Skocz do zawartości
arjel

Rynek narkotykowy

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka,

 

Z racji tego, że ostatnią dyskusję na temat zmian w tworzeniu organizacji przestępczych uznałem za niezwykle owocną chcę porozmawiać o tym co gryzie Was w aktualnej sytuacji z narkotykami.

 

Jakie problemy i rozwiązania widzicie?

 

Pamiętajcie o melinach i nowych cornerach w swoich pomysłach.


Arjel pewnie stałeś w klipie u bedoes w czapce z daszkiem i w kapturze, przed klipem zajebałeś wiadro i byłeś zmięty dlatego tak mu liżesz dupę. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo pomocna opinia, dziękuję serdecznie!

 

Masz tutaj zdjęcie mopsa w podzięce:

 

83b4707dafe09611455d96ba2a7d9550.jpg


Arjel pewnie stałeś w klipie u bedoes w czapce z daszkiem i w kapturze, przed klipem zajebałeś wiadro i byłeś zmięty dlatego tak mu liżesz dupę. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Jeżeli gang chce mieć magazyn to spoko ale maksymalnie 1lvl. Pewnie zaraz będzie płacz ale cóż, wiadomo że gangi dzięki temu są samowystarczalne co nie pozwala innym na dobrą grę. 

2. Większa restrykcja na temat lokalizacji magazynu żeby inne grupy przestępcze mogły je zniszczyć bądź DEA wyśledzić. 

3. Dynamiczna regulacja cen narkotyków, to czego w mieście jest za dużo powinno spaść z ceny, a zamiast tego wchodzi inny narkotyk zwiększający swoja wartość, dzięki temu rynek jest cały czas zmienny co prowadzi do dobrej gry.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno co do nowych zmian, to nowe cornery - trzy osoby mogące handlować obok siebie - Stanie na cornerze już nie będzie nudne jak dotychczas, tylko można chodzić na ten pieprzony corner w parę osób i coś grać duży +

Spiker lubi to

ca4c25556ad17.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie polecam też wyjebać przy sprzedaży narkotyków na cornerach opcje taniej sprzedaży bo... 1. nikt z tego nie korzysta 2. nawet jak dasz taniej to nie masz 100% na sprzedanie narkotyku dlatego sie to nie opłaca. 

 

Ogólnie rozwinięcie magazynu powinno też wiązać się ze zwiększoną liczbą pracowników, dobrze by było żeby organizacja która ma magazyn miała osobną grupę gdzie skupia swoich "pracowników" i jest to kontrolowane przez co gra nie opiera się tyko na /produkcja.

Sparrow i Sq0liX_ lubią to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego  co wiem zawsze sprzedaje się za tanio narkotyk i dużo osób tego używa w przypadku np. LSD

Osobiście to testowałem i sprzedając tanio mi się nie udało sprzedać narkotyku. 

Sparrow lubi to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hkp

Ogólnie polecam też wyjebać przy sprzedaży narkotyków na cornerach opcje taniej sprzedaży bo... 1. nikt z tego nie korzysta 2. nawet jak dasz taniej to nie masz 100% na sprzedanie narkotyku dlatego sie to nie opłaca. 

 

Ogólnie rozwinięcie magazynu powinno też wiązać się ze zwiększoną liczbą pracowników, dobrze by było żeby organizacja która ma magazyn miała osobną grupę gdzie skupia swoich "pracowników" i jest to kontrolowane przez co gra nie opiera się tyko na /produkcja.

jak sprzedajesz tanio to masz 100% szans na sprzedanie i z tego wiecej osob korzysta niż z drogiej. z drogiej korzystają Jesusy Gomezy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak sprzedajesz tanio to masz 100% szans na sprzedanie i z tego wiecej osob korzysta niż z drogiej. z drogiej korzystają Jesusy Gomezy.

og gomez największy diller haha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja na przyklad bardzo chetnie na dluzszy czas wcielilbym sie w nastoletniego dilera marihuany bo mam nawet konkretny plan na to tylko gracze obracaja narkotykiem na ktory jest najwiekszy popyt i maja w chuju te inne, a szkoda bo jesli bylaby roznorodnosc to i gra byłaby fajniejsza

Caleron, druggyzbi26 i Sparrow lubią to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja na przyklad bardzo chetnie na dluzszy czas wcielilbym sie w nastoletniego dilera marihuany bo mam nawet konkretny plan na to tylko gracze obracaja narkotykiem na ktory jest najwiekszy popyt i maja w chuju te inne, a szkoda bo jesli bylaby roznorodnosc to i gra byłaby fajniejsza

pewno dlatego że marihuana jest dostępna w sklepie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

level 1-3: tansze narkotyki typu amfa, crack, ziolo, antybiotyki

level 4-5: wszystkie dragi

kokaine dac organizacjom ktore na prawde opieraja swoja gre glownie na narkotykach, ilosc zaleznie od wplywow organizacji

 

3. Dynamiczna regulacja cen narkotyków, to czego w mieście jest za dużo powinno spaść z ceny, a zamiast tego wchodzi inny narkotyk zwiększający swoja wartość, dzięki temu rynek jest cały czas zmienny co prowadzi do dobrej gry.

to tez dobre

Edytowane przez Chytrus
Kaise, Hazard_, skarpety i 6 innych lubią to

unknown.png

 

unknown.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co powinniscie zrobic to tak jak pisal Kolega Geszebun Pozdrawiam Go Serdecznie ;) wprowadzic niestabilny rynek narkotykowy,  tak by gdy jest nadwyzka danego narkotyku na cornerach i ogolnie w sprzedazy, to po prostu obnizyc jej cene maksymalnie, a wywindowac ceny narkotykow, takich jak Grzyby czy Kokaina albo LSD, ktore pewnie malo co kto posiada i sprzedaje

sprawic tak, ze na przyklad raz w tygodniu ceny sie zmieniaja zaleznie od danej podazy jaka oferuja gracze

Edytowane przez Bąns
skarpety i Karol lubią to

giphy.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może losowe naloty DEA na uliczne laboratoria czy meliny? Zmusi to graczy organizacji przestępczych do nie trzymania towaru w jednym miejscu i skryptowe zarabianie. Proponowałbym też wątek fabularny jakiegoś kartelu, który zaopatrzyłby wybrane organizacje w dragi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę też, że zasada o tym by laboratoria stawiać za miastem powinna odejść do lamusa, czarnuchy wolą gotować to na melinach osiedlowych a nie kupować kampingi jak Walter White.


Arjel pewnie stałeś w klipie u bedoes w czapce z daszkiem i w kapturze, przed klipem zajebałeś wiadro i byłeś zmięty dlatego tak mu liżesz dupę. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też może być. Tylko aby to miało ręce i nogi to muszą być jakieś ślady. Smród, cokolwiek. Niech służby też nie mają niemożliwego zadania w zabezpieczaniu takich miejsc. Jak o to nie zadbamy to zaraz w co drugim interiorze będzie hurtowa produkcja jakiegoś gówna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuje też to co napisał chrystus. Niech organizacje typu gang gotują itp ale słabsze dragi czyli 1-2lv dać im, resztę dla organizacji które maja dystrybucje. Cena magazynu narkotykowego niech zostanie bo jest spora ale niech cena interioru wzrośnie bo jednak trzeba dobrze przygotować taki intek pod taki magazyn. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisze bez czytania innych postów, według mnie są dwa zasadnicze problemy.

 

Pierwszy to przesyt wszystkiego, a drugi który sie jeszcze nie pojawił ale może sie pojawić to te meliny narkotykowe do ktorych łatwiej będzie wrzucić narkotyki, niż jeździć i sprzedawać graczom. Ogólnie druga sprawa, to tylko moje przypuszczenia i chcę byście na to zwrócili uwagę, a tak to poprawić zbyt dragów, bo jest przesyt i każdy ma praktycznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisze bez czytania innych postów, według mnie są dwa zasadnicze problemy.

 

Pierwszy to przesyt wszystkiego, a drugi który sie jeszcze nie pojawił ale może sie pojawić to te meliny narkotykowe do ktorych łatwiej będzie wrzucić narkotyki, niż jeździć i sprzedawać graczom. Ogólnie druga sprawa, to tylko moje przypuszczenia i chcę byście na to zwrócili uwagę, a tak to poprawić zbyt dragów, bo jest przesyt i każdy ma praktycznie.

Dlatego meliny powinny być dla gangów a magazyny dla większych org.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisze bez czytania innych postów, według mnie są dwa zasadnicze problemy.

 

Pierwszy to przesyt wszystkiego, a drugi który sie jeszcze nie pojawił ale może sie pojawić to te meliny narkotykowe do ktorych łatwiej będzie wrzucić narkotyki, niż jeździć i sprzedawać graczom. Ogólnie druga sprawa, to tylko moje przypuszczenia i chcę byście na to zwrócili uwagę, a tak to poprawić zbyt dragów, bo jest przesyt i każdy ma praktycznie.

 

problem nie jest w tym czy jest przesyt czy nie, tylko w słabym zarządzaniu graczy tymi narkotykami, co z tego, że będę mieć tonę w magazynie skoro sam narzucę limity by rynek nie został zasypany towarem i dzięki temu nie popsuje cen/gospodarki, no ale jak wiadomo jakby taki gang dostał kilogram kokainy czy czegoś innego to by to sprzedał w dzień/dwa i rynek by został zasypany. Trzeba znać umiar.

 

pamiętam jak były piecyki to ludzie nie chcieli kupować mefy po $50 za sztukę, miał to każdy kilogramami, nawet cywile, jedynie liczyła się kokaina bo ją otrzymywało się od gmów. To jest przykład złego zarządzania, tym powinni zarządzać gmi, a nie gracze, a jak już mają tym zarządzać to 1/2 grupy przestępcze, bo oddawanie tego samopas rozpieprzy gospodarkę i klimat gry.

Edytowane przez nayar
WuTangXiang lubi to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dać gangom maksymalnie możliwość dystrybucji lekkich gangów, ten kto będzie miał łeb to wyrobi sobie możliwość u innej organizacji kupna ciężkich które będą mogli sobie rozprowadzić, pewnie zawyżając cenę co i tak da duży profit. Szkoda tylko że duża część społeczności myśli że gang to tylko narkotyki, strzelanie się i granie skurwiela który mrozi zwrokiem swoich przeciwników, bo pewnie jakiś tutaj berserker tu wbije i uzna że "ograniczanie gangów do kilku narkoli to tak nie powinno być, jebać wam matki". Udostępniając znowu gangom ciężkie nawet po dłuższej grze doprowadzi to do tej samej sytuacji która była wcześniej - duża ilość narkotyków na rynku które nie będą mieć potem znaczenia, bo po co komu coś od innej organizacji jak ma tego całe auto, w kieszeni i w komodzie matki (która i tak pewnie zmarła w strzelaninie gangu).

 

1. Jeżeli gang chce mieć magazyn to spoko ale maksymalnie 1lvl. Pewnie zaraz będzie płacz ale cóż, wiadomo że gangi dzięki temu są samowystarczalne co nie pozwala innym na dobrą grę. 

2. Większa restrykcja na temat lokalizacji magazynu żeby inne grupy przestępcze mogły je zniszczyć bądź DEA wyśledzić. 

3. Dynamiczna regulacja cen narkotyków, to czego w mieście jest za dużo powinno spaść z ceny, a zamiast tego wchodzi inny narkotyk zwiększający swoja wartość, dzięki temu rynek jest cały czas zmienny co prowadzi do dobrej gry.  

 

popieram

Edytowane przez CFV
Spiker lubi to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezus, ale nauczcie sie że nie ma co ograniczać gangów i dawać monopol w ręce mafio-podobnych grup, bo dlaczego Murder Park ma wszystko stracić tylko dlatego, że grają gang uliczny?

Karpiu lubi to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...