Skocz do zawartości

Obrażenia broni


Rekomendowane odpowiedzi

no wogle powinny być zwiększone obrażenia broni, tak jak ktoś tam mówił, gra jest dynamiczna - każdego denerwuje to że goście dostają przykładowo 5 kulek z ak i zapierdalają na bh i sprincie zeby nie dostac bw. deagle jest wolną bronią - nie wiem czemu wogle są zmniejszone obrażenia do tej broni, powinno być chociaż te 46 dmg, goście dostając dwie kule z wolnej broni nadal ci beda uciekac na sprincie nie zważając na to czy zostali postrzeleni raz lub dwa - podczas db nikogo prawie nie uwalisz przez zadawane dmg więc gracze decydują się na gb bo deaglem nie mozna robic db a ak47 lub m4 jedynie zmniejszysz hp dla nich ze stu do siedemdziesięciu - byłaby to lepsza zmiana dla organizacji przestępczych czy departamentu. 

Edytowane przez ciapakmane
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WEAPON_COLT45: 25 * 0.33 //8.25

WEAPON_SILENCED: 40 * 0.33 //13.200012

WEAPON_DEAGLE: 140 * 0.33 //46.200013

WEAPON_SHOTGUN: 10 * 0.33 //30.0 (probably because of pellets)

WEAPON_SAWEDOFF: 10 * 0.33 //30.0 (probably because of pellets)

WEAPON_SHOTGSPA: 15 * 0.33 //30.0 (probably because of pellets)

WEAPON_UZI: 20 * 0.33 //6.599976

WEAPON_TEC9: 20 * 0.33//6.599976

WEAPON_MP5: 25 * 0.33 //8.25

WEAPON_AK47: 30 * 0.33 //9.900024

WEAPON_M4: 30 * 0.33 //9.900024

WEAPON_RIFLE: 75 * 0.33 //24.799987

WEAPON_SNIPER: 125 * 0.33 //41.299987

WEAPON_MINIGUN: 140 * 0.33 //46.200013

tutaj masz jak wyglądały obrażenia przed wprowadzeniem zmian, niewiele się zmieniło tak na prawdę a jedynie został urealniony bliski/średni/daleki dystans.

 

Co do deagle o którym piszesz, zabijało trzema kulkami i nadal zabija trzeba bo 34,20 x 3 daje ci powyżej stu procent.

 

W strzelaninach nie chodzi tylko o to żeby kogoś ujebać, a czasami też zrobić wymianę ognia. Wiadomo, że w prawdziwym życiu po jednej kulce trudno byłoby się podnieść ale nie zapominajmy, że to jest gierka która ma sprawiać przyjemność a nie hardcore mode na botach w CS 1.6 albo powstanie warszawskie.

Marcia i Gumi0k lubią to

unknown.png

 

unknown.png

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tego typu urealnienia dystansu mialyby sens gdybys gral roleplay na armie, w ktorej mozesz trafic z 400 czy 800 metrow (zwyklymi kalachami czy mkami, nie snajperkami) i w takich przypadkach wywolany odlegloscia opad kuli czy predkosc rzeczywiscie moglaby wplywac na moc pocisku (obrazenia) ale w gta sa mowimy o kilkunastu metrach (w przypadku szturmowcow z 50 na oko) wiec jak juz chcecie mowic o urealnianiu obrazen to nie w ta strone, zrobmy glosowanie i niech ludzie wybiora skoro to oni graja na serwerze

Uknow lubi to
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tego typu urealnienia dystansu mialyby sens gdybys gral roleplay na armie, w ktorej mozesz trafic z 400 czy 800 metrow (zwyklymi kalachami czy mkami, nie snajperkami) i w takich przypadkach wywolany odlegloscia opad kuli czy predkosc rzeczywiscie moglaby wplywac na moc pocisku (obrazenia) ale w gta sa mowimy o kilkunastu metrach (w przypadku szturmowcow z 50 na oko) wiec jak juz chcecie mowic o urealnianiu obrazen to nie w ta strone, zrobmy glosowanie i niech ludzie wybiora skoro to oni graja na serwerze

 

no, bo ekipa wcale nie gra na serwerze

unknown.png

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tego typu urealnienia dystansu mialyby sens gdybys gral roleplay na armie, w ktorej mozesz trafic z 400 czy 800 metrow (zwyklymi kalachami czy mkami, nie snajperkami) i w takich przypadkach wywolany odlegloscia opad kuli czy predkosc rzeczywiscie moglaby wplywac na moc pocisku (obrazenia) ale w gta sa mowimy o kilkunastu metrach (w przypadku szturmowcow z 50 na oko) wiec jak juz chcecie mowic o urealnianiu obrazen to nie w ta strone, zrobmy glosowanie i niech ludzie wybiora skoro to oni graja na serwerze

no czekamy aż napiszesz wiadomość typu weź fix fury, daj hp

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • pukawa odpiął ten temat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...