>

Skocz do zawartości

W niedziele rozpoczyna się Gala LSFC, zostało ostatnie miejsce dla kobiet. LINK

Trwa rekrutacja do rady nadzorczej miasta! Więcej informacji tutaj

Freelancerzy do 30 lipca mają zgłosić swoją aktywność wraz z nickiem postaci na PW do gamemastera Jaśka.


* * * * * 10 głosy

LS-RP.net 2017


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
256 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sim00n

  • Konta premium, bugi, skargi na ekipę

  • Główny administrator
  • Skype:szymon19951995 Mój stan
  • Miejscowość:New York

Napisano 31/12/2016 - 04:28

*
Popularny

1477138636.png

 

Wstęp

 

Witajcie. Nie jest sekretem, że ostatnio troszkę u nas głucho w dziale Ogłoszenia. Ten temat jest nieprzypadkowo zatytułowany "LS-RP 2017", ponieważ w kilkunastu kolejnych paragrafach poznacie szczegóły planów, które w kolaboracji z graczami przygotowaliśmy na kolejny rok. Zróbcie sobie herbatę, obierzcie mandarynkę i usiądźcie wygodnie do lektury :).

 

3.png

 

Zmiany Skryptowe

 

Radio /r

 

Patrząc wstecz do roleplayowej historii postanowiliśmy wrócić do starego dobrego przedmiotu, jakim było radio. Pewnie wielu z Was pamięta możliwość zakładania własnych kanałów i swobodnych rozmów In Character na tym kanale i od tego update'u ponownie stanie się to możliwe. Jeśli będziecie chcieli, to w sklepie elektronicznym możecie wykupić przedmiot radia. Gdy już owy przedmiot będziecie posiadać w swoim inwentarzu, będziecie mogli założyć własny kanał poprzez komendę /r wykup [hasło] będąc aktualnie na wolnym, publicznym kanale. Takowe kanały nie posiadają hasła, zaś kanały prywatne obowiązkowo je posiadają. Założenie własnego kanału kosztuje nas $1000 i jest ono przypisane bezpośrednio do naszej postaci, to znaczy ze nawet, jak stracimy przedmiot radia to wciąż będzie to nasz kanał. Następnie możemy swobodnie zarządzać naszym kanałem poprzez /r haslo [haslo], które zmienia hasło kanału na te, które sami sobie wybierzemy. Kanał przełączamy za pomocą komendy /r kanał [czestotliwosc] [haslo]. Jako właściciel kanału możemy wyrzucić delikwenta, który nam przeszkadza za pomocą komendy /r wyrzuc [id gracza]. Gdy zaś już dołączymy do wybranego przez nas kanału, by na nim pisać wystarczy wpisać /r [tekst]. Kanały radiowe są w pełni In Character, oznacza to ze używanie ich do gry OOC będzie traktowane jako łamanie regulaminu i karane. Ponadto, będą dostępne dwa główne kanały: 4444, który jest kanałem ogólnodostępnym dla wszystkich graczy oraz kanał 1 który jest traktowany jako cichy kanał, to znaczy ze jeśli mamy dość radia, to przełączamy się na jedynkę i nie zobaczymy już więcej żadnych wiadomości.

 

Zarządzanie HP

 

W związku z bardziej arcade'owym podejściem do użytkowania silnika GTA SA (o którym przeczytacie niżej), wprowadziliśmy kilka zmian do zarządzania HP. Po pierwsze usunęliśmy skrypt hospitalizacji, który był 10 minutową przerwą na afczenie i siusiu. Wraz z nim usunęliśmy skrypty zmęczenia po BW, system głodu oraz pasywnego regenerowania HP. Od teraz HP regeneruje się poprzez zjedzenie szarlotki czy innej pizzy, a wartość regenerowanego HP jest wpisana w przedmiot. W sklepach różne przedmioty mają różne ceny, więc z regenem poeksperymentować możecie sami. Dodatkowo wróciliśmy z przedmiotem narkotyku-medykamentu, który po użyciu odnawia HP do 120.

Oczywiście nie chcemy, żeby podczas strzelaniny ktoś robił sobie przerwę na kurczaka z rożna, ale dzięki /ame nad głową podczas jedzenia, inni gracze mogą takiego łakomczucha łatwo znaleźć. Jeżeli ktoś się gdzieś skitra i nikt /ame nie zauważy to zakładamy, że miał czas na opatrzenie się IC.

 

Zmiany więzienne

 

Od dzisiaj przy aresztowaniu policjant będzie miał do wyboru dwie opcje: przestępstwo lekkie (1) i przestępstwo ciężkie (2). Aresztowanie za przestępstwo lekkie wrzuca Was do więzienia na 3 godzin i zabiera Wam $1,000 z kieszeni. Przestępstwo ciężkie wrzuca Was na 5 godzin i zabiera Wam $5,000 z kieszeni. Pięć wyroków stopnia drugiego jest równoznaczne z blokadą postaci jako kara śmierci. Dodatkowo oba typy aresztowań powodują utratę wszystkich przedmiotów, poza Waszym telefonem.

 

Payday

 

Krótko i zwięźle - payday został zwiększony do $500 na każdą godzinę gry. W przyszłości zobaczymy, czy nie trzeba go jeszcze troszeczkę buffować.

 

newsobrazek.png

 

Zmiany w karach

 
Przewinęła nam się niedawno anegdota starego gracza, który wspominał lata ~2009. Mówił, że w tamtych czasach gracze bali się pisać do administracji, a same relacje pomiędzy graczami, a ekipą były o wiele bardziej krawaciarskie. Jak widać, dzisiejsze relacje pomiędzy ekipą a graczami są nieco bardziej antagonistyczne, ale wynika to z faktu, że w większości dorośliśmy i nie mamy już nieskończonych godzin po szkole, żeby grać na elesce. Nie przejmujemy się jakimiś tam karami na serwisie gry. Z tego powodu obie strony nie mają hamulców, kiedy coś ich zdenerwuje i tak jak gracz o wiele szybciej pisze "/b a spierdalaj nie będę z tobą raku grał", tak ekipa szybciej sięga po kary.
 
Niestety prawda jest taka, że z tych kar nie wynika nic konkretnego. Perm ban albo ban na rok kończy się MK, blokady biegania czy innego prowadzenia powodują, że ktoś szybko zmienia postać, a warnów nikt się nie boi z tego samego powodu, co banów. W gronie ekipy zastanawialiśmy się ostatnio, czy możemy wymyślić lepszy system? Czy da się karać za przewinienia tak, żeby karany gracz następnym razem nie popełnił tego samego błędu, ale żeby też nie wyzwolić reakcji "a chuj wam w dupę popierdolone cwele liżące dupę, żeby się dostać do ekipy". Jeśli kogoś karamy, to powinniśmy mieć na celu, żeby ten ktoś grał dalej, ale ponownie nie popełnił przewinienia. Nie chcemy, żeby znienawidził wszystkiego kojarzącego się z eleską. Po tym krótkim wstępie chcielibyśmy wam przedstawić obmyślony przez nas nowy sposób karania:

  • Wszystkie kary niezależnie od przewinienia będą miały maksymalną długość 2 miesięcy. *
  • Nie będziemy nadawać kar permanentnych.
  • Usuwamy warny i kilka innych typów kar. Pozostają: kick, AJ, ban, blokada biegania, blokada prowadzenia.
  • Każdy, kto dostanie 3 bany w ciągu jednego roku kalendarzowego nie dostanie unbana aż do końca tego roku. **
  • Utrzymujemy zasadę, że ban na forum nie równa się banowi w grze.
  • Usuwamy apelacje od zasłużonych kar. Jeżeli kara jest słuszna, to zostaje i nie ma skrócenia. Od kar można apelować tylko, jeżeli ta została nadana niesłusznie. Takie apelacje rozpatruje tylko 3 wybranych członków ekipy, do zdjęcia kary potrzebny jest głos min. 2:1, a grupa tych 3 członków ekipa zmienia się co miesiąc. ***

* To nie znaczy, ze każda kara będzię trwała 2 miesiące. To jest po prostu górny limit.
** Przykład: dostałeś bana na 2 tygodnie w lutym. Ban się kończy. Dostajesz bana na 2 tygodnie w marcu, ban się kończy. Dostajesz trzeciego bana na miesiąc w lipcu - ten ban się nie kończy aż do końca grudnia, bo to Twój trzeci ban.
*** Przykład: W styczniu 2017 rozpatrywać będą Akro, Sparrow i Kindybał. Tylko oni mogą zdecydować o zdjęciu kary, jeżeli ta była niezasłużona.

Wiemy też, że czasami ekipa przesadza z karami (i zazwyczaj są to te same nicki), więc dołożymy ekstra starań, żeby te osoby wyedukować, jaki jest poprawny wymiar kar. Dodatkowo napiszemy sobie wewnętrznie w ekipie mały taryfikator (jako propozycje kar), żeby nadawane kary były trochę bardziej równomierne.
 
Dlaczego uważamy, że ten system zadziała?

Przede wszystkim dlatego, że kara na rok albo i dłużej nikogo ani niczego nie nauczy. Ten ktoś staje się outlawem z wyrokiem i będzie się ukrywał na MK dalej odpierdalając. Natomiast jeżeli ban jest tylko na 3 tygodnie, to szkoda mu będzie marnować czas na rozwijanie MK, a z drugiej strony czekanie tych 3 tygodni, kiedy e-znajomi grają wnerwia i może taki ktoś pomyśli, zanim zrobi coś zasługującego na bana.
 
Jak zawsze z takimi dużymi zmianami, dajcie nam parę tygodni na przetestowanie konceptu. Jeżeli coś nie będzie działać, to po prostu przywrócimy stary system.
 
Zmiany wchodzą w życie od 1 stycznia.
 
P.S. Konsekwencją tego jest to, że wszystkie warny zostają usunięte, a wszystkie inne kary skończą się 28 lutego. Bany, będące wynikiem 5 warnów pozostaną rownież aktywne do końca lutego.

 

10.png

 

Zmiany w przewinieniach za które nadajemy kary

 

Włącznie ze zmianą tego, jak działają już nadane kary, zmieniamy również to, za jakie przewinienia nadajemy te kary. Od tej pory nie będziemy karać nikogo za "non-rp" powodowane silnikiem GTA SA. Zaczynając od nowego roku poruszanie się w grze w sposób arcade'owy zgodny z GTA jest w porządku. Dla przykładu jeżeli uciekasz przed policją to nie musisz się przejmować o jakieś stukanie w lampy, uderzenie w drzewo czy zderzanie się z radiowozami. Jeśli hp Twojego pojazdu spadnie do 350 to sam się po prostu elegancko zatrzymasz. Te zasady działają dla wszystkich, tak więc zwinna policja może również zrzucać graczy radiowozami z drogi albo w coś uderzyć. Nie będziemy też karać za jakieś jeżdżenie po górach czy off-road ale nie pozwalamy na skakanie pojazdami z Mt. Chiliad, z mostów do kanałów, skakania piechotą z mostu Golden Gate do wody i innych takich bardziej nieprawdopodobnych wyczynów.

 

9.png

 

Zmiany w FCK

 

Z dniem 1 stycznia wycofujemy wszystkie zasady dotyczące możliwości dostania FCK naszej postaci. Od tego dnia, Charakter Kill naszej postaci będzie mógł wykonać tylko lider naszej organizacji lub osoba przez niego oficjalnie wyznaczona, jest to forma dawnego "blood out". FCK w skrajnych wypadkach może nadać również Gamemaster i to się nie zmieniło, zmieniło się za to nasze podejście. Oznacza to ze nie dostaniecie FCK za jakieś  ekstremalne wypadki na drodze czy głupoty, jak to było do tej pory, chociaż od każdej zasady są ustępstwa i skrajny debilizm na miarę skoków samobójczych z Mount Chillad nadal będzie kosztować naszą postać nawet blokadę. Zdecydowaliśmy się na ten ruch, ponieważ chcemy by gra dostarczała wam więcej frajdy a mniej drżenia o nickname nad głową i dobra postaci, które ewentualnie możecie stracić przez najzwyklejszy błąd czy głupotę. Nie obowiązują już takie zasady jak ta która przy BW postaci na centrum wrogiej dzielnicy wymusza na nas CK, czy też stosunek 3:1 do policji, którego dotrzymanie równało się fck którejś ze stron. Nie musicie już drżeć o swoje postacie i majątki, mamy również nadzieję by ponownie doszło do sytuacji gdzie nicki postaci kojarzone są z ludźmi którzy je grają i wasze postacie tworzyły jeden wielki kawał historii lskowej jak kiedyś postacie Charliego Flyna, Todda Borleya, Maca Dallasa czy Mike'a Williamsa.

 

7.png

 

Zmiany w Organizacjach Przestępczych

 

Kolejną zmianą jest też zmiana podejścia ekipy do gry organizacji przestępczych i narzucenie nowych/starych norm obowiązujących na serwerze. Macie totalną dowolność w stylu gry waszej organizacji, jeśli macie ochotę powiedzmy w starym stylu zwyczajnie ustawić się z wrogą ekipą na tak zwaną "ustawkę" możecie to zrobić i nikt wam nie zwróci uwagi. Macie ochotę zrobić wjazd na dzielnicę wroga, trochę pobiegać i postrzelać? Macie dowolność. Jedyną ingerencją ekipy GMów będą skrajne przejawy debilizmu o których głośno nie musimy mówić, bo nadal wierzymy, że jednak mózgi macie i potraficie zachować minimum profesjonalizmu czy poziomu.. Takie akcje jak lądowanie samolotami na patelni Grove Street nadal będzie karane z miejsca, podobnie jak wszystkie inne akcje które są po prostu nierealne i niemożliwe. Tak czy inaczej chcemy, byście nie skupiali się jako postacie czy organizacja wyłącznie na ciągłym DMie, a zamiast tego skupili się na rozwoju waszych własnych postaci i ugrupowań. Nadal za wyznacznik dobrej organizacji uznajemy charakter development Waszych postaci i chcemy żebyście to na jego rozwoju skupili swoje wysiłki.

 

8.png

 

Balony 2016

 

W naszym corocznym plebiscycie na graczy z największą ilością znajomków na serwisie wygrały następujące osoby:

 
Główny administrator: blint
Gamemaster: Sparrow
Moderator serwera: Akro
Supporter: Rekinn
Moderator forum: Ctronic
 
Postać kobieca: Ani Viper
Postać męska: Noah Mils
Gracz: Bosmer, Crippadonna
Użytkownik forum: Chytrus
 
Grafik: Pablo_Francisco, reksio_wariacik
Twórca modyfikacji: blaki
Twórca filmów: Pablo_Francisco
 
Biznes: Big Ben Pub
Organizacja przestępcza: Palm Tree Piru
Organizacja porządkowa: DEA
Projekt IC: Money Laundering
 
W przeciągu następnych 48 godzin powinny pojawić Wam się pod profilówkami odznaczenia. Wszystkim wygranym gratulujemy i mamy nadzieję, że to coś, co wzbudzało w Was sympatie innych graczy przeniesie się na kolejny rok i dalej będziecie czerpać przyjemność z gry!
 
 
Chcemy również podziękować ekipie, która jak co roku bezinteresownie pomaga nam budować serwis. To oni panują dzisiaj nad harmidrem serwera RP i poświęcają niezliczone godziny swojego czasu pomiędzy pracą i studiami. Boldem wyróżniliśmy ekipę, która jest z nami dłużej niż rok (nie licząc naszej przerwy w dostępie).
 
Główni Administratorzy: Sim00nblintJarek
Moderatorzy Serwera: AkroMłodzianRekinnCarolajnaBulldog, Ctronic, Czosnuś, NecroChrystian
Gamemasterzy: morświnekSebekDiegoSparrowTetrisRaltez, Dzony, ArjelMenejs
Supporterzy: Meza, Biaalas, Dzylek, Kindybał, Jasiek, Now1k
 
Od ponownego startu serwera, w ekipie byli również:
 
Supporterzy: Rico, Chytrus
Moderatorzy Serwera: Cierni_, Tequr, Olmen, caboty, kazikovsky
Gamemasterzy: Tyrese, Nejman

 

 

1482240610.jpg  1483155897.jpg

 

Balon Shop i losowanie GTA V oraz Watch Dogs 2

 

Chcemy również przypomnieć, że jak co roku (a właściwie kilka razy do roku), w podziękowaniu za Wasze stałe wsparcie, przeznaczamy resztki pieniędzy z kont premium (po wszystkich opłatach) na gry do wylosowania dla Was. Tym razem gry są dwie a losowanie odbywa się jak zwykle przez losy w "skrzynkach" mikołajowych w Balon Shopie. Loteria zamknie się w Poniedziałek, 2 Stycznia a losowanie odbędzie się w ten sam dzień o 23:00 na strumieniu.

 

Dodatkowo w tych ostatnich kilku dniach szansa na wylosowanie losów na obie gry jest trzykrotnie zwiększona a graczy posiadających los jest aktualnie niewiele tak więc szansę na wygraną są duże!

 

 

Podsumowanie

 

Jeżeli dotrwaliście do końca to możecie chyba bez problemu spostrzec, że w 2017 roku chcemy próbować sterować nasz serwis w innym kierunku niż robiliśmy to przez ostatnie 3 lata. Menejs, który pracował z graczami nad szczegółami tych zmian powiedział, "[...] dążymy do jakiegoś sztucznego perfekcjonizmu, który wychodzi nam powoli uszami." Motywem przewodnim, który chcemy wnieść do kolejnego roku to żebyście Wy gracze, po prostu się dobrze bawili po pracy czy szkole na starej, dobrej lsce. Bez spiny, pisania skarg za niewpisanie CK, bez niepotrzebnego tracenia postaci, w rozwój których włożyliście dużo czasu i bez niepotrzebnego marnowania czasu na sztuczne, zmuszające do afczenia skrypty.

 

Szczęśliwego Nowego Roku

Życzy cała ekipa

Los Santos Role Play.

 

rtss.jpg



#2 Sparrow22

  • Gamemaster
  • Skype:sparrow.h Mój stan

Napisano 31/12/2016 - 05:29

Co do więzienia Raltez niedługo wprowadzi poprawki w kodeksie karnym eleski, w którym będzie pisało za co jest stopień 1 a za co 2. Za w czasu mowie ze 2 to głównie morderstwa i inne najpoważniejsze przestępstwa.



#3 Maaciex

  • Użytkownik
  • Skype:maaciex14 Mój stan
  • Miejscowość:Lublin

Napisano 31/12/2016 - 07:25

Wspaniałe to jest, wyczuwam mocny rok 2k17.



#4 MICHSON88

  • Zbanowany

Napisano 31/12/2016 - 07:27

Dobry ruch :) 



#5 Krem

  • Oddajcie bursztynowy świerzop!

  • Użytkownik
  • Skype:kareem_crowe Mój stan

Napisano 31/12/2016 - 07:48

Brawo panowie. Szykuje się dobra zmiana na którą czekałem od powrotu i częściowo walczyłem. Nie mogę się doczekać tego aby zagrać. Jeszcze raz brawo!

#6 Olmen

  • I'm.

  • Zbanowany

Napisano 31/12/2016 - 08:03

Dali 500 paydaya bo licza ze wiecej graczy będzie :P Happy New Year ekipo



#7 Crippadonna

  • Sugawolf Pimp

  • Użytkownik

Napisano 31/12/2016 - 08:14

*
Popularny

Dziękuje za głosy. Po podliczeniu Sim00n napisał do mnie: "Cappa gratuluje, chcesz mnie zastąpić bo ja wypierdalam na deva, mam dość tej ekipy". Ja go uspokoiłem i przekonałem do zrobienia aktualizacji 2017.

 

aktualka super widzimy sie w grze, dosiego roku



#8 Kecuś

  • branża rozrywkowa

  • Gamemaster

Napisano 31/12/2016 - 08:49

Szymek, ktoś tutaj zapomniał o miczis :v. A co do newsa zajebiście i wydaje mi sie że następny roczek będzie owocny. ^^

 

Tak czytam i już współczuję osobie która będzie wprowadzać poprawki w temacie ogłoszeń związanych z rozgrywką. :/


Użytkownik BugCatcher edytował ten post 31/12/2016 - 09:05


#9 Bosmer

  • Użytkownik

Napisano 31/12/2016 - 09:55

Fajne zmiany, życzę wesołego sylwestra wszystkim



#10 Kaise

  • Użytkownik

Napisano 31/12/2016 - 09:56

Po przeniesieniu się z platformy mta jestem w szoku że ktoś nadal próbuje rozwijać serwery rp na sampie. Wielu ludzi uważa ze samp już dawno umarł i nie ma racji bytu w sprawach serwerach rp, a tu takie coś. Mimo tej małej ilości graczy nie poddajecie się, próbujecie to rozwinąć mimo ubogich skryptów. Propsuję. Co prawda brakuje kilku prostych rzeczy, ale z tego co się orientuje to działacie nad nimi/ szukacie zamiennych rzeczy. Mam nadzieje że jak serwer porządnie się rozwinie to nie będzie takowych problemów jak na daj4złoty. Gdzie mając kasę masz wszystko.



#11 Morfeusz

  • Patryk

  • Użytkownik
  • Skype:morqfc Mój stan
  • Miejscowość:Radom

Napisano 31/12/2016 - 09:59

Pięknie, takie zmiany są w stu procentach na plus. Pojawia się więcej organizacji, gra się lepiej klei oby tak dalej.



#12 PijanyNinja

  • Użytkownik
  • Miejscowość:Easthampton

Napisano 31/12/2016 - 10:08

lsrp odzyskuje godność 



#13 hashcakes

  • krzych0s

  • Użytkownik Premium

Napisano 31/12/2016 - 10:33

No i wszystko kozacko <3



#14 ______hubus

  • o ty chuju bobrze

  • Użytkownik

Napisano 31/12/2016 - 10:42

siemanko



#15 Menejs

  • Zasłużony

Napisano 31/12/2016 - 10:44

Ja chciałbym mocno podziękować chłopakom z którymi rozmawialiśmy parę grubych godzin nad tymi zmianami, bez Was by się nie udało wprowadzić większości zmian dot. rozgrywki.

 

Także chciałbym wyróżnić Krema, Jackala, Macieexa, Chytrusa, Napletona, Rico, Saurafela i Dankroka.

 

 

 

Generalnie luzujemy mocno pasek w sprawie gry. Nie stawiamy wam kolejnej zasady typu "less rules more fun" której się będziecie chwytać jak brzytwy. To jak bardzo wszystko się pozmieniało wyjdzie samo w grze gdy nie będziecie lądować co 10 godzin postaci z CK albo nie mieć dolców na podstawowe potrzeby postaci.



#16 vincu

  • Burning Legion PVP

  • Użytkownik Premium
  • Skype:thesogiman Mój stan
  • Steam ID:selerhc
  • Miejscowość:Kraków

Napisano 31/12/2016 - 10:44

nareszcie!



#17 hashcakes

  • krzych0s

  • Użytkownik Premium

Napisano 31/12/2016 - 10:53

*
Popularny

coming soon

i68ipsjm6o5c.png



#18 bodylej

  • Zbanowany
  • Skype:bloodey99 Mój stan

Napisano 31/12/2016 - 11:28

całkiem przyzwoity update, mogliście pomyśleć o dodaniu PK


Użytkownik bodylej edytował ten post 31/12/2016 - 11:28


#19 Tyrese

  • Zasłużony

Napisano 31/12/2016 - 11:30

dobra zmiana



#20 sloik

  • I will be godfather

  • Użytkownik

Napisano 31/12/2016 - 11:46

Odniosę się do tego radia:

  • To akurat zawsze było chujowe, bo normalni gangsterzy rozmawiali sobie na dzielnicy przez radyjko jak jakieś specnaz pod przykrywką czy chuj wie co.

Zarządzanie HP:

  • To jest bardzo fajne rozwiązanie, ale o wiele lepsze by było, gdyby nie istniało coś takiego jak BW, tylko wysyłało gracza pod szpital czy gdzie tam można. Nie trzeba by było leżeć bezsensowne 9 minut na glebie i lecieć w status AFK (tak, ludzie rzadko odgrywają swoje obrażenia w czasie stanu BW, lepiej uciec AFK i przeczekać, aż samo zejdzie).

Więzienie:

  • Bardzo na plus. W końcu więzienie będzie ciągnęło za sobą jakieś konsekwencje.

Zmiany w karach:

  • I to jest akurat najciekawsza wzmianka w dzisiejszym newsie. Bardzo fajne posunięcie. Macie pełną rację co do banów i MK. Ja sam, dostając bana, którego nie chcieliście mi ściągnąć z jakichś powodów, robiłem sobie MK i grałem dalej, bo przysłowiowo 'latało mi to obok chuja'.  Tylko nie wiem czy ten 'vote ban' to dobre rozwiązanie, dużo lepiej się prezentuje, gdy kara jest na kogoś i to on idzie poradzić się w reszcie ekipy co z gagatkiem zrobić, aniżeli taka trójka.

Zmiany w organizacjach przestępczych:

  • Całkiem ciekawie, pewnie będzie się z tego lepiej korzystało. Do gry wróciłem w zasadzie wczoraj, rozpoczynając grę u arjela, ale wiadomo. Najchętniej widziałbym tutaj dowolność w wrzucaniu organizacji do zaakceptowanych, bez durnego 'procesu tworzenia'. Wyszłoby tak na prawdę na jedno, bo GM i tak kontrolowałby i tak. Tutaj między procesem, a organizacją nie ma prawie różnicy. Wiele lepiej prezentowałoby się to w taki sposób: masz ekipę, masz pomysł, tworzysz organizację i grasz.

Zmiany w FCK:

  • Ja akurat w swojej karierze na ls-rp nie napisałem ani jednego wniosku o FCK. Dla mnie to w sumie bez różnicy, bo nigdy nie byłem zwolennikiem zakazu ustawek i bieganie po dzielnicy strzelając się, ale też nigdy nie byłem za tym, aby to propagować.

 

News fajny, dużo wnosi, dużo więcej, aniżeli poprzednie. Wszystko na plus.


Użytkownik sloik edytował ten post 31/12/2016 - 11:53






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych