Skocz do zawartości

Proces tworzenia organizacji przestępczych

Sparrow

1506336522.png

 

Fundamentalne zmiany wprowadzamy w systemie grania akcji przestępczych na naszym serwerze: dosyć rzucania kłód pod nogi graczom i wymagania czasu spędzonego na forum by móc spokojnie grać w gronie znajomych swoją własną organizację. Od dzisiaj szansę może dostać każdy, wystarczy prosta aplikacja nakreślająca tło i tor Waszej gry by otrzymać skrypt organizacji przestępczej - resztę zweryfikuję sama gra. Najważniejszym punktem w naszej ocenie będzie interakcja z innymi organizacjami, ponieważ jeżeli granie przestępcy polegać będzie na wszczynaniu burd i strzelaninach w obrębie całego miasta to szybko się pożegnamy. W skrócie: my nie utrudniamy Wam, Wy nie utrudniajcie sobie gry i graczom dookoła. Kreujcie postacie przestępców, skupiajcie się na pozytywnych interakcjach i budowaniu sieci kontaktów zamiast na wojnach i strzelaninach.

 

Znika niesławna moderacja w dziale przestępczych, sporo zmieniamy także w kwestii organizacji oficjalnych i nieoficjalnych, by ten status stał się znaczący w rozgrywce. Świeżo założona grupa nie otrzyma na wejściu skryptu, mimo to może dokonywać akcji przestępczych. Po tym jak opiekuni uznają, że dane ugrupowanie faktycznie od początku rozwijało się i grało dobrze, dostaniecie skrypt i chociażby możliwość odegrania akcji fabularnej, która zapewni Wam limitowane, płatne zamawianie broni i narkotyków - jeżeli tylko ukierunkujecie swą grę w tę stronę. Organizacje oficjalne będą miały dostęp do zupełnie darmowego zamawiania. Cały ten układ ma sprawić, że największe i najsilniejsze fabularnie grupy będą musiały być punktem odniesienia dla reszty - to oni trzymać będą rękę na rynku i wchodzenie z nimi w konflikty będzie często kończyło się śmiercią.

 

Zmienia się także nasze podejście do jednostek w świecie przestępczym - postacie długofalowo kreowane pod grę samotnego wilka w gangsterskim świecie będą mogły bez pisania żadnego ticketu na freelancera grać akcje, które do tej pory przez regulamin były zakazywane osobom bez grupy przestępczej. Wlicza się w to także użytkowanie systemów napadów na domy i sklepy. Warunki są proste - 50 godzin przegranych na postaci, spójna jej kreacja i rozsądek w podejmowaniu swych kroków. Musicie też pamiętać, że jesteście na samym końcu przestępczego łańcucha pokarmowego i wszelkie akcje wymierzone w organizacje przestępcze czy freelancerów będą miały dla Was opłakane skutki.

 

Skoro o freelancerach mowa - nadal będziecie mogli grać postacie niezrzeszone w żadnej organizacji od pierwszych minut. W tym wypadku niewiele się zmienia: jeden ticket z opisem Waszego planu na grę, mający czymś przekonać gamemastera, który będzie to weryfikował. Chcesz jedynie grać prostego bandytę grabiącego staruszki na Glen Park od pierwszych minut, będziesz musiał skorzystać z opcji wymienionej w akapicie wyżej. W przypadku freelancerów chodzi o konkretne, znaczące postacie: przemytników, producentów broni, lichwiarzy i tym podobnych. Znosimy także od zawsze ograniczający liczbę takich charakterów limit na freelancerskiej liście oraz gwarantujemy, że nikt z niej nie wypadnie przez krótszą lub dłuższą nieaktywność. To znaczy, że gdy jak Chytrus wyjedziecie na kilka miesięcy do pracy w Holandii będziecie mogli być spokojni o dalszą grę po powrocie, bez proszenia się o ponowne nadanie statusu.

 

W skrócie: organizacja oficjalna ma o wiele większe wpływy i możliwości niżeli grupa nieoficjalna (a ta od "procesu"), freelancer znaczy więcej niż zwyczajny bandyta, który przegrał 50 godzin na postaci, jednak nie powinien szukać konfliktu z całymi ugrupowaniami. Tickety FCK w wypadku gdy ktoś, kto w tej "hierarchii" jest niżej a ewidentnie szuka konfliktu z mocniejszymi będziemy skłonni akceptować prędzej niż w odwrotnych przypadkach, więc warto mieć to w pamięci gdy rozpocznie się kolejną strzelaninę na serwerze.

 

Dajemy Wam sporo wolności, kończąc z niepotrzebnymi utrudnieniami i grą przez forum, jednak będąc świadomymi tego, że niektóre niedoświadczone osoby lub takie, które będą złośliwe, mogą niewłaściwie wykorzystać to co właśnie wprowadzamy. Stąd nieco zaostrzony rygor karania przypadków psucia gry innym - od kicków, godzin spędzonych w latarni, blokad postaci aż po bany. Nie będziemy tolerować szczeniackiego grania pod siebie i uprzykrzania życia reszcie. Lepiej miejcie to na uwadze przed każdym zalogowaniem się na nasz serwer, bo właśnie w momencie zachowań godzących w karygodny sposób w rozgrywkę reszty graczy kończy się Wasza wolność i pojęcie luźnego role playu.

 

Przypominamy też, że burdy w tematach organizacji z którymi macie beef w świecie gry będą surowo karane, a jeżeli zjawisko eskaluje zbyt szeroko - moderacja zostanie przywrócona.

 

W telegraficznym skrócie: tworzycie temat, wrzucacie go do tego działu i gracie. Ważne jest, abyście dokładnie wymienili całą ekipę, tak by nikt nie powoływał się na granie u Was w przypadkach odwalaczy chcących jedynie komuś zaszkodzić. Po nieokreślonym sztywno czasie, gdy organizacja faktycznie będzie miała już stworzone fundamenty zgłaszacie się do nas po skrypt organizacji. Pamiętajcie, że w czasie gdy jesteście procesem pozbawionym grupy możecie nadal grać akcje napadów - jednak róbcie to z dużą dozą rozwagi, gdyż jak napisałem wyżej - macie skupić się w pełni na własnym rozwoju zamiast przeszkadzaniu innym i wojnach.

 

Tematy podpięte w dziale to rzecz jasna organizacje oficjalne.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...