Skocz do zawartości

Obrażenia broni


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...

Jak dla mnie m4 jest bez sensu. Ma większą celność, większy magazynek i większe obrażenia od AK. Niestety ale zrobiliście z niego KM a nie karabinek szturmowy.

 

Moim zdaniem powinno to wyglądać inaczej. Broń powinna zadawać duże obrażenia, tak by jedna osoba która wchodzi z zaskoczenia z automatem do baru konkurencji mogła od razu zrobić spustoszenie. Inne bronie także powinny dawać ogromną przewagę. Idea strzelania do kogoś 7-8 razy zanim padnie z broni która nie jest automatyczna, w momencie gdy odgrywamy realia nie ma sensu. Oczywiście nie możemy zrobić sytuacji, w której wszystko zabija jednym strzałem, i to jest zrozumiałe. Najlepsze rozwiązanie w moim przekonaniu to:

Broń - Bliski dystans / Średni dystans / Daleki dystans (ilość naboi do zabicia przy pełnym hp)
Colt - 30 (4) / 25 (4) / 20 (5)
Silenced - 28 (4) / 23 (5) / 18 (6)
DE - 80 (1) / 75 (1)  / 50 (2)
Shotgun - 100 (1) / 85 (2) / 70 (2) - Tutaj i tak rozrzut robi swoje tak więc mało prawdopodobne że z większej odległości zabijemy dwoma strzałami. Z kolei przy bliskim dystansie w moim przekonaniu wątpliwym jest przeżycie strzału z breneki, którym przestrzeliwuje się silnik jadącego tira.
Tec 9 - 20 (5) / 18 (6) / 16 (7)
Uzi - 22 (5) / 20 (5) / 18 (6)
MP5 - 25 (4) / 23 (5) / 21 (5)

Rifle - 75 (2) / 70 (2) / 65 (2) - Celna broń myśliwska, która zakładam jest zasilana nabojem mauserowskim 7.92x57. Tak więc duża siła obalająca połączona z dalekim zasięgiem i celnością broni. Mała szybkostrzelność wpasowuje się w balans względem pozostałych.
AK - 40 (3) / 35 (3) / 30 (4) - Większy kaliber od NATOwskiego, większa siła obalająca, mniejsza celność.
M4 - 34 (3) / 31 (4) / 28 (4) - Mniejszy kaliber, większa celność.

Między dwoma dostatnimi karabinkami powinien być zachowany pewien balans. W innym wypadku AK przegrywa pod każdym względem z eMką. Zwłaszcza, że sam skrypt gry daje jej ogromną przewagę w ilości amunicji i celności.
 

Edytowane przez Sałdat
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

^

" Oczywiście nie możemy zrobić sytuacji, w której wszystko zabija jednym strzałem..."

 

Shotgun - 100 (1) / 85 (2) / 70 (2)

MP5 - 25 (4) / 23 (5) / 21 (5)

M4 - 34 (3) / 31 (4) / 28 (4)

DE - 80 (1) / 75 (1)  / 50 (2)

 

Z takim dmg to mozna by rozjebac caly gang uliczny w pol sekundy blagam cie, zero frajdy ze strzelania i tylko sranie na ooc by było

euromaker i polsza lubią to

ca2b1432a3625.jpg

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
55 minut temu, sprunk_ napisał:

^

" Oczywiście nie możemy zrobić sytuacji, w której wszystko zabija jednym strzałem..."

 

Shotgun - 100 (1) / 85 (2) / 70 (2)

MP5 - 25 (4) / 23 (5) / 21 (5)

M4 - 34 (3) / 31 (4) / 28 (4)

DE - 80 (1) / 75 (1)  / 50 (2)

 

Z takim dmg to mozna by rozjebac caly gang uliczny w pol sekundy blagam cie, zero frajdy ze strzelania i tylko sranie na ooc by było

+1 już widzę miny gangsterów robiących szponty na mason street, którzy dostali BW w 10 sekund a proces sprzedaży trwa dalej...

 

Shotgun na krótki dystans (3-4 metry) jest w stanie zrobić Ci koktajl malinowy z bebechów, ale to GRA. My się tu mamy relaksować a nie srać po nogach że zginiemy za rogiem xD.

sprunk_ lubi to
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 20.03.2020 o 10:35, sprunk_ napisał:

^

" Oczywiście nie możemy zrobić sytuacji, w której wszystko zabija jednym strzałem..."

 

Shotgun - 100 (1) / 85 (2) / 70 (2)

MP5 - 25 (4) / 23 (5) / 21 (5)

M4 - 34 (3) / 31 (4) / 28 (4)

DE - 80 (1) / 75 (1)  / 50 (2)

 

Z takim dmg to mozna by rozjebac caly gang uliczny w pol sekundy blagam cie, zero frajdy ze strzelania i tylko sranie na ooc by było


Z tego co wiem odgrywamy realia a nie Death Match z balansem. Frajda wynika właśnie z tego, że to nie Call of Duty gdzie trzeba strzelić do kogoś 5 razy z AK by padł. Tak więc przy odpowiednim zaskoczeniu taka sytuacja powinna zwyczajnie mieć miejsce.  Jeżeli ktoś by miał ooc problemy o to, to niestety źle o nim samym świadczy. Poza tym WSZYSTKO oznacza, że każda broń. niektóre to nie wszystko.

 

W dniu 20.03.2020 o 11:32, 420friendly napisał:

+1 już widzę miny gangsterów robiących szponty na mason street, którzy dostali BW w 10 sekund a proces sprzedaży trwa dalej...

 

Shotgun na krótki dystans (3-4 metry) jest w stanie zrobić Ci koktajl malinowy z bebechów, ale to GRA. My się tu mamy relaksować a nie srać po nogach że zginiemy za rogiem xD.

 

Jeżeli zaskoczy Cię ktoś z shotgunem to niezbyt wysokim poziomem jest wyjąć po byciu postrzelonym nawet raz swoją broń i odpowiedzieć ogniem. Ja bym grał rannego, a fakt, że musi mnie dobijać jeszcze kilkoma strzałami jest akurat żenujący w moim przekonaniu.

Edytowane przez Sałdat
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...
  • pukawa odpiął ten temat
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...