale wielorakim klatki piersiowej też nic nie zrobicie.

 

No ale w obecnych realiach LSFD, to stworzenie dwoosobowych zespołów to raczej bajka, zwłaszcza przy obecnej aktywności frakcji.

Edytowane przez 420friendly
Sałdat lubi to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jestem zdecydowanie za system BW2, bo wprowadza to co @friker pisał, nie wiem jak trudno jest się do tego dostosować z drugiej strony

na twoją wypowiedź co mogę zaproponować:

system taki sam jak teraz, z tą różnicą, że w przypadku stanu BW1 i obrażeń zadanych poprzez - tylko i wyłącznie - fist (ew. broń biała, to GTA) można dodać jakąś komendę ocucania dla każdego i tyle, ocucanie trwałoby powiedzmy 2-3 minuty, aby nie było nadużywane

 

co do większości zgonów - nakazanie grania większości przestępstw w tematach zmniejszyłoby celowe dobijanie do stanu BW2, ale to lekka propozycja

420friendly i de_ziom lubią to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, narkodron napisał:

jedyne do czego mozna sie przyczepic to do tego, ze respawnuje na alei gwiazd zamiast w szpitalu

 

Respawn dostajesz na miejsce twojego spawnu, moze byc to nawet twoja chata jak sobie ustawiles.

 

11 godzin temu, Sałdat napisał:

4) CCW - W przypadku kiedy osoba broniąca się, przykładowo przed napadem, otrzyma bw 2 to każdorazowo musi iść prosić o nową sztukę broni. Tego latania za nową bronią troszkę

 

Nie tracisz broni na ktore masz ccw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, emil1 napisał:

bw2 jest spoko

 

friker lubi to

they say when they catch me they gone wack, still aint wack, shit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
17 godzin temu, arjel napisał:

Widzę tutaj tylko problem z pogodzeniem się, że czeka Cię strata przedmiotów, ziew. 

 

Jest to nielogiczne i tworzy problemy, które opisałem w temacie. Dlaczego tracić bronie a innych przedmiotów nie? Trudno jest się nie móc pogodzić z czymś z czym raczej nie będę musiał się godzić, gdyż nie mam do czynienia z bronią. Piszę to bo jest to zwyczajnie nie widząc logiki w tym systemie.

 

Nie widzę nic co przemawiałoby za utratą tych przedmiotów, graniem tego co pisał 420friendly i ślepej wierze w to, że zawsze będzie ktoś na /a kto akurat zdejmie ten stan. Skoro wystarczy odegrać to i ktoś z /a zdejmie to po co to w ogóle wprowadzać? Powiecie, że jak nie /a to ktoś z 911. Tak jak pisał powyżej gracz LSFD - nieraz jest tyle zgłoszeń, że nie ma czasu wjechać do bazy nawet.

 

Więc w sytuacjach gdy tego nie będzie znowu wracamy do konieczności pisania ticketów i czekania na ich rozpatrzenie po to by później łapać kogoś w grze by oddawał przedmioty byśmy mogli wrócić do gry, którą zamierzyliśmy. Jest to zwyczajne uprzykrzenie.

 

Pogodzenie się z utratą tych przedmiotów jest rzeczywiście problemem w sytuacji gdzie nie powinniśmy ich tracić nawet na zasadach aktualnie ustalonych. Gdyż skoro po odegranej akcji może to zdjąć ktoś z /a to jak go nie będzie to odgrywanie tej akcji nie am sensu i trzeba po prostu powiedzieć trudno. A po co?

Edytowane przez Sałdat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, pukawa napisał:

jakby bronie nie znikały, to cały system byłby o 50% mniej użyteczny


Nie rozumiem jego użyteczności w tym momencie w ogóle. Za tym nie ma żadnego zamysłu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, friker napisał:

BW2 powstalo po to, zeby zapobiec terminatorstwu

 

wcześniej ludzie się napierdalali jak pojebani i mieli to totalnie w pacynie, bo nie było prawie żadnych konsekwencji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, pukawa napisał:

 

wcześniej ludzie się napierdalali jak pojebani i mieli to totalnie w pacynie, bo nie było prawie żadnych konsekwencji

teraz sa i efekty widac.

420friendly lubi to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, friker napisał:

teraz sa i efekty widac.

nom, mrozon mnie na discord odwiedził. Ale fakt, są efekty tego.

friker lubi to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeciez system bw2 na serwerze na ktorym gra 170 graczy srednio i to w godzinach wieczornych nie ma najmniejszego sensu, jezeli dostaniesz bw z najglupszego powodu jakiemus graczu zachce sie do ciebie strzelac na srodku drogi o godzinie 15 +masz przy sobie spora ilosc narkotykow i bron tracisz wszystko z powodu jednego durnia ktoremu po prostu sie nudzi, LSFD jest za malo zeby jezdzic i ratowac kazdego i czesto zdaza sie ze nie ma ani jednego ratownika na sluzbie, pd ma wazniejsza akcje i po tobie nikt ciebie nie uratuje, nawet pisanie do ktoregos z gm/supporterow nie ma sensu bo maja wazniejsze zadanie niz dowiadywanie sie czy aby napewno temu graczu nalezy sie zdjac te bw

 

jakby to wygladalo jak u konkurencji za granica gdzie gra 500 osob to by mialo to rece i nogi, teraz nie widze sensu zeby trzymac ten system nadal na serwerze

Sałdat, Medzik, Smugler i 1 inny lubią to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aktualny system jest zajebisty tylko musicie go zrozumiec a nie strzelac z pizdy

hordd, Sajmons, Spajkz i 6 innych lubią to

 

  

7 minut temu, GiovanniDziadzia napisał:

Przecież ty kulfonie jebany byłeś na discordzie Mobshitters jeszcze trzy dni temu i lizałeś każdemu dupe na randze hangaround, strugałeś alkoholika po dwóch desperadosach a teraz napierdalasz na dobrych chłopakow co grypsowali? Mela na takiego cwela jak ty

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...